MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazilescu

265 posts, 91224 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

Copii, asta ca sa nu mai speculam si sa nu mai batem apropouri, stie cineva cand ne apucam - in sfarsit - de sapat, de deviat conducte, de facut gropi  spre Strand ?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dominatrix

Abia a fost expediat anunutul de intentie. Deci rabdare.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Goldmund

Fiecare statie noua de metrou e o realizare colectiva si pentru cetatenii orasului. O realizare pentru ca multe orase din lume viseaza la un metrou si inca nu-l au.
O realizare colectiva pentru ca aceste obiective sunt realizate cu aportul multor specialisti care raman anonimi...Marii anonimi care schimba viata noastra(a voastra, a bucurestenilor) in bine.
Dar aceste statii mai au o insemnatate: readuc increderea in voi. Acum puteti din nou visa la proiectele mari, la autostrada suspendata, la magistrale noi de metrou chiar si magistrale pana la Otopeni sau Pipera, sa faceti din Bucuresti un port la ...Dunare!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Nu draga #sab, si tu esti intr-o grava 'eroare'...
Nimeni nu ne impiedica sa fim atat 'ingineri adevaratzi' cat si 'patriotzi adevaratzi' si sa ne facem 'cu adevarat meseria', fiecare in domeniul nostru de activitate...doar 'sa vrem, sa stim si sa putem'...
Mie personal, mi se cam rupe-n paishpe de 'vremelnicii conducatori'...probabil ca si tzie...
Economiile au rezultat din cantarirea atenta, pas cu pas, a masurilor de 'reabilitare' necesare in urma deciziei 'tampite' de abandonare a lucrarilor...Era foarte usor sa faci 'economie la inteligentza' si sa cheltuiesti de doua ori mai multzi bani pt reluarea lucrarilor...
Pt subiectul 'infiltratzii' mai ingaduie-mi un pic de ragaz, chiar mi-ar face mare placere 'sa lamurim' problema o data pentru totdeauna, in asa fel incat sa fie 'clar' pt toata lumea...
In ceea ce priveste M5, nu-i o problema sa o duci la Universitate...doar ca nu e deloc bine, solutia adevarata e sa o duci de la Eroilor direct la Iancului...si la asta se si 'lucreaza'...
Toate cele bune!
P.S.
Nimeni nu e 'pasha' intr-o republica (desi mie Dl Primar General mi-a zis o data ca sunt 'pasha de Basarab' dar n-a 'produs' niciodata nici 'firmanul', nici 'caftanul' si nici 'turbanul'...)
Nu-i bai, oricum era mai putzin decat 'porecla' cu care ma 'alintau' prietenii...de 'contele', ca asa m-a invatzat pe mine mama, ca trebuie sa fii 'boieros' in comportare si maniere, chiar daca in vine-tzi curge doar 'pur sange rosu de republican get-beget' de la 'temelia tzarii' si nu sange albastru 'aristocratic'...fiecare cu 'standardele lui' de educatzie si cu 'sistemul lui de valori'...
N-am nicio dorintza 'de supusi', eu doresc sa interactzionez doar cu 'egalii', cu 'concetatzenii' si cu 'conatzionalii'...la 'standarde europene'...
E oare prea mult? E doar 'un vis'??? Cred ca nu...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

sab wrote:
Totusi, revenind la subiectul topicului, care este ratiunea peronelor mai scurte de la Bazilescu ? A fost vreun impediment tehnic ?

La ora cand 'a fost croita' statzia Bazilescu, legislatzia in materie de 'exproprieri' era 'vraiste' si statia a trebuit sa fie 'strict' incadrata intre 'cosmelia' aia tziganeasca si strada dinspre parc...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

andrei11 wrote:
Pai sa vedem... 2 statii la Eroilor, 2 la Academia Militara ( una pe sens ), 2 la Orizont ( una pe sens ), avem deja 6. Ba nu, 7 ca avem asa : Eroilor ( M 1 ) / Eroilor ( M 3 ), Eroilor ( M 5 ). O sa termin si eu cu mistocareala cand o sa vad o activitate concreta pentru M 5 / M 6 si evident Lac Straulesti. Pana acum numai balarii si fumigene. Uite, numai asa, de chestie, o sa trec si eu maine pe la PLS Hasdeu sa vad ce activitate frebila si inaltatoare e acolo. Si apropo, pancarda aceea de la Pod Constanta "Spre Otopeni" nu i-a spus nimeni lui Udriste ca arata ca  :twisted:  ? Zau asa. Sa puna atunci o pancarda si la "Crangasi" ''Spre Drumul Taberei" si alta " De la Drumul Taberei". Imi pare rau pentru cei care lucreaza in domeniu, dar s-a cam exagerat.

Despre ce anume incerci sa 'batzi campiile Baraganului??? Te rog 'clarifica' pt ca esti 'complet confuz'... :cry:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil sab

subway guru wrote:
La ora cand 'a fost croita' statzia Bazilescu, legislatzia in materie de 'exproprieri' era 'vraiste' si statia a trebuit sa fie 'strict' incadrata intre 'cosmelia' aia tziganeasca si strada dinspre parc...

