Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Greve la STB

430 posts, 107184 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 31
 
 

📖 Pagination options
Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Bogdan Ciorascu

sa circule cu jandarmul in cabina ca prevad un macel! :-)

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Cristy

Nu mai circula nici 41 :twisted:

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Bogdan Ciorascu

Clar diseara nu mai ies N-urile :-)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Dr2005

Efectele lipsei lui 41 se văd... coloana de la Crângaşi e până în Ion Mihalache.

Chestia e că se văd şi tramvaie de BN pe traseu.

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Dominatrix

fider wrote:
Nu pot spune ca lucrurile sunt doar albe sau negre. Cu toate acestea daca tot erau unii soferi nemultumiti ca se scot din cursele speciale de noapte nu era mai normal sa ii intereseze pe cei din administratie daca nu pot fi "rentabilizate" aceste curse devenind obisnuite si cu taxare?
Problema este ca aceste curse au traseul in functie de domiciliul soferilor transportati, deci nu merg neaparat pe trasee unde e cerere de transport. Si daca un sofer e bolnav sau in concediu, nici autobuzul nu mai trece pe la casa lui. Deci nu prea vad cum ar putea fi rentabilizate aceste curse, prin ultilizarea lor si de catre publicul calator.

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Robert24

Au inceput sa iasa la traseu Titan, Ferentari si Obregia (acum o ora erau vreo 25 de autobuze in fata autobazei, in urma cu 20 min nu mai era niciunul)

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) DanCld

Linia 117 pare sa fi circulat normal pe toata durata grevei; bine, cat de normal poate fi cu autobuzele arhipline intre Piata Unirii si Chirigiu.

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Citelis5396

Mi se pare ceva normal, sa te trezesti la 2 sa ajungi la autobaza la 3:30 - 4 dimineata, sau sa iesi la ora 00:30 si sa stai sa astepti autobuzul N 1xx care sa te lase intr-o zona, si sa schimbi cu altceva + ca cine stie cine nu o avea ce face pe acasa, si se plimba noaptea cu autobuzele, mai ales astia care nu au casa si sunt certati cu apa + controlorii de buzunare. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Der Hofmeister

Hai sa traiasca domn' Crit! Aplauze, urale, ovatii, plans cu sughituri! Ura, ura, ura! :lol:  :lol:  :lol:

Chev Celios si Victor92 pot fi declarati pe buna dreptate Mamele Omizi (asta e pluralul  ;) ) ale acestui forum.

Chev Celios wrote:
Presiunea buboiului creste tot mai muuuuult.

Victor92 wrote:
Presimt ca va urma in curand un 1 aprilie 2010 mai lung daca situatia va sta astfel...

Bravo, baieti! Ati mirosit-o!

Lasand gluma la o parte, la ce se asteptau cei din RATB? Ca soferii o sa inghita gluma asta nesarata cu suspendarea liniilor de serviciu? Totusi, au si ei orgoliul si onoarea lor si nu accepta sa vina un neica-nimeni sa mature cu ei pe jos in asemenea hal.

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Axel

Liniile 101,102,103,181,223,246,311,335,634(ture titan) au circulat normal. ;)
Autobaza Titan nu a facut greva. ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Utilizator anonim

Pe 41 au intrat turele care au ramas in circulatie pe 20, 24, 45, asa ca in seara asta puteti vedea raritati de vagoane gen 062, 054, 164, 273, 297 pe 41  :lol:
Alexandria au inceput sa intre si ei in traseu din nou cu turele lor si vagoanele liniei 41.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Mircea G

Nu vreau sa spun cine se facea pe vremuri sofer la itb si cine ajungea sofer de autobuz .... Banuiesc ca si acum se repeta istoria .
Azi am luat teapa . Nu era suficient ca in ultima vreme am intilnit numai soferi cretini care merg cu 10-15 km/h pe strazile goale , chiar pustii , azi am mai si ramas ca " istetul " , sa nu zic fraierul , pe Mihai Bravu , cu ochii in soare .
Deja am inceput sa am boala pe acesti soferi , deja ma intreb daca se continui a circula cu ratb-ul ; cert este ca daca azi aveam arma la mine , primul sofer intilnit acum avea luminare la cap . Din pacate sau din fericire sta in masina ....
................
Referitor la problema lor :  de ce trebuie sa le suportam noi deplasarea la si de la servici ? Ce importanta are ora la care se deplaseaza ? ei si-au ales aceasta meserie . Sa mearga cu taxiul sau masina personala , cu bicicleta sau pe jos . Si altii au probleme legate de servici dar nu vine comunitatea sa plateasca pentru rezolvarea lor .
Sa le fie rusine grevistilor . Ar merita dati afara , chiar cu riscul ca ramine ratb-ul fara angajati .

