Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Despre demiterea directorului Adrian Criţ (8 noiembrie 2011)

52 posts, 26777 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

@Guru: Dar zi tu: ce "calitati manageriale" pentru conducerea unei regii de transport public a avut Critz, avand in vedere activitatea lui anterioara la RAR? Si cu ce a "eficientizat" regia in afara de economii prin taierea parcului circulant si angajarea fara concurs, in stil PCR (PCR = Pile, Cunostiinte si Relatii) a unor persoane in posturi caldute?

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

ByOnu wrote:
Bai da un inginer adevarat, un RATB-ist adevarat care si-a pus sufletu' pe tava pentru nzeci de ani nu gasesc si ei? Sau nu mere, ca nu-i portocaliu... :evil:

Ultimul 'Popescu' adevarat si director adevarat la RATB a fost Dl ing Popescu Ctin...dar nu mai pupam noi altul...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

subway guru wrote:
Ultimul 'Popescu' adevarat si director adevarat la RATB a fost Dl ing Popescu Ctin...dar nu mai pupam noi altul...
Subscriu...si indraznesc sa mentionez aici si alti oameni de valoare, RATB'isti adevarati, dedicati meseriei: directorul tehnic Constantin Donea, ing. Marian Bratu, ing. Sorin Negrea si altii care au participat si la realizarea studiului JICA, care intr-adevar aveau o viziune corecta pentru dezvoltarea transportului public, in acei ani, iar progresele cel putin pana in 1998 - 1999 au fost vizibile, chiar daca se faceau cu pasi mici.

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

@Domix:
tzi-am zis ca nu-i iau 'apararea' lui Critz...
eram doar curios 'cum ii tzii tu partea lui ve.popescu' si 'ce recomandari are', ca s-ar putea sa ne 'popeasca' pe totzi, doar pe motiv ca e 'vopsit portocaliu'...sau 'rosu', sau 'verde' sau 'culoarea vantului turbat', care ne face de 'rahat'...
P.S.
Cu Don Donea...am rezervele mele...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Lui Popescu cel nou nu ii iau apararea si nici nu ii tin partea. Nu stiu de unde ai dedus asta. Am spus numai unde a lucrat, ca raspuns la intrebarea ta.
Recomandari? Stim cu totii cum se fac aceste promovari, nu cred ca are sens sa intram in detalii...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Pentru ca am o placere sadica sa "pisez" niste aspecte, iata cateva spicuiri din comentariile cititorilor la articolele pe tema demitarii lui Adrian Crit. Desigur ca nu trebuie sa inghitim ca "o galusca" tot ce i se nazare cuiva sa scrie la ziar, dar romanul are o zicala: " Nu iese foc, fara fum".

Ca sa nu ma acuzati de "partinire politica", ma voi rezuma la a pune aici comentarii STRICT legate de activitatea manageriala a lui Crit, care chiar daca sunt poate exagerate uneori, consecintele pot fi simtite pe pielea proprie de oricine are GHINIONUL sa foloseasca transportul public de suprafata din oras, deci comentariile au in ele o doza buna de adevar. Poate unii colegi se vor supara, si le cer scuze anticipat, dar anumite lucuri trebuie spuse. Pentru ca toti vrem (sau cel putin asa cred) ceva mai bun. Buba cu puroi nu se vindeca pana nu o spargi.

http://b365.ro/news/viitorul-director-al ... revizie/

Sunt 250 de tramvaie, troleibuze si autobuze defecte, canibalizate care trebuie repuse in functiune prin reparatii grele la fabrica ratb.
crit cand a venit a chemat controlul de la M. Finante si Curtea de Conturi asa ca trebuie sa faceti la fel. Contractul cu Siemens trebuie anulat pentru ca le-a fost data gratis o hala si cei mai buni specialisti din UR lucreaza la negru la Siemens si uzina ratb a fost falimentata intentionat ca nu s-a cumparat ce trebuia pentru productie.
Depoul Giulesti a fost dat la circ ca sa-si poata parca Crit tirurile firmei nevestei acolo,
s-au semnat contracte cu incredintare directa ilegal. Pe vremea lui Aron toate contractele erau aprob. in C.A. Asigurarea este o afacere murdara care pute. Au fost destituiti oameni cu prestigiu si pricepere si au fost adusi printisori de pe bancile scolii si numiti sefi.
Seful autobuzelor Mercedes are 25 de ani si 100 autobuze nu mai au nici roti si au fost canibalizate la fel la tramvaie si troleibuze.
Seful troleibuzelor a decedat de suparare cand a fost schimbat. Succes si incredere in Aron si ceilalti, caci au experienta, bun simt si pricepere. Refaceti imediat ETE, ETA si EIELCC deoarece erau partea tehnica si organizatorica, acum e anarhie. Depourile autobazele si sectiile nu mai au organizare si nici parte tehnica si s-au prabusit.

domnule director problemele regiei sunt plecate de la cei care conduc departamentele din interior vehiculele circula la un interval enorm iar conditiile sunt inumane.sub pretextul ca nu este voie sa se faca ore au fost reduse multe vehicule din circulatie,iar conducatorii d vehicule stau rezerve si nu au de munca,iar oamenii stau prin statii zeci de minute.vehiculele au stat imobilizate in garaje si depouri din cauza lipsei de piese de schimb in special a anvelopelor si cate un an.s-au dat o groaza de bani pe mercedesurile astea si au stat un an suspendate pe capre din cauza lipsei anvelopelor

Domnule Primar General
Crit a distrus RATB si imi aduc aminte ca ati ordonat in mai multe randuri controale cu privire la contractul ilegal cu Siemens si Astra Vagoane Arad stiti scandalul cu creditul(coruptie) acordat de pantronul de la Astra Vagoane Arad- Blidar lui Crit pentru firma de transport a nevestei.
Aflati ca a desfintat dep de tramvaie Giulesti pe baza unui contract paravan de comodat cu circul. Stiti ca a facut schimbari ilegale schimband denumirile ca sa nu poata oamenii sa se apere in justitie. Pe vremea lui Aron toate contractele de peste 50.000 lei noi se aprobau in C.A. Ratb. Acum dictatorul aproba singur si nici nu informeaza C.A. A umplut directia cu fufe si parcarea cu masini scumpe de la copii potentatilor PDL pe cere i-a pus in functie de conducere la primul job. Au murit specialisti de suparare ca au fost pe nedrept schimbati. Sindicatele fierb din cauza lipsei de dialog si a dictaturii personale. Sunt in total peste 250 de vehicule(tramvaie, troleibuze si autobuze Mercedes)canibalizate care vor fi repuse in functiune cu un efort de peste 8-9 mil Euro. etc etc etc.


http://b365.ro/news/pdl-vrea-sa-il-demit ... an-crit/

Ce ma bucur! Altul mai prost ca el nu cred ca s-ar putea! In ce oras din tara asta nu exista orar de functionare al mij de transp in comun ? Nu poate fi un program, atunci macar sa stim in cat timp vina urmatorul sau de cat timp a plecat ca la metrou. Stai in statii de ti se acreste, iar cand in sfarsit vine autobuzul ai 90% sanse sa nu incapi in autobuz (cine nu crede sa incerce sa mearga cu 282 sau 182 pe Lacul Tei). Existe linii principale unde tramvaiul vine din an in Paste (vezi tramvaiul 5 sau 16). Tramvaiele sunt jegoase de ti-e sila sa stai in ele si sunt pline de tigani(care au cu siguranta bilet). Sa ma aleaga pe mine in loc, cu siguranta m-as descurca mai bine decat asta de a fost.

Stie prostul de je ca RATB astazi circula cu parc de vacanta, ca pe linia lui 330 stai 45 minute, la 311 si 101 stai 15 minute si cand vine masina se urca in ea aproape 2 metrouri (care circula la interval de 5-7 minute) ? !
Stie je ca se vrea implantarea de GPS-uri la capete de linie si controlorii de trafic dati afara ?
Ce face GPS-ul cand deraiaza un tranvai sau ce face GPS-ul cand are loc un accident in care e implicata o autobuz ?
je cred ca lucrezi in directie sau este unul care mananca din palma lui Crit de il tot sustii atat.
Partea mai aiurea este ca numai tu esti singurul care il lauzi in rest ceilalti il critica.
Din cauza unora ca tine si ca el a ajuns poporul roman sa se duca sa munceasca “afara”.

NE E SCARBA DE VOI !!!!

Titlul trebuia sa sune cam asa: A fost demis cel mai corupt sef ratb! Hai sa adaugam si contractele cu UTI, debandada generala din RATB, furturile regulate de motorina…
Spuneti voi cei care asteptati zilnic la 335… Iar despre contractul cu Omniasig nu are rost sa mai comentam. Tariful “cu care s-au inteles” este cu 10-15% mai MARE decat cel normal (au recunoscut si cei de la Omniasig … dar au zis ca asa a dorit RATB-ul). Bine ca a plecat. Era un trantor!

Aveti mare dreptate. Cred ca dl Crit si-a vazut de afaceri in continuare si putin i-a pasat in ce conditii circulam noi, bucurestenii. Nu a facut nimic sa imbunatateasca calitatea transportului. Nu vreau sa-mi aduc aminte ultima greva a subordonatilor dumneaului cand ne-a obligat sa ajungem acasa pe jos in cateva ore. Nu am auzit sa-si ceara scuze sau ca a luat masuri drastice impotriva celor ce si-au batut joc de noi. Trebuia demis de atunci.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/ ... 808.html

Directorul General al RATB Domnul Crit a luat o hotarare in luna septembrie de nu a marii parcul de vehicule cum se proceda in fiecare an cand se termina perioada de concedii si incepea si anul scolar . Domnule Oprescu nu uitati ca sunteti ales si acei cetateni care v-au votat poate vor un serviciu de transport public decent si civilizat va informez pe aceasta cale ca la ora actuala RATB circula cu parcul de vara , va dau un exemplu linia 16 : 8 vagoane intre orele 6 dimineata si 11 care circula la un interval de 12 minute iar dupa ora 11 pana in jurul orei 15 in acea linie circula 4 vagoane la aproximativ 25 de minute interval intre vehicule

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/ ... 782.html

Daca si asta a fost director bun eu ma impusc. A retras din ciruclatie aprox 200 de autobuze care mai puteau circula, a marit intervalu la care circula vehiculele RATB, si multe altele.

“Am aflat cu surprindere despre decizia Consiliului General al Municipiului Bucuresti de a mă înlocui din funcţie, până la această oră nefiindu-mi comunicate oficial şi motivele. Nu mă voi lansa într-o controversă, deoarece, în cazul meu, rezultatele, îmbunătăţirile în ce priveşte transportul din Bucureşti se văd, circulă în faţa dumneavoastră. " Nu vad de ce sunteti "surprins", ati circulat in ultimul timp cu mijloacele de transport in comun? Daca ati fi circulat ati fi vazut ca este pe deplin justificata decizia.

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri ... 911.html

sunt peste 40 % din vehicule defecte cu defecte grave dar directorul dictator a desfiintat partea tehnica de exploatare s-au organizat licitatii cu incredintare directa s-au facut contracte cu siemens si s-a dat o hala gratis catre astra adar care i-a dat sotiei dictatorului un credit fara dobanda de sute de mii euro pentru firma de camioane tir s-a scos depoul giulesti din circuit si s-a parcat dictatorul tirurile culmea tupeului.
trebuie anchetate la sange toate contractele de motorina de energie de anvelope de sistem de monitorizare paralel cu sistemul public trafic management pus la dispozitie de pmb. Cred ca DNA si ani au ce face la mosia dictatorului Crit. cautati in presa sa vedeti scandalurile la care nu s-a dat raspuns pana in prezent.in interior este un regim de teroare si au fost angajati oameni fara experienta care au fost pusi in functii de conducere si s-au angajat sute de functionari fara nicio legatura cu transportul public.
Nimeni nu-i mai presus de lege

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/ ... 676.html

RATB este intr-o situatie foarte dificila cu peste 100 de tramvaie defecte de lunga durata, troleibuze retrase si descompletate la fel cu 100 de autobuze noi Mercedes la fel transformatmagazii de piese pentru celelalte. directorul dictator a adus foarte multi tineri mai ales femei si au ajuns la prima slujba in functii de conducere. sunt foarte multi noi angajati fara sa aiba legatura cu transportul public. s-au facut contracte ilegale fara licitatie s-a dat o hala din fabrica ratb la Siemens Austria fara licitatie cu toate ca si Alstom, Skoda si Bombardier au dorit sa colaboreze cu PMB. a fost scos din circuit un depou de tramvaie si transformat in parcare pentru Circ si pentru camioanele firmei familiei dictatorului. i-a schimbat pe toti din functie si a adus omaneni nepregatiti


http://www.libertatea.ro/detalii/articol ... 846.html

Cred si eu. De prin august, autobuzele 104 vin din 30 in 30 de minute si sunt arhipline. Nu stiu ce naiba a facut ala acolo, ca pana atunci mergeau bine.

