Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Jurnal de iarnă

459 posts, 130916 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Sava_6115-6315

Bun! Sunt probleme cu managerii,  dar finantarea de unde vine? Regia e direct subordonata primariei care raspunde de ce se intampla acolo prin numirea consiliului de administratie. Cu 1,3 lei biletul RATB-ul o sa merga la fel  de prost si peste 10 ani. Cu controlori imbracati in veste specifice, calatorii de rea credinta vor circula in continuare nestingheriti fentand controlul. Oricum managementul e prost cap-coada. Vorba lui Paul: "pestele de la cap se-mpute", iar la cap e sefa primariei!

Cu suplimentarea asta de parc in week-end ce rezolva?? Mai dureros e in timpul saptamanii cand nu neaparat numarul de vehicule din traseu este problema (pe anumite trasee) ci starea lor si lipsa infrastructurii dedicate transportului in comun. Cu ce ne vrajeste Firea?? Cel mai bun exemplu sunt cele 3-4 bidirectionale plimbate pe 24 si 46 in loc sa le duca pe Pantelimon sau sa suplimenteze linia 5...  si stim cu totii cauzele! Sau alt exemplu : la o linie de tramvai cu interval de 15-20 minute, cu cate vagoane sa suplimentezi ca sa scada intervalul de succedare sub 10 minute??? Iar asemenea linii sunt destule: 24,36,44,45,46,47,etc

Asadar, revenind la iarna din capitala, am avut un episod linistit de ninsoare afara, iar marele viscol a fost doar prin primarii. Vineri, orasul  a fost destul de liber, caci lumea inca mai e in concedii. Aceeasi treaba se intampla la RATB ca si la CNAIR cu Homor! Trebuie schimbati urgent vechii oameni.

La final, ca sa fiu putin sadic, urez primarilor din Bucuresti un viscol autentic cu zapada troienita si nameti cat casa! :twisted:  Poate asa nu o sa mai debiteze prostii de aburit pensionari la tv!

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Chev Celios

Pai acum v-ati prins?? Weekend-ul asta avem parc de zi lucratoare. Bine acuma sa vedem daca se gasesc soferi care sa faca munca VOLUNTARA la RATB.

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Robert24

Nu este niciun parc de zi lucratoare...
Unele linii au parc suplimentar. Atat!.... Mare secret care linii...
(info de la RATB)

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) subway guru

La RATB si CNAIR se schimba ce cu ce?...echipa Ponta cu echipa Dragnea???
:popa:
Poate se indura sa ma lamureasca si pe mine cineva...ca 'momental' sunt ca la cetateanul turmentat 'aiurea-n tramvai'!
:bere:

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Cristy

Directorul demis al RATB spune ca nu trebuia sa vina ieri la munca, pentru ca nu erau "lucruri deosebite"

Radu Orzata, fost director general RATB, demis sambata dupa ce Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a adoptat un proiect de hotarare care prevede revocarea membrilor Consiliului de Administratie, e de parere ca Gabriela Firea, de fapt, isi doreste o echipa noua.

"Probabil isi doreste o echipa noua, ceea ce nu e deloc nepotrivit", a declarat Radu Orzata, la Realitatea TV.

Acesta a punctat ca o conditie principala pentru ca Regia sa functioneze bine e sa aiba o relatie buna cu Primaria. Asa stand lucrurile, e normal ca Firea sa-si aduca echipa sa, a dat el de inteles.

Intrebat daca e multumit de prestatia sa in fruntea RATB, fostul director general a raspuns pozitiv: "da, consider ca mi-am facut bine treaba, si eu si toti ceilalti".

Acesta a spus ca intre el si primarul Capitalei, Gabriela Firea, nu a existat nicio discutie inainte de a fi demis si ca ar fi "tardiv" ca aceasta sa mai existe acum.

Criticat ca a fost in concediu vineri, cand in anumite locuri din Bucuresti vatmanii isi deszapezeau singuri sinele si multe tramvaie au fost blocate, fostul director general a replicat ca nu a considerat ca trebuie sa vina la munca, deoarece "nu erau lucruri deosebite". A mentionat ca a tinut permanent legatura cu colegii sai, telefonic.

Cei sase administratori provizorii numiti sambata sunt: Mihail Adrian Sorin, Ionut Nicolae Cieocoiu, Iuliu Dan Gogescu, Dumitru Catana, Bogdan Alexandru Trifan si Mihai Petcu.

http://www.ziare.com/gabriela-vranceanu...te-1449251

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) subway guru

Are cineva 'fun CV cu ce-i recomanda pe acesti domni noi specialisti in transportul urban bucurestean???...nu de alta, dar sa stim si noi 'muritorii de rand'...cu cine vom avea de-a face, ce le poate 'pielea' si la ce ne putem astepta!
O fi o pretentie 'exagerata'???...ca in rest...tot o apa si-un pamant...de flori!!!
:ugeek:

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) alchimistul

Eu unul vreau manager privat, ideal ar fi sa aiba experienta in transporturi; oricum, sa nu fi lucrat anterior in sistemul public. Punem pariu ca aduce bani "din piatra seaca" si pune regia pe picioare intr-un an?

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Sava_6115-6315

La CNAIR, Catalin Homor a fost demis pentru ca se terminase viscolul si in tara inca erau drumuri inchise. Anonimul de la transporturi a decis ca e inadmisibil sa nu fie toate drumurile deschise in secunda 2 dupa ce s-a terminat viscolul! Ca o paranteza: la americani, la 10 cm de zapada de inchide traficul, se inchid scoli, gradinite. La noi???? La Romania, toti idiotii au urgente cand viscolul e in toi! Iar dupa un viscol, cu troienele ce faci? Le topesti?? Poti sa ai mama lor de utilaje, ca tot iti ia timp sa deszapezesti mai ales daca sunt si troiene! Ziceam de americani ca n-au sange-n instalatie pentru un sparc de zapada, dar acum tind sa cred ca au avut si ei nebunii pe care-i avem noi si sufla acuma si-n iaurt...

Edit: Era sa uit! Pe langa Homor, urmeaza sa se desfaca si cateva contracte de deszapezire!

Asadar viscole si troiene pentru toata Romania!

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) alchimistul

Si inca ceva. Doamna primar, in conferinta de presa, mai avea putin si spunea ca-l iubeste pe noul director RATB. Nu mai contenea cu laudele, e clar ca se astepta momentul asta, ori sunt eu conspirationist.

Laudele au continuat si la adresa dansei, cica e prima oara cand se circula "la negru" dupa viscol. Poate asa s-o vedea din masina ei, pe multe trotuare si pe strazile "tertiare" se circula "la alb" si "la alb-cenusiu"

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) alchimistul

8 nu putea schimba macazul de la McDonald's Rahova. Coada de tramvaie se formase deja pana la Sebastian. Dispeceratul nu i-a dat voie sa o ia inainte, apoi 11 Iunie - Istrate - Progresului, i-a spus ca trimit echipa tehnica...M-am reorientat

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) andrei11

Mi s-a parut mie  :?:  Azi am vazut cam multe RATB - uri prin Piata Iancului...

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) andrei11

De pe net citire :
M-a pus necuratul să mă uit la televizor zilele astea pentru a urmări ce s-a întâmplat în țară din cauza vremii rele.
Mare greșeală am făcut – din principiu nu mă uit la televizor, dar cum spuneam, necuratul m-a ispitit de data asta, reușind doar să mă enervez privind la modul aberant de abordare a iernii de către jurnaliști.
Dragi colegi, de peste 2.000 de ani, acest teritoriu străbate cele patru anotimpuri. Unul dintre ele este iarna. Iar iarna, NINGE. Apele îngheață, vântul se întețește, se circulă mai greu. Asta e REALITATEA, asta e NORMALITATEA. Nu e niciun „iad alb”.
Apoi a fost chestiunea cu oamenii care au fost prinși pe drumurile închise de autorități – o măsură foarte corectă, apropo. Am văzut cum unii erau deplânși că se „chinuiau” stând la căldură, într-o benzinărie, cu telefon și wirelles la îndemână. Înțelegând pe deplin neplăcerea de a nu ajunge unde ți-ai propus, întreb: dacă ăsta e iad, în Siria ce mai e? Dar în Irak sau Estul Ucrainei?
Chiar așa de ingrați am ajuns? Chiar ne plângem de normalitate? Am văzut domnișoare care transmiteau „LIVE”-uri din mijlocul „urgiei”, în fapt erau în fața sediilor televiziunilor respective, unde vorbeau despre „suferințele” oamenilor afectați de „cod”.
Pe cuvânt, am văzut oameni a căror casă era complet sub nămeți, care comunicau cu exteriorul prin mici găuri săpate în munții de zăpadă și ăia nu se văitau așa cum o fac jurnalistele astea.
Întrebare de „jurnalist”: Cum s-a circulat? (afară ningea). Răspuns șofer: Ca în condiții de iarnă. Răspuns firesc la o întrebare tâmpă. Orice copil știe că iarna nu-i ca vara. Parcă se urmărește, cu orice preț, zgândărirea oamenilor, stârnirea unei revolte – cât de mici, împotriva autorităților, a concetățenilor, a polițiștilor, a țării. Stârnirea ideii că „numai la români e posibil așa ceva!”.
În realitate, nu mai târziu de 25 decembrie, în SUA s-au închis drumuri cu zecile, iar multe localități au rămas fără curent electric, din cauza unei furtuni puternice. Avem aici reportajul de la Fox News pe tema asta. Reporterul afirmă, cu zâmbetul pe buze, că e un Crăciun cu zăpadă, adică „alb” că vremea aduce niște „nice clean snow”, adică zăpadă curată și frumoasă. Nici urmă de încrâncenare, panică sau isterie pe chipul omului.
Dacă pe vremuri aveam prea puțină informație, acum se manipulează prin suprasaturare. Se repetă la infinit cuvinte precum „cod”, „extrem” , „urgie” , se întrerup jurnalele pentru a fi anunțați că în ianuarie începe să ningă!, toate menite să inducă o stare de nesiguranță în sufletul omului, dar și mult mai perversa nevoie artificială de a „rămâne pe recepție”, pentru a afla ce se mai întâmplă în continuare. Înainte, ne uitam la rubrica meteo și cam atât. Și am prins ierni în care erau nămeți de un metru prin noiembrie și nu circula nimeni pe străzi. Nu era nicio panică și niciun „infern”.
Nu se mai întâmplă nimic, fraților. Iarna e grea în România, mai ales dacă ești la câmpie și ai tăiat pădurile din jurul orașelor și ești fudul, așteptând să vină cineva să-ți curețe poteca și mașina.
Concluzia: stați departe de televizor și mainstream media!

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Rathgeber2523

Dacă primăria a scos la deszapezire puscariasii pentru deszapezirea străzilor adiacente, Conducerea RATB a apelat in premieră la Controlorii de Bilete !! În această noapte vor opera pe refugii si macaze controlorii de bilete cu promisiunea că vor fi plătiți 200% in această noapte.

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) punmeister

@Rathgeber2523
Din partea mea:
:?: :?: :?:

@andrei11
E acelasi lucru la noi in fiecare an, vara ne plangem ca e prea cald si ne omoara canicula iar iarna ne plangem ca e prea rece si ne omoara zapada si gerul, uneori pe buna dreptate, dar de cele mai multe ori nu.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420548 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use