Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
2345 posts, 430630 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Ca să încerc o variantă optimistă, când au pus Bombardiere pe M1/3 și bănuiesc că au făcut teste pentru noua semnalizare se întâmpla exact așa - metroul mergea încet, mai ales înainte de stație; timpii de staționare erau neobișnuit de lungi.
Poate e un semn că se pune în sfârșit în funcțiune Dimetronicul ăla....
Dar cred că e și o degustare realistă a ceea ce va urma pe M5 cu teste de semnalizare și de la PIF până la PIF normală va fi cale destul de lungă.
Desigur, ceea ce se întâmplă pe M4 este inadmisibil după toate standardele.
Ca să încerc o variantă optimistă, când au pus Bombardiere pe M1/3 și bănuiesc că au făcut teste pentru noua semnalizare se întâmpla exact așa - metroul mergea încet, mai ales înainte de stație; timpii de staționare erau neobișnuit de lungi.
Poate e un semn că se pune în sfârșit în funcțiune Dimetronicul ăla....
Dar cred că e și o degustare realistă a ceea ce va urma pe M5 cu teste de semnalizare și de la PIF până la PIF normală va fi cale destul de lungă.
Desigur, ceea ce se întâmplă pe M4 este inadmisibil după toate standardele.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Dar la M5 cine ii opreste sa faca teste inainte de darea in circulatie, iar daca mai sunt probleme sa le ajusteze pe timp de noapte? Intreb doar...
Dar la M5 cine ii opreste sa faca teste inainte de darea in circulatie, iar daca mai sunt probleme sa le ajusteze pe timp de noapte? Intreb doar...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Exact ce-i opreşte să asfalteze Eroii Sanitari de vreo 5 luni, Râul Doamnei, Romancierilor, Valea Argeşului, str. Sibiu....
Exact ce-i opreşte să asfalteze Eroii Sanitari de vreo 5 luni, Râul Doamnei, Romancierilor, Valea Argeşului, str. Sibiu....
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Probabil niste furunculi perianali....
Probabil niste furunculi perianali....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Sau asteapta plata claimului castigat definitiv in justitie?
Sau asteapta plata claimului castigat definitiv in justitie?
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
Am intrebat ieri un mecanic ce se mai aude de sistemul de automatizare. Raspunsul a fost, cu un zambet pe buze, ca si ei il asteapta cu nerabdare si ca spera ca luna viitoare sa fie pus in functiune. Mai multe informatii nu avea nici el legate de stadiul receptiei.
Am intrebat ieri un mecanic ce se mai aude de sistemul de automatizare. Raspunsul a fost, cu un zambet pe buze, ca si ei il asteapta cu nerabdare si ca spera ca luna viitoare sa fie pus in functiune. Mai multe informatii nu avea nici el legate de stadiul receptiei.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Speranta moare ultima Cred ca o sa-l puna in functiune fix cand o sa inceapa lucrarile la M6. Adica cand oricum nu o sa mai conteze.
Speranta moare ultima Cred ca o sa-l puna in functiune fix cand o sa inceapa lucrarile la M6. Adica cand oricum nu o sa mai conteze.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Crezi că n-au avocați, trebuie să faci tu pe avocatul lor din oficiu?!
Oare de executare silită n-au auzit?! Poprire pe conturile Finanțelor și își iau banii...
Asta nu scuză enorma bătaie de joc de pe M4 (unde faza cu semnalizarea mă gândesc că relevă incompetența patologică a cuiva, oare a cui?) și de pe M5...
subway guru wrote:
Sau asteapta plata claimului castigat definitiv in justitie?
Crezi că n-au avocați, trebuie să faci tu pe avocatul lor din oficiu?!
Oare de executare silită n-au auzit?! Poprire pe conturile Finanțelor și își iau banii...
Asta nu scuză enorma bătaie de joc de pe M4 (unde faza cu semnalizarea mă gândesc că relevă incompetența patologică a cuiva, oare a cui?) și de pe M5...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru a pus o întrebare, n-a făcut o afirmație.
Ecartul de timp pe M 4 e arhisuficient în condițiile actuale. O fi o oră / două mai aglomerat ( nu supraaglomerat ) / zi, în rest e ok. Iar de la Bazilescu - și mai ales de la Laminorului spre Străulești poți zmâgăli metroul pe interior fără stress, nu mai e nimeni în vagoane.
Park and ride - ul Străulești am impresia că a fost o mare gafă de strategie.
A, cred că Străuleștiul se mai animă sâmbetele când se duce lumea la cimitir.
Guru a pus o întrebare, n-a făcut o afirmație.
Ecartul de timp pe M 4 e arhisuficient în condițiile actuale. O fi o oră / două mai aglomerat ( nu supraaglomerat ) / zi, în rest e ok. Iar de la Bazilescu - și mai ales de la Laminorului spre Străulești poți zmâgăli metroul pe interior fără stress, nu mai e nimeni în vagoane.
Park and ride - ul Străulești am impresia că a fost o mare gafă de strategie.
A, cred că Străuleștiul se mai animă sâmbetele când se duce lumea la cimitir.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Și eu am pus niște întrebări, n-am făcut niște afirmații.
Cât despre M4, nu sunt de acord. S-au băgat bani grei în 4 stații noi ca să se circule decent, nu în bătaie de joc. Restul sunt fabulații marca andrei11, sorry
Și eu am pus niște întrebări, n-am făcut niște afirmații.
Cât despre M4, nu sunt de acord. S-au băgat bani grei în 4 stații noi ca să se circule decent, nu în bătaie de joc. Restul sunt fabulații marca andrei11, sorry
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
N-are de ce sa-ti para rau
Referitor la plata claimurilor, in 21 februarie Metrorex a platit 29 milioane de lei catre Astaldi conform sentintei civile nr. 4306, oare @guru s-a referit la altceva?
N-are de ce sa-ti para rau
Referitor la plata claimurilor, in 21 februarie Metrorex a platit 29 milioane de lei catre Astaldi conform sentintei civile nr. 4306, oare @guru s-a referit la altceva?
Nr. unic (nr. format vechi): 47299/3/2017
Obiect: litigiu privind achiziţiile publice suma de 29.022.146,07 lei
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite acţiunea. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 29.022.146,07 lei reprezentând debit restant şi a sumei de 1.082.316,19 lei reprezentând penalităţi de întârziere calculate până la data de 01.12.2017 şi care curg în continuare până la stingerea debitului principal. Ia act că reclamanta îşi rezervă dreptul de a solicita cheltuieli de judecată pe cale separată. Cu recurs. Pronunţată în şedinţă publică.
Document: Hotarâre 4306/2018
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Păi să ne spună el...eu știam ceva vag despre o hotărâre cu 18 milioane...o fi diferită de asta de care zici tu?!
Ce voiam să spun eu, în esență, este că Astaldi nu-și poate scuza nesimțirea și delăsarea și nesimțirea MT. Să-i execute silit, dar să-și facă treaba lor.
Păi să ne spună el...eu știam ceva vag despre o hotărâre cu 18 milioane...o fi diferită de asta de care zici tu?!
Ce voiam să spun eu, în esență, este că Astaldi nu-și poate scuza nesimțirea și delăsarea și nesimțirea MT. Să-i execute silit, dar să-și facă treaba lor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
George, realitatea este alta, atât la M 4 cât și la M 5.
Eu pe această realitate mă bazez, această realitate o văd.
Sunt întârzieri de neînțeles atât la M 4 cât și la M 5. La M 5 de exemplu habar n-am ce logică au avut în vedere când și-au dat seama acum că n-au trenuri ?
Pentru Dimetronic o să-ți spun un lucru. În copilărie / adolescență m-am jucat de foarte multe ori cu trenulețe ( H0 și mai apoi am trecut pe TT ). Firele care corelau macazele cu semnalele cu liniile ocupate și cu tabloul de comandă le realizam eu.
La M 4 singura diferență față de trenulețul meu este că firele sunt mai lungi. Îți garantez - mai ales la TT - aveam mai multe gări / linii / macaze decât au ei acum pe M 4. Și mai multe trenuri !
George, realitatea este alta, atât la M 4 cât și la M 5.
Eu pe această realitate mă bazez, această realitate o văd.
Sunt întârzieri de neînțeles atât la M 4 cât și la M 5. La M 5 de exemplu habar n-am ce logică au avut în vedere când și-au dat seama acum că n-au trenuri ?
Pentru Dimetronic o să-ți spun un lucru. În copilărie / adolescență m-am jucat de foarte multe ori cu trenulețe ( H0 și mai apoi am trecut pe TT ). Firele care corelau macazele cu semnalele cu liniile ocupate și cu tabloul de comandă le realizam eu.
La M 4 singura diferență față de trenulețul meu este că firele sunt mai lungi. Îți garantez - mai ales la TT - aveam mai multe gări / linii / macaze decât au ei acum pe M 4. Și mai multe trenuri !
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
N-am îndoieli că Siemens ar trebui să poată termina chestia aia în 10 zile...întrebarea este, deci, de ce nu se întâmplă asta?!
- plăţi nefăcute;
- eroare de proiectare, Dimetronicul e un c...t;
- alte cauze.
Normal ar fi să ştim.
N-am îndoieli că Siemens ar trebui să poată termina chestia aia în 10 zile...întrebarea este, deci, de ce nu se întâmplă asta?!
- plăţi nefăcute;
- eroare de proiectare, Dimetronicul e un c...t;
- alte cauze.
Normal ar fi să ştim.
📖 Pagination options