Iti spun eu ce a facut.Si cu 301 e aceiasi poveste.El decide numarul de autobuze de pe o linie in functie de informatiile primite din sistemul informational.Dupa numarul de validari ale cardurilor.Nefiind multe validari el considera ca autobuzele merg mai mult goale.FALS.Fiind foarte aglomerate nu toti calatorii pot valida cardul si atunci se creeaza o falsa impresie.Ca sunt putini calatori.Este un cerc vicios aici.Baga masini suficiente ca sa se poata circula civilizat si implicit sa se poata valida cardurile.Abia atunci poti aprecia corect cati calatori utilizeaza o anumita linie si in ce intervale orare sunt mai multi.

PAna si pe 41 a scos asta ture la 7 minute vine in afara orelor de varf cel mai solicitat tramavai din buc rusinee.

Felicitari consilierilor primariei, deoarece si-au dat seama in sfarsit ca d-nul Crit nu are nicio treaba cu managementul unei regii de transport in comun. Pentru el primeaza interesul politic si promovarea unor idei preconcepute despre cum ar trebui sa conduca o societate de transport public. Exista alte solutii pentru a avea performante economice(profit).

nu poti sa spui unui director de regie ca este un manager bun cand actioneaza ampotriva angajatilor sai care locuiesc in comunele adiacente Bucurestiului si nu este interesat ca discrimineaza acesti oameni deoarece trebuie ca sa soseasca la serviciu sunt obligati sa mearga pana la bucuresti cu masinile personale nefiind interesat ca acestiia avand acelasi salariu ca si cei care locuiesc in Bucuresti trebuie sa scoata din salariu in jur de 3-4.000.000 pentru transport deoarece a scos serviciile de noapte preorasenesti Domnule director orice firma mai nou se axeaza pe transportul angajatiilor catre servici si catre domiciliu va mai antreb de unde dati banii catre cei pe care le-ati desfacut contractele de munca si au castigat an instanta dreptul de a profesa deoarece ati desfacut contracte de munca ilegal?? Facand abuz de functie. sunteti un manager bun , dar de ce sunt atatea troleibuze tramvaie si autobuze trase pe dreapta de ce ati dat dispozitie ca ancepand de la o anumita ora sa se retraga la depouri si autobaze un tur da unul nu facand astfel ca jumatate din linie sa intre in garaje va precizez ca vehculele care sunt cazute duc lipsa de piese care sunt o sarcina a menegerului au ajuns soferii si mecanicii sa cumpere piese ca in magazii sunt doar florii si bate un vant de libertate

In primul rand nu prea inteleg cum de a fost numit director general la RATB fiind adus de la RAR-Voluntari unde era inginer. Deci nu avea nici in clin nici in maneca cu RATB-ul. Ce alte calitati manageriale deosebite o fi avut in afara de faptul ca e finul d-nei Udrea? Dintre masurile gresite luate de el pot enumera faptul ca nu a suplimentat suficient (sau deloc) parcul de vehicule la 15 septembrie si 1 octombrie ca in anii precedenti (vezi calatori ramasi in statii, vehicule arhipline, calatori si soferi cu nervii intinsi la maxim, vehicule uzate prematur etc.) si faptul ca a redistribuit o mare parte din personal pt. a circula incognito prin mijloacele si asa supra-aglomerate de transport si a-i spiona pe soferi si manipulanti daca vorbesc la telefon, au tinuta indecenta sau necorespunzatoare, respecta regulile de circulatie etc.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Tupeu maxim!

Directorul RATB crede ca fost demis pe nedrept

"Am aflat cu surprindere despre decizia Consiliului General al Municipiului Bucureşti de a mă înlocui din funcţie, până la această oră nefiindu-mi comunicate oficial şi motivele. Nu mă voi lansa într-o controversă, deoarece, în cazul meu, rezultatele, îmbunătăţirile în ce priveşte transportul din Bucureşti se văd, circulă în faţa dumneavoastră", a spus Adrian Criţ, citat într-un comunicat de marţi al RATB.
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
http://www.ziare.com/stiri/ratb/directo ... pt-1132472

Un comentariu "pro":
Trimis de Daniela:

Rusine.
D-nul Crit este un om deosebit: competent, integru, extrem de modest, foarte inteligent, si avea mari viziuni pentru transportul public din Bucuresti.
Functia de director RATB i s-a potrivit ca o manusa.
Pacat – sper din inima sa se rezolve pozitiv aceast meschin derapaj politic.
Si raspunsuri la comentariul de mai sus:
Trimis de necunoscutul:

Ia-l acasa daca are atatea calitati…noi calatorii nu le-am simtit, am simtit doar inghesuiala din vehicule mizeria si timpoul mare de asteptare in statii!

