Depoul Militari (Industriilor)

Prezentări, discuţii, noutăţi despre infrastructura metroului bucureştean

Depoul Militari (Industriilor)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 28 Dec 2009, 11:09

Acesta este singurul depou mixt al Metrorex, pe langa hala de garare care ocupa mare parte din suprafata este si uzina de reparatii. Inafara de hala de garare restul incintei a fost modernizata deja de Alstom, urmeaza si hala de garare sa aiba parte de acelasi tratament. Un aspect interesant este ca depoul este construit in jurul depoului de tramvaie Militari, inca nu am inteles daca cele 2 depouri au fost unite in trecut sau doar asa a fost proiectarea. Cu rosu am marcat zona de intrare in tunel si cu galben linia de teste a depoului, linie pe care se merge cu pana la 80kmh.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18268
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Depoul Militari (Industriilor)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 28 Dec 2009, 11:10

Dupa cum ziceam hala de garare inca este veche si nemodernizata, urmeaza si ea in scurt timp. Aici se gareaza rame IVA, pe langa multele rame care stau in conservare asteptand autogenul sau zile mai bune.
Cateva poze din hala de garare...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18268
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Depoul Militari (Industriilor)

Mesajde freyutz » Lun, 28 Dec 2009, 11:29

In Depoul Militari deasemenea se fac si reviziile R1, R2 pentru trenurile Astra/IVA, si in hala de montare se fac RG-urile la IVA.
Depoul Militari a fost deschis in anul in 1983, odata cu tronsonul Eroilor-Industriilor, pe cand hala de montare s-a deschis putin mai tarziu in anul 1984. In uzina depoului (URMRI) exista 2 hale. O parte cu 4 linii, dintre care 1 cu canal si 2 cu vinciuri pentru trenuri, iar in cealalta jumatate a halei se fac diverse piese pt trenurile Astra/IVA.

URMRI mai are o cladire anexa pentru motoarele trenurilor si alte subansamble care sunt reparate intretinute acolo.

Depoul are 2 iesiri la suprafata. Cea dubla care este folosita cel mai des, si una simpla putin folosita. Prin aceasta iesire sunt intoarse trenurile pentru uzura uniforma a bandajelor.

Ca o rectificare la cele spuse de Andrei, linia de probe din dep Militari este limitata la 60km/h.

In continuare fotografii din Depou si Uzina de Reparatii (URMRI)
freyutz
 


Înapoi la Reţeaua de metrou din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori