Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Eliberarea titlurilor de călătorie (sisteme de ticketing)

982 posts, 294759 views
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing Puss in Boots

Si mai zic unii ca de ce sa interactionezi cu tanti cand ai toate aparatele astea....pai uite de ce. Ca mai mult stau decat merg si in conditiile in care poate am si vreo problema cu unul din ele cred ca vine Ulea Spatarul sa ma rezolve. Probabil aducerea acestor aparate la RATB mai ales (la Metrou din 2 unul 90% merge) va fi trecuta pe o lista de realizari si bifata.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing Victor92

Functioneaza la Romana!
2CA74E01-D53B-4786-9381-3E26842AE268.jpeg (82.24 KB; downloaded 4226 times)

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing Puss in Boots

E bine ca avem dovezi cu ele functionand  :lol:

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing BodoMinea

:!:  :!:  BUG  :!:  :!:
7 mai 2018, linia 46, tramvaiul cu nr. de parc 114, se observă aceași problemă la toate validatoarele..
IMG_20180507_164358.jpg (1.48 MB; downloaded 3990 times)

IMG_20180507_164403.jpg (1.82 MB; downloaded 3983 times)

Operațiunile au fost făcute în ordinea prezentată. Consult cardul, am 1.60 RON. Validez cardul pentru o călătorie urbană de 1.30 RON, mesaj cu „Sold 0”, lumină roșie și avertizare sonoră. M-am dat jos și am încercat în primul autobuz, la toate validatoarele, LA FEL. Deci, 1.60 RON inutilizabili, 2 călătorii nevalidate de la un călător care dorea să fie în legalitate.
Uitasem de aceste imagini, dar evenimentele de astăzi mi s-au părut foarte apropiate de ce am pățit eu... ~> http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=884, https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... atb-927804.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing misterr

Și platforma RATB online e căzută de cel puțin o lună. Nu sînt afișate titlurile de pe card, nu se pot reîncărca etc.

Eu am făcut sesizare în 18.04.2018 și pînă azi nu am primit nici un răspuns.


Pot vizualiza datele cardului:










Pot vizualiza tranzacțiile anterioare:










Nu pot vizualiza titlurile și soldul:










Nu pot încărca titlurile:





 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing BodoMinea

Mie îmi funcționează aplicația web pentru online. Îmi văd soldul din portofelul electronic și pot încărca, ba chiar am și făcut asta pe 2 mai și a fost ok.
Screenshot_20180512-113838__01__01__01.jpg (257.18 KB; downloaded 3872 times)
Screenshot_20180512-113921__01.jpg (102.27 KB; downloaded 3864 times)

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing misterr

Dacă la unii apare și la alții nu apare înseamnă că s-a corupt baza de date...

Dar e ciudat că nu mai răspund, altădată răspundeau în 24÷48h, acum a trecut o lună și nimic.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing adila

E corupt RATB-ul, asta e problema.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing V2A

Un nou număr de telefon pentru plata călătoriei prin SMS: 7464.

”Plata prin SMS a călătoriei cu mijloacele RATB

Printr-un singur SMS trimis la numărul 7464, disponibil în reţelele de telefonie mobilă, călătorii vor putea achita contravaloarea unui abonament de o zi, valabil pe toate liniile de transport urban sau pentru o călătorie pe liniile Expres.

Facilitatea de plată este valabilă pentru:

Abonamentul de o zi (toate liniile urbane)

Linia Expres 780 (o călătorie)

Linia Expres 783 (o călătorie)

Atenţie! Această modalitate de plată nu  este valabilă pentru mijloacele de transport ale liniilor preorăşeneşti.

Plata poate fi efectuată de pe orice tip de telefon mobil.

Preţul pentru abonamentul de o zi este de 1,60 euro+TVA (8,86 lei, TVA inclus). Preţul pentru o călătorie pe liniile expres este de 0.70 euro+TVA (3,87 lei, TVA inclus).SMS-ul de comandă este gratuit în reţelele Vodafone şi DigiMobil, iar în reţelele Telekom şi Orange, are un cost de 0,05 euro+TVA.

Pentru obţinerea unui abonament urban pentru o zi, înainte de momentul urcării în vehiculele RATB, călătorii vor trimite un SMS, cu textul A la numărul 7464. În câteva secunde, vor primi un mesaj care va conţine un cod ce va confirma efectuarea tranzacţiei. Pentru linia Expres 780, mesajul către numărul 7464 trebuie să conţină textul E780, iar pentru linia Expres 783, mesajul trebuie să conţină textul E783.

Obligaţia călătorilor este de a păstra SMS-ul pe toată durata zilei, până la expirarea valabilităţii abonamentului sau, în cazul liniilor Expres, până la efectuarea integrală a călătoriei.

Siguranţa plăţii prin SMS este garantată de platforma de operare, care este prevăzută cu un mecanism antifraudă.

Cei interesaţi pot afla detalii la numărul de telefon 021.311.13.98 sau la adresa de e-mail info@ratb.ro.”
Afis_SMS_nou.png (508.34 KB; downloaded 4721 times)


http://www.ratb.ro/sms_new.php

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing Cristy

Se cumpara prin anunt de participare simplificat 3 automate de vanzare a titlurilor de calatorie care accepta plata doar prin card bancar:

aut1.PNG (3.99 KB; downloaded 4522 times)

aut2.PNG (4.79 KB; downloaded 4521 times)


Caietul de sarcini:
AUTOMATE VANZARE TITLURI DE CALATORIE R,A,T,B..pdf
AUTOMATE VANZARE TITLURI DE CALATORIE R,A,T,B..pdf (602.84 KB; downloaded 190 times)

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing misterr

Se fac două luni de cînd platforma RATB Online e căzută și cardurile nu pot fi încărcate. După atîta timp am primit un prim răspuns de la RATB:

Biroul Relatii Publice,
Compartiment Secretariat Management Superior
Nr. inregistrare: [...]


Stimate domnule [...],

Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:

Pentru o scurta perioada de timp, din cauza unor probleme tehnice, platforma online a functionat cu dificultate. Mentionam ca aceste inconveniente au fost identificate si remediate, sistemul de reincarcare a titlurilor de calatorie pe site-ul https://online.ratb.ro/, la momentul actual, fiind functional.

Va transmitem scuzele noastre pentru disconfortul creat si va stam la dispozitie in continuare la numarul de telefon 021.336.56.50, interior 30/31, program de lucru de luni pana sambata intre orele 06.00-21.00 si duminica intre orele 06.00-14.00.


Cu stima,

Serviciul Vanzare R.A.T.B.


Am verificat și azi, nu s-a rezolvat nimic, sînt aceleași erori.
Ăștia trebuie trimiși să muncească în mină, că în birou nu le face bine...

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing BodoMinea

misterr wrote:
Am verificat și azi, nu s-a rezolvat nimic, sînt aceleași erori.
Ăștia trebuie trimiși să muncească în mină, că în birou nu le face bine...

Eu tot cred că e o problemă într-un fel sau altul și cu cardul/contul tău, pe lângă downtime-ul serviciului lor. Eu am efectuat cu succes încărcări de portofel electronic prin RATB Online pe 27.05.2018 și 02.05.2018, cum am spus și mai sus. A durat între 24 și 48 de ore până reîncărcarea s-a putut valida în mijloacele de transport.

Acum vin cu altă problemă. Am folosit pentru prima dată un automat de vânzare / reîncărcare carduri al RATB, cel din Piața Unirii mai exact, din stația de autobuz de lângă accesul M1/3. Am avut parte de cea mai neintuitivă experiență privind încărcarea unui card existent:
  • Deși eu, personal, știam că așa va funcționa, automatul nu mi-a „comunicat” că e nevoie să prezint cardul RATB la cititor și înainte de efectuarea plății (selectarea titlului pentru reîncărcat) și după pentru transferul efectiv. Prin urmare, ar fi trebuit să îmi spună să las cardul în cititor, nu să îl pun, să îl iau, apoi să nu îmi mai spună nimic și să fie nevoie să îl pun iar la final.
  • Ilustrațiile de pe ecran, afișate în decursul procesului de reîncărcare, nu reflectau cititoarele de carduri hardware prezente în realitate.
  • cititorul pentru cardul RATB plasat în vederea reîncărcării arată ca un cititor contactless pentru carduri bancare și are însemne VISA, nu vreun card RATB sau ceva. Plus mesajul absolut deloc intuitiv „WITAJ” pe ecran...
  • pe de altă parte, cititorul de carduri bancare nu are nicio însemnare în acest sens. Deci eu trebuie să cunosc legătura între tehnologiile cardurilor ca să știu ce, unde și când apropii sau introduc la acest automat.

Aseară nimeni nu folosea automatul, toată lumea era la casa de lângă la coadă. Inclusiv niște străini foarte confuzi.
avm_compressed.jpg (262.07 KB; downloaded 4376 times)

Consider că aceste echipamente care au costat foarte mult au potențial să fie utile, dar pentru a la face atractive și intuitive publicului general au nevoie de intervenții în privința softului (care să reflecte prin flow-ul de instrucțiuni situația reală) și prin anumite autocolante explicative/îndrumătoare pe carcasa aparatului și mai ales pe cititoarele de carduri.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing punmeister

Witaj inseamna bine ai venit in poloneza...
Eu cu automatul de la Romana (AVM Vanatorul) n-am avut deloc probleme si la folosit de multe ori de cand e functional.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing BodoMinea

N-am zis că nu a funcționat. A funcționat, mi-am încărcat cardul. Dar cred că un utilizator mai puțin experimentat ar întâmpina dificultăți la găsirea elementelor indicate pe ecran în realitate.
punmeister wrote:
Witaj inseamna bine ai venit in poloneza...

Da, e ceva salut sau urare, am căutat pe Google Translate când am văzut acest mesaj pe cititoarele contactless ale AVM-urilor de la Metrorex. Dar nu îmi spune că mesajul ăsta îi direcționează în vreun fel pe călători spre destinația acelui cititor.

Am văzut la metrou câteva cazuri de oameni care puneau cardul bancar acolo (și AVM-urile Metrorex au acest cititor contactless care aparent e MIFARE deghizat ca EMV) - asta fac 100% prima dată și cei care vin la un automat RATB și văd acel aparat. Pentru că nu se specifică ce face fiecare cititor, iar utilizatorul trebuie îndrumat în flow-ul de utilizare al unui astfel de HMI.

Uite un automat din Budapesta. Are flow-ul explicat efectiv pe el cu text bilingv, iconițe și braille.
14839556129774knC95pKAl8Pa_O.jpg (827.36 KB; downloaded 4333 times)

Sursa: bbj.hu

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use