Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2076 posts, 520288 views
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Probabil ca trebuie reglementata si treaba asta, indivizii astia nu pot face chiar tot ce vor.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Tom

Cu vreo 20 de ani în urmă, la Constanța a fost o grevă a șoferilor, care invocau printre alte lipsa anvelopelor și utilizarea de anvelope foarte uzate și periculoase. Deși tramvaiele nu merg cu anvelope, vatmanii au intrat și ei în grevă în semn de solidaritate. Acum nu știu bucătăria internă a sindicatelor lor, dar în presă acesta a fost mesajul.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures barbuandrei

Le este frica sa iasa la greva pentru a nu fi penalizati . Nu stiu cati stiti dar prin 1999 a fost o greva totala la RATB pentru a creste salariile . Nu doar au crescut , aproape s-au triplat , dar legea din Romania , mai nou spune ca 'greva japoneza' este ilegala.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Cristy

Licitatia pentru autobuzele etajate a fost anulata din cauza faptului ca nu a fost depusa nicio oferta.
ddJPG.JPG (34.42 KB; downloaded 2197 times)

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures andrei11

abc_XC wrote:
Totodata, vin cu o rugaminte pentru domnul andrei11, daca doreste sa dezvolte ideea " cu un 21 / 32 destepte se rezolva problema Rahovei / Colentinei in prima etapa. Si in etapa a II -a si in etapa a III a". Evident in topicul potrivit.

1) Sa ne apucam intr-adevar sa facem tramvaie, asa, cam 35 pe an. Mai multe nu se poate. Ar fi bine  intr-o uzina din Bucuresti, gen Malaxa ( daca n-au daramat toate halele pana acum ). Asta ca sa circule un 21 / 32 la un interval previzibil si corelat cu cerintele reale de transport.
2) Unde e posibil sa separam traficul auto de al tramvaiului prin diverse metode - la vedere sau nu ( stâlpi retractabili ).
_____________
Asta in prima etapa.
In a doua etapa ceva mai incolo, dar implica bani mai multi.
Intrebari ?

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Nicu24

Eu unul nu cred ca o sa se facă în viitorul apropiat unirea liniilor 21 și 32 având în vedere ce balamuc este la Piata Unirii, o asemenea lucrare  se putea face  în anii trecuți când nu erau atâtea mașini și traficul de azi când practic piața este sufocata la orele de vârf și în plus de asta de unde tramvaie când parcul este la pământ?
Uzina abia face 1,2 tramvaie pe an pentru ca banii sunt putini si sunt o grămadă de tramvaie trase pe dreapta din lipsa pieselor.
Rămâne de văzut ce ne rezerva viitorul.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures abc_XC

Multumesc pentru clarificari. Sunt total de acord cu separarea traficului auto de calea de rulare a tramvaiului oriunde este posibil.
Frumos ar fi macar sa modernizam 25 de tramvaie V3A in V3A-CA anual, nu stiu daca URAC are aceasta capacitate. Iar pentru tramvaie noi, singura varianta agreata pentru a obtine bani europeni e o licitatie internationala.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures punmeister

Pe langa asta, o licitatie de 400 de tramvaie e foarte stufoasa pentru un singur producator, chiar si pentru un mamut cum e Bombardier, de exemplu. Problema aici e ca durata de livrare o sa fie foarte mare in raport cu urgenta de scapa de V3A-uri care abia se mai tarasc.
AUSTRIA: On December 1 public transport operator Wiener Linien announced that it had selected Bombardier Transportation for a €562m contract to supply up to 156 low-floor trams, which will replace its high-floor E2 tram-and-trailer sets. Wiener Linien says that it will also be signing a maintenance agreement, under which its staff will maintain the new fleet ‘on behalf of and at the risk of the manufacturer’.

A variant of the Flexity family, the 34 m long cars will be able to accommodate a total of 211 seated and standing passengers. Deliveries from Bombardier’s Wien factory are due to take place from 2018 to 2026.

(luat de aici: viewtopic.php?f=220&t=3163#p167956)
E clar ca daca se cumpara tramvaie, ar trebui intai cumparate pentru depourile care deservesc linii 100% modernizate. (Alexandria, Militari, Giurgiu)

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures argos

Am cautat, dar nu prea am gasit sa se discute o chestiune care nu-mi da pace: butoanele de oprire in statie. Toate vehiculele RATB dispun de butoane (care sunt dezactivate) pentru comandarea opririi in statie. In orasele din vest am observat ca butoanele respective sunt folosite intotdeauna. Spre exemplu, daca exista o persoana care doreste sa coboare la o statie de pe traseu va fi nevoie de apasarea unuia dintre butoane. Dupa apasare, butonul ramane colorat, iar un display aflat in spatele cabinei soferului / vatmanului indica: "Oprire comandata/ nume statie".  Daca nu apasa nimeni, nu se va opri in statia respectiva! Se opreste doar daca cineva care asteapta in statie face semn soferului (nu glumesc, se face ca la 'ia-ma nene', am facut si eu :D )    Ma gandesc ca exista multe statii marunte, dispuse la distante mici cu putini calatori (deci probabilitate mica de urcari/coborari) si s-ar face o economie serioasa de carburant/energie/timp. Nu vi s-a intamplat sa mergeti cu autobuz/tramvai si sa opreasca degeaba in statii, adica fara sa coboare/urce vreun calator?

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures BodoMinea

De multe ori în oraș chiar e nevoie să oprească în fiecare stație și se evită și eventualele neplăceri când un călător n-ar putea urca într-o mașină de pe o linie care mai vine și la interval rar pentru că n-a fost pe fază. Oricum în traficul din București mai mult se stă deci e ok  :D

Totuși, liniile preorășenești, cel puțin 408 și 428 cu care merg eu de multe ori folosesc butoanele acelea. În oraș și în stațiile puțin folosite din afară nu opresc dacă nu comandă cineva oprirea (din buton sau țipând / bătând în geam la șofer pentru că nu au auzit de tehnologia avansată a apăsării), și se mișcă mai natural așa (deși câteodată oricum opresc pentru că știți și voi cum e traficul pe Prelungirea Ghencea, și nu vreau să știu cum o să fie cu trenuri din jumătate în jumătate de oră, deși ideea de ringbahn, personal îmi cam surâde).

Oricum, având în vedere diferențele la nivelul ăsta dintre multe linii, cred că e ok ca pe multe trasee să nu se folosească, cum e acum, pentru că mulți s-au obișnuit așa și de multe ori e varianta optimă. Pe traseele mai lungi, ca cele preorășenești, mai ales dacă e și frig / super-cald afară, e ok să stai cu ușile deschise cât mai puțin timp și să nu oprești fără rost, pentru pasagerii care merg aproape de la un capăt la celălalt al cursei (eventual să se mai urce și unii care merg din oraș în oraș cu preorășenescul care e dublat și de trasee urbane pe acolo...).

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures florin

Primăria București mută oamenii fără adăpost în mijloacele de transport. Angajat RATB: Avem circulară de la Primărie să lăsăm oamenii străzii să stea în tramvaie, troleibuze, autobuze. RATB își contrazice propriii angajați | VIDEO

Primăria București a decis să transforme mijloacele de transport în comun în centre de zi pentru oamenii străzii, asta deși plătește în același timp milioane de euro pentru Direcția Generală de Asistenta Socială care ar trebui să-i ajute pe cei fără adăpost și gestionează cantine sociale sau adăposturi.

Mai mulți angajați RATB spun că există un ordin scris emis de Primăria Generală a MinicipiuluI București care îi obligă să permită oamenilor fără adăpost să stea în mjloacele de transport pe timpul zilei, chiar dacă nu au bilet, indiferent de cum deranjează alți călători.

Nici măcar la capăt de linie nu sunt coborâți oamenii străzii din tramvaie, autobuze sau troleibuze, deși există prevederi care interzic oricărui călător să circule în buclele de întoarcere.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Gabi23

Pentru confortul lor, tot mai mulți conducători de vehicule RATB, au început să își monteze camere de bord. Camerele înregistrează traseul, având rolul de martor personal. Astfel, în cazul unui accident au posibilitatea de a avea mereu înregistrarea evenimentelor. Ținând cont de traficul haotic, chiar sunt o investiție extrem de utilă.

RATB 24.11.2016.JPG (274.87 KB; downloaded 2858 times)

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures cris_m

Am vazut si eu la un sofer de la Titan ca si-a luat camera. Insa fata de ce ai pozat tu, Gabi, el o avea pusa pe parbriz. Sincer, la cat de slabe sunt camerele acelea exterioare la Citarourile din seria mai noua, chiar mi se par o investitie foarte buna pentru soferi aceste camere de bord, mai ales ca le pot folosi si in timpul liber.  :)

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures zapacitu

Camerele astea devin din ce in ce mai utile in traficul nostru si nu numai pentru RATB.

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use