MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Secțiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa )

98 posts, 55596 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Observatie
Stii ca de fapt din cele 4 milioane cat a costat Antilopa, vreo 3 erau absolut obligatorii ? Hai 2,5.
De fapt numai 1,5 milioane sunt suplimentari cum ar veni.
Pentru ca :
Tunelul rectangular  tot trebuia realizat, nu poti merge cu cartita la suprafata, iti trebuie oarece pamant virgin deasupra.
Practic aveam de-a face cu un tunel rectangular  care pe o lungime de 240 metri e ceva mai lat ( acolo unde e statia si acolo unde este cea de a doua linie spre depou ).

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex iliutu

Nu uitati ca aceasta solutie e urmare a indicatiilor pretioase ...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Uneleindicatii pretioase au fost copiate si de Capitalistii actuali.
Vezi "apendicile" Valea Ialomitei cu depou ( cu 5 linii ) +statie.
Idem ca la Antilopa, depou + statie.
Ce spui ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

iliutu wrote:
Nu uitati ca aceasta solutie e urmare a indicatiilor pretioase ...

Singura indicatie pretioasa a fost sa nu se deranjeze alegatorii din circumscriptia nr 1. Adica sa se execute un singur tunel. In rest, nu au existat alte restrictii. Nu cred ca ideea de a executa o asemenea statie pe o linie in esenta tehnica, de legatura cu depoul, a venit de la Ceausescu. Dovada ca, asa cum spune andrei11, aceasta conceptie se aplica dupa 20 ani si la M5. O complicatie inutila de o statie si o interstatie foarte scurta, nu ca in cazul Republica Pantelimon (aproape 1.5km).
Oricum, cred ca acest tronson Republica-Pantelimon a fost executat in mare parte dupa 1989. Asa ca , daca se dorea, se putea executa si al doilea tunel. Ceausescu nu mai era, sa fie ales in circumscriptia respectiva. Insa ceva nu este in regula nici la tunel, dovada problemele pe care le-au avut oamenii dupa inaugurarea liniei. Si numeroasele "carpeli" facute astfel incat sa se aduca linia la normalitate din punct de vedere vibratii. Cu toate astea, tot exista unele restrictii de viteza.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex aztec

La V.I. situatia e un pic mai roz fiind si depou, liniile statiei pot fii folosite  pt depou si ar pierde doar "peronul" ca utilitate  in eventuala nefolositr ca statie, lucrarile suplimentate fiind mai mici fata de varianta cu sau fara statie. Galria era necesara(aici vedem dava linie dubla sau simpla) si la depou se pierde peronul(sau nu nefiind executat se poate suplimenta cu inca 1-2 linii de garare

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Desi guru e de alta parere, eu vag imi aduc aminte ca prin anul  1989 ( de congresul XIV ? )  am incercat sa ajung la Antilopa dar n-am reusit. Erau oarece afise cum ca ar ajunge trenuri acolo.
Oricum oficial tronsonul a fost inaugurat in Ianuarie 1990, asadar e clar ca l-a facut integral Ceausescu.
Avem informatiioarecum pe surse ca si al doilea tunel a fost inceput, dar s-a renuntat la el.
La Valea Ialomitei e o situatie anapoda, pentru ca la un interval pe tronsonul comun de - sa spunem 5 minute, automat pe ramuri vom avea o plecare la 10 minute. Asadar statiile Valea Ialomitei / Valea Argesului si Dr. Taberei vor avea un metrou la 10 minute. Mai logic ar fi sa fie un metrou la 7 - 8 minute pe tronsonul Eroilor - Dr. Taberei si un metrou naveta Valea Ialomitei  - Romancierilor. Parca prevad ca asa se va proceda intr-un final.

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Schita de mână realizata azi data de mai sus. Cum ar veni "documentul princeps".
Realizata dintr-un metrou BM in 3 calatorii, doua Republica - Pantelimon si una Pantelimon - Republica.
Nu cred ca tunelul urmareste strada Magnetului mai ales datorita traseului intre D si G.
_______________
Am parcurs traseul si la suprafata, unele fotografii originale sau preluate cu alta ocazie.
_________________
Costul operatiunii : 4 lei ( 2 calatorii --> cartela de 10 ) + consumul aferent baterie / aparat foto ( vor apare si unele fotografii la un moment dat ) + uzura bocanci + consum pasta pix + 2 foi A5.   :P
A 1.png (375.15 KB; downloaded 5978 times)
A2.png (1.11 MB; downloaded 5985 times)

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) subway guru

Pune o imagine din satelit si ne jucam pe ea!

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Până la imagine va dau o tema de studiu, poate se mai lipeste si altcineva in discutie.
Ce aveam noi aici, cu  dimensiuni concrete :
O linie curba foarte generoasa in interiorul depoului Pantelimon.
Oricum Guru ne-a spus ca la Magnetului raza curbei e de vreo 200 m, deci mult mai generoasa decat raza curbei din interiorul depoului.
Atentie si de inaltimea la care a fost facuta poza, de la aceeasi inaltime trebuie sa luam capturile si pentru Magnetului ca sa avem aceeasi scara.
Ei, se mai "bagă" si altcineva ca sa facem oarece calcule ?
Studiu.png (789.31 KB; downloaded 5922 times)
Studiu 2.png (780.61 KB; downloaded 5919 times)

La depou mie raza imi iese ceva la 50 si ceva de metri, voua ?

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) URANUS

Intrebare off-topic: De unde se alimenteaza trenurile care merg pe linia aia de deasupra depoului, ca nu vad nici sina a treia si nici fir de contact? Sunt trase de un vehicul diesel? Sigur e pentru metrou acea linie?

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) subway guru

Andrei, raza minima de 200m era data de capabilitatile scutului '23 August', aia a ta e o linie de serviciu in depou pe unde se scot vagoanele de gunoaie colectate de prin statii si pe unde se pot baga diverse materiale in subteran...
Daca vrei sa desenezi traseul tunelului, incepi din intersectia cu strada paralela cu Magnetului spre Republica si pui scoala si gradinita...linia iese in Magnetului pe sub coltul scolii...

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Problema nu e accesul pe sub Magnetului ( desi si acolo avem o mica problema...) problema e ce se intampla dupa 125 de metri dupa ce intra sub Magnetului. E un MARE semn de intrebare. Adica cu aproximativ 100 m inainte de str Rosu Nicolae (  strada perpendiculara pe Magnetului si pe toate stradutele paralele cu Magnetului ). Acolo e problema. Sunt aproape sigur ca spre Antilopa dupa str Rosu Nicolae metroul nu mai e sub Magnetului...

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) subway guru

Rece, rece, spre inghetat...esti mai mult decat sigur in completa eroare...
La Nicolae Rosu, tunelul e chiar in axul intersectiei, acolo e si un canal transversal care traverseaza prin bolta tunelului...daca-mi aduc bine aminte Magnetului nu e chiar in aliniament, are o frangere...
De ce nu vrei sa pui imaginea satelit, am putea clarifica un-doi toata treaba...cat timp nu ma apuca...roza!
:lol:

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Asteapta un sfert de ora pentru ca o sa ai o surpriza...Oricum o sa caut zilele acestea inca un coleg ( mai multi colegi ) sa facem o descindere in grup pe Magnetului. Cine are MP sa ma contacteze, cine nu la club... Nu e cine stie ce, intr-o ora - o ora si jumatate rezolvam. Zilele astea sunt mai libere si poate ne intalnim in cartier.
Uite si 3 poze, dar interesanta este o schita pe care in 10 minute sper sa o rezolv.
Poza 1 : imaginea din satelit cu Magnetului. Magnetului e cea notata cu sageata. Se vad atat gradinita cat si scoala.
1.png (1.89 MB; downloaded 5846 times)

Da, e adevarat, Magnetului nu e chiar dreapta, dar deviatia este infima. ( 3 - 4 m, hai 5 metri, nu mai mult )
2.png (948.76 KB; downloaded 5842 times)

Detaliu cu deviatia, nu cred ca e mai mult de 5 m dezaxarea.
3.png (2.33 MB; downloaded 5881 times)

Asteptati schita, e superinteresanta. Sau ma insel eu si-mi joaca spatiile inchise o farsa, posibil, de aceea as vrea sa mai merg cu  inca cineva intr-o excursie acolo.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use