Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461770 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Propuneri de noi trasee
Mircea G
Am tot cautat unde sa postez asa ceva dar cum n-am gasit nimic potrivit am deschis un topic nou.
Incerc si aici sa ma pling de situatia jalnica a transportului in cartierul Rahova . Chiar daca nu sint un fan al transportului in comun , problema acesta ma intereseaza . Un transport normal si civilizat ar mai face pe multi sa lase masinile acasa si ar ajuta la dezvoltarea zonei .
Am facut o petitie pentru infintarea unui transport pe strada Pucheni si va arata mai jos rezultatul :
" Spre stiinta:
ion.dedu@bucuresti-primaria .ro si PrimarGeneral@bucuresti-primaria .ro
Stimate domnule Mircea .......,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra adresata domnului Primar General, redirectionata la RATB – inreg. cu nr. 184383/2008 pentru analiza si raspuns vis-à -vis de solicitarea dvs. va transmitem urmatoarele precizari :
Transportul public in Municipiul Bucuresti este organizat cu o retea principala de transport public, realizat cu vehicule grele (tramvaie, autobuze si troleibuze) si o retea secundara cu vehicule de capacitate mai mica, respectiv microbuze care opereaza in regim de maxi - taxi.
Reteaua principala este administrata de RATB iar reteaua secundara este administrata de operatori privati.
Functionarea unei linii de transport in comun din reteaua principala pe noi artere, presupune ca infrastructura sa permita transportul vehiculelor cu mase mai mari de 10 t, precum si un spatiu de intoarcere a autobuzelor prin viraj, manevra ce se executa pe o raza de 14 m.
Desi strada Pucheni a fost asfaltata si permite circulatia autobuzelor, nu indeplineste conditiile necesare intoarcerii autobuzelor, latimea acestei artere fiind mult mai mica. In consecinta nu putem infiinta o linie de transport cu autobuze in zona.
Avand in vedere caracteristicile prezentate mai sus, apreciem ca transportul in zona ar putea fi asigurat cu microbuze care opereaza in regim de maxi-taxi . Regretam sincer ca nu putem raspunde solicitarii dvs.
Avand convingerea ca in contextul precizarilor de mai sus ne veti acorda intelegere, va multumim!
Cu stima,DIRECTOR EXPLOATAREIng. VALERIU BUNEA Şef Serviciu RelaţiiPublice-Secretariat ,Mihai VLĂDĂRĂU"
Nu inteleg pe principii functioneaza acest RATB ce norme trebuie sa respecte si cum este posibil sa spuna ca nu poate asigura transportul ? Nu a cerut nimeni autobuze . Am cerut transport , indiferent de natura lui si n-am cerut sa intoarca nimic pe strada ( poate doar asa gindesc ei ) , intoarcerea se poate face pe alte strazi . Raspunsul cred ca este dat mai mult in bataie de joc . Sint atitea si atitea orase in care exista transport pe strazi mult mai inguste , iar aici la doua benzi pe sens , nu se poate . Nu cred ca este cazul sa arat , sigur stiti , ca acest cartier este vaduvit de transport , practic el nu are decit doua mijloace de transport si acelea pina la Unirea , in timp ce alte cartiere au trasee ce strabat orasul . Aici , un 32 si 117 ....
Nici perspectivele nu spun nimic . In curind , prin extinderea strazii Brasov-sos Alexandria acest cartier va fi blocat in totalitate . Tot traficul ce va evita Ghencea , 13 Septembrie , Sebastian , Trafic greu , se va " indesa " In acest cartier care nu are decit o strada principala si aceea fara capacitate de preluare . Practic din Sos Alexandria , calea Rahovei , nu exista nici o " Taietura " spre Viilor , Giurgiului ... In planuri , pe harti exista , de zeci de ani , o strada intre sos Alexandria -Luica , strada ce trece peste case si care implica demolari masive . Nu cred ca se mai face in viata asta . Ar exista alternativa pe cimp ( teren liber ) Sos Alexandria , Magurele , Cfr Progresul , alternativa ce este deja marcata cu niste strazi dar care acum sint poteci de pamint ...
Unirea Rahova -Uranus -Buzesti prin curte la Casa poporului este aminata " datorita diferentei de nivel " , alta explicatie mai mult decit jenanta ....
Autostrada suspendata iarasi , ocoleste cartierul ...
Deci strazi nu , transport in comun nu .... Rezolvarea o vedeam macar prin transportul in comun care putea prelua pe multi , dar ....Ce sa faci cu 32 sau 117 numai pina la Unirea ? Daca ajungi la 8 acesta are capatul la Zetarilor ( ce nod important este acolo ???) cind el ar fi trebuit sa mearga pina la Cfr Progresu ? Zetarilor este un cap de linie fara sens , intr-o zona fara importanta . Practic se opresc autobuzele si tramvaiele inainte de a iesi undeva unde este nevoie de ele , adica Giurgiului ... Lipsa de viziune , bataie de jod sau spalari de bani pentru modernizarea fara sens de la Zetarilor ?
Concluzia majora este ca acest cartier este exclus de la un transport in comun normal si eficient . Pina cind ??
Am tot cautat unde sa postez asa ceva dar cum n-am gasit nimic potrivit am deschis un topic nou.
Incerc si aici sa ma pling de situatia jalnica a transportului in cartierul Rahova . Chiar daca nu sint un fan al transportului in comun , problema acesta ma intereseaza . Un transport normal si civilizat ar mai face pe multi sa lase masinile acasa si ar ajuta la dezvoltarea zonei .
Am facut o petitie pentru infintarea unui transport pe strada Pucheni si va arata mai jos rezultatul :
" Spre stiinta:
ion.dedu@bucuresti-primaria .ro si PrimarGeneral@bucuresti-primaria .ro
Stimate domnule Mircea .......,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra adresata domnului Primar General, redirectionata la RATB – inreg. cu nr. 184383/2008 pentru analiza si raspuns vis-à -vis de solicitarea dvs. va transmitem urmatoarele precizari :
Transportul public in Municipiul Bucuresti este organizat cu o retea principala de transport public, realizat cu vehicule grele (tramvaie, autobuze si troleibuze) si o retea secundara cu vehicule de capacitate mai mica, respectiv microbuze care opereaza in regim de maxi - taxi.
Reteaua principala este administrata de RATB iar reteaua secundara este administrata de operatori privati.
Functionarea unei linii de transport in comun din reteaua principala pe noi artere, presupune ca infrastructura sa permita transportul vehiculelor cu mase mai mari de 10 t, precum si un spatiu de intoarcere a autobuzelor prin viraj, manevra ce se executa pe o raza de 14 m.
Desi strada Pucheni a fost asfaltata si permite circulatia autobuzelor, nu indeplineste conditiile necesare intoarcerii autobuzelor, latimea acestei artere fiind mult mai mica. In consecinta nu putem infiinta o linie de transport cu autobuze in zona.
Avand in vedere caracteristicile prezentate mai sus, apreciem ca transportul in zona ar putea fi asigurat cu microbuze care opereaza in regim de maxi-taxi . Regretam sincer ca nu putem raspunde solicitarii dvs.
Avand convingerea ca in contextul precizarilor de mai sus ne veti acorda intelegere, va multumim!
Cu stima,DIRECTOR EXPLOATAREIng. VALERIU BUNEA Şef Serviciu RelaţiiPublice-Secretariat ,Mihai VLĂDĂRĂU"
Nu inteleg pe principii functioneaza acest RATB ce norme trebuie sa respecte si cum este posibil sa spuna ca nu poate asigura transportul ? Nu a cerut nimeni autobuze . Am cerut transport , indiferent de natura lui si n-am cerut sa intoarca nimic pe strada ( poate doar asa gindesc ei ) , intoarcerea se poate face pe alte strazi . Raspunsul cred ca este dat mai mult in bataie de joc . Sint atitea si atitea orase in care exista transport pe strazi mult mai inguste , iar aici la doua benzi pe sens , nu se poate . Nu cred ca este cazul sa arat , sigur stiti , ca acest cartier este vaduvit de transport , practic el nu are decit doua mijloace de transport si acelea pina la Unirea , in timp ce alte cartiere au trasee ce strabat orasul . Aici , un 32 si 117 ....
Nici perspectivele nu spun nimic . In curind , prin extinderea strazii Brasov-sos Alexandria acest cartier va fi blocat in totalitate . Tot traficul ce va evita Ghencea , 13 Septembrie , Sebastian , Trafic greu , se va " indesa " In acest cartier care nu are decit o strada principala si aceea fara capacitate de preluare . Practic din Sos Alexandria , calea Rahovei , nu exista nici o " Taietura " spre Viilor , Giurgiului ... In planuri , pe harti exista , de zeci de ani , o strada intre sos Alexandria -Luica , strada ce trece peste case si care implica demolari masive . Nu cred ca se mai face in viata asta . Ar exista alternativa pe cimp ( teren liber ) Sos Alexandria , Magurele , Cfr Progresul , alternativa ce este deja marcata cu niste strazi dar care acum sint poteci de pamint ...
Unirea Rahova -Uranus -Buzesti prin curte la Casa poporului este aminata " datorita diferentei de nivel " , alta explicatie mai mult decit jenanta ....
Autostrada suspendata iarasi , ocoleste cartierul ...
Deci strazi nu , transport in comun nu .... Rezolvarea o vedeam macar prin transportul in comun care putea prelua pe multi , dar ....Ce sa faci cu 32 sau 117 numai pina la Unirea ? Daca ajungi la 8 acesta are capatul la Zetarilor ( ce nod important este acolo ???) cind el ar fi trebuit sa mearga pina la Cfr Progresu ? Zetarilor este un cap de linie fara sens , intr-o zona fara importanta . Practic se opresc autobuzele si tramvaiele inainte de a iesi undeva unde este nevoie de ele , adica Giurgiului ... Lipsa de viziune , bataie de jod sau spalari de bani pentru modernizarea fara sens de la Zetarilor ?
Concluzia majora este ca acest cartier este exclus de la un transport in comun normal si eficient . Pina cind ??
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Utilizator anonim
Intr-adevar zona Rahova - Salaj - Ferentari este una saraca la transport in comun, cel mai probabil pentru ca a ramas cu titlul de zona rau famata. Acum chiar sunt curios si o sa ma duc pe strada Pucheni sa vad cat de lata e si cum arata in realitate.
Intr-adevar zona Rahova - Salaj - Ferentari este una saraca la transport in comun, cel mai probabil pentru ca a ramas cu titlul de zona rau famata. Acum chiar sunt curios si o sa ma duc pe strada Pucheni sa vad cat de lata e si cum arata in realitate.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
Formularea corecta ar fi : abandonata de catre toate autoritatile statului ! Asta deoarece totul se leaga ... transportul este numai o parte ...
Oare unde trebuie sa ma mai pling de lipsa de viziune asupra acestei zone , de lipsa implicarii autoritatilor ? O idee chiar nu mi-ar strica ....
Formularea corecta ar fi : abandonata de catre toate autoritatile statului ! Asta deoarece totul se leaga ... transportul este numai o parte ...
Oare unde trebuie sa ma mai pling de lipsa de viziune asupra acestei zone , de lipsa implicarii autoritatilor ? O idee chiar nu mi-ar strica ....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Utilizator anonim
Pentru trasee ar trebui sa ceri o audienta personala la directorul directiei de transporturi din PMB. Cel mai bine este sa faci o petitie semnata de mai multi locuitori ai ariei care nu este deservita de transport in comun pe care o poti depune personal la RATB/PMB, pentru ca in nume propriu este mai greu sa infiintezi o linie de autobuz.
Pentru trasee ar trebui sa ceri o audienta personala la directorul directiei de transporturi din PMB. Cel mai bine este sa faci o petitie semnata de mai multi locuitori ai ariei care nu este deservita de transport in comun pe care o poti depune personal la RATB/PMB, pentru ca in nume propriu este mai greu sa infiintezi o linie de autobuz.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
La situatia existenta , cred ca nici n-ar trebui sa mai fac eu petitie . Municipalitatea ar trebui sa discearna ....
La situatia existenta , cred ca nici n-ar trebui sa mai fac eu petitie . Municipalitatea ar trebui sa discearna ....
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Strada Pucheni este lata, asfaltata, si se poate circula lejer pe ea. Problema este la capatul din Calea Rahovei, unde strada se ingusteaza iar cei de la piata parcheaza si pe trei randuri, incat ramane o singura banda pentru doua sensuri si abia de incap doua autoturisme. Cand mai trece un tir pe'acolo (da, mai trec si tir-uri) e deja nenorocire, se blocheaza toata strada pentru o jumatate de ora. Solutia eleganta ar fi asfaltarea strazii Garoafei, mai ingusta dar mult mai putin circulata, iar transportul in comun sa circule pe'acolo... sau in regim "dus" pe Garoafei, "intors" pe Pucheni, pentru ca cele doua strazi sunt paralele si aflate la o distanta de cateva zeci de metri.
Dar toate acestea sunt vise. Cartierul acela nu are nici macar retea de gaze si de canalizare, doar in ultimii ani au fost introduse utilitatile pe o parte din stradute, dar in nici un caz pe toate. Iar primaria sectorului 5 stim cu totii cum se misca. Deci... vise... pana sa vedem transport in comun pe'acolo mai dureaza.
Strada Pucheni este lata, asfaltata, si se poate circula lejer pe ea. Problema este la capatul din Calea Rahovei, unde strada se ingusteaza iar cei de la piata parcheaza si pe trei randuri, incat ramane o singura banda pentru doua sensuri si abia de incap doua autoturisme. Cand mai trece un tir pe'acolo (da, mai trec si tir-uri) e deja nenorocire, se blocheaza toata strada pentru o jumatate de ora. Solutia eleganta ar fi asfaltarea strazii Garoafei, mai ingusta dar mult mai putin circulata, iar transportul in comun sa circule pe'acolo... sau in regim "dus" pe Garoafei, "intors" pe Pucheni, pentru ca cele doua strazi sunt paralele si aflate la o distanta de cateva zeci de metri.
Dar toate acestea sunt vise. Cartierul acela nu are nici macar retea de gaze si de canalizare, doar in ultimii ani au fost introduse utilitatile pe o parte din stradute, dar in nici un caz pe toate. Iar primaria sectorului 5 stim cu totii cum se misca. Deci... vise... pana sa vedem transport in comun pe'acolo mai dureaza.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
Cartierul are in totalitate retea de gaze , apa , canal , asfalt . Singura strada nerezolvata pina acum este tocmai strada Garoafei dar care nu este uitata ci doar aminata . Sub ea se afla niste retele care fac mai costisitoare lucrarea de reabilitare . Din cite stiu se vorbea de saparea canalizarii cu un scut !? . Pe Garoafei, nici reabilitata nu se poate introduce transport deoarece este foarte ingusta , nu asigura nici macar o banda pe sens .
Strada Pucheni are doua benzi pe sens si in dreptul pietii rahova se ingusteaza la o banda pe sens . Nu vad o mare problema , exista spatiu pt largirea ei si reconfigurarea intersectiei cu sos Alexandria .
Despre masini parcate , ambulanti , etc ... acesta este capitolul de care vorbeam in alt mesaj , abandonarea de catre autoritati.
cos wrote:
Dar toate acestea sunt vise. Cartierul acela nu are nici macar retea de gaze si de canalizare, doar in ultimii ani au fost introduse utilitatile pe o parte din stradute, dar in nici un caz pe toate. Iar primaria sectorului 5 stim cu totii cum se misca. Deci... vise...
Cartierul are in totalitate retea de gaze , apa , canal , asfalt . Singura strada nerezolvata pina acum este tocmai strada Garoafei dar care nu este uitata ci doar aminata . Sub ea se afla niste retele care fac mai costisitoare lucrarea de reabilitare . Din cite stiu se vorbea de saparea canalizarii cu un scut !? . Pe Garoafei, nici reabilitata nu se poate introduce transport deoarece este foarte ingusta , nu asigura nici macar o banda pe sens .
Strada Pucheni are doua benzi pe sens si in dreptul pietii rahova se ingusteaza la o banda pe sens . Nu vad o mare problema , exista spatiu pt largirea ei si reconfigurarea intersectiei cu sos Alexandria .
Despre masini parcate , ambulanti , etc ... acesta este capitolul de care vorbeam in alt mesaj , abandonarea de catre autoritati.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
DanCld
Un pic pe langa topic, ia uite ce spune la ziar despre strada Pucheni si aleile din zona:
Continuarea aici: EvZ
Un pic pe langa topic, ia uite ce spune la ziar despre strada Pucheni si aleile din zona:
Cine-a pus gunoiu-n drum, că-i grămadă de acum
Povestea cu gardul şi leopardul vă e cunoscută tuturor. Ei bine, ce veţi citi mai jos nu este o poveste, iar gardul e o piaţă-economat din Bucureşti. Doi reporteri evz.ro privesc la pomul cu gunoaie din faţa lor, apoi ochii coboară pe blocurile cu balcoane improvizate şi, într-un final, pe grămezile de gunoi şi copiii din jurul lor. Locul: Bucureşti, Rahova, strada Pucheni şi aleile care dau spre ea.
