Metrou File de Poveste

Prezentări, discuţii, noutăţi despre infrastructura metroului bucureştean

Re: Metrou File de Poveste

Mesajde 1689 » Lun, 09 Iul 2018, 23:20

subway guru scrie:[...]
1689 scrie:Inundarea statiilor Unirii 1 & 2 a avut loc dupa punerea in circulatie a M2 si nu s-a datorat ploilor abundente. Pur si simplu au gaurit peretele dintre caseta colectoare si metrou linga fostul spital Brincovenesc cind au demolat planseul de peste Dimbovita intre Unirii si Opereta.
N-am sa uit mirosul pestilential (mai ales in Unirii 2) care a dainuit o lunga perioada de vreme.

Nu acolo ci in aval de Şerban Voda...si evident din cauza ploilor abundente...
S-a inundat mai intai M1 si apoi printr-un foraj vertical pentru cablurile de comunicatii dinspre dispecerat si M2


Sigur-sigur a fost in aval de Serban Voda ? Intimplator in ziua aia eram in ultimul bloc de pe Cantemir spre Piata si am auzit clar detonatia inspre Tribunal dupa care la scurt timp au inchis intrarea in metrou de la Horoscop.
De plouat, a inceput sa ploua spre seara.
Avatar utilizator
1689
 
Mesaje: 384
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

Re: Metrou File de Poveste

Mesajde sab » Vin, 19 Oct 2018, 20:08

O harta care cuprinde racordurile care urmau a fi executate dupa M2 si (fosta) M3.
Ce mi se pare foarte interesant este ce se petrece in sud. Sunt doua racorduri, unul care vine pe sub sos Alexandriei si Calea Rahovei si ajunge la Unirii si altul care vine pe sub Giurgiului si ajunge la Pieptanari, prelungindu-se inca o statie dupa Pieptanari.
Insa in variantele mentionate aici viewtopic.php?f=200&t=1629&start=84#p54729 se vorbeste de un singur racord. Practic se produce un mix interesant intre cele doua racorduri, mentionandu-se unul care vine din Rahova, dar ajunge la Pieptanari.
Daca data mentionata este corecta (noiembrie 1988, adica atunci cand M2 era finalizata), inseamna ca la constructia M2 au fost in carti ambele racorduri din sud, dovada amorsa de la Eroii Revolutiei, orientata catre sos Giurgiului.
In timpul constructiei sau ulterior , planurile s-au schimbat si au conceput un alt racord, care venea din Rahova la Eroii Revolutiei dinspre Nord, iar cel de pe Giurgiului picase. Probabil ca nu voiau sa mai sape in Pta Unirii , dar nu voiau sa renunte la zonele industriale de pe Alexandriei-Rahova, mai importante decat cele de pe Giurgiului. Sau era doar vorba de "ieconomie". Nu stiu daca amorsa mai era folositoare in acest caz. Poate, cine stie, uneau racordurile si face o mini-magistrala doar in sud Rahova-Giurgiului.
Ma gandesc ca daca apucau sa faca aceste racorduri, adio magistralele din planurile de azi...
Fişiere ataşate
r_walther.jpg
r_walther.jpg (159.47 KiB) Vizualizat de 485 ori
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4072
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Metrou File de Poveste

Mesajde shoppy » Vin, 19 Oct 2018, 21:34

Parca era si o imagine mai detaliata cu acea harta dar nu o mai gasesc.
Cel mai valoroase sunt scheme reale de alimentare electrica de pe margini, daca le-as vedea pe acelea...
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Predeal)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8041
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Metrou File de Poveste

Mesajde 1689 » Mie, 07 Noi 2018, 00:51

Reportaj despre Metrou realizat de Sahia Film, aproximativ 1980 (?)
(TibiV, atentie, limbaj specific vremii :) ).
Avatar utilizator
1689
 
Mesaje: 384
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

Re: Metrou File de Poveste

Mesajde subway guru » Vin, 16 Noi 2018, 16:40

Astazi zi aniversara.
La multi ani de metrou cu prilejul implinirii varstei de 39ani!
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10134
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Anterior

Înapoi la Reţeaua de metrou din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori