Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Prezentări, discuţii, noutăţi despre infrastructura metroului bucureştean

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde subway guru » Joi, 22 Dec 2016, 19:31

Sab, inelara e o poveste moscovita care-si dovedeste falimentul si acolo in zilele noastre...situatia din punct de vederea trafic daca la noi e rea la ei e dezastruoasa!
:popa:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 9488
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde sab » Joi, 22 Dec 2016, 20:13

Din cate stiu eu sunt si alte orase care au inelara si nu sunt asa in faliment. De exemplu Madrid. Dar, bineinteles, nu este o regula sa ai inelare oriunde si in orice conditii.
Oricum, parca si tu erai de parere ca unirea M3 cu M1 nu a fost o masura asa buna. Daca ma insel, te rog sa ma corectezi.
subway guru scrie:Pai cred ca ti-am povestit in detaliu inclusiv fazele cu 'mai studiati' si cum l-am determinat sa spuna intr-un final ce-si doreste, si nu din folclorul urban ci de la prima mana, de la 'salita CC' ca eu raspundeam direct de 'traseu'!...dar tu ai o placere deosebita sa ma toci marunt-marunt ca sa vezi daca nu cumva ma contrazic in depozitii!

Nici gand sa doresc sa te fac sa te contrazici in declaratii, ci doar sa aflam cat mai multe. Rebrusmentul la Bazilescu este istorie, bine ca a iesit pasenta in final. Totul este bine cand se termina cu bine.
Da, asta ai povestit cu "mai studiati". Credeam insa ca stii si ce naiba l-a facut sa aleaga traseul spre Dristor desi sunt convins ca stia ca investitia in Pantelimon era facuta. Daca se sucea inainte de a incepe depoul nu era bai, dar cu ditamai investitia devenita loc de depozitat cartofi, parca suna a..."subminarea economiei nationale". Culmea, tocmai din partea lui. :)
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 3542
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde subway guru » Joi, 22 Dec 2016, 20:24

Madridul are mai mult metrou decat i-ar trebui, la fel si autostrazi, TGV si aeroporturi!
In ce-l priveste pe 'Carmaciul N-priceputul' a urmat neabatut tot ce i-a lasat mastenire 'tatucul ' Dej, a vrut Dej canal, l-a facut el, a vrut Dej metrou, l-a facut el si multe altele, si mereu s-a reintors la planurile 'originare' staliniste de la care nu a permis mari 'abateri'...
:popa:
P.S.
O fi fo' urma de adevar si in 'legenda' ca a fost 'fetitza' lu' tatucu' prin puscarie???
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 9488
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde andrei11 » Joi, 22 Dec 2016, 20:27

Eu am mari indoieli ca inelara moscovita e falimentara...
Nu mai ridic inca odata problema, dar daca nu erau incepute tunelele pentru M 4 si ramura lui M 3 din Balta Alba ma indoiesc ca am fi avut la ora actuala statii la Laminorului sau in Satul Catelu... Asta apropo de inelara moscovita...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11913
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde subway guru » Joi, 22 Dec 2016, 20:32

Alea au fost solutii disperate ca sa nu se 'materializeze' intentiile Plumbuitului de a opri cu totul constructia metroului in Bucuresti...pe care le-a acceptat cu maaaare, maaaare greutate, ca era nu doar greu de cap dar si capos si incapatant peste masura...nu ca nu ar fi si alti la fel sau si mai si si in zilele noastre!
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 9488
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde sab » Vin, 23 Dec 2016, 06:59

Guru, hai sa-l lasam pe "Plumbuitul" si sa vedem ce putem face in viitor.
Care este parerea ta, M1 este ok cum este acum ? Si ce putem face, naveta Crangasi-D2 este o solutie ?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 3542
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde subway guru » Vin, 23 Dec 2016, 16:16

De acord, istoria e istorie si nu merita decat parastase...dar era ceva nostalgie ce trebuia demontata!
Parerea mea?
M5, M6, M4
M1 'pe stil nou' necesita imbunatatiri, in configuratia actuala nu atinge parametrii de performanta necesari...
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 9488
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde shoppy » Sâm, 24 Dec 2016, 02:41

Cand justificati inelara nu uitati despre Semanatoarea, pe cand exista uzina, statia sigur avea destui clienti, intre timp uzina a disparut, si aia au cam mult loc de parcari pe acolo...
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6453
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde ByOnu » Vin, 28 Iul 2017, 20:12

Ce este aici? Are legatura cu metroul?
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3092
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde andrei11 » Vin, 28 Iul 2017, 20:14

Nu, are treaba cu parcajul auto. Iesire ( pietonala ) de siguranta. Nu a fost deschisa niciodata, nici macar la inaugurare.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11913
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde TibiV » Vin, 28 Iul 2017, 23:47

Ieisre de siguranta pentru "benzinari" ?!?!?!....
Fac si eu o data in viata un comentariu "in linie cu partidul":

Lasa-i sa moara naibii ca sobolanii, nenonorocitii naibii de automobilisti !...

:lol:
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6281
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde ByOnu » Sâm, 09 Sep 2017, 09:55

Nu-mi amintesc daca am mai intrebat asta, dar de ce nu s-a realizat si un acces estic la Saligny? Cred ca i-ar fi ajutat mult pe cei care locuiesc in zona avand in vedere ca locuintele, casele, sunt la est de actualele guri. I-ar fi scutit pe oameni de aproximativ 150 m de mers.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3092
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Anterior

Înapoi la Reţeaua de metrou din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori