Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Metrou File de Poveste

757 posts, 258327 views
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste TibiV

sab wrote:
TibiV wrote:
Si a ajuns la Dristor2 "rebotezata" ca "M1". Adica tot traseul M1 intre Pta Victoriei si ~Iancului este "fosta M3" :

Intre GdN, nu PV, si Iancului.

Ba de la PV, nu de la GdN.
Traseul actual M1 de la GdN la PV nu este "fosta M3".

 


Re: Metrou File de Poveste ionescu63

Fostul M3  Eroilor-Dristor2
Fostul M1 Eroilor-Industrilor (Militari)
Pana la Eroilor era traseu comun M1/M3

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Ba cel mai fost M 3 nu a fost  acesta,  ar fi fost Gara de Nord ( nivelul superior ) - Piata Victoriei ( pe sub N. Titulescu ) - Dorobanti - Circ - Obor - Iancului - Electroaparataj - Fundeni - Granitul.
viewtopic.php?f=200&t=3855#p219497

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Iar actuala interstatie GdN1-PV e parte din M3...si nu incurcati denumirile de la constructie cu cele de exploatare...
La un moment dat s-a sugerat sa fie folosita denumirea standard utilizata in toata lumea, Linia de metrou 1, 2, 3...n, dar s-a obiectat ca s-ar dezorienta calatorii cu semnalistica de orientare la peron catre linia 1 sau 2!
:bere:
denumirile liniilor de circulatie se mai schimba, cele de constructie nu!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

subway guru wrote:
TL Pod Grant-GdN1

guru, eu n-am inteles niciodata cum M1 se putea termina brusc intre 2 statii, la Podul Grant, iar de acolo sa inceapa TL. :shock:
TibiV wrote:
Traseul actual M1 de la GdN la PV nu este "fosta M3".

Traseul de la GdN la PV a fost totusi denumit M3 la inaugurare, dovada prima harta de mai jos. Nu stiu care M3 ca nu este nici fosta, nici actuala M3, dar o M3 a fost totusi. . O M3 varianta intermediara...Din aceasta dilema nu putem iesi... :)
Ce este interesant este ca a existat o incercare de transferare a tronsonului GdN- PV la M1. Exista o harta din 1997 (a doua de mai jos) care arata M1 pana la PV, iar de la PV la D2 era M3. Eu am avut initial impresia ca la acest lucru te referi, dar acum imi este clar ce ai vrut sa spui . ;)
b_metrou.jpg (283.22 KB; downloaded 5261 times)
Harta 1997.jpg (609.75 KB; downloaded 5267 times)

 


Re: Metrou File de Poveste TibiV

andrei11 wrote:
cel mai fost M 3 nu a fost  acesta,  ar fi fost Gara de Nord ( nivelul superior ) - Piata Victoriei ( pe sub N. Titulescu ) - Dorobanti - Circ - Obor - Iancului - Electroaparataj - Fundeni - Granitul.

Exact la asta ma refeream cand am spus ca actualul GdN-PV nu este parte a fostului M3.
Traseul actual al GdN-PV a fost "inventat" (si s-a nascut printr-o cezariana dureroasa, de scartaie rotile si acum...) dupa ce s-a abandonat vechiul M3 explicat de Andrei....

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

subway guru wrote:
Iar actuala interstatie GdN1-PV e parte din M3...si nu incurcati denumirile de la constructie cu cele de exploatare...

Nu le incurcam, dar denumirile de constructie sunt bucataria constructorului, nu prea intereseaza pe nimeni.
Hai sa cautam in acte sa vedem ce denumire de constructie poarta bulevardele Elisabeta / Pache, etc, cine stie ce numar de cod or fi avut.
Oricum ar fi anacronic sa-i spui cuiva la ora actuala sa ia M 3 din Piata Iancului...
Sau ca sa ajunga la 1 Decembrie sa ia metroul de M4R2 sau Gorjului face parte din M 1.
- Cum ajung de la Unirii la Gorjului ?
- Iei mata M 1 si fix acolo te duce.
Cred ca daca te mai prinde ăla odata pe acolo te alearga prin tot Bucurestiul...
Fix la fel si cu Iancului :
- Cum ajung de la Unirii la Iancului ?
- Iei mata M 1 pana la Gara si dupa aia M 3 pana la Iancului. Cauta ăla la Gara M 3 ca disperatu'.
Eu stiu ca denumirile de santier sunt legate de tineretile ( noastre ) dar daca ti-as spune acum celebrul nostru tractor U 650 M ce denumire avea pe  linia de productie cred ca ai trece pe langa el fara sa-l recunosti...

 



Re: Metrou File de Poveste subway guru

Cu GdN1-PV e cum v-am spus, apartine de (fostul) M3, ambele variante de traseu, am lucrat la amandoua ca 'plansetar'  :lol:
Si e buna comparatia ta cu strazile, doar ca nu trebuie sa confunzi strada (infrastructura), inclusiv linia (sina) de tramvai cu ceea ce e inscris pe botul vehicolului numit 'linia de tramvai'...
:bere:
Prostia cea mare e ca linia de operare de metrou M3 nu are nimic in comun cu traseul infrastructurii M3...
8-)
Si lucrurile stau principial exact pe dos, putin le pasa sinelor cum e botezata rama care circula pe ele, trenul trece...sinele raman!
:bere:  :bere:  :bere:
P.S.
Oare cum se va numi linia de metrou spre Otopeni 'in exploatare'???...as zice M4???
:mrgreen:

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Marian Munteanu 'informator'???...foarte posibil!...ca sa nu spunem ca e de-a dreptul sigur-sigur...
si e legat de istoricul lui la metrou...
MM a fost angajat ca 'tanar muncitor' la IEMB sectia LT...
Dupa punerea in functiune a tronsonului doi 'Balta Alba' a fost implicat intr-un 'incident' la statia Dristor1...
Se efectuau lucrari in statie pe timpul pauzei de noapte la calea de rulare (sistemul de scurgere a apelor din statie)...
MM raspundea de intrarea/iesirea muncitorilor din cale si lasarea lucrurilor in ordine pentru reluarea circulatiei in dimineata zilei respective...astea erau 'indatoririle sale de serviciu'...
Doar ca...intro buna dimineata, la trecerea 'ramei de control', ce parcurge si verifica traseul inainte de punerea in circulatie cu calatori...buba!!!...rama a 'agatat' un capac metalic si l-a prins pe sina sub roti!!!
:evil:
raport de 'eveniment', ancheta 'secu', verificat documente, luat declaratii de la muncitori...vinovat...ghici cine nu si-a indeplinit fisa postului???
Pentru ca nu s-a 'intamplat nimic', dosar clasat si musamalizat...nu sabotase nimeni economia nationala si nu s-au depistat 'dusmani ai poporului'...secu fusese 'vigilent'...dar avea 'prilejul' sa 'agatze' un 'gugustiuc'...pe care sa-l 'preseze' sa semneze o 'declaratie olografa de loialitate'...!!!
De aici i se trage lui MM, 'pacatele si slabiciunile' tineretii...pe care le plateste la batranete...
V-ati lamurit???...ca nu e nicio 'enigma' prea greu de dezlegat...si de aici si 'inversunarea' sa dar si 'colaborarea' suspecta a lui MM pentru/contra si in balacareala cu serviciile, trecute, prezente si viitoare!
:bere:
iete ce inseamna un minut de 'neglijenta'...
Dar in privinta 'caracterului' ar mai fi de spus...cine 'racnea' mai abitir in '89 impotriva 'secretarului de partid' al Metrorex, Dl Borcea, adica tocmai impotriva celui ce-l 'salvase' de mila din ghearele securitatii???
Ghiciti voi cine, e 'ciumperca intru-un picior'... :twisted:  :twisted:  :twisted:
Ca e ca la noi...orice fapta buna...se pedepseste...
:x  :x  :x
Mie tocmai partea asta a doua a povestii mi se pare scarboasa si reprobabila, nu partea aia intaia...nefericita...
Iar bancul ala prost cu 'n-am semnat nimic'...sa-l spuna lu' mutu...
:oops:
Din pacate, nu stie tot satul ce stie barbatul...
din clipa in care l-am vazut la 'balcon'...n-am mai calcat pe acolo, desi as fi dorit...la fel si cu scena cu discursul din PV pe tanc...
de mult doream sa 'clarific' acest aspect mai putin cunoscut...dar nu era pus in dezbaterile publice 'mediatice'...acum...stiti!
:ugeek:
Iar daca MM isi inchipuie ca nu mai sunt martori se inseala, muncitorii aia sunt ok si alive si n-au emigrat inca sunt tot aici in Romania...
:mrgreen:

 


Re: Metrou File de Poveste aztec

Cine vrea sa citeasca....poate printre randuri sunt si lucruri interesante
http://www.simplybucharest.ro/?p=41786

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Mda...Pacat ca Brancoveanu ramane si dupa 30 ani de la inaugurare cea mai intunecata statie din retea....

 


Re: Metrou File de Poveste Trole

Poate nu mă prind, dar e prima dată când văd această imagine și nu pare o schemă de energo-alimentare. Deci, ce avem aici?
r_walther.jpg (159.47 KB; downloaded 5053 times)

r_walther - flickr.com

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

O sa te dezamagesc ( stie si guru de schema asta ) era o schema intr-adevar de energo - alimentare a intregii retele de metrou, cu racordurile celebre din Pantelimon, Colentina, Giurgiului, Rahova, Bucurestii Noi. ( Sper ca nu mi-a scapat nici un racord ). Şulea nu era racord, facea parte din celebra Magistrală M 1 cu mii de capete (  la GdN 1 / IREMOAS - in Militari Republica si Sat Caţelu ).
Când venea tovarăşu in vizita de lucru i se prezenta aceasta schema care mai era dotata cu ceva beculete colorate care se aprindeau la cerere prin diverse locuri.
Si oricum racordul de Rahova nu ajungea in Piata Unirii ci la Pieptanari ( Eroii Revolutiei de azi )

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use