Dispecerizarea automată a transportului public din București

Știri și evenimente despre transportul în comun din București și împrejurimi

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Valentin » Mie, 17 Apr 2019, 06:33

Ca fapt divers, au aparut pe telefon mesajele in caz ca se intampla X lucru .
Imagine
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 206
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49
Localitate: Bucuresti - Sector 6

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde ByOnu » Mie, 17 Apr 2019, 08:26

Interesant de urmarit daca si calculatorul de ruta va tine cont de modificarile temporare sau e doar un portal de stiri. Si mai util va fi atunci cand aplicatia va tine cont si de blocaje (masini parcate pe linii, accident, etc.).
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4580
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Albert » Joi, 18 Apr 2019, 22:23

Săptămâna asta STB a lansat un forum unde utilizatorii își pot spune nemulțumirile in legătura cu aplicația InfoStb. Ma gandesc ca ar fi util sa facem si noi niște sesizări si sa spunem ca ne dorim integrare in Moovit/Google Maps, si nu numai asta. Singurul inconvenient ar fi nu puteți sa folosiți contul din aplicatie InfoStb, trebuie sa va faceți un cont nou pentru a putea posta. Las link cu forumul.
http://stbsa.ro/aplicatieinfo/
Avatar utilizator
Albert
 
Mesaje: 433
Membru din: Mie, 07 Mar 2018, 00:04
Localitate: Bucuresti

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde punmeister » Dum, 21 Apr 2019, 09:58

...
Fişiere ataşate
Screenshot_20190421-105752_Chrome.jpg
Screenshot_20190421-105752_Chrome.jpg (299.85 KiB) Vizualizat de 988 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3778
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde BodoMinea » Dum, 21 Apr 2019, 10:19

Hai că se mai și repetă, e de bine...
Screenshot_20190421-111637__01.jpg
Screenshot_20190421-111637__01.jpg (156.75 KiB) Vizualizat de 967 ori

Încep să fie stresanți.
TREN km 2018: ☆8700, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 5400, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 785
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde BogdanPetrini » Dum, 21 Apr 2019, 10:20

Și la mine au început să intre dubluri. Frumos totuși că din comunicatul ăla kilometric de pe site cu traseul ocolitor al fiecărei linii, în aplicație nu se găsește nici urmă din el, deci notificările astea sunt mai mult așa să nu zici ca n-au fost.
Linka 1: Sídliště Petřiný - Vozovna Střešovice - Hradčanská - Strossmayerovo Náměstí - Palmovka - Ohrada - Spojovací
Linka 2: Sídliště Petřiný - Vozovna Střešovice - Hradčanská - Staroměstská - Národní Třída - Výtoň - Nádraží Braník
Avatar utilizator
BogdanPetrini
 
Mesaje: 134
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39
Localitate: Ploiești / Prague

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Valentin » Dum, 21 Apr 2019, 10:30

Eu încă susțin că ar trebui prin intermediul asociației să le dăm un feedback constructiv cu tot ce e deranjant . Cred că ar fi luată mai in serios față de o singură persoană fizică.
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 206
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49
Localitate: Bucuresti - Sector 6

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Cristy » Dum, 21 Apr 2019, 21:34

Se pare ca STB si Radcom chiar tin cont de feedbackul primit de la utilizatori.
Miercuri, pe 17 aprilie am trimis cateva propuneri, printre care si adaugarea sensului de mers langa simbolul liniei.
Acum am intrat pe varianta web si avem statia destinatie langa numarul liniei! :P
infostb.PNG
infostb.PNG (46.3 KiB) Vizualizat de 836 ori


Totusi, exista o problema cu liniile 136 si 336, in sensul ca la fiecare refresh se schimba capatul. In imaginea de mai sus eram pe sensul spre centru iar la 336 afisa alternativ Piata Rosetti/Complex Apusului, iar la 136 si schimba din Pod Izvor in Piata Regina Maria si invers.
Avatar utilizator
Cristy
Membru Silver
 
Mesaje: 673
Membru din: Vin, 28 Ian 2011, 19:07
Localitate: Bucuresti

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Cristy » Lun, 22 Apr 2019, 12:51

PMB a publicat in SEAP pe 8 aprilie un anunt de consultare a pietei privind panourile electronice care vor fi montate in statii in urmatorii ani.
Prin consultarea pietei, se incearca obtinerea unui pret estimativ al contractului, fapt ce ar trebui sa ajute o autoritate contractanta atunci cand lanseaza anuntul de participare propriu zis.

