Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2092 posts, 513161 views
 
Go to page:  1  ... 72 73 74 75 76 77 78  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Decat daca facem URAC cadou celor de la Siemens si facem aici Avenio :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti Utilizator anonim

Se poate aplica pentru un proiect de genul. Iar cu spatiul nu este problema pentru ca STB urmeaza sa preia hala Astra unde isi va instala productia de tramvaie Bucur LF. Licitatia pentru tramvaie noi este momentan una foarte sensibila, care din multe motive poate fi anulata in orice moment, deci nu ne bazam pe ea pana nu avem un contract semnat, lucru care nu se va intampla mai repede de ultima parte a anului.

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

Din acelasi interviu dl director zice nimic despre faptul ca ar umbla si la trasee si eu cred ca acolo e una din hibele principale. Nu mai sunt multe din ele conforme cu realitatea. Zice ca e una din cele mai mari retele de tramvaie dar nu mentioneaza si necesitatea reabilitarii, reconfigurarii, crearii de noi trasee, dezvoltarea retelei care tipa a necesitate in multe din zonele Bucurestiului. Pacat ca nu a fost o dezbatere cu nenea asta, sunt o gramada de zis pe baza a tot ceea ce a spus el.
Plus ca nu au inceput licitatiile pentru autobuzele electrice, hibride si pt trolee. Si el asa zice. Asa ca ori s-a exprimat prost ori a fost citat prost.

Cateva chestii care mi-au mai atras atentia:
-> transforma autobuze pe motorina in GNC? e prima data cand aud despre asa ceva.
-> faza cu buy-back-ul e interesanta  :D
-> se reabiliteaza linia 5. O zice cu siguranta semn ca va fi in buget 2019?
-> schimba stalpii din statii? oare primim totemuri moderne de secol 21 cu designul clasic al placutelor STB/ITB/RATB/STB?

 


Re: Stiri din Bucuresti TibiV

Tehnic se poate.
In anii '80 ziceai ca toate autobuzele din Bucuresti sunt lansatoare de rachete cu raza medie de actiune...
Si erau autobuze Diesel (evident, pe motorina) transformate.

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Puss in Boots wrote:
Plus ca nu au inceput licitatiile pentru autobuzele electrice, hibride si pt trolee. Si el asa zice. Asa ca ori s-a exprimat prost ori a fost citat prost.

Este posbil ca aceste licitatii sa fie afectate de celebra OUG 114/2018.
Cel putin de cand cu OUG 114/2018 proiectele care au finantare POIM au fost afectate. Asta pentru ca documentatia nu mai merge spre validare la ANAP ci la CM POIM.

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

Unul din multele lucruri esentiale care trebuie implementate sunt validarea titlurilor de transport de catre toti calatorii. Ca sunt pensionari, elevi, studenti etc. Asta cu atat mai mult cu cat se vrea introducerea de gratuitati pt elevi. Fara un control cat de cat strict al celor care urca nu se vor putea face planificari corecte pt vehicule la strada. Ca-n bancul ala cu Lenin si carnetul de note al lui Stalin -reintrepretat: Validati! validati! validati!

 


Re: Stiri din Bucuresti AdrianD

Dar sunt atatea orase mari in care nu trebuie validat mereu biletul, Viena de exemplu, acolo cum stiu cati calatori au?

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

Poate ii numara cand urca, exista si sisteme de genul asta. Sistemul asta iti da numarul celor care folosesc dar validarea iti da si categoriile celor care folosesc respectiva linie. Nu e totuna sa ai o linie cu majoritar platitori decat una cu majoritar pensionari. Numarul in sine al celor care urca nu e un criteriu de eficienta al liniei respective. Iar STB nu ar trebui sa fie un serviciu social (ca la asta se ajunge din criterii electorale e altceva). Viena e doar un exemplu, in multe alte orase de exemplu la autobuze se urca doar prin fata si toti fara exceptie valideaza.

 


Re: Stiri din Bucuresti AdrianD

Hm, in Berlin doar arata abonamentul soferului.

 


Re: Stiri din Bucuresti WT_fan06

Da, pentru că cel mai probabil are sistem de numărare. Şi cum în Berlin urcarea se face pe la şofer cu arătarea biletului, e redundant să valideze dacă a fost numărat deja la intrare. La ei merge pentru că dacă nu au bilet nu intră. La noi sunt numărați şi cei cu şi cei fără bilet...

În Manchester, de exemplu, ca şi probabil în marea majoritate din oraşele britanice, nu există sistem de numărare. Dacă nu ai un abonament pe care să îl poți valida şi ai bilet de hârtie, şoferul trebuie să te numere manual în sistem.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures alliens

Sistemul de validare obligatorie sau aratare  ab + sistem numarare se aplica in orase in care capacitatea de transport e calculata la 4 calatori/mp si in plus numarul de calatori care merg in picioare este redus. In Bucuresti ideea e complet fantezista, pe multe linii la anumite ore abia reusesti sa urci, unii chiar asteapta 2-3 mijloace de transport sa reuseasca , asa ca validarea abonamentului  e o utopie. Daca i-ar interesa gradul de incarcare in avantajul calatorilor ar fi si alte mijloace de a aproxima cererea de transport:camere video din mijloacele de transport, chestionare completate de soferi, observatii vizuale si probabil mai sunt.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures andrei11

alliens wrote:
...chestionare completate de soferi...

:lol:  :lol:  :lol:  Hai că ai haz câteodată.
Și ce să completeze șoferul în chestionar ? Din 10 curse efectuate în schimbul lui i s-a părut că în 6 auobuzul a fost plin și în 4 așa și așa ?

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Cristi N

Prima idee ar fi un tabel unde pe fiecare linie ai cate o statie si pe coloane sunt trecute gradele de incarcare. Nu cred ca e prea greu pentru sofer sa puna un x in casuta corespunzatoare. Ca e o scara cu 3, cu 5 sau cu 10 trepte asta e deja un detaliu.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures 1689

Eu sper - totusi - ca asta cu chestionarul e o gluma...

... sau - mai nou - cind ajunge 368 in statie la Favorit, da soferu' un like si - brusc - toata lumea e fericita, chiar daca e primul autobuz in 20 de minute ?!

Ah, pardon, intii tre' sa coboare, sa dea o tura prin autobuz, sa vada cum sta cu incarcarea, sa bifeze in tabel (pe hirtie, sa fie clar ! - ca asa mai gasim loc si pentru 17 tanti la contabilitate care sa ia folile la lins si "sa le bage in calculator") si de-abia dupa aceea sa de un laic, sa trezeasca entuziasmul la viata!

 


Go to page:  1  ... 72 73 74 75 76 77 78  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use