Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2076 posts, 519470 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Discuții diverse despre transportul în comun Chev Celios

Incepand cu luna 1 Martie 2010 salariile angajatilor RATB nu vor mai fi bagate pe cardurile BCR acestia ne mai prezentandu-se la ultima licitatie. Banca castigatoare este BRD.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Este legal ca angajatorul să impună banca la care angajații trebuie să își deschidă cont? Eu cred că nu...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Presupunand ca este cardul de salariu presupun ca da.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Nu stiu daca tine de legalitate sau de beneficii, de exemplu eu la servici am card BCR pentru ca daca utilizam alt card firma platea comision la transferul banilor, probabul acelasi lucru este si la RATB, banca cu care lucreaza este utilizata si pentru restul operatiunilor.

 


Re: Stiri, noutati, perspective rails

de ce nu se baga uniforma la soferii/vatmanii RATB ?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Uniforme sunt,dar nu sunt obligatori.Cand te angajezi ti de da si un costum,dar este inposibil sa lucrezi mai ales vara imbracat in costum.In primcipal li-se cere sa fie imbracati cat mai decent.Stiu cazuri de soferi care au venit la garaj pentru a iesi cu masina la traseu si au fost introdu-si ca rezerva pe acea zi pentru ca nu erau inbracati cum trebuie turul lor fiind luat de o alta rezerva.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

Sunt costume sau uniforme? Asa, uneori si eu ma urcam in autobuz si lumea credea ca sunt controlor :D

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Sunt mai mult costume.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Chev Celios wrote:
Uniforme sunt,dar nu sunt obligatori.Cand te angajezi ti de da si un costum,dar este inposibil sa lucrezi mai ales vara imbracat in costum.In primcipal li-se cere sa fie imbracati cat mai decent.Stiu cazuri de soferi care au venit la garaj pentru a iesi cu masina la traseu si au fost introdu-si ca rezerva pe acea zi pentru ca nu erau inbracati cum trebuie turul lor fiind luat de o alta rezerva.

Legat de costume, la Militari era un vatman (nu stiu daca mai este si acum) care se imbraca aproape intotdeauna la costum, ba mai mult, chiar era asortat cu vagonul: alb cand conducea T4R (cuplul 3419-3410, ce vremuri :P ) si albastru cand conducea Bucur 1.

 


Re: Stiri, noutati, perspective rails

la cati burtosi cu camasile desfacute complet sau cu tricoul ridicat deasupra burtii vad, cred ca ar trebui sa bage pe rezerva 3/4 din soferi.
macar soferii citaro-urilor cu AC sa se imbrace in uniforma. degeaba avem masini si tramvaie civilizate/moderne daca conducatorii sunt cum sunt...

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Da, aia cu AC ar trebuii sa fie obligatoriu la camasa vara si costum iarna.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Transportatorii privați îi cer lui Oprescu să fie lăsați să concureze RATB

Confederația Operatorilor și Transortatorilor Autorizați din România i-a adresat o scrisoare deschisă primarului general, în care îi cer să scoată la licitație publică traseele de transport în comun din București.

http://b365.ro/news/transpo ... reze-ratb/

 


Re: Stiri, noutati, perspective nokia2110

Condiţii de călătorie mai civilizate pe naiba.  :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Calatorie la standarde mai ridicate oferite de operatori privati ? Chiar si luand in seama dezavantajele calatoriei cu RATB (timpi de asteptare in statii care depasesc uneori limitele bunului simt, aglomeratie, unele trasee gandite prost, etc.), tot nu vad cum un operator privat ar putea oferi conditii mai bune de calatorie fara investitii substantiale in vehicule. Daca primaria nu impune criterii minime pe partea de capacitate a vehiculelor, care nu ar trebui sa fie mai jos de midibuz Probus, asta miroase de la o posta a dubizare a transportului urban.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use