Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

946 posts, 298833 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur WT_fan06

Panou electronic a apărut și în stația "Șoseaua Iancului" (sens Granitul). Pe ea scria simplu "RATB".

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur BodoMinea


Stația RATB de tramvai Piața Iancului, spre Mega Mall / Arena Națională, ambele sensuri sunt echipate cu panouri LED matrix cu 3 rânduri de afișaj.

Fabricate de SWARCO. Afișajele sunt destul de noi și 'slim', nu sunt antene vizibile sau ceva. Ies două cabluri, cel mai probabil unul pentru alimentare și unul pentru un senzor la nivel de linie / catenara (activarea 'steluței' pentru in stație, momentan inexistentă, e mai precisă cu senzor decât strict cu GPSul folosit la estimări).

O să revin și cu alte păreri pe tema discutată în ultimele pagini după ce mai fac niște research.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur ByOnu

Cablurile totusi nu prea au ce cauta la vedere. Sunt vandalizabile. Eh, in fine.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur punmeister

Primăria Capitalei alocă fonduri pentru instalarea sistemelor de informare dinamică pentru liniile 21 și 41 și rectifică sumele altor proiecte RATB[/url:3azrbm0q][/b:3azrbm0q]

Primăria Capitalei a alocat în cadrul ultimei ședințe CGMB, sumele necesare instalării sistemelor de informare dinamică în stațiile liniilor 21, 41, dar și pe Șoseaua Olteniței, pentru liniile 1, 10 și 34, astfel:

–    Instalare sisteme informare dinamică călători în stații, pe peroanele de tramvai – linia 41 – 3,4 milioane lei
–    Instalare sisteme informare dinamică călători în stații, pe peroanele de tramvai – linia 21 – 4,6 milioane lei
–    Instalare sisteme informare dinamică călători în stații, pe peroanele de tramvai – Șoseaua Olteniței – 2,9 milioane lei


Linia 41 a fost singura din București care a beneficiat pe tot traseul de un sistem de informare dinamică, ce a funcționat în perioada 2002-2012, fiind apoi desființat din cauza uzurii și a lipsei unui contract de mentenanță, sistemul fiind implementat ca proiect pilot. În imaginile următoare oferim câteva exemple ale acestui sistem.

De asemenea, în ultima ședință a CGMB, a fost rectificat bugetul mai multor proiecte ale RATB, fiind reduse sumele proiectelor de modernizare a 50 de tramvaie V3A, licitația fiind anulată pe termen nedeterminat. De asemenea au fost reduse sumele alocate proiectelor de instalare a sistemelor de climatizare pe tramvaie, licitațiile fiind anulate din lipsa de oferte. A fost suplimentată suma pentru modernizarea tramvaielor V3A-93 în V3A-PPC-CA în cadrul URAC, dar și suma pentru instalarea de garduri pe traseul liniilor 1 și 10, suma fiind suplimentată cu 322 mii lei.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur Puss in Boots

Doar sos.Oltenitei 2.9 mil lei cand tot traseul lui 21 e 4.6 mil? Nu inteleg.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur punmeister

Traseul lui 21 are 14 statii, Sos. Oltenitei are 12 statii.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur 1689

punmeister wrote:
[...] Sos. Oltenitei are 12 statii.


?!

Sura Mare
Opris Ilie
Brincoveanu
Husi
Pta Sudului
Lunca
Stadion
Vitan
Romprim

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur punmeister

La Piata Sudului sunt doua statii.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur aztec

Care e folosul la linia 41...?
Te uiti in zare...vezi tramvaiul...estimezi cand vine...ca ai 1-2 statii intre tramvaie.
Interesant e pe liniile ce sunt cu succesiune rara si linii multiple...nu acolo unde este o singura linie si 2 min intre ele...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur Puss in Boots

Se mai merge la 2 min? Parca scazuse parcul. Oricum, intervale de genul daca sunt, sunt la ore de varf nu 100% din timp. Plus ca daca e vreun incident macar creste intervalul ala si omul stie ca e ceva in neregula. Zic si eu...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur cris_m

Sau ii zici pe tabela, fugi dupa 641...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur Puss in Boots

Se pot zice o gramada de lucruri, prin straintate am vazut destule exemple de panouri din astea de unde te poti informa. Depinde cat de destepti si interesati sunt cei care le manuiesc.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur IK4

Intr-adevar, prioritatea nu era pe liniile 41 si 21 care oricum au multe tramvaie, interval de succedare foarte mic si linie separata cu garduri de traficul auto care asigura o circulatie fluenta.
Utilitate adevarata ar fi avut pe liniile cu intervale mai mari de 10 minute sau circulatie comuna cu traficul auto pe anumite portiuni, de ex. 11, 14, 19, 23, 25, 27, 35, 40. Sa stie omul daca are rost sa stea in statie sau mai degraba sa se indrepte catre autobuze, metrou, taxi, bike sharing, mers pe jos, etc.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur Puss in Boots

Doar ca 41 e inca probabil considerata linia fanion in timp ce 21 e linie integral reabilitata si mai nou si separata de trafic. Daca a primit prima gardurile respective o fi vreun motiv pentru care e bagata asa la inaintare. Ma mir ca nu au pus si 32 inainte de sos.Oltenitei. Dar de ce sos.Oltenitei ? zone circulate mai sunt si prin alte parti iar sos.Oltenitei nu reprezinta un traseu ci o portiune de traseu. Cum ziceti si voi, as fi aplicat banii aia pe alt traseu integral si Oltenitei o rezolvam o data cu toata linia 1/10 (ale carei garduri tot n-am inteles cand se vor monta).

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use