Topic: Despre rețea (infrastructură, caracteristici, etc.)
254 posts, 116359 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
BodoMinea
Că tot vorbim de Dristor și "infrastructura", avem aici o captură din stația Dristor 1: apă curgând din tavan, prin rama metalică a unui neon de la marginea peronului. Doar mie mi se pare periculos?
Că tot vorbim de Dristor și "infrastructura", avem aici o captură din stația Dristor 1: apă curgând din tavan, prin rama metalică a unui neon de la marginea peronului. Doar mie mi se pare periculos?
20160420_101634-min.jpg (1.19 MB; downloaded 4743 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
mcosmin
Singurul pericol e sa aluneci de pe peron.
Atfel, daca era o problema de natura electrica s-ar fi scurtcircuitat ceva pana acum. Pentru oameni este in general sigur sa isi faca dus asa, jetul de apa nu e suficient de puternic cat sa conduca electricitatea.
Singurul pericol e sa aluneci de pe peron.
Atfel, daca era o problema de natura electrica s-ar fi scurtcircuitat ceva pana acum. Pentru oameni este in general sigur sa isi faca dus asa, jetul de apa nu e suficient de puternic cat sa conduca electricitatea.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
BodoMinea
Peste nu foarte mult timp s-a scurtcircuitat. Nu era jetul prea puternic dar totuși fire cu izolația avariată în stil Metrorex, plus 220v plus "izvorul" cu apa sa curgătoare... Nu suna așa bine.
Cat despre apa, jetul s-a rărit și doar picură la câteva secunde din 2 părți ale neonului.
Peste nu foarte mult timp s-a scurtcircuitat. Nu era jetul prea puternic dar totuși fire cu izolația avariată în stil Metrorex, plus 220v plus "izvorul" cu apa sa curgătoare... Nu suna așa bine.
20160420_121830-min.jpg (949.36 KB; downloaded 4718 times)
Cat despre apa, jetul s-a rărit și doar picură la câteva secunde din 2 părți ale neonului.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
mcosmin
Dar tu ce ai facut, ai stat acolo sa vezi daca se arde?
Dar tu ce ai facut, ai stat acolo sa vezi daca se arde?
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
BodoMinea
Dă-ți seama că nu Am stat trei sferturi de oră la Piața Muncii cu niște treabă și ca să ajung înapoi la Preciziei am trecut din nou prin Dristor 1.
Dă-ți seama că nu Am stat trei sferturi de oră la Piața Muncii cu niște treabă și ca să ajung înapoi la Preciziei am trecut din nou prin Dristor 1.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
alexxd_31
Salut. E pe firul doi infiltratia (facuta poza)?
Salut. E pe firul doi infiltratia (facuta poza)?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
andrei11
E confuz firul 1 / 2, nici eu nu le stiu. Intreaba mai bine daca e firul spre NG sau spre MB sau ceva de genul. Adica mai concret.
E confuz firul 1 / 2, nici eu nu le stiu. Intreaba mai bine daca e firul spre NG sau spre MB sau ceva de genul. Adica mai concret.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
alexxd_31
De la Nicolae Grigorescu spre Mihai Bravu.
De la Nicolae Grigorescu spre Mihai Bravu.
- BodoMinea
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
alexxd_31
Deci e in locul bine cunoscut (in fata trenului la vagonul 1 sau 2).
Deci e in locul bine cunoscut (in fata trenului la vagonul 1 sau 2).
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
BodoMinea
Da, în locul bine cunoscut. Mereu sunt infiltratii acolo, dar le-a agravat ploaia de ieri și azi. Și la Dristor 2 se face băltoaca... Pe mijlocul peronului la ieșirea opusă D1(direcția Muncii).
Da, în locul bine cunoscut. Mereu sunt infiltratii acolo, dar le-a agravat ploaia de ieri și azi. Și la Dristor 2 se face băltoaca... Pe mijlocul peronului la ieșirea opusă D1(direcția Muncii).
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
BodoMinea
Coșmarul alergicilor a început să apară puful de la plopi prin oraș... Metrorex nu se putea lăsa mai prejos. Undeva pe M3 astăzi, trenul mergea cu viteză prin tunel cu geamurile deschise,și pe la jumătatea distanței dintre stații a intrat foarte mult puf din acesta în salon. Unii s-au uitat râzând, alții au fugit disperați spre capătul "neafectat" al BM-ului e tras în subteran de centralele de ventilație sau cum?
Coșmarul alergicilor a început să apară puful de la plopi prin oraș... Metrorex nu se putea lăsa mai prejos. Undeva pe M3 astăzi, trenul mergea cu viteză prin tunel cu geamurile deschise,și pe la jumătatea distanței dintre stații a intrat foarte mult puf din acesta în salon. Unii s-au uitat râzând, alții au fugit disperați spre capătul "neafectat" al BM-ului e tras în subteran de centralele de ventilație sau cum?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
mcosmin
Ura. Exact ce imi mai trebuia acum!
Da, este tras de ventilatie.
Ura. Exact ce imi mai trebuia acum!
Da, este tras de ventilatie.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)
Tom
Între stațiile Piața Unirii și Timpuri Noi, pe partea dreaptă pe sensul spre Timpuri Noi, am văzut un tunel cam de lățimea unei mașini sau poate mai larg, perpendicular pe cel pe unde circulă trenul. Tunelul (sau ce-o fi acolo) este iluminat, însă nu am putut vedea cât de lung este sau ce este acolo. Tunelul este vizibil din tren, cam la jumătatea distanței dintre Piața Unirii și Timpuri Noi.
Între stațiile Piața Unirii și Timpuri Noi, pe partea dreaptă pe sensul spre Timpuri Noi, am văzut un tunel cam de lățimea unei mașini sau poate mai larg, perpendicular pe cel pe unde circulă trenul. Tunelul (sau ce-o fi acolo) este iluminat, însă nu am putut vedea cât de lung este sau ce este acolo. Tunelul este vizibil din tren, cam la jumătatea distanței dintre Piața Unirii și Timpuri Noi.
📖 Pagination options