MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 444123 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Pana incepe M6 mai dureaza, ca nu sunt bani decat de salarii la stat si poate ceva maruntis pentru pensii. In rest, praful de pe toba.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti florin

sab wrote:
M4/M6, oricum ai lua-o, este "defecta" din start. Nu ai ce sa-i faci.


Sau poate se gândesc să facă un capăt mai util în Pipera, ramificație de la Băneasa (sau Piața Presei Libere?). Spre aeroport când o să avem 30 mil pax.

Ar rezolva problema aglomerație pe M2. Frecvența pe M2 nu prea mai poate crește foarte mult pentru că stațiile de schimb Victoriei și Unirii nu fac față (în special la Victoriei metrourile staționează mult în stație). O alternativă de a ajunge în Pipera fără să treci prin una din cele 2 stații ar fi perfectă.

În plus ar face viabil metroul pentru cei din zona Bucureștii Noi, Străulești, cât și pentru cei din Buftea și Mogoșoaia ce vor folosi park&ride. Pentru că în configurația actuală prea puțini vor schimba de 2 ori ca să ajungă storciți cu M2. Și cei din Drumul Taberei/Crângași probabil vor prefera să schimbe la Basarab și de acolo să aibă metrou direct spre zona Pipera. Deci mai eliberezi și Victoriei.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

M 4/6 ar trebui să aibă o ramificație și în Pipera, asta e clar, dar costă destul de mult, stația Aeroport Băneasa trebuie făcută la o adâncime considerabilă, precum și stația din Pipera ( sau stațiile ). De la aeroport în Pipera este clar că metroul trebuie să subtraverseze clădiri, deci trebuie un strat generos de pământ virgin între coama tunelului și fundația clădirilor. Habar n-am cât,  guru știe sigur.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Pai n-am zis eu ca ar fi bine sa ajunga la Aurel Vlaicu si s-a spus ca aberez?
florin wrote:
Sau poate se gândesc să facă un capăt mai util în Pipera, ramificație de la Băneasa (sau Piața Presei Libere?). Spre aeroport când o să avem 30 mil pax.

Ar rezolva problema aglomerație pe M2. Frecvența pe M2 nu prea mai poate crește foarte mult pentru că stațiile de schimb Victoriei și Unirii nu fac față (în special la Victoriei metrourile staționează mult în stație). O alternativă de a ajunge în Pipera fără să treci prin una din cele 2 stații ar fi perfectă.

Derivatia la derivatie ? Nu se poate...Ce este magistrala asta, balaurul cu 3 capete ? :lol:
O derivatie inseamna automat injumatatirea intervalului de succedare pe ramuri. Combinata cu cele doua capete pe care le va avea M6 in nord (mai mult ca sigur ca nu toate metrourile vor ajunge la aeroport), ar insemna o mare greseala la fel de mare ingroparea a 1 mld de euro pe aceasta linie nejustificata. Singura solutie era ca de la statia Montreal (sau cum se numeste cea de la PPL) , traseul sa mearga spre Aurel Vlaicu, dupa care sa se intoarca spre DN1. Acum n-ai ce sa-i mai faci. Mergem  pe un traseu aiurea, fara cerere, catre un aeroport care nu genereaza nici el cine stie ce cerere si catre un imens oras de 20.000 locuitori care nici el nu genereaza cerere cat un sfert de cartier bucurestean.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

In Stockholm ai sa vezi ca linia verde are 3 capete la sud, asta ca exemplu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Poate la ei se justifica sa ai asa ceva. Cazurile trebuie analizate in functie de situatia concreta din fiecare oras.
Noi avem situatia M1 si M3 care se incurca reciproc. De aceea avem si aglomeratia de la Victoriei.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului florin

sab wrote:
Derivatia la derivatie ? Nu se poate...Ce este magistrala asta, balaurul cu 3 capete ? :lol:


De ce nu ? Am mai văzut și prin alte părți linii  cu 3 capete spre periferie. Spre aeroport un tren la 20-30 de minute e suficient, in rest ai 2 trenuri spre Pipera alternând cu unul spre Străulești.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti SniperGuy

andrei11 wrote:
Și ți se pare că metrourile sunt supraaglomerate la 11 minute la oră de vărf ?

