Stiri si articole din presa

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M4

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde Adrian Rosca » Vin, 18 Aug 2017, 21:26

Nu inteleg ce inseamna "faza a doua".
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 2947
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde subway guru » Vin, 18 Aug 2017, 21:47

POIM, lucrari fazate, neterminate in POS-T
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 9441
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde Adrian Rosca » Vin, 18 Aug 2017, 21:51

Aha, acum e clar.
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 2947
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde survola » Mie, 06 Sep 2017, 08:24

Inginerii tunelului Gotthard vor face studiile la metroul Gara de Nord-Gara Progresul - Digi24 - 04.09.2017
O asociere formată din compania autohtonă Metroul SA și cea elvețiană Amberg Engineering a câştigat licitaţia pentru întocmirea studiului de pre-fezabilitate şi a studiului de fezabilitate pentru construcţia tronsonului Gara de Nord – Gara Progresul.
Contractul este estimat la suma de 38 milioane lei (8 milioane euro), potrivit clubferoviar.ro. Licitaţia pentru efectuarea serviciilor de proiectare, asistenţă şi consultanţă de specialitate aferenţe realizării Studiului de Pre-Fezabilitate (SPF) şi Studiului de Fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul a fost lansată în luna februarie a acestui an. Durata contractului va fi de 22 de luni începând de la data atribuirii.
Amberg Engineering, parte a Amberg Group, este firma care a realizat activitățile de inginerie la tunelul Gotthard, lung de 57 de kilometri, cel mai lung tunel de cale ferată din lume.
Secţiunea de metrou Gara de Nord – Gara Progresul, care va avea, cel mai probabil, zece staţii, este un proiect de 1 miliard de euro şi va deservi o zonă a Capitalei cu aproape 300.000 de locuitori.
Racordul cu reţeaua de metrou existenţă se va face în zona centrală la Eroilor sau Izvor şi traseul probabil va fi Palatul Parlamentului – Filaret – Eroii Revoluţiei – Şoseaua Giurgiului – Gara Progresul.
Totodată, la Gara Progresul va fi nevoie şi de realizarea unui nod intermodal de transport pentru conexiunea cu liniile RATB şi cu inelul feroviar al Capitalei.
În martie 2017, directorul general al Metrorex, Marin Aldea anunţa că pentru secţiunea Gara de Nord –Gara Progresul, lucrările vor începe în anul 2019 urmând a fi finalizate în anul 2023.
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 1828
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde andrei11 » Mie, 06 Sep 2017, 17:21

Băieți ( și fete ) știrile și articole la Știri și Articole, discuțile la Discuții. ;)
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11731
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde subway guru » Vin, 29 Sep 2017, 13:03

Comunicat Metrorex
29 Septembrie 2017
Semnarea contractului “Servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate aferente Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si studiu de fezabilitate (SF pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronson Gara de Nord – Gara Progresu”

In data de 28 septembrie 2017, Metrorex a semnat la sediul sau, contractul “Servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate aferente Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronson Gara de Nord – Gara Progresu”, cu asocierea Metroul S.A. – Amberg Engineering A.G.
Contractul este încheiat în cadrul proiectului “Studiu de pre-fezabilitate si studiu de fezabilitate pentru constructia liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”, finantat prin Programul de Cooperare Elvetiano-Român vizând reducerea disparitatilor economice si sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.
La momentul semnarii contractului au participat Excelenta Sa, Urs Herren, ambasadorul Elvetiei în România, Seful Biroului Contributiei Elvetiene, Roland Python, Dragos Titea, Secretar de Stat în cadrul Ministerului Transporturilor, reprezentantii Ministerului Finantelor Publice în calitate de Unitate Nationala de Coordonare pentru acest program si ai Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene în calitate de Organism Intermediar, precum si reprezentanti ai conducerii celor doua parti contractante: Metrorex si asocierea Metroul S.A. – Amberg Engineering A.G.
Bugetul total al proiectului este de 11.900.000 CHF (din care 8.500.000 CHF reprezinta contributia elvetiana nerambursabila). Valoarea contractului de servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate este de 19.710.016,61 lei fara TVA.
Elaborarea Studiului de Pre-Fezabilitate si Fezabilitate urmareste oportunitatea realizarii Liniei de metrou - Lac Straulesti - Gara de Nord - Gara Progresu. Constructia liniei de metrou va îmbunatati transportul public urban din Bucuresti prin descongestionarea traficului de suprafata din zona centrala si de sud a orasului si va realiza legatura directa între zona de nord-vest si zona de sud a capitalei.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 9441
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Anterior

Înapoi la Magistrala 4 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori