Pagina 13 din 16

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 17:20
de sab
A/C la metrou? Parca nu se justifica...( este vorba despre noile trenuri de pe M 5.1)

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:25
de orex
Parerea ta! Inclusiv la metroul bucurestean trebuie AC, in circumstantele prezente si de viitor!

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:27
de aztec
Nu este parerea lui...asa ziceau cei de la metrorex

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:39
de orex
Nu-i un moft in zilele noastre AC, in casa, masina si nici in transportul in comun. Daca s-au gandit la asa ceva si pentru transportul din subteran foarte bine!

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:41
de andrei11
În subteran sunt alte temperaturi decât în exterior...Trebuie analizat cu profesionalism acest aspect și nu să ne dăm noi cu părerea ca și amatori...

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:47
de sab
@orex.
Nu este chiar deloc parerea mea, era o ironie . Citeste ce s-a postat in topicul dedicat : viewtopic.php?f=200&t=3874 :)

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:49
de orex
Nu pot decat sa te contrazic! La Paris, Barcelona, Madrid, acolo unde am utilizat metroul, ramele sunt cu AC. Nu inteleg de ce sa nu ne aliniem, mai cu seama ca si la noi in subteran vara nu mai este ca alta data?

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:49
de punmeister
Din pacate trebuie sa ne multumim cu ventilatia fortata in salon :popa:
Screenshot_20190322-204714_Drive.jpg
Screenshot_20190322-204714_Drive.jpg (406.95 KiB) Vizualizat de 888 ori

Screenshot_20190322-205550_Drive.jpg
Screenshot_20190322-205550_Drive.jpg (578.88 KiB) Vizualizat de 871 ori
Screenshot_20190322-204801_Drive.jpg
Screenshot_20190322-204801_Drive.jpg (647.73 KiB) Vizualizat de 888 ori

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:54
de sab
Instalatia asta este diferita de ce avem acum ? Sau este acelasi lucru ? Ca nu imi dau seama, scrie ca are "refrigerare"...
Poate ca A/C doar este la mecanic, precum este si in prezent...Ca doar el merita...

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 20:59
de orex
Nicidecum, acum e simpla ventilatie fortata! Asa cum era la Dacia, vara :lol: :lol: :lol:. In CS scrie clar refrigerare. Si pentru a fi la curent cu standardele invocate va propun sa va delectati cu detalii pe care le-am putea avea si NOI, pe viitor, pentru o calatorie civilizata https://www.rta.eu/images/stories/pdf/F ... eit_en.pdf, de care altii se bucura de peste un deceniu. Cred ca meritam! ;)

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 21:02
de sab
Gata, ne-am linistit. Ma si miram sa-si fi schimbat Metrorex/ consultantul parerea ca nu este nevoie de A/C la metroul din Bucuresti.
Ramane cum am stabilit. Luati un evantai cu voi... ;)
Bine ca facem luminatoare, foarte necesare si utile ...

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 22 Mar 2019, 21:09
de misterr
punmeister scrie:Din pacate trebuie sa ne multumim cu ventilatia fortata in salon :popa:
De ce crezi asta? Crezi că va avea posibilitatea mecanicul să intervină cumva să „păcălească” sistemul și să oprească răcirea, sau ce?

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Sâm, 23 Mar 2019, 08:55
de Un cylon
E un AC mai light, fără freon şi fără circuit închis. Răcirea e prin decompresia adiabatică a aerului folosit la ventilaţie.
Există şi la unele avioane aşa ceva.

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Sâm, 23 Mar 2019, 10:00
de misterr
De unde ai mai scos și asta?! Spune clar:

Trenul va fi dotat cu sistem de ventilație forțată cu refrigerare în interiorul vagoanelor, fluxul de aer ventilat spre interiorul vagonului fiind trecut prin evaporator și astfel răcit.

Evaporatorul (vaporizatorul) este un schimbător de căldură între agentul frigorific (care nu mai e de mult freon, pentru că nu e ecologic) și aer. Acolo are loc vaporizarea agentului frigorific, care schimbă cu aerul. Deci agentul frigorific care face destinderea (detenta) e în stare lichidă, deci nu e aer (nu se lichefiază aerul din vagon).