Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2077 posts, 523014 views
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures crocodil

Cu ceva timp in urma se zicea sa nu se faca greva deoarece se vor aduce piese de schimb. Care este situatia actuala? Fiecare autobaza sau depou nu isi scoate parcul de zi cu zi din pricina lipsei aceloras piese. Din ce am observat de exemplu in linia 11 lipsesc zilnic 3-4 ture, in 25~ 3 ture, 47~ 1 tur, 41 ~5-6 ture si tot asa. Noaptea daca doresti sa calatoresti cu tramvaiul ai parte de aceleasi neoane lipsa sau de mizeria cronica. La cei de la metrou am vazut ca se curata vagoanele mult mai bine, la ratb se stropeste cu apa si se matura la retragere.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Mircea G

Gabi23 wrote:
Conducerea RATB -  ETE Depoul Militari, solicită angajaților să aducă de acasă PET-uri pentru a fi reciclate. ............

Au ramas cu sechele de pe vremurile trecute .
Hai ca vor cere  sticle si borcane , hirtie ...daca nu , le scade nota la purtare !  :lol:

 



Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Danut

Ieri fiind în zona Crângași cu treburi pe la ora 17 și terminând ceea ce am avut de făcut în zona am luat 41 la o plimbare pana în Ghencea, sincer viteza de deplasare a scăzut dramatic fata de anii anteriori când se mergea cu mare viteza, abia dacă a atins 25 la ora, dezamăgitor pentru mine.
Ajuns la Ghencea cu gândul sa iau 47 pana la Trafic Greu, am așteptat de am zis ca înnebunesc în stație după un 47.
O părere sincera este ca parcul de tramvaie e la pământ și nici nu se vede pe viitor vreo strategie clara de a eficientiza transportul în comun.
S-au casat atât de multe tramvaie fără sa se pună nimic în loc, sunt sigur ca se mai puteau repara din tramvaiele nemțești Rathgeber pe care le am iubit foarte mult.

Dacă eu ca și călător sint tratat cu fundul de ce sa am respect fata de Ratb???? Este inadmisibil ceea ce ce întâmplă la ora actuala.
Și  cu privire la27 am mai făcut petiții sa îl ducă în Ghencea în locul lui 47, la fel nu se vrea revigorarea acestei linii, sunt sigur ca se găseau câteva vagoane de la Dudesti sa fie dus acolo.
Sincer nu ii înțeleg pe cei din Ratb, nu țin cont de ceea ce vor călătorii, mai suntem tratați și cu fundul.
În perioada când mama lucra la Ratb în anii 90, exista mai mult respect fata de călători.
Dezamăgirea e maxima.

Am făcut încă o petiție la Ratb sa ii schimbe traseul lui 27 la Ghencea și desființată porcăria aia de 47 care cara aer pe tot traseul.
Deși sunt sigur ca îmi vor răspunde în scârbă ca 27 rămâne asa la Piață Unirii ca deranjează călătorii,asta e o minciuna repetata la nesfârșit de cei de la Serviciul relații cu cetățenii.
O sa i bombardez cu petiții pana îl duc pe 27 în Ghencea și nu e un moft al meu, este o legătură utila cu 41.
27 în forma actuala e o bătaie de joc, mai merge și în trenuleț cu 23.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Lohengrin

Bătaia mare de joc în ce privește Ghencea e nu atât frecvența jenantă a lui 47, cât investiția aiurea făcută în modernizarea liniei de tramvai. Păi facem linie de tramvai separată de trafic, cerere să tot fie, că autobuzele din cartier merg pline ochi - și după aceea nu punem tramvaie să circule pe acolo. Ar fi de râs dacă n-ar fi de plâns. Măcar dacă linia n-ar fi fost supraînălțată, ar fi putut fi folosită ca bandă de circulație pentru șoferii care au toată dreptatea să prefere mașina proprie unui transport de asemenea calitate.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures 133 313

Si cand trec PPC-urile cate doua pentru acces/retragere in/din 41...?  :roll: Sau trebuiau sa aibe un acces asa ca Dudestiul, pana in terminalul Sura Mare ajung vagoanele cu 3-4 tesituri pe bandaje (aka "roti patrate") si minim un rulment fisurat? Ca si pe Serban Voda vagoanele cara aer cand sunt cate 3 PPC-uri in trenulet in format 1+2 retrageri. Si de aici filozofia "de ce sa se mai repare liniile".

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures cris_m

Ati observat ca pe site-ul RATB la unele linii de autobuze/troleibuze/tramvaie a fost afisat orarul cu plecarile de la capete? Da, ati auzit bine. Problema e ca la liniile importante precum 32,41, 311, 381 etc nu au pus aceste orare... O fi din cauza ca de la 1 octombrie o sa se revina la orarul normal si se introduc (teoretic ca practic...  :popa:  ) ture suplimentare?

Daca sunteti curiosi sa vedeti "minunea" puteti sa va uitati la trasee precum 4, 8, 85, 101, 112, 385.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures crocodil

Se vor respecta acele ore de plecare cand o sa fie si toate turele pe traseu. Sunt ture care nu ies din depouri de 3-4 luni si care ma asteptam sa iasa incepand cu 14 septembrie, dar se pare ca acest obicei devine cronic. Saptamana asta am vazut si o minune in 47 unde turul 3 a ramas in traseu toata ziua.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Robert24

Sunt puse de ceva vreme. Oricum, asa cum spune si crocodil, in multe cazuri nu se respecta in primul rand ca nu sunt toate turele si in al doilea rand ca unii soferi cretini nu vor sa le respecte (am suficient de multe probe...)

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures zapacitu

Dar sunt fezabile respectivele orare (lasand cretinismul la o parte). Adica... la cate masini sunt pe traseu, ajung in timp util la capat cat sa poata sta cateva minute pentru ca apoi sa plece la ora stabilita?

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Costin

Haha, sa plece la ora stabilita? Dar ce sunt ei, avioane?

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

De ce n-ar pleca, mai toate liniile au rezerve care stationeaza la capete. Daca intarzie cel care trebuia sa plece, de ce sa nu plece altul (valabil pentru autobuze doar, bineinteles).
Sunt convins ca asteapta tot felul de incidente care nu mai vin si pana la urma domnii soferi ajung sa stea cu orele in pauze.

Pentru troleibuze si tramvaie ar trebui sa se implice politia mai mult, nesimtirea bizonilor nu are limite. Pe liniile 1/11/35 intre Orhideea-Leu se depasesc tramvaiele pe contrasens si apoi revin in fata tramvaielor pe linia de tramvai. De ce unii sunt corecti si nu incurca tramvaiul si stau in coloana, iar altii nu numai ca merg pe linia de tramvai, dar mai si depasesc. Altii intorc exact inainte de refugiu. Normal ca sunt intarzieri apoi si nu mai pleaca la timp, daca nu ajung la timp la capat.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Costin

Afirmatia mea de mai sus era, evident, ironica... dar cam reflecta realitatea.

La capat nu exista "rezerve", acelea sunt ture care asteapta sa plece la ora corespunzatoare lor sau cand au chef (dupa caz). Nu pleaca in locul altora... cand se intampla ceva, suplimentarile vin direct din depou/garaj. Daca e sa vina.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

M-am gandit ca era ironica, pentru ca ai reclamat situatia de la Baneasa. ;) Deci, daca sunt mai multe la capat care tocmai ora stabilita o asteapta, ce motive au sa nu plece...

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use