MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 442987 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 115 116 117 118 119 120 121  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Venind dinspre Laminorului, fix inainte de a intra trenul la peron in Straulesti ai ditai X-ul pentru rebrusment. Rebrusmentul se va face inainte ca trenul sa ajunga la peron (Dristor 2, Saligny). :bere: Ceea ce este dupa peron nu este pentru trenurile curente, ci pentru a ajunge in / din depou.

Cum de nu se poate actiona manual macazul, la cale libera, nu prea inteleg. S-a tot explicat pe aici, dar eu tot nu cred ca este ceva imposibil. Nu este nevoie decat de un sistem de comunicatie bine pus la punct si s-a rezolvat. Asa s-a circulat cel putin pe primul tronson din 1979, cu impiegati in fiecare statie. Pentru doua luni sau cat mai dureaza implementarea Dimetronicului, nu ar fi o paguba utilizarea impiegatilor in cele 4 statii. Preabine, nu dezgrop mortul acum.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Fara Dimetronic macazele alea sunt de decor. Rebrusarea insa s-ar putea face si catre depou, va fi si acolo macaz.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

.........
5-1-2017 12-59-33 AM.jpg (72.35 KB; downloaded 2966 times)

Adrian Rosca wrote:
Fara Dimetronic macazele alea sunt de decor. Rebrusarea insa s-ar putea face si catre depou, va fi si acolo macaz.

Fara Dimetronic toate macazele sunt de decor. Fără exceptie  :!:
ByOnu wrote:
Asa s-a circulat cel putin pe primul tronson din 1979, cu impiegati in fiecare statie.

Impegatii au aparut ceva mai târziu, nu la inaugurare si numai în  cele 2 statii de capăt,  Timpuri Noi  & Semănătoarea. ( Petrache Poenaru )

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Preabine, voi cunoasteti situatia cel mai bine. Pana atunci, un interval de 11 min este acceptabil.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

@andrei, in capatul dinspre depou sunt doar 2 macaze, nu 4 ca in celalalt, din care unul va fi blocat pe directia stanga. Asa ca ramane un singur macaz care ar putea fi actionat local. In schimb incrucisarea din celalalt capat mi se pare mult mai periculoasa intrucat se circula cu calatori asa ca Dimetronicul e obligatoriu.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu-i asa, iti spun sigur, ori ai Dimetronic peste tot ori lipsa. Asa e legea.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Habar n-am daca ai dreptate, dar poate ne lamureste @guru?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Legea spune sa ai sistem de siguranta functional si compatibil cu cel instalat pe tren, deci poti sa ai mai multe sisteme, doar ca trenul trebuie sa le aiba pe toate.
Daca in teren este instalat un sistem complet functional si acreditat(macazuri, semnalizare, detectie tren) iar trenul nu are sistem de siguranta, atunci se poate circula urmarind instructiunile dispecerului prin radio(asa cum circula IVA si LDH pe ATP).
Daca sistemul nu este compelt functional si acreditat atunci se poate circula doar pe raspunderea IDM local si pe baza ordinelor de circulatie semnate de acesta.

Pe romaneste, este nevoie de un gigel care sa stea acolo, sa schimbe macazele, sa dirijeze tenurile si sa dea cu subsemnatul pentru fiecare macaz schimbat si fiecare instructiune data la fiecare tren.
Si apoi nefacandu-se PIF la macazuri atunci ele nu sunt intrate in garantie, si nici un producator nu accepta ca bunul lui sa se afle in exploatare fara sa se scurga garantia adica pe cheltuiala lui.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

ByOnu wrote:
travelpouch wrote:
Am ajuns la Bazilescu de la Gara și am așteptat, pe ceas, 14 minute să plec mai departe înspre Străulești. În cel de-al 14-lea minut, când trenul înspre Străulești s-a pus în mișcare, la linia cealaltă tocmai ce intra un tren dinspre Gara de Nord.


De parca nu putea astepta un minut pentru a prelua calatorii, si asa sa faca toate.

Si pe M1 se cicula la 10 min, deci eu o vad ca pe o crima un interval de 11' pe M4.



Pana acum intervalul era de 6-8 minute pe M1, astazi am prins un tren full cu 0:00, deci peste 10 minute la ora 8:10.
Iar da cu virgula unde nu trebuie...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

La Basarab M4 a primit un monitor special ca sa vada daca intra la peron tren de M1 de la Victoriei ca sa se intarzie daca este cazul, in practica nu se foloseste.

M1 se intercaleaza cu M3 la Eroilor, deci daca M1 asteapta 1min la Basarab atunci si M3 trebuie sa astepte 1min la Eroilor, iar M4 se intercaleaza intre ele la 1 Mai, deci daca un tren asteapta 1min la Basarab si trenul in sens opus asteapta 1min la 1 Mai, in concluzie M4 si M1(si prin legatura M3) nu se pot intarzia in nici un fel, orice intarziere are efect in cascada pe tot programul de circulatie din toata ziua respectiva.

(Teoretic singurul care se poate intarzia este M2 si asta doar daca se permite rebrusarea a 2 trenuri in paralel la ambele capete.)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Deocamdata Mrex a trimis la Siemens o notificare de penalitati pentru neelaborarea la termenul contractual a proiectului de signalling
:mrgreen:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Am fost astazi in plimbare pe M 4. Băieţii trag tare pe noul tronson, se merge cu 80 km / h. Si in curbele de pe interstatia Parc Bazilescu -  Laminorului se merge cu viteză.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Accelereaza linistit, dimetronicul franeaza pentru tine.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Despre ce Dimetronic vorbesti? Andrei se refera la tronsonul Bazilescu-Straulesti, acolo momentan nu exista Dimetronic.

 


Go to page:  1  ... 115 116 117 118 119 120 121  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420794 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use