Topic: Metrou File de Poveste
757 posts, 258324 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Deci poza arata o M2 inaugurata la termen, dar fara sa fie gata accesul? Unicul acces? Foarte interesant.
Daca accesul a fost modificat nu inteleg de ce naiba nu l-au refacut pana la cota noua a pietei, rezultata dupa ce au facut pasajul rutier. Ma refer la scarile rulante. Nici macar acum , cand au schimbat scarile rulante nu au facut-o, scarile rulante continuand cu scari fixe, ceea ce este cam absurd.
Multumumesc mult pentru precizari, misterr.
Deci poza arata o M2 inaugurata la termen, dar fara sa fie gata accesul? Unicul acces? Foarte interesant.
Daca accesul a fost modificat nu inteleg de ce naiba nu l-au refacut pana la cota noua a pietei, rezultata dupa ce au facut pasajul rutier. Ma refer la scarile rulante. Nici macar acum , cand au schimbat scarile rulante nu au facut-o, scarile rulante continuand cu scari fixe, ceea ce este cam absurd.
Multumumesc mult pentru precizari, misterr.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
misterr
Da, la început intram la Unirii la M2 ca minerii în abataj, pe scările alea improvizate, dar eram fericiți că avem metrou din Berceni pînă în centru.
Pasajul rutier (și îngustarea accesului) s-a făcut tot pe vremea tovarășului Nicolae Ceaușescu. Ca să aducă accesul la noua cotă a pieței ar fi trebuit înlocuite scările rulante (care ar fi „rămas mici”) și nu ar fi aprobat. Scările rulante erau aduse din import, sînt singurul lucru de la metrou care nu e fabricat în România. Toate importurile pe valută trebuiau aprobate de conducerea superioară de partid și de stat.
Da, la început intram la Unirii la M2 ca minerii în abataj, pe scările alea improvizate, dar eram fericiți că avem metrou din Berceni pînă în centru.
Pasajul rutier (și îngustarea accesului) s-a făcut tot pe vremea tovarășului Nicolae Ceaușescu. Ca să aducă accesul la noua cotă a pieței ar fi trebuit înlocuite scările rulante (care ar fi „rămas mici”) și nu ar fi aprobat. Scările rulante erau aduse din import, sînt singurul lucru de la metrou care nu e fabricat în România. Toate importurile pe valută trebuiau aprobate de conducerea superioară de partid și de stat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Banuiam ca la mijlic este "ieconomia"...
Puteau pune treptele si jos, dar tot insemna un efort si o cheltuiala. Pana la urma au aplicat solutia cea mai simpla si ieftina. Dar trebuie sa recunoatem ca este un caz singular, cand pentru a iesi la suprafata, dupa scara rulanta urmeaza una fixa.
Banuiam ca la mijlic este "ieconomia"...
Puteau pune treptele si jos, dar tot insemna un efort si o cheltuiala. Pana la urma au aplicat solutia cea mai simpla si ieftina. Dar trebuie sa recunoatem ca este un caz singular, cand pentru a iesi la suprafata, dupa scara rulanta urmeaza una fixa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Off topic, dar trebuie precizat:
Scările rulante care se opresc <<sub nivel >> puteau fi aduse la cota terenului în progresista Eră Capitalistă atunci când au fost înlocuite. Am spus vreo răutate ?
Off topic, dar trebuie precizat:
Scările rulante care se opresc <<sub nivel >> puteau fi aduse la cota terenului în progresista Eră Capitalistă atunci când au fost înlocuite. Am spus vreo răutate ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Nu, exact asta spunean si eu, ca puteau sa rezolve problema acum. Dar cred ca asa presupunea lucrari in plus. La noi, din pacate, functioneaza foarte bine zicala "lasa ca merge si asa..."
Nu, exact asta spunean si eu, ca puteau sa rezolve problema acum. Dar cred ca asa presupunea lucrari in plus. La noi, din pacate, functioneaza foarte bine zicala "lasa ca merge si asa..."
- misterr
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
misterr
În epoca capitalistă nu se mai reușește nici să se vopsească ce s-a construit în epoca socialistă (a se vedea situația tavanelor din stațiile de metrou și în general situația întreținerii finisajelor (placări etc.) din stațiile de metrou).
