Pagina 53 din 54

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 18 Aug 2017, 21:26
de Adrian Rosca
Nu inteleg ce inseamna "faza a doua".

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 18 Aug 2017, 21:47
de subway guru
POIM, lucrari fazate, neterminate in POS-T

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 18 Aug 2017, 21:51
de Adrian Rosca
Aha, acum e clar.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Mie, 06 Sep 2017, 08:24
de survola
Inginerii tunelului Gotthard vor face studiile la metroul Gara de Nord-Gara Progresul - Digi24 - 04.09.2017
O asociere formată din compania autohtonă Metroul SA și cea elvețiană Amberg Engineering a câştigat licitaţia pentru întocmirea studiului de pre-fezabilitate şi a studiului de fezabilitate pentru construcţia tronsonului Gara de Nord – Gara Progresul.
Contractul este estimat la suma de 38 milioane lei (8 milioane euro), potrivit clubferoviar.ro. Licitaţia pentru efectuarea serviciilor de proiectare, asistenţă şi consultanţă de specialitate aferenţe realizării Studiului de Pre-Fezabilitate (SPF) şi Studiului de Fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul a fost lansată în luna februarie a acestui an. Durata contractului va fi de 22 de luni începând de la data atribuirii.
Amberg Engineering, parte a Amberg Group, este firma care a realizat activitățile de inginerie la tunelul Gotthard, lung de 57 de kilometri, cel mai lung tunel de cale ferată din lume.
Secţiunea de metrou Gara de Nord – Gara Progresul, care va avea, cel mai probabil, zece staţii, este un proiect de 1 miliard de euro şi va deservi o zonă a Capitalei cu aproape 300.000 de locuitori.
Racordul cu reţeaua de metrou existenţă se va face în zona centrală la Eroilor sau Izvor şi traseul probabil va fi Palatul Parlamentului – Filaret – Eroii Revoluţiei – Şoseaua Giurgiului – Gara Progresul.
Totodată, la Gara Progresul va fi nevoie şi de realizarea unui nod intermodal de transport pentru conexiunea cu liniile RATB şi cu inelul feroviar al Capitalei.
În martie 2017, directorul general al Metrorex, Marin Aldea anunţa că pentru secţiunea Gara de Nord –Gara Progresul, lucrările vor începe în anul 2019 urmând a fi finalizate în anul 2023.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Mie, 06 Sep 2017, 17:21
de andrei11
Băieți ( și fete ) știrile și articole la Știri și Articole, discuțile la Discuții. ;)

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 29 Sep 2017, 13:03
de subway guru
Comunicat Metrorex
29 Septembrie 2017
Semnarea contractului “Servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate aferente Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si studiu de fezabilitate (SF pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronson Gara de Nord – Gara Progresu”

In data de 28 septembrie 2017, Metrorex a semnat la sediul sau, contractul “Servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate aferente Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronson Gara de Nord – Gara Progresu”, cu asocierea Metroul S.A. – Amberg Engineering A.G.
Contractul este încheiat în cadrul proiectului “Studiu de pre-fezabilitate si studiu de fezabilitate pentru constructia liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”, finantat prin Programul de Cooperare Elvetiano-Român vizând reducerea disparitatilor economice si sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.
La momentul semnarii contractului au participat Excelenta Sa, Urs Herren, ambasadorul Elvetiei în România, Seful Biroului Contributiei Elvetiene, Roland Python, Dragos Titea, Secretar de Stat în cadrul Ministerului Transporturilor, reprezentantii Ministerului Finantelor Publice în calitate de Unitate Nationala de Coordonare pentru acest program si ai Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene în calitate de Organism Intermediar, precum si reprezentanti ai conducerii celor doua parti contractante: Metrorex si asocierea Metroul S.A. – Amberg Engineering A.G.
Bugetul total al proiectului este de 11.900.000 CHF (din care 8.500.000 CHF reprezinta contributia elvetiana nerambursabila). Valoarea contractului de servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate este de 19.710.016,61 lei fara TVA.
Elaborarea Studiului de Pre-Fezabilitate si Fezabilitate urmareste oportunitatea realizarii Liniei de metrou - Lac Straulesti - Gara de Nord - Gara Progresu. Constructia liniei de metrou va îmbunatati transportul public urban din Bucuresti prin descongestionarea traficului de suprafata din zona centrala si de sud a orasului si va realiza legatura directa între zona de nord-vest si zona de sud a capitalei.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Dum, 26 Noi 2017, 14:46
de subway guru
http://newsby.marianandrei.com/metroul- ... -insights/

Asocierea Metroul – Amberg – Transport Insights va realiza studiul de fezabilitate pentru metroul Gara de Nord – CFR Progresu
Asocierea Metroul SA – Amberg Engineering AG, împreună cu Transport Insights, au primit contractul pentru servicii de consultanță de la METROREX București, proiectarea magistralei de metrou Gara de Nord – CFR Progresu.

Contractul de 22 de luni va examina nevoia investiției, va identifica modul de implementare și va elabora proiecte preliminare pentru schema propusă de 11 kilometri, care leagă Gara De Nord de centrul orașului și către Gara Progresu, în suburbiile sale din sud. Proiectele vor asigura planificarea transportului cu metroul în această zonă și suportul pentru analiza cost-beneficiu pe întreaga durată a proiectului.
Vorbind despre atribuirea contractului, directorul executiv al Transport Insights, Ciaran McKeon, a declarat: “Sunt foarte multumit de faptul ca Transport Insights va sprijini METROREX pe acest proiect de interes. Închegând cu Metroul SA parteneriate în alte proiecte de dezvoltare si reamenajare a metroului, inclusiv Metro Line 4 extinderea de la Parc Bazilescu la Straulesti, am fost mulțumit sa vizualizez acest proiect in timpul unei vizite recente in oras (noua linie de metrou 4 la Straulesti). Sunt convins ca aceasta asociere va avea același succes pentru client si echipa de consultanță.”

