Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M4

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde BodoMinea » Lun, 13 Ian 2020, 23:47

Da, PSM-ul (Precision Stop Maker) e parte a ATO. Însă există și funcționalitate de conducere automată și oprire la punct fix în Dimetronic. Nu e neapărat folosită prea des pentru că sistemul nu e așa performant ca cel de pe celelalte magistrale, iar oprirea efectuată de calculator durează mai mult (timpi de mers lungiți... viteză mai mică) decât cea făcută de mecanic din controller. Însă pentru recepționarea și testarea sistemului, toate funcționalitățile din caietul de sarcini și fișa tehnică trebuie să meargă la fel de bine pe întregul tronson de M4. Mie mi se pare normal. Dacă nu face un anumit lucru care apare în cartea tehnică, există 2 aspecte periculoase: se poate crea confuzie în pregătirea personalului, iar nefuncționarea unei componente poate indica probleme cu sistemul în sine ca tot unitar, pe modelul „dacă nu oprește la fix... ce nu mai face?”.
TREN km 2019: ☆8700, 2018: 8650, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2019: 1000, 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2019: 17000, 2018: 8400, 2017: ☆19700, 2016: 6700 | ⚓ km 2019: ☆500, 2018: 30 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 870
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde orex » Lun, 13 Ian 2020, 23:58

Asa si pe ce am dat banii, ca oricare ”investitor” ar vrea sa stie asta, nu ?!
PS
Sper ca Alstom sa nu fie la fel de diletant la M5.1! ;) :yes:
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Anterior

Înapoi la Magistrala 4 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori