Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2076 posts, 519459 views
 
Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures shoppy

PaulIP wrote:
In spatii publice (de ex. mall-uri) se pune muzica dintr-un playlist (banuiesc). S-ar putea pune si in autobuze, desi nu prea are sens, ca in zilele astea cine vrea sa asculte muzica pe drum are casti si telefon.

Ai dreptate, sistemele de boxe din mall sau magazin se numesc Sisteme PA(Public Anouncement), exista o licenta speciala pentru Sisteme PA(diferita de cea de la radio) si se cumpara un playlist, sau au grija sa puna muzica ambientala care se distribuie gratis(liber de copyright) pe internet.
Daca STB vrea sa puna muzica doar in masini atunci poate sa cumpere un playlist cu licenta PA sau sa puna muzica gratuita, dar problema este cum o transmite in masina, ori pune un mediu de stocare in fiecare masina ori transmite cumva FM sau Internet Radio criptat catre fiecare masina.

(Ca pun unii televizoare cu stiri sau sport prin baruri este altceva, stirile si sportul sunt proprietatea postului care le publica pentru ca sunt productia lor, nu pune nimeni pe acele televizoare filme sau muzica, pentru ca televiziunea care le publica nu le detine si de aceea le transmite doar pentru telespectatori casnici.)

Problema este ca, desi mi se pare o idee buna, nu am intalnit pe nicaieri in tarile civilizate sa se puna muzica sau radio in masini.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Cristi N

Exista licenta pentru muzica ambientala, este fix cazul STB.

Link: UPFR

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures TibiV

UFPR, ORDA și încă vreo 2-3 instituţii similare sunt niște lipitori, niște "sugative" de bani fără nici un folos real...

Credeți că dacă un post de radio va difuza doar muzică americană, băieții ăia vor vira măcar 25 de cenţi către cântăreții din SUA?!...

Nu vă faceți iluzii...
Sunt niște șnapani.

Nu vreau să stârnesc o polemică, dar ăștia sunt exact ca ISC-ul.
Vrei să construiești legal o casă unifamilială, te jupoaie.
Faci un bloc de 15 etaje pe o AC de P+3, nu te deranjează nimeni...

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Cristi N

Sunt perfect de acord cu tine dar acea licenta este metoda prin care se evita un proces pentru drepturi de autori. E o situatie asemanatoare cu RCA-ul la autovehicule, eu voi cumpara cea mai ieftina politia astfel incat sa fiu acoperit din punct de vedere legal fara sa ma intereseze reputatia firmei.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures punmeister

punmeister wrote:
Se pare ca licitatia pentru cumpărarea uniformelor pentru conducatorii de vehicule  a generat mult interes, s-au bagat nu mai putin de 9 ofertanti, printre care si Intersport:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/pr ... /100021435

Contractul a fost atrbuit in felul urmator:

- Intersport o sa furnizeze camasile de barbati si cravatele/esarfele;
- TRICO-HAN S.R.L. o sa furnizeze costumele;
- CIPIMARTEX DISTRIBUTION o sa furnizeze camasile de femei.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures alliens

Va fi frumos sa ii vedem pe vatmani la costum coborand prin balti sa schimbe macazele. Ca de obicei se pune carul inaintea boilor.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures andrei11

A mai fost o tentativă din asta de dinainte de cutremur. ( 1977 )
A ținut cam o lună.
Costum, obligatoriu bărbierit !
Scria frumos pe geamul din spate MARE numele șoferului ( cu roșu )
La șefii de tură ( ? - nu știu ce era asta ) scria și Șef tură ( cu negru).
Mai scria și de la ce autobază era autobuzul respectiv  ( tot cu negru ).
Nu bag mâna în foc, dar cred că treaba cu scrisul era și la trolee.
Oricum costumul / bărbieritul era pentru  tot ITB - ul, inclusiv tramvaiele și taxiurile, că taxiurile țineau tot de ITB.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures ByOnu

Hai ca era si timpul. ;) Prea multa carcoteala. Da, de acord, in cazul vatmanilor, trebuie sa mai coboare UNEORI pentru a schimba macazul, aia e. Soferii in schimb nu prea au acest inconvenient, poate la troleibuze cel mult, daca sare captatorul.

In acelasi timp, trebuie instalate AC-uri macar in cabinele V3A-93, daca nu in saloane. Saracii vatmani se coc vara in ele. Noi mergem 10-30-60 de minute, dar ei stau ore intregi in cuptor.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures 1689

O tentativa similara a fost si prin '83-'84 (?) pe liniile "de protocol" (131 era sigur una din ele).
Soferi la costum cu cravata, autobuze standardizate si toate trecute prin RK, design modern (se lansa noul logo al ITB !!).
Toata minunea a durat citeva luni.

PS: asta cu "hai ca era si timpul" mie-mi suna a "hai(bey)casepoate"-le de la 4... 'Aidi, bre...

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures ByOnu

Nu, chiar era timpul. La autobuze: vin 400 noi cu AC, avem AC pe cele 500 Euro 4 (preabine, nu circula toate), si se pune AC pe Euro 3. La troleibuzele Citelis idem. Iar la tramvaie, pe langa cele ~65 care au deja AC in cabina (CH-PPC, CA, LF) mai ies cateva tramvaie modernizate cu AC in cabina si vor mai veni cele 100 noi in vreo 2 ani, daca totul merge bine.

Deci da, treburile merg usor intr-o directie mai buna, foarte lent, dar incepe sa mearga treaba. Da-mi voie sa fiu optimist.

Aveti CONTRAargumente pentru care nu ar trebui sa avem uniforme? :roll: Faptul ca nu a mers in anii '80 nu-i un argument.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures alliens

E foarte buna ideea, doar ca inainte sa o aplice ar fi trebuit sa rezolve macar  cateva "mici" probleme:AC  functional in cabine pe toate vehiculele si repararea tuturor macazelor defecte in cazul tramvaielor

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures shoppy

Minune, dupa ce joi dimineata linia 42 a fost blocata de masini pe strada Clabucet, vineri dimineata s-a intamplat din nou, doar ca de data asta locala a venit cu platforma si le-a ridicat.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Valentin

Astazi, odata cu ordinul de retragere al troleibuzelor am observat cat de "importanta" e linia 69 . In jurul orei 5 am plecat si am ajuns in statie pe a 17:05 (anuntul inca nu era postat nicaieri) si am asteptat.. 10 minute... 20 de minute .. pana cand am pierdut notiunea timpului iar 30min au devenit 60 de minute.. Am luat-o pe jos pana la Favorit si brusc mi-am dat seama ca nu pot sa ajung pe Vasile Milea in zona Apaca decat cu 105 care mai mult n-a venit.. In concluzie 368 pana la Orizont si "mersul pe jos face piciorul sanatos" - mai putin cand poate sa-ti pice o creanga in cap si am ajuns in zona de interes..

Concluzia: ramura de SUD de dupa Auchan privata de transport in comun (eu n-am vazut niciun 669 sau orice pe Str. 1 Mai) - obligat sa parcurgi o distanta de o statie/ doua in conditii nefavorabile .. Acuma puteam sa aleg alte variante dar NU era postat anuntul despre troleibuze, iar acestea NU mai mergeau.. Iar din punctul in care ma aflam ori ca ma intorceam la 41 ori ca mergeam la Favorit tot aceeasi problema.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Dragos31

Valentin wrote:
ramura de SUD de dupa Auchan privata de transport in comun (eu n-am vazut niciun 669 sau orice pe Str. 1 Mai)


Da' ce? N-aveți 126? :lol:

Acum, lăsâng gluma la o parte, m-am uitat pe programul liniei(l-am atașat și mai jos) și se pare că a devenit mult mai atractivă față de cum o știam eu... Cu 11/12 curse pe zi... :popa: . Acum vine și întrebarea firească: Pentru ce mai e menținută "în viață" această linie(idem 124)?
20190126_234935.jpg (170 KB; downloaded 3098 times)

 


Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use