Aha.. Deci desi la suprafata excavatia avea cam 170m, totusi peronul central a trebuit sa se termine "mai devreme" ca sa existe loc pentru scari ? Sa inteleg ca tot din acest motiv nu a mai fost loc de nicio rulanta in capatul dinspre PLS Zarea, ci doar de un lift si de scara aceea...ciudata ?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

@sab:
La capatul dinspre parc distantza dintre tunele e mai mica decat la capatul opus...S-a pus problema de a alege 'ce' se face acolo...pt ca nu incapeau de nici un fel si scari fixe, si escalatoare si lift...in final s-a optat pt o scara fixa 'mica' (obligatorie din punct de vedere PSI) si un lift...si 'au cazut' escalatoarele...
Daca ai fi fost 'proiectant' tu cum ai fi ales? :ugeek:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil rosetti61

Scara aia ar trebui acoperita si folosita doar pentru urgente si lasat doar liftul, ca ne facem de ras... Nicaieri in lume nu mai exista asa scari - la rusi mai este situatia atipica cu scari laterale de la peron, peste linie din cauza statiilor adanci.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil ByOnu

Redeschideti va rog subiectul cu discutii generale, pentru ca acest topic nu se refera doar la aceste doua statii. Unde putem vorbi despre GdN2-Progresu de exemplu? ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

rosetti61 wrote:
Scara aia ar trebui acoperita si folosita doar pentru urgente si lasat doar liftul, ca ne facem de ras... Nicaieri in lume nu mai exista asa scari - la rusi mai este situatia atipica cu scari laterale de la peron, peste linie din cauza statiilor adanci.

Scuza-ma, dar vorbesti in completa necunostintza de cauza... :o
Scara aia e perfect 'corecta'...imi pare rau ca nu am acum 'la indemana' niste 'poze' cu scari de acces la statzii de metrou de la Tokyo si de la Paris, ca sa vezi ce inseamna 'niste scari de acces de toata rusinea' care ar fi criticabile si pentru un acces la un WC public si totusi 'sunt functionale'...si Bucurestii nu sunt nici Tokyo si nici Paris...
Vorbesti 'pe dinafara' si emitzi judecatzi 'de falsa valoare', cum ca "ne facem de ras... Nicaieri in lume nu mai exista asa scari"...singurul care s-ar face de ras pt asa 'enormitatzi' n-ai fi decat tu... :cry:
Nu ne facem de nici un ras, din contra, baga bine la cap, cele doua noi statzii sunt 'de top', sunt motiv de bine-intemeiata 'mandrie natzionala', la pretzul asta nimeni in lume nu a facut asa ceva, si dupa ce lucrarile au fost lasate in 'parasire' cretina si la voia 'degradarii si deteriorarii'...
Tu pe ce lume ai trait ultimii 20 de ani?
Sau acum ai 'aterizat' de pe luna? :mrgreen:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

ByOnu wrote:
Redeschideti va rog subiectul cu discutii generale, pentru ca acest topic nu se refera doar la aceste doua statii. Unde putem vorbi despre GdN2-Progresu de exemplu? ;)

Acest topic se refera 'strict' la cele doua statzii...
Pt discutzii generale continuam cu placere aici: viewtopic.php?f=203&t=261&start=420
daca 'ne dezleaga' un admin... ;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil sab

subway guru wrote:
Daca ai fi fost 'proiectant' tu cum ai fi ales? :ugeek:

As fi facut o iesire mai spre centrul statiei, care sa-mi permita ceva functional, inclusiv macar o rulanta. Stiu ca rulanta este un lux pentru unele statii mai vechi, dar parca aici trebuia sa existe.
Dar ai spus un lucru interesant ...de ce acolo distanta intre tuneluri este mai mica si mai ales de ce este acea curba ? Pana la PLS Zarea este oarecum linie dreapta. Se ocoleste ceva, de ex acea cladire de la intrarea in parc ? Ca parca si PLS Zarea nu este paralel cu bulevardul...
ByOnu wrote:
Redeschideti va rog subiectul cu discutii generale, pentru ca acest topic nu se refera doar la aceste doua statii. Unde putem vorbi despre GdN2-Progresu de exemplu? ;)

In fata nepotilor, cand vom fi batrani...Vom avea timp berechet atunci... :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

subway guru wrote:
Despre ce anume incerci sa 'batzi campiile Baraganului??? Te rog 'clarifica' pt ca esti 'complet confuz'... :cry:

Sa scoata cineva pancarda aia de la PLS Bucegi cu "SPRE  OTOPENI" ca ne facem de rusine ! Sper ca acum e pe intelesul tuturor  :o. Sau lasati-o dar puneti si la Crangasi "SPRE  DR. TABEREI".
subway guru wrote:
in final s-a optat pt o scara fixa 'mica' (obligatorie din punct de vedere PSI)

Ha ! Ha ! Ha ! Pe cine vrei sa duci cu metroul prin subteran ? Dar statia "Tineretului", dar statia "Piata Sudului", vrei sa continui ? Ca mai am exemple.
Asta apropo de ce i-ai replicat lui rosetti :
Vorbesti 'pe dinafara' si emitzi judecatzi 'de falsa valoare', cum ca "ne facem de ras

Inca odata, suntem un forum de discutii si nu un tribunal de dat verdicte de genul voi nu va pricepeti, stati jos, luati-va jucariile si duceti-va in alta parte.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433151 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use