Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M4

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 03 Mai 2018, 20:06

^O intamplare, asa s-au nimerit sa fie pendulele.
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 3591
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Joi, 03 Mai 2018, 20:46

Adrian Rosca scrie:De azi se circula din nou pe 2 fire, dar tot in pendula. Cand s-o pune in functiune Siemenstronicul, D-zeu cu mila! :popa:

Ne spune guru, că s-a întors din concediu relaxat :D
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2230
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 03 Mai 2018, 21:14

@guru manipuleaza pe tema asta la "benzinari". :mrgreen:
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 3591
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Joi, 03 Mai 2018, 22:40

Pune si replica mea de acolo, nu doar asertiunea ta, ca sa poti spune cu mana pe inima ca <audiatur et altera pars>...
:mrgreen:
N-am fost in niciun concediu, doar voi v-ati relaxat, eu am fost plecat cu trebi serioase...dar planuiesc sa-mi iau si eu un <relax> binemeritat cat de curand...
:bere:
Ultima oară modificat de subway guru pe Joi, 03 Mai 2018, 23:14, modificat de 4 ori în total.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10041
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde URANUS » Dum, 06 Mai 2018, 11:58

B365.ro

http://www.b365.ro/mobi/s-a-automatizat ... 58549.html

S-a automatizat ultima porţiune din magistrala 4 de metrou. La ce interval circulă acum metrourile

Trenurile de metrou de pe Magistrala 4 Gara de Nord – Străulești circulă acum ceva mai bine, după ce Metrorex a finalizat o investiție restantă.


Începând cu 1 Mai, între stațiile Gara de Nord 2 și Străulești de pe Magistrala 4, trenurile de metrou circulă la un interval de aproximativ zece minute, față de peste 15 minute, cum se întâmpla până acum.

Pentru ca trenurile să fie mai dese, încerpând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești.

În perioada lucrărilor, toată luna martie pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti, firul 1, circulaţia s-a desfăşurat în sistem pendulă, la un interval de 15 minute iar pe distanţa Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute. Apoi, începând cu 1 aprilie, pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti firul 2, circulaţia s-a făcut în sistem pendulă, la un interval de 15 minute, iar pe distanţa Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.

Cât timp au durat lucrările, pentru continuarea călătoriei spre staţiile de metrou Străuleşti sau Gara de Nord 2, pasagerii au schimbat trenul în staţia Jiului, de la cealaltă linie. Acum s-a eliminat transbordarea de la Jiului, iar intervalul de succedare s-a redus la aproximativ zece minute. Ce-i drept, nu la maximum opt minute, așa cum a promis Metrorex. Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă. Până la închiderea ediției, reprezentanții Metrorex nu au răspuns în ce constau aceste lucrări.

Lucrări finalizate după 30 de ani
România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.

Așa se face că abia acum, în 2018, se poate spune că Magistrala 4 (care numără opt stații) va fi finalizată în totalitate, la aproape 30 de ani de la începerea lucrărilor – decembrie 1989.
Avatar utilizator
URANUS
Membru Silver
 
Mesaje: 1688
Membru din: Mie, 15 Dec 2010, 20:58

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Dum, 06 Mai 2018, 15:41

^Un articol de doi lei, cu o logica "imbatabila":

începând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești
...
Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă.


De exemplu mai sunt de montat semafoarele, care sunt tot parte a sistemului de automatizare si siguranta circulatiei. Montajul lor a inceput acum cateva zile. Iar metroul circula cand pe stanga, cand pe dreapta, dupa cum e pendula.
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 3591
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde TibiV » Dum, 06 Mai 2018, 23:39

Probabil ca jurnalistul in cauza a prins trenul de "pe stanga", ca in Anglia..
:lol:
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7621
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde mcosmin » Lun, 07 Mai 2018, 20:04

E unul mor cand vad faza asta:

România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.


Eu sunt curios, astia isi dau seama pe ce planeta se afla? Sau daca o prostie e socanta, chiar trebuie sa o preluam la nesfarsit? (ca sa nu mai zic de marea dezvalurie de la RL, oricine merge intr-o statie terminus isi da seama ca exista un macaz undeva, nu e ca si cum trenurile se teleporteaza pe linia cealalta...).
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2366
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Lun, 07 Mai 2018, 20:10

Sezi bland...mai vorbim prin iulie...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10041
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Dum, 20 Mai 2018, 19:58

Azi data de mai sus și în continuare până ce se va finaliza Dimetronicul trenurile circulă fără transbordare direct GdN 2 - Străulești astfel :
GdN 2 - 1 Mai se circulă normal.
1 Mai - Străulești ba pe stânga, ba pe dreapta.
Am impresia că intervalul de succedare e undeva la 12 minute.
Un lucru bun e că am scăpat de transbordare.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 13492
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Dum, 20 Mai 2018, 20:27

In schimb te-ai ales cu asteptarea la interval...
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10041
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Dum, 20 Mai 2018, 21:20

Pierd cei din prima parte a magistralei, cea mai aglomerată, Basarab - Parc Bazilescu.
Oricum mai mult de 3 luni nu cred că mai trenează lucrurile, așadar odată cu sfârșitul concediilor sper să avem Dimetronicul funcțional.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 13492
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde punmeister » Mie, 23 Mai 2018, 08:09

Pana acum a aparut un singur semafor, cel spre depou:
Fişiere ataşate
20180522_122033.jpg
20180522_122033.jpg (1.06 MiB) Vizualizat de 1162 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1760
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Mie, 23 Mai 2018, 10:15

...nu ca ar fi si cel mai util, dar e un inceput.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1369
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 4 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

cron