Imi permit sa raspund eu, chiar daca intrebarea nu imi era adresata direct si chiar daca intrebarea ta era probabil retorica.
Chiar sunt foarte aglomerate la orele de varf. La fel de aglomerate ca trenurile care ajung la Victoriei de pe M1. Ca exemplu, de la statia Laminorului nu mai sunt locuri pe scaun si deja de la Bazilescu nu mai ai loc sa arunci un ac dimineata. Seara, dupa ce vin 6-7 metrouri de pe M1 la Basarab, abia ai loc sa te urci in metrou.
Eu as cataloga asta ca fiind supraaglomerate metrourile.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Am foarte mari îndoieli față de cele afirmate. Mari de tot.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Voi face o poza in seara asta :)
O poza face cat o mie de cuvinte parca era zicala.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti sab

SniperGuy wrote:
Seara, dupa ce vin 6-7 metrouri de pe M1 la Basarab, abia ai loc sa te urci in metrou..

Poate n-am inteles eu bine..6-7 metrouri pe M1 la unul pe M4? Adica 3 metrouri/sens?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

La Basarab se vine cam în aceeași candență,  un metrou la 7-9 minute, deci la 2 metrouri de  M 1 vine unul de M 4.  Mai știm și noi unele lucruri.
La Bazilescu urcă aproximativ 1000 ( o mie ) de persoane ? Asta înseamnă să valideze cam 100 persoane / minut, dacă acceptăm că oamenii se repartizează egal la cele două accese ( https://dexonline.ro/definitie/acces )
înseamnă că sunt la coadă vreo 50 persoane / minut / acces. Dacă poți să faci o poză la turnicheți ar fi chiar bine. IVA are un dezavantaj pe care l-am experimentat și eu, 4 vagoane pot fi full și două absolut goale, câteva persoane. Bucureșteanul are spirit de turmă, se orientează la metrou cât mai aproape de ieșire, vagoanele din mijloc nu sunt solicitate.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Vorbiti in cunostinta de cauza (de pe teren) sau doar va luati dupa ce afiseaza Metrorex pe site? Metrourile pe M1 vin si la 3-4 minute interval intre ele intre orele 18-19. Si va pot garanta (pentru ca in fiecare seara merg pe acest traseu) ca sunt momente cand ajung in Basarab 6 metrouri de M1, cate 3 pe fiecare sens. Nu pot zice ca la fiecare metrou de M4 vin 6 metrouri de M1. Dar cu siguranta 4-5 sunt aproape de fiecare data (90% din dati). Poate 7 este intr-adevar o exagerare din partea mea... dar 6 nu. Si peronul este plin de la un cap la celalalt, nu se sta doar in capete.
Si nu stiu de unde s-a luat chestia ca valideaza 1000 persoane. Ele vin de pe alte magistrale, prin M1.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

1) Cele 1000 de persoane care validează la Bazilescu. Așa ai spus tu singur. Că la Laminorului sunt toate locurile de pe scaune ocupate iar după ce pleacă din Bazilescu metroul e full. E propia ta afirmație, nu e a mea.
viewtopic.php?f=203&t=261&start=1736#p258767
2)
Ghinionul e de partea ta.
La Iancului / GdN 1 M 1 vine la 7 - 9 minute. Da, intr-adevăr, mai ai norocul să vină unul după altul ( 3 - 4 minute ) dar asta e o excepție excepțională. Ca să vină un metrou la 3 - 4 minute la Basarab ( Iancului )  în mod constant în interval de o oră asta înseamnă să ai la Unirii / M 1 un metrou la 12 - 14 minute pentru Militari. Iar mă îndoiesc.Poate ne spune cineva din Militari ce și cum.

 


Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use