"Sistem de informare calatori in statiile liniilor de transport public in Municipiul Bucuresti cu montaj inclus"

Panourile vor fi de tip LED multilinie, cu trei randuri, deci probabil similare cu ce avem prin Pantelimon acum.
Mie mi se pare insuficient un astfel de panou, mai ales in zone tranzitate de multe linii (cum va afisa un panou cu doua randuri toate liniile care trec prin statia Gradina Cismigiu, de exemplu?)

Fiecare statie care va beneficia de panou electronic va avea inclus si sistem de supraveghere video.

Graficul de instalare prevede ca incepand cu luna august se va incepe instalarea. Cam greu de crezut, in conditiile in care ei nu au lansat nici macar licitatia.

info calatori 1.PNG
info calatori 1.PNG (71.25 KiB) Vizualizat de 717 ori

info calatori 2.PNG
info calatori 2.PNG (108.64 KiB) Vizualizat de 717 ori

Avatar utilizator
Cristy
Membru Silver
 
Mesaje: 673
Membru din: Vin, 28 Ian 2011, 19:07
Localitate: Bucuresti

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Puss in Boots » Lun, 22 Apr 2019, 14:12

Trebuie analizat si luate conform cu numarul de linii din anumite statii (pastrand totusi un numar minim iar 3 linii de afisaj e ok, pentru statiile unde in momentul X circula un singur traseu, pentru eventualele suplimentari de trasee pe directia respectiva). Hai nu toate sa apara deodata dar daca sunt sa zicem 8-9 linii macar 5 sa fie afisate simultan. Macar sa le vedem montate si functionand.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3550
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde 1689 » Lun, 22 Apr 2019, 14:55

In anul de gratie 2019, primaria isi propune sa revolutioneze (a se citi inventeze) sistemul de afisaj in statii utilizind display-uri matriceale pe trei linii.

Iar noi ne uitam, pasiv-minunati, si zicem "hai sa le vedem macar p-astea mergind".

Nu-mi ramine decit sa spun "uoaou, ce pas inainte!"
Avatar utilizator
1689
Membru Silver
 
Mesaje: 854
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde Albert » Lun, 22 Apr 2019, 14:59

Vreau sa spun un singur lucru: Draga Primarie Generala, vezi ca între timp au apărut LCD-urile. Iar după LCD-uri au mai apărut și OLED.
Avatar utilizator
Albert
 
Mesaje: 433
Membru din: Mie, 07 Mar 2018, 00:04
Localitate: Bucuresti

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde punmeister » Lun, 22 Apr 2019, 15:01

Nu pune nimeni OLED in statii, ca alea dupa un an de functiune 24/7 o sa arate ca telefoanele Samsung expuse in magazine (burn-in din plin pe panoul OLED) :roll:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3778
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur

Mesajde BodoMinea » Lun, 22 Apr 2019, 15:35

Panourile LED matriceale sunt un mod simplu și eficient de afișare folosit încă în întreaga lume în sisteme de transport public. Este arhi-suficient un panou de genul pentru a îți spune în cât timp vine o anumită linie, ora curentă și eventual niște mesaje info-trafic. Sunt încă cele mai bune pentru că necesită puțină mentenanță, au unghiuri și distanțe de vedere bune, sunt relativ ieftine, rezistente la intemperii, nu fac burn in etc.

În afară de nodurile intermodale de transport unde în sine structura informației este dinamică în așa fel încât necesită afișare grafică, nu este nevoie de LCD sau OLED.

Deci, în niciun caz nu e ok să avem declarații de genul 'sistem performant unic în Europa', dar nu e ok nici să ne aruncăm la avioane. Niște panouri LED gândite bine sunt în regulă.
TREN km 2018: ☆8700, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 5400, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 785
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri și evenimente despre transportul în comun din București și împrejurimi


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori