Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 442987 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Venind dinspre Laminorului, fix inainte de a intra trenul la peron in Straulesti ai ditai X-ul pentru rebrusment. Rebrusmentul se va face inainte ca trenul sa ajunga la peron (Dristor 2, Saligny). Ceea ce este dupa peron nu este pentru trenurile curente, ci pentru a ajunge in / din depou.
Cum de nu se poate actiona manual macazul, la cale libera, nu prea inteleg. S-a tot explicat pe aici, dar eu tot nu cred ca este ceva imposibil. Nu este nevoie decat de un sistem de comunicatie bine pus la punct si s-a rezolvat. Asa s-a circulat cel putin pe primul tronson din 1979, cu impiegati in fiecare statie. Pentru doua luni sau cat mai dureaza implementarea Dimetronicului, nu ar fi o paguba utilizarea impiegatilor in cele 4 statii. Preabine, nu dezgrop mortul acum.
Venind dinspre Laminorului, fix inainte de a intra trenul la peron in Straulesti ai ditai X-ul pentru rebrusment. Rebrusmentul se va face inainte ca trenul sa ajunga la peron (Dristor 2, Saligny). Ceea ce este dupa peron nu este pentru trenurile curente, ci pentru a ajunge in / din depou.
Cum de nu se poate actiona manual macazul, la cale libera, nu prea inteleg. S-a tot explicat pe aici, dar eu tot nu cred ca este ceva imposibil. Nu este nevoie decat de un sistem de comunicatie bine pus la punct si s-a rezolvat. Asa s-a circulat cel putin pe primul tronson din 1979, cu impiegati in fiecare statie. Pentru doua luni sau cat mai dureaza implementarea Dimetronicului, nu ar fi o paguba utilizarea impiegatilor in cele 4 statii. Preabine, nu dezgrop mortul acum.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Fara Dimetronic macazele alea sunt de decor. Rebrusarea insa s-ar putea face si catre depou, va fi si acolo macaz.
Fara Dimetronic macazele alea sunt de decor. Rebrusarea insa s-ar putea face si catre depou, va fi si acolo macaz.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
.........
Fara Dimetronic toate macazele sunt de decor. Fără exceptie
Impegatii au aparut ceva mai târziu, nu la inaugurare si numai în cele 2 statii de capăt, Timpuri Noi & Semănătoarea. ( Petrache Poenaru )
.........
5-1-2017 12-59-33 AM.jpg (72.35 KB; downloaded 2966 times)
Adrian Rosca wrote:
Fara Dimetronic macazele alea sunt de decor. Rebrusarea insa s-ar putea face si catre depou, va fi si acolo macaz.
Fara Dimetronic toate macazele sunt de decor. Fără exceptie
ByOnu wrote:
Asa s-a circulat cel putin pe primul tronson din 1979, cu impiegati in fiecare statie.
Impegatii au aparut ceva mai târziu, nu la inaugurare si numai în cele 2 statii de capăt, Timpuri Noi & Semănătoarea. ( Petrache Poenaru )
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Preabine, voi cunoasteti situatia cel mai bine. Pana atunci, un interval de 11 min este acceptabil.
Preabine, voi cunoasteti situatia cel mai bine. Pana atunci, un interval de 11 min este acceptabil.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
@andrei, in capatul dinspre depou sunt doar 2 macaze, nu 4 ca in celalalt, din care unul va fi blocat pe directia stanga. Asa ca ramane un singur macaz care ar putea fi actionat local. In schimb incrucisarea din celalalt capat mi se pare mult mai periculoasa intrucat se circula cu calatori asa ca Dimetronicul e obligatoriu.
@andrei, in capatul dinspre depou sunt doar 2 macaze, nu 4 ca in celalalt, din care unul va fi blocat pe directia stanga. Asa ca ramane un singur macaz care ar putea fi actionat local. In schimb incrucisarea din celalalt capat mi se pare mult mai periculoasa intrucat se circula cu calatori asa ca Dimetronicul e obligatoriu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu-i asa, iti spun sigur, ori ai Dimetronic peste tot ori lipsa. Asa e legea.
Nu-i asa, iti spun sigur, ori ai Dimetronic peste tot ori lipsa. Asa e legea.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Habar n-am daca ai dreptate, dar poate ne lamureste @guru?
Habar n-am daca ai dreptate, dar poate ne lamureste @guru?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Legea spune sa ai sistem de siguranta functional si compatibil cu cel instalat pe tren, deci poti sa ai mai multe sisteme, doar ca trenul trebuie sa le aiba pe toate.
Daca in teren este instalat un sistem complet functional si acreditat(macazuri, semnalizare, detectie tren) iar trenul nu are sistem de siguranta, atunci se poate circula urmarind instructiunile dispecerului prin radio(asa cum circula IVA si LDH pe ATP).
Daca sistemul nu este compelt functional si acreditat atunci se poate circula doar pe raspunderea IDM local si pe baza ordinelor de circulatie semnate de acesta.
Pe romaneste, este nevoie de un gigel care sa stea acolo, sa schimbe macazele, sa dirijeze tenurile si sa dea cu subsemnatul pentru fiecare macaz schimbat si fiecare instructiune data la fiecare tren.
Si apoi nefacandu-se PIF la macazuri atunci ele nu sunt intrate in garantie, si nici un producator nu accepta ca bunul lui sa se afle in exploatare fara sa se scurga garantia adica pe cheltuiala lui.
Legea spune sa ai sistem de siguranta functional si compatibil cu cel instalat pe tren, deci poti sa ai mai multe sisteme, doar ca trenul trebuie sa le aiba pe toate.
Daca in teren este instalat un sistem complet functional si acreditat(macazuri, semnalizare, detectie tren) iar trenul nu are sistem de siguranta, atunci se poate circula urmarind instructiunile dispecerului prin radio(asa cum circula IVA si LDH pe ATP).
Daca sistemul nu este compelt functional si acreditat atunci se poate circula doar pe raspunderea IDM local si pe baza ordinelor de circulatie semnate de acesta.
Pe romaneste, este nevoie de un gigel care sa stea acolo, sa schimbe macazele, sa dirijeze tenurile si sa dea cu subsemnatul pentru fiecare macaz schimbat si fiecare instructiune data la fiecare tren.
Si apoi nefacandu-se PIF la macazuri atunci ele nu sunt intrate in garantie, si nici un producator nu accepta ca bunul lui sa se afle in exploatare fara sa se scurga garantia adica pe cheltuiala lui.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Pana acum intervalul era de 6-8 minute pe M1, astazi am prins un tren full cu 0:00, deci peste 10 minute la ora 8:10.
Iar da cu virgula unde nu trebuie...
ByOnu wrote:travelpouch wrote:
Am ajuns la Bazilescu de la Gara și am așteptat, pe ceas, 14 minute să plec mai departe înspre Străulești. În cel de-al 14-lea minut, când trenul înspre Străulești s-a pus în mișcare, la linia cealaltă tocmai ce intra un tren dinspre Gara de Nord.
De parca nu putea astepta un minut pentru a prelua calatorii, si asa sa faca toate.
Si pe M1 se cicula la 10 min, deci eu o vad ca pe o crima un interval de 11' pe M4.
Pana acum intervalul era de 6-8 minute pe M1, astazi am prins un tren full cu 0:00, deci peste 10 minute la ora 8:10.
Iar da cu virgula unde nu trebuie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
La Basarab M4 a primit un monitor special ca sa vada daca intra la peron tren de M1 de la Victoriei ca sa se intarzie daca este cazul, in practica nu se foloseste.
M1 se intercaleaza cu M3 la Eroilor, deci daca M1 asteapta 1min la Basarab atunci si M3 trebuie sa astepte 1min la Eroilor, iar M4 se intercaleaza intre ele la 1 Mai, deci daca un tren asteapta 1min la Basarab si trenul in sens opus asteapta 1min la 1 Mai, in concluzie M4 si M1(si prin legatura M3) nu se pot intarzia in nici un fel, orice intarziere are efect in cascada pe tot programul de circulatie din toata ziua respectiva.
(Teoretic singurul care se poate intarzia este M2 si asta doar daca se permite rebrusarea a 2 trenuri in paralel la ambele capete.)
La Basarab M4 a primit un monitor special ca sa vada daca intra la peron tren de M1 de la Victoriei ca sa se intarzie daca este cazul, in practica nu se foloseste.
M1 se intercaleaza cu M3 la Eroilor, deci daca M1 asteapta 1min la Basarab atunci si M3 trebuie sa astepte 1min la Eroilor, iar M4 se intercaleaza intre ele la 1 Mai, deci daca un tren asteapta 1min la Basarab si trenul in sens opus asteapta 1min la 1 Mai, in concluzie M4 si M1(si prin legatura M3) nu se pot intarzia in nici un fel, orice intarziere are efect in cascada pe tot programul de circulatie din toata ziua respectiva.
(Teoretic singurul care se poate intarzia este M2 si asta doar daca se permite rebrusarea a 2 trenuri in paralel la ambele capete.)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Deocamdata Mrex a trimis la Siemens o notificare de penalitati pentru neelaborarea la termenul contractual a proiectului de signalling
Deocamdata Mrex a trimis la Siemens o notificare de penalitati pentru neelaborarea la termenul contractual a proiectului de signalling
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Am fost astazi in plimbare pe M 4. Băieţii trag tare pe noul tronson, se merge cu 80 km / h. Si in curbele de pe interstatia Parc Bazilescu - Laminorului se merge cu viteză.
Am fost astazi in plimbare pe M 4. Băieţii trag tare pe noul tronson, se merge cu 80 km / h. Si in curbele de pe interstatia Parc Bazilescu - Laminorului se merge cu viteză.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Accelereaza linistit, dimetronicul franeaza pentru tine.
Accelereaza linistit, dimetronicul franeaza pentru tine.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Despre ce Dimetronic vorbesti? Andrei se refera la tronsonul Bazilescu-Straulesti, acolo momentan nu exista Dimetronic.
Despre ce Dimetronic vorbesti? Andrei se refera la tronsonul Bazilescu-Straulesti, acolo momentan nu exista Dimetronic.
📖 Pagination options