MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Despre rețea (infrastructură, caracteristici, etc.)

254 posts, 116133 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

Da, este CV - ul respectiv, dar priza de aer este in spatele frontului de blocuri, hai sa spunem aproape de curtea Mănăstirii Radu Vodă.
CV.png (905.57 KB; downloaded 5357 times)
CV 1.png (1.24 MB; downloaded 5358 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Tot asa este si intre Eroilor si Izvor ( in curtea Facultatii de Medicina Veterinara) sau intre Izvor si Unirii 1(in dreptul podului de la Calea Victoriei), ca sa dau doar 2 exemple.
Intr-adevar acum sunt iluminate bine, nu stiu de ce...

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) mcosmin

Intre Izvor si Piata Unirii este iluminat doar de vreo 2 sau 3 saptamani. Pare a se fi amenajat un fel de depozit acolo, cel mai probabil pentru echipamente in caz de urgenta.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) freyutz

S-au schimbat echipamentele de ventilatie pe tronsonul Semanatoarea - Timpuri Noi. De aceea posibil sa vedeti chestii noi pe acolo  :)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) cris_m

Am scris si eu acum cateva zile printr-un topic, ca la Timpuri Noi sens spre Dristor, in dreptul prizei de ventilatie mascata de grilele acelea false de beton, si-au pus cei de la TIAB niste panouri care acopera acea zona. De asemenea, am vazut la Unirii cei cativa muncitori ai firmei trimisi la aceasta lucrare.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) freyutz

Nu stiu care-i treaba cu panoul TIAB. L-am vazut de foarte mult timp pe acolo (1 an cred). Nu stiu daca are legatura cu ventilatia sau nu.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) ByOnu

S-a renuntat cumva la restrictia de viteza dintre Romana si Universitate sau ii dau talpa mecanicii? :lol:

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) cris_m

Cred ca s-a renuntat ca si eu am prins zilele trecute un metrou care tot asa a mers, dupa vreo 2 saptamani de restrictie, ca avionul. Cred ca vineri am scris despre asta la discutii diverse, dupa ce timp de 2 saptamani cat am avut de mers la Romana, s-a tot mers foarte incet si vineri hopa ca se mergea ca avionul....Maine am de drum, sa vad ce si cum.  :)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) mcosmin

Poate sa imi explice cineva cum vin zonele de interlocking intre Izvor si Eroilor? Se poate observa ca semaforul aferent liniei 2 de dinaintea statiei Eroilor are alb+rosu chiar si cand este un tren tras la linia 2. Dar am observat ca trenurile stationeaza in dreptul lui daca statia e ocupata...

Ma refer la semaforul din tunel, care se poate observa cand trenurile de la lina 1/3 fac curba la stanga spre Izvor.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) mcosmin

Am trecut recent pe la Dristor 2 si am observat ca modul de rebursare a trenurilor este foarte ineficient, trenul de la linia 1 asteapta trenul de la linia 2 sa intre in statie si apoi pleaca, pentru ca trebuie sa treaca peste macazul de dinaintea statiei.

Si m-am gandit, de ce nu se rebruseaza doar la linia 1? Trenul intra pe macazul din fata statiei, apoi pleaca, la fel cum ar face si la Pipera, sau la Republica, singura diferenta fiind faptul ca avem un peron. S-ar mari semnificativ frecventa trenurilor pe M1.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Nu cred ca rebrusarea este problema frecventei de pe M1....

Insa este putin invers la D2. Trenul stationat in statie la linia 2 asteapta trenul urmator, care vine tot pe linia 2 catre statie. Pentru ca linia lui "normala" (linia 2) este ocupata,  trenul care vine este nevoit sa intre in statie la linia 1, motiv pentru care parcurge incrucisarea, iar trenul stationat deja in statie la linia 2 (si care trebuie sa intre pe linia 1 la plecare) este nevoit sa-l astepte pentru ca s-ar produce o coliziune.

Situatia insa nu se repetea la urmatorul ciclu, in sensul ca trenul care stationeaza deja in statie la linia 1(si trebuie sa plece tot pe linia 1) nu este nevoit sa il astepte pe urmatorul, care intra in statie la linia lui, adica linia 2. Nu se mai incruciseaza.
Bine, la D2 mai exista si linia 4, dar este mai ciudat sa o ia pe acolo...

La Republica si Pipera situatia este altfel, macazul fiind dupa statie trenurile nu se "incurca" intre ele la sosire/plecare.

Plecarea si sosirea la o singura linie la D2 ar face sa nu se respecte intervalul de odihna/stationare de la capat de linie. Sau ar presupune ca trenul sa fie preluat de o alta echipa de "mecanici", in timp ce aceia care tocmai au condus trenul pana in statie sa ramana sa se odihneasca si sa preia urmatorul tren.
Eu sincer nu inteleg de ce s-a adoptat solutia aceasta de rebrusare dupa 1987 (adica dupa M2). Bine, inteleg de ce s-a adoptat la Dristor, 2 exista constrangerea legata de prezenta M1 si nu puteau pune liniile de rebrusement dupa statie decat cu complicatii mari, adica sa sape pe sub M1 pentru macaz. Dar solutia s-a adoptat si la AS. Si vad ca se aplica si la M4. ...Probabil este o problema de costuri. Si cum nu este nevoie de o frecventa extraordinara nici pe M3 si nici pe M4....
D2-ciclul1.jpg (70.14 KB; downloaded 4915 times)
D2-ciclul 2.jpg (69.62 KB; downloaded 4912 times)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) mcosmin

Exact, ar fi nevoie de o echipa in plus de mecanici, asa cum e la Pipera. Dar ar putea sa imbunatateasca intervalul asa.
Cred ca la SA s-a presupus si ca va fi extinsa in viitor magistrala 3.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Nu cred ca se justifica o echipa de mecanici la D2 care sa preia trenul. M1 nu are nici pe departe nevoie de frecventa necesara pe M2.

Unde sa fie prelungita M3 de la AS? Ca este deja la marginea orasului. ...Sa nu spui in nu stiu ce comuna cu cateva sute de locuitori... :lol:
Problema cred ca este pur si simplu de costuri. Sunt necesari cca 200m de sapatura in plus ca sa pui rebrusmentul dupa statie. Si doar daca preconizezi o frecventa ridicata pe linia respectiva.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) mcosmin

Evident, nu prelungita acum, dar Bucurestiul se extinde si peste vreo 20 de ani, AS va fi in zona ... centrala ;)

Frecventa va depinde foarte mult de cati calatori va aduce M5. La frecventa actuala, M1/3 nu prea ar putea prelua fluxul la orele de vraf.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use