În epoca capitalistă nu se mai reușește nici să se vopsească ce s-a construit în epoca socialistă (a se vedea situația tavanelor din stațiile de metrou și în general situația întreținerii finisajelor (placări etc.) din stațiile de metrou).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
GPS
Este un vestigiu păstrat pentru asiaticii care pozează orice. Au uitat să pună Fișa cu descrierea monumentului
andrei11 wrote:
Off topic, dar trebuie precizat:
Scările rulante care se opresc <<sub nivel >> puteau fi aduse la cota terenului în progresista Eră Capitalistă atunci când au fost înlocuite. Am spus vreo răutate ?
Este un vestigiu păstrat pentru asiaticii care pozează orice. Au uitat să pună Fișa cu descrierea monumentului
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
shoppy
andrei11 wrote:Nu cred ca aceasta este o problema care sa merite discutata, cui nu ii convine are lift, care conform cu logica de la Straulesti, "e tot acolo".
Off topic, dar trebuie precizat:
Scările rulante care se opresc <<sub nivel >> puteau fi aduse la cota terenului în progresista Eră Capitalistă atunci când au fost înlocuite. Am spus vreo răutate ?
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Poate asa se explica de ce scarile rulante sunt plasate asa aiurea la Unirii 2, fix in acea zona. Sa nu oboseasca lumea prea mult folosind scarile astea provizorii
Orcium este aberanta situatia, sa inaugurezi metroul fara sa fie gata si sa introduci lumea pe acolo... Vad ca nici macar macaraua nu era demontata.
Poate asa se explica de ce scarile rulante sunt plasate asa aiurea la Unirii 2, fix in acea zona. Sa nu oboseasca lumea prea mult folosind scarile astea provizorii
Orcium este aberanta situatia, sa inaugurezi metroul fara sa fie gata si sa introduci lumea pe acolo... Vad ca nici macar macaraua nu era demontata.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
A fost scandal mare la vremea respectiva pentru <intarzieri> in implementarea T1+T2 fata de <indicatiile superioare>...plus <taieri de capete> si acuzatii aberante asa ca <solutiile> de iesire din impas trebuie considerate in aceasta perspectiva ca acte disperate de salvare a situatiei...
Presiunea a fost si mai puternica la T3+T4, toata M2 a fost executata sub o imensa constrangere de timp, ar fi multe de spus dar istoria e doar istorie. T1+T2 e pana la Unirii, T3+T4 pana la Pipera.
A fost scandal mare la vremea respectiva pentru <intarzieri> in implementarea T1+T2 fata de <indicatiile superioare>...plus <taieri de capete> si acuzatii aberante asa ca <solutiile> de iesire din impas trebuie considerate in aceasta perspectiva ca acte disperate de salvare a situatiei...
Presiunea a fost si mai puternica la T3+T4, toata M2 a fost executata sub o imensa constrangere de timp, ar fi multe de spus dar istoria e doar istorie. T1+T2 e pana la Unirii, T3+T4 pana la Pipera.
- George
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
George
Ma plimbam zilele astea pe ruta clasica Gorjului - Eroilor - Unirii si ma gandeam daca o fi adevarata legenda aia ca e undeva un tunel de metrou spre Casa Poporului...si daca da, de unde se ramifica. E secret de stat? Se stie? Putem afla?
Ma plimbam zilele astea pe ruta clasica Gorjului - Eroilor - Unirii si ma gandeam daca o fi adevarata legenda aia ca e undeva un tunel de metrou spre Casa Poporului...si daca da, de unde se ramifica. E secret de stat? Se stie? Putem afla?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Astfel de lucrari sunt secret de stat.
Se stie de cine trebuie sa stie.
Ce sa afli daca nu exista astfel de tunele de metrou???...si la ce ti-ar folosi? Tie in niciun caz si atunci cui???...dusmanilor nostri?!?
Astfel de lucrari sunt secret de stat.
Se stie de cine trebuie sa stie.
Ce sa afli daca nu exista astfel de tunele de metrou???...si la ce ti-ar folosi? Tie in niciun caz si atunci cui???...dusmanilor nostri?!?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Nu există niciun tunel de metrou între Casa Poporului și rețeaua de metrou. Adică nu ajunge metroul la Casa Poporului. Că există un tunel de legătură cu stațiile Izvor și Unirii mai mult ca sigur, dar nu sub forma unui tunel de metrou.
Nu există niciun tunel de metrou între Casa Poporului și rețeaua de metrou. Adică nu ajunge metroul la Casa Poporului. Că există un tunel de legătură cu stațiile Izvor și Unirii mai mult ca sigur, dar nu sub forma unui tunel de metrou.
📖 Pagination options