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Dum, 26 Noi 2017, 15:43
de andrei11
Discuțiile pe baza articolului vă rog la << Discuții >> :D

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Dum, 26 Noi 2017, 16:03
de subway guru
@andrei11
Multumesc pentru citatul complet.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Joi, 01 Mar 2018, 09:14
de SniperGuy
Incepand cu 1 mai 2018, intre statiile Gara de Nord si Straulesti, trenurile de metrou vor circula la un interval de maximum 8 minute, fata de intervalul actual de 12 minute.

In acest sens, in perioada 1 martie - 30 aprilie a.c., se vor desfasura ultimele lucrari pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Straulesti - Parc Bazilescu.

In perioada lucrarilor circulatia se va desfasura astfel:
- 1 - 31 martie 2018, pe distanta Straulesti - Jiului - Straulesti, firul 1, circulatia se va desfasura in sistem pendula, la un interval de 15 minute iar pe distanta Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute.
- 1 - 30 aprilie 2018, pe distanta Straulesti - Jiului - Straulesti firul 2, circulatia se va desfasura in sistem pendula, la un interval de 15 minute iar pe distanta Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.
Pentru continuarea calatoriei spre statiile de metrou Straulesti sau Gara de Nord 2, pasagerii vor schimba trenul in statia Jiului, de la cealalta linie.

Odata cu finalizarea lucrarilor, circulatia trenurilor de metrou, se va relua in conditii normale in ambele directii, cu interval de succedare a trenurilor mai mic cu cel putin 4 minute, fata de intervalul actual de circulatie. Metrorex multumeste calatorilor pentru intelegere

Sursa:
http://www.metrorex.ro/_read533-1

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Joi, 01 Mar 2018, 23:20
de mcosmin
Din seria "jurnalistii spun lucruri traznite"

Incepând cu 1 Mai, între stațiile Gara de Nord 2 și Străulești de pe Magistrala 4, trenurile de metrou vor circula la un interval de maximum opt minute, față de intervalul actual de 12 minute, promite Metrorex.

Însă până să fie bine va fi mai rău. Pentru ca trenurile să fie mai dese, încerpând de ieri și până pe 30 aprilie vor avea loc ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești.

În perioada lucrărilor, toată luna martie pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti, firul 1, circulaţia se va desfăşura în sistem pendulă, la un interval de 15 minute iar pe distanţa Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute. Apoi, începând cu 1 aprilie, pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti firul 2, circulaţia se va face în sistem pendulă, la un interval de 15 minute iar pe distanţa Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.

Pentru continuarea călătoriei spre staţiile de metrou Străuleşti sau Gara de Nord 2, pasagerii vor schimba trenul în staţia Jiului, de la cealaltă linie. “Odată cu finalizarea lucrărilor, circulația trenurilor de metrou, se va relua în condiții normale în ambele direcții, cu interval de succedare a trenurilor mai mic cu cel puțin 4 minute, față de intervalul actual de circulație”, se arată în comunicatul Metrorex.
Aproape 30 de ani pentru opt stații

România liberă a dezvăluit anul trecut că, desi Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii sunt nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute.


Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor este nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferă să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă ai ghinionul să ratezi „la mustață” trenul și ești apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești poate fi parcursă mai rapid cu bicicleta.

„Odată cu deschiderea circulaţiei cu călători a staţiilor Laminorului şi Străuleşti, în condiţiile în care la staţia Străuleşti nu există în prezent schimbător de cale, circulaţia trenurilor se face pe tronsonul 1 Mai – Străuleşti pe câte un fir de circulaţie în ambele sensuri de mers. Astfel, circulația trenurilor de metrou pe Magistrala 4 se face la un interval de aproximativ 11 minute și este asigurată de un număr de patru trenuri, plus o rezervă”, au răspuns la vremea respectivă reprezentanții Metrorex la solicitarea adresată de România liberă.

Așa se face că abia acum, în 2018, se poate spune că Magistrala 4 (care numără opt stații) va fi finalizată în totalitate, la aproape 30 de ani de la începerea lucrărilor – decembrie 1989.



http://romanialibera.ro/economie/trenur ... cut-713181

Va dati seama ce analiza a fost in redactie (ce sa mai, au luat-o la picior prin tunel) si au descoperit ei ca "lipseste un macaz" si au semnalat problema, ca altfel calatorii nu se prindeau ca stau 15 minute in statie, se intrebau mecanicii de ce nu merg trenurile mai repede, etc :lol: :lol: :lol: :popa: :bere:

Sunt curios ce fel de bicicleta folosesc ei de fac 15 minute (in trafic) de la Straulesti pana la Gara...

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 02 Mar 2018, 10:34
de sab
Stiu ei ceva..Macazul ala lipsea, dar cand era Bazilescu capat de linie... :)

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Joi, 22 Mar 2018, 10:08
de sab
Apropo de discutia recenta despre prelungirea M4 catre viitorul Spital Municipal de la marginea Bucrestiului .

Purtatorul de cuvant al Guvernului: Spitalul Metropolitan se va realiza in maximum 20 de ani/ Guvernul a aprobat prin OUG transferul unui teren aflat in nordul Bucurestiului la Primaria Capitalei pentru spital
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... 20-ani.htm

Rabdare si tutun. :lol:

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Joi, 22 Mar 2018, 10:13
de Puss in Boots
20 de ani???? dar ce-i fac, il construiesc cu lingurita? il fac ca-n balada mesterului Manole?