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) Axel

Mircea G wrote:
Nu vreau sa spun cine se facea pe vremuri sofer la itb si cine ajungea sofer de autobuz .... Banuiesc ca si acum se repeta istoria .
Azi am luat teapa . Nu era suficient ca in ultima vreme am intilnit numai soferi cretini care merg cu 10-15 km/h pe strazile goale , chiar pustii , azi am mai si ramas ca " istetul " , sa nu zic fraierul , pe Mihai Bravu , cu ochii in soare .
Deja am inceput sa am boala pe acesti soferi , deja ma intreb daca se continui a circula cu ratb-ul ; cert este ca daca azi aveam arma la mine , primul sofer intilnit acum avea luminare la cap . Din pacate sau din fericire sta in masina ....
................
Referitor la problema lor :  de ce trebuie sa le suportam noi deplasarea la si de la servici ? Ce importanta are ora la care se deplaseaza ? ei si-au ales aceasta meserie . Sa mearga cu taxiul sau masina personala , cu bicicleta sau pe jos . Si altii au probleme legate de servici dar nu vine comunitatea sa plateasca pentru rezolvarea lor .
Sa le fie rusine grevistilor . Ar merita dati afara , chiar cu riscul ca ramine ratb-ul fara angajati .


Sunt multi soferi din Ilfov.
Ei nu sunt roboti.
Nu toti isi permit o Masina.
Asta e s-a intamplat ,zi mersi ca nu a fost ca anul trecut toata ziua.
Si cine suntem noi sa zicem ''il crap pe primul sofer''.
Un sofer de la Titan daca nu lua azi salariu o perioada numai manca.

 


Re: Greva la RATB (Iulie 2011) fider

Dominatrix wrote:
]Problema este ca aceste curse au traseul in functie de domiciliul soferilor transportati, deci nu merg neaparat pe trasee unde e cerere de transport. Si daca un sofer e bolnav sau in concediu, nici autobuzul nu mai trece pe la casa lui. Deci nu prea vad cum ar putea fi rentabilizate aceste curse, prin ultilizarea lor si de catre publicul calator.


Am impresia ca tot nu este clar. Sa o luam altfel: aceste curse speciale de noapte pentru angajati au, in mare, un traseu relativ reglementat ceea ce inseamna ca un autobuz din fostele linii 8xx pentru cunoscatori nu va ajunge chiar oriunde. Desigur: variaza traseul autobuzelor dar asta nu inseamna ca se poate ajunge chiar la orice. In plus, in practica, cei transportati sunt aceiasi de ani si ani ceea ce inseamna ca, in teorie, traseele pot fi optimizate  bine. Daca nu sunt optimizate e inca o banuiala ca poate canistra de motorina se umple putin cate putin in fiecare noapte preferabil pe trasee cat mai lungi.

Legat de cursele speciale sunt intru totul de acord cu Mircea G si nu e normal sa platim oricum si preferabil, fara nici un fel de jena, pentru un serviciu de lux. Societatea nu mai are atatea mii de angajati ca in trecut si devine evident ca transportul de noapte pentru angajati nu poate fi profitabil cand tarai un autobuz mare cu 4 calatori in salon. Se poate rentabiliza sistemul daca facem un mic efort de imaginatie si acceptam ca nu mai ii conducem pe toti pana acasa ci macar pe rute relativ clare fara ca acestea sa se suprapuna sau sa ii duca pana la poarta. Rentabilizarea cea mai bine facuta ar viza ca rutele de noapte sa fie suficient de bine gandite in asa fel incat sa acopere mai toate punctele si sa fie un serviciu public. Nu cred insa ca asta se va face vreodata pentru ca nu intereseaza cu adevarat administratia eficienta organizatiei. In extremis se pot deconta bonuri de taxi si cred ca tot va fi mai rentabil pentru regie.

Legat de trasee si domicilul soferilor pot spune doar ca putini sunt cei care isi permit luxul sa locuiasca intr-o comuna indepartata din Ilfov si sa aiba pretentia de a fi dusi cu autobuzul acasa. Pentru asta existau caminele de nefamilisti si locuintele in proprietatea Regiei. Solutia este simpla si usor de pus in practica dar nu este, evident, dorita pentru ca deranjeaza sindicatul care s-a obisnuit sa primeasca totul pe tava indiferent de perioada istorica si posibilitatile economice.

Axel wrote:
Sunt multi soferi din Ilfov.
Ei nu sunt roboti.
Nu toti isi permit o Masina.
Asta e s-a intamplat ,zi mersi ca nu a fost ca anul trecut toata ziua.
Si cine suntem noi sa zicem ''il crap pe primul sofer''.
Un sofer de la Titan daca nu lua azi salariu o perioada numai manca.

Stimate domn Axel, RATB nu ar trebui sa reprezinte un ajutor social si nici caminul tuturor sarmanilor. In conditiile in care se stia bine de ani intregi ca transportul preorasenesc nu va mai fi finantat era normal sa se organizeze concurs pentru ocuparea posturilor vacante pentru cei care nu isi permiteau. Nu trebuie sa le plangem de mila si ar fi fost sigur multi alti candidati capabil si cu permis de conducere pentru categoria potrivita care sa le ia locul. Daca era o societatea privata fiecare era pe contul propriu pentru cum ajungea la serviciu si cum isi indeplinea sarcina de serviciu. In cel mai bun caz erau niste autobuze/microbuze de serviciu care mergeau pe anumite rute. Hai sa o dam incolo de telenovela si de lacrimi de crocodil ca nici cei care aveau serviciu in Magurele la Institutul de Fizica Atomica nu erau condusi pana acasa de masina institutului si nu cred ca un amarat de sofer e mai "valoros" decat un cercetator stiintific cu 20 de ani de experienta.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use