Din spatele pieţei Economat din Piaţa Rahovei începe locul unde copiii se joacă cu resturi de prin gunoaie şi grămezile de deşeuri substituie cromatic un peisaj urban normal: un strat de flori, un pom înflorit etc.
La o privire aruncată pe harta Bucureştiului, strada Pucheni nu pare deosebită de orice altă stradă. Poate doar numele sună uşor regional.
Dar odată intrat din Calea Rahovei pe strada cu pricina, se deschide o altă lume, marginală, ignorată, care devine importantă doar când sunt alegeri în sector. Atunci se aduc pubele de gunoi şi se pun petice de ciment în faţa blocurilor aduse parcă într-o parte, dar mândre purtătoare de antene parabolice.
În blocuri-vagon, în garsoniere înguste care au la geamuri, în loc de glastre cu flori, pături şi ţoale colorate la uscat, trăiesc familii numeroase. Copiii cresc cu manele, coji de seminţe şi pungi de gunoaie care, dacă nu eşti atent, îţi pică în cap de la etaj.
...
Continuarea aici: EvZ
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
In realitate lucrurile stau asa : Strada are 2200 m lungime . In spatele economatului se afla citeva blocuri de minoritari . Ei si atitudinea lor a creeat situatia din articol. Practic din toata strada , " zona lor " are un front stradal de nici 100m ..... Deci pina la 2200 m ...poveste lunga . Sa nu generalizam . Iarasi repet este vorba de lipsa de implicare a autoritatilor .
Din ce simt eu , bate un vint de " ce naiba vor si astia ????, ........ . Simt si sint convins ca asta este si atitudinea autoritatilor .
In realitate lucrurile stau asa : Strada are 2200 m lungime . In spatele economatului se afla citeva blocuri de minoritari . Ei si atitudinea lor a creeat situatia din articol. Practic din toata strada , " zona lor " are un front stradal de nici 100m ..... Deci pina la 2200 m ...poveste lunga . Sa nu generalizam . Iarasi repet este vorba de lipsa de implicare a autoritatilor .
Din ce simt eu , bate un vint de " ce naiba vor si astia ????, ........ . Simt si sint convins ca asta este si atitudinea autoritatilor .
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
Pina se gaseste o solutie la problema de mai sus , vin cu alta .
Ce se poate face pentru ca tramvaiul 8 sa ramina permanent cu capatul la Progresul . Asa cum este acum asigura o legatura directa cu Giurgiului -Progresul fara a mai schimba si pierde timpul ...
Pina se gaseste o solutie la problema de mai sus , vin cu alta .
Ce se poate face pentru ca tramvaiul 8 sa ramina permanent cu capatul la Progresul . Asa cum este acum asigura o legatura directa cu Giurgiului -Progresul fara a mai schimba si pierde timpul ...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Chev Celios
O propunere buna ar fi aceasta.
O linie cu traseul:Doamna Ghica->Soseaua Colentina->Soseaua Fundeni->Soseaua Morarilor->Bd-ul Basarabia.Eventual linia aceasta sa poarte indicativul 353.Eu cred ca in jur de 6-7 masini ar fi indeajuns si daca ar avea in interval de 7-8 mite ar fi minunat.
Nu faci mai mult de 30 de minute pe un astfel de traseu cand este liber Fundeniul.In plus ar ajuta foarte mult linia 253 care si cu un intervat de 4-5 minute nu face fata.
O propunere buna ar fi aceasta.
O linie cu traseul:Doamna Ghica->Soseaua Colentina->Soseaua Fundeni->Soseaua Morarilor->Bd-ul Basarabia.Eventual linia aceasta sa poarte indicativul 353.Eu cred ca in jur de 6-7 masini ar fi indeajuns si daca ar avea in interval de 7-8 mite ar fi minunat.
Nu faci mai mult de 30 de minute pe un astfel de traseu cand este liber Fundeniul.In plus ar ajuta foarte mult linia 253 care si cu un intervat de 4-5 minute nu face fata.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dr2005
S-a demonstrat că toate liniile deviate care asigură legături mai bune aşa revin urgent la vechiul traseu (bine, când condiţiile o permit). Aşa a fost cu 15 în Ghencea, 27 la Sudului ş.a.m.d.. Din păcate, sunt convins că 8 va reveni pe traseul iniţial, la fel cum şi 11 va pleca din Ghencea cu prima ocazie .
Mircea G wrote:
Pina se gaseste o solutie la problema de mai sus , vin cu alta .
Ce se poate face pentru ca tramvaiul 8 sa ramina permanent cu capatul la Progresul . Asa cum este acum asigura o legatura directa cu Giurgiului -Progresul fara a mai schimba si pierde timpul ...
S-a demonstrat că toate liniile deviate care asigură legături mai bune aşa revin urgent la vechiul traseu (bine, când condiţiile o permit). Aşa a fost cu 15 în Ghencea, 27 la Sudului ş.a.m.d.. Din păcate, sunt convins că 8 va reveni pe traseul iniţial, la fel cum şi 11 va pleca din Ghencea cu prima ocazie .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dominatrix
Cei interesati de transport bun in Ghencea, de ce nu bombardati RATB'ul cu petitii sa lase linia 11 in Ghencea si sa-l duca pe 8 in Giulesti in locul lui (8: Zetarilor - Giulesti)? Nu stiu ce sorti de izbanda ar avea asa ceva, dar oricum cred ca e mai eficient decat postarea pe un forum.
Dupa parerea mea, ar fi o prostie sa desfiinteze linia 25, care cred ca e cea mai buna realizare de traseu de tramvai la RATB in ultimii 10 ani. E o legatura foarte buna intre Drumul Taberei/Militari si zona Pieptanari/Giurgiului. Mai bine sa lase liniile 11 si 25 asa cum sunt si sa duca in Giulesti pe 8 si (noul) 35: Depoul Militari - Giulesti. Dupa refacerea legaturii pe la Grozavesti, in Giulesti ar circula tot 2 linii (8 si 35, in loc de 11 si 35) si in Militari tot 2 linii (25 si 35, in loc de 8 si 35), iar Ghencea ar ramane cu 11 si 47.
Ma intreb: chiar fi nevoie de un parc circulant mai mare pentru propunerea de mai sus decat ce intentioneaza ei sa faca (adica modificat 11 Romprim - Giulesti, infiintat 35 Depoul Militari - Giulesti si desfiintat 25)?
Cei interesati de transport bun in Ghencea, de ce nu bombardati RATB'ul cu petitii sa lase linia 11 in Ghencea si sa-l duca pe 8 in Giulesti in locul lui (8: Zetarilor - Giulesti)? Nu stiu ce sorti de izbanda ar avea asa ceva, dar oricum cred ca e mai eficient decat postarea pe un forum.
Dupa parerea mea, ar fi o prostie sa desfiinteze linia 25, care cred ca e cea mai buna realizare de traseu de tramvai la RATB in ultimii 10 ani. E o legatura foarte buna intre Drumul Taberei/Militari si zona Pieptanari/Giurgiului. Mai bine sa lase liniile 11 si 25 asa cum sunt si sa duca in Giulesti pe 8 si (noul) 35: Depoul Militari - Giulesti. Dupa refacerea legaturii pe la Grozavesti, in Giulesti ar circula tot 2 linii (8 si 35, in loc de 11 si 35) si in Militari tot 2 linii (25 si 35, in loc de 8 si 35), iar Ghencea ar ramane cu 11 si 47.
Ma intreb: chiar fi nevoie de un parc circulant mai mare pentru propunerea de mai sus decat ce intentioneaza ei sa faca (adica modificat 11 Romprim - Giulesti, infiintat 35 Depoul Militari - Giulesti si desfiintat 25)?
- darknight
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
darknight
Pe orice traseu ar baga 11 ,linia 11 nu are parc de tramvaie ,merg zilnic cu aceasta linie ,daca ai ratat unu stai 15 minute pana vine altu si asta cu noroc am stat si o jumate de ora in statie ,si iti bagi ..... in RATB
Pe orice traseu ar baga 11 ,linia 11 nu are parc de tramvaie ,merg zilnic cu aceasta linie ,daca ai ratat unu stai 15 minute pana vine altu si asta cu noroc am stat si o jumate de ora in statie ,si iti bagi ..... in RATB
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination