MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 442925 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 179 180 181 182 183 184 185  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Vor bani că au lucrat așa de mișto și de rapid.... :headbash:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul PTMZ

M.L P.D.A. (Ministerul Dezvoltării) are programată mâine o ședință în cadrul căreia va fi supus avizării SF-ul tronsonului Gara de Nord - Gara Progresul:
Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei are programată joi o nouă şedinţă a Consiliului interministerial de avizare a lucrărilor publice de interes naţional şi locuinţe, în cadrul căreia va fi prezentat şi supus avizării studiul de fezabilitate pentru tronsonul de metrou Gara de Nord-Gara Progresul.

Valoarea totală estimată a proiectului este de 8,5 milioane de lei, iar durata de execuţie este de 60 de luni.

”La Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei, va avea loc o nouă şedinţă a Consiliului interministerial de avizare lucrări publice de interes naţional şi locuinţe, în cadrul căreia va fi prezentat şi supus avizării studiul de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresul. Tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul. Obiectivul va avea un traseu de 11,94 km, cu 13 staţii + 1 existentă (Staţia Gara de Nord) şi un depou (Depoul Progresul); tot în  cadrul proiectului vor fi şi achiziţionate 15 trenuri, astfel încât capacitatea de transport să poată deservi 50.000 călători/oră şi sens”, precizează ministerul într-un comunicat de presă dat publicității miercuri dimineață.

Traseul tronsonului de metrou Gara de Nord-Gara Progresul
Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în staţia Gara de Nord 2, prin continuarea axelor căilor Liniei 1 şi Liniei 2 existente, iar geometria în plan a traseului este:
• după Staţia Gara de Nord 2, traseul se înscrie în ampriza Străzii Gării de Nord, apoi în ampriza Străzii Berzei şi ampriza Străzii Vasile Pârvan (locul unde se poate face legătura cu Magistrala 5 de metrou propusă);
• în continuare, traseul subtraversează Râul Dâmboviţa, Magistralele 1 şi 3 de metrou, se înscrie în ampriza Străzilor Bogdan Petriceicu Hasdeu şi Izvor, respectiv ampriza Căii 13 Septembrie;
• traseul intră pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, unde se înscrie în ampriza acestuia până în zona Pieţei Chirigiu (locul unde se poate face legătura cu Magistrala 7 de metrou propusă);
• în continuare, traseul se înscrie în ampriza Străzii Odoarei şi a Şoselei Viilor până la intersecţia cu Calea Şerban Vodă, respectiv Şoseaua Olteniţei (locul unde se poate face legătura cu Magistrala 2 de metrou existentă);
• mai departe, traseul se înscrie în ampriza Şoselei Giurgiului, intersectează Străzile Toporaşi şi Ghimpaţi (locul unde se poate face legătura cu Magistrala Inelară de metrou propusă), mai departe continuă în ampriza Şoselei Giurgiului, până la Gara CFR Progresul, unde va fi amplasată ultima staţie destinată călătorilor.
Valoarea totală estimată a proiectului este de 8.549.423.837,84 lei, iar durata de execuţie este de 60 de luni.

Obiectivul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Blabla. Au uitat de staniolul marmotei.
Câți bani s-au dat să se scrie rândurile acelea ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Costin

Eu inteleg ca nu e chiar bla bla. Daca SF-ul e aprobat, inseamna ca poate incepe proiectarea efectiva, nu?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul PTMZ

SF-ul a fost deja aprobat, acest aviz este o etapă ulterioară aprobării. După care se aprobă prin Hotărâre de Guvern indicatorii tehnico-economici, iar apoi, după includerea în programul anual de investiții, se poate trece la licitații de proiectare și execuție. Procesul este de durată.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul SirVlady

Ce visuri marete, chiar daca e SF-ul aprobat. La cum s-au chinuit doar la M5.1, acum stau si ma gandesc ce haos o sa fie cu M4 Sud.  :yes:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Costin

Nu, M5 chiar a fost o lectie pentru ei pe care au invatat-o, dovada contractul mult mai bine facut pentru M4 Straulesti. Ma astept ca M4 Sud sa fie la fel de bine facut, ar fi absurd sa nu, de vreme ce au dovedit deja ca se poate. Mai bine mai incet acum, si un contract mai solid, decat probleme in timpul executiei.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Oameni buni, NU sunt clare sursele de finanțare ! N-o mai suciți pe toate părțile. Lăsați M 5.2 și 5.3, hai să ne legăm de M 6.  De când o freacă cu  M 6 ?  Până acum s-au apucat de săpat ?
Quod erat demonstrandum

Podul lui Traian a fost un pod construit de Apolodor din Damasc, arhitectul Columnei, între primăvara anului 103 și primăvara anului 105 pe Dunărea de Jos, la est de Porțile de Fier, în orașul Drobeta-Turnu Severin.

Să ne fie rușine cu toate studiile, studiuțile, variante, variațele, etc.
Eu întreb ceva de bun simț, când încep săpăturile și când va circula "omida orex". Restul e blabla. Și e blabla la greu.
Nu știți să răspundeți,  mă amețiți cu tot felu de hârtiuțe care trebuie aprobate.
Și un alt exemplu grăitor.
De când s-au apucat efectiv de construit M 5.1 ? L-au terminat aproximativ în 10 ani, nu ?  Ei bine, au avut metrouri pentru M 5.1 ? Nu !
________________
Costin, M 5.1 NU a fost nicio lecție. Dacă ar fi  fost o lecție, acum ( Noiembrie 2020 ) erau deja în construcție / terminate stațiile M 5.2 ca să poată să dea drumul la TBM - uri ! Ai mai auzit ceva de M 5.2 ? Așadar iarăși scriu,
Quod erat demonstrandum.  Suntem buni la vorbe, dar bani NU avem să putem construi ceva decent.
______________
Pe pariu că primul viscol din iarna asta ne va prinde nepregătiți ?  

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Costin

Deviezi. La M5.2 nu a inceput pentru ca este clar ca nu este o prioritate pentru ei. Nu mai faceau nici un studiu la M6 si se concentrau pe M5.2 daca era altfel. Motivul pentru care nu e prioritar imi e necunoscut. Pot sa speculez ca nu au idee cum sa construiasca tronsonul central fara sa darame tot in cale, dar e doar o speculatie. Insa prioritizarea lui M6 inaintea lui M5 nu demonstreaza nimic. Eu am spus doar ca constructia lui M4 Straulesti a demonstrat deja ca au invatat din greselile contractului cu M5. Atat. Nu am vorbit nici de prioritati, nici de surse de finantare acum.

E important sa avem un contract care nu poate fi abuzat cu lucrari suplimentare si litigii pe ele - despre asta e vorba.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu este o speculație, in 1990 se pare ca se știa cum se va construi tronsonul central, ca doar s-a aprobat investiția în Guvern si nu se mai punea problema de demolari. Sunt si schițe pe aici postate cu stațiile. Sau a fost aprobat la mișto, cine stie...
Prin 2009 se pare ca nu mai stiam si, ca atare, am limitat M5 la Eroilor. Ca doar atât prezența siguranta în execuție. Sau ne-am trezit brusc ca nu prea poate fi construit asa cum era prevazut inițial.
Nici acum nu cred ca se stie cum va fi construit, de aceea nu se grăbesc.Este o lucrare dificilă și ne concentrăm pe cele simple, gen M6. De aceea M5.2 nu este o prioritate.
Spre deosebire de M5, pentru M4 lucrurile s-au simplificat destul de mult, pentru ca Oprescu i-a croit drum cu demolărilor făcute.
Mai ciudate sunt curbele de pe bd T. Vladimirescu. Ceausescu daramase zona sa-l îndrepte, dar s-a construit la loc.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Si ATENTIE , nici acum nu cred ca se va construi intreg tronsonul de la Gdn la Depou intr-o singura transa. Sper sa nu ne mai trezim cu inca un  racord, dupa modelul M4 sau M4 Nord.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Cristi N

Din pacate termenul este foarte scurt, ar fi fost util ca Asociatia sa poata trimite un reprezentant la aceasta intalnire, chiar si doar ca observator ar fi fost un plus. In al doilea rand, dupa aceasta avizare Asociatia ar putea cere in baza legii 544 SF-ul.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Fiți serioși, chiar credeți că se apucă de săpat ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul satanistu

Zvonurile spun ca vor incepe de sapat ca sa il oftice pe @andrei11.

 


Go to page:  1  ... 179 180 181 182 183 184 185  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420783 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use