Trimis de Gica Pantof:

Daniela sunt suta la suta sigur ca ocupi cel mai calduros pe timp rece loc in directie pe cand noi calatorii stam in statie la tramvaiul liniei 40 nu mai mult decat 40 de minute pentru ca adorabilul domn crit nu a lasat dupa ora 20:40 decat doua tramvaie.

 



Re: Stiri, noutati, perspective marius baciu

Asta este cea mai buna...propun ca de maine sa se numeasca  GROFAZ!!!

 


Re: Stiri, noutati, perspective dany

Domnul Crit poate nu a vrut sa faca niste favoruri celor portocalii, deoarece se apropie alegerile si fiecare partid va avea nevoie de voturi de la oamenii din mediul rural si urban.Daca stam un pic sa ne aducem aminte din trecutul politic al domnului Oprescu ne vom aminti ca are un trecut rosu, iar dansul ii cam ia apararea domnului Crit.Oare domnul Crit nu o fii si el un pic rosu de i-au facut portocalii de hac :D?Asta este intrebarea care ma macina.Cred ca vom vedea iar niste modificari masive in RATB, poate cum ar fii reinfiintarea liniilor preorasenesti, sau poate suplimentari de parc pe liniile din capitala sau niste rezilieri de contracte.Mie aceasta destituire imi miroase a destituire pe motiv politic,sper sa nu gresesc....Oricum ii multumesc lui Dumnezeu ca acest domn aflat in stare de ebrietate(Crit) a fost demis deoarece RATB ajunsese caterinca si subiectul lui de misto.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

dany Crit nu are cum sa fie altfel decat portocaliu pentru ca altfel in bate Nasa(Nuti Udrea).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Crit Utilizator anonim

Un editorial al carui autor are cam aceeasi pozitie si viziune ca a mea, asa ca nu mai imi expun si eu parerea, poate doar intr-un singur cuvant - ABUZ. Pentru ca dupa ce in sfarsit se asezase omu bine in functie si lucrurile au inceput sa mearga bine (s-au reparat autobuzele cam toate, tramvaiele la fel, incepuse si mariri timide de parc) a fost dat jos. Inca mai sper ca actiunile primarului general sa combata aceasta hotarare.

Criț și de la capăt

Pe Adrian Criț, fostul director RATB, l-am cunoscut pe când eram la Realitatea FM. La vreo două săptămâni de la înlăturarea lui Gheorghe Aron, el își făcea apariția în spațiul public, pentru prima dată la radio, în calitate de invitat în matinalul lui Cătălin Striblea. L-am pescuit de jos din parcarea Realitatea TV. Venise cu maşina personală, cu toată că până şi ultimul trepăduş conţopist „invitabil” la tv sau radio avea şofer la scară pus la dispoziție de instituție. Pe drumul spre studio protocolul impunea o discuţie seacă cu invitatul: cum e traficul?, a fost aglomerat?, plouă?, ninge? etc. Eu mi-am permis să-l întreb ce planuri are pentru RATB. Mi-a răspuns foarte serios, cu o urmă de crispare pe faţă, că vrea să introducă transportul de noapte în Bucureşti. Am zâmbit, imaginându-mi viitoarele „performațele” ale sale din fotoliul de director al companiei. Alt politruc, mi-am zis. Era la scurt timp după ce Aron şi clica lui anunţaseră cu surle că transportul de noapte nu este rentabil, în condiţiile în care (aveam să aflăm ulterior) doar pentru a duce șoferii RATB la o autobază, se cheltuiau 40.000 de euro pe lună. După aproape un an, Crit a reuşit să pună o parte din banii ăştia şi-n slujba bucureştenilor. L-a costat însă o grevă de-o zi. De fapt, impropriu spus grevă. Mai degrabă a fost un spirit de haită al unor angajaţi ai statului cărora li s-a dat prea mult nas de-al lungul timpului. E un mister cum i-a potolit pe şoferi şi i-a convins să vină la serviciu în aceleaşi autobuze cu bucureştenii de rând. Acesta este probabil principalul merit al lui Criț, recunoscut chiat de succesorul său.

http://b365.ro/2011/11/crit-si-de-la-capat/

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Crit Dr2005

Demitere abuzivă? A fost demis prin hotărâre de CGMB, deci legal.

Să notăm ,,performanţele" ultimului an:

- lipsa pieselor pentru tramvaie, mai ales Tatra
- lipsa patinelor de grafit la pantografe
- reducerea parcului circulant de autobuze de la 1099 autobuze la ore de vârf la 825 cu tot cu rezerve
- tragerea la gard a câtorva sute de autobuze bune şi reactivarea unor coji cu ITP luat pe ochi frumoşi (vezi Daf-urile de la Floreasca)
- înfiinţarea şi menţinerea inutilităţii de traseu numită 1, care pe Trafic Greu cară aer, iar pe Mihai Bravu şi Ştefan cel Mare nu ai loc în el
- desfiinţarea lui 19, astfel că o călătorie de la Liceul Şincai şi până în Dristor costă 3,9 RON (3 călătorii, una până la Poşta Vitan, una de acolo la Piaţa Vitan şi una mai departe)
- introducerea de curse convenţie pentru RAR şi zeci de autobuze (luate din alea 825 pregătite zilnic) pentru dus copii la circ şi teatru, în vreme ce plătitorii de abonament stau câte 30 de minute după un 330
- tergiversarea lucrărilor la liniile de tramvai (recepţionarea cu întârziere a liniei de pe Tunari, tolelarea lucrărilor în ritm de melc de pe Liviu Rebreanu)
- transformarea unor trasee de transport bune în fantome, gen 302, 330, 106, 162, 163, 185, 125, 261
- introducerea unor trasee cu potenţial, dar care sunt menţinute la statutul de ,,fantomă", gen 47, 227, 122
- menţinerea unor trasee inutile (181, 138, 236, 126, 149... bine că l-au desfiinţat pe 635), menţinerea unor dublări de linii care nu îşi au rostul
- înfiinţări şi desfiinţări de trasee şi modificări de programe fără hotărâre de CGMB, deşi legea 92/2007 obligă la asta
- blocarea URAC-ului, care nu prea mai face nimic, iar o hală e dată cadou la Astra Arad; neefectuarea reviziilor planificate la tramvaie, care astfel că avem la blocaje de ni s-a acrit, iar cele care merg mai merg pentru că ţin vatmanii de ele (în limita posibilităţilor, că rulmenţi de crapdoină nu se găsesc la toate chioşcurile)
- transformarea Depoului Giuleşti în parcare de camioane pentru firma sa şi a soţiei
- lăsarea angajaţilor în aer în privinţa transportului în comun
- desfiinţarea unor puncte de vânzare a titlurilor de călătorie, scurtarea programului celor rămase
- desfiinţarea biletelor de hârtie, fără a se oferi o alternativă, astfel că oamenii preferă să rişte şi să facă blatul deât să arunce 4 RON pentru o călătorie (măcar de scriau la chioşc: 2 călătorii = 3,9 RON, nu una călătorie 1,3 RON, dar trebuie să iei două + k_k_t-ul de carton pe care sunt puse), în condiţiile în care SAT-ul e o porcărie care îţi ia 3 călătorii pentru un drum de 4 staţii cu lungimea totală de vreo 2,5 km

Să mai caut?

La lucruri pozitive, în afară de liniile de noapte, de 47 şi de 35 nu prea avem ce să trecem... a... poate Bucurelele alea cu mişcare de clătinare şi zgomot la rulare de zici că trece LDH-ul, nu tramvaiul, dar şi la alea alea s-au chinuit... nu mai zic de #204 şi #076 care sunt în lucru de un an jumate.

În schimb, ne tot bagă placa aia cu pierderile făcute de cursele de noapte. Da' 181-ul ăla gol nu face pierdere? Sau 125-ul şi 185 (la intervalele actuale, deşi cu un program măcar afişat în staţii s-ar umplet)? Dar 42-ul ce-şi târâie boghiurile o dată pe oră pe Expoziţiei nu produce pierdere? Nu mai zic de măreţul troleibuz 65 sau poate minunatul autobuz 149.
Dar faptul că casele de bilete sunt rare, cu program prost şi prost aprovizionate (ba n'are carduri, ba n'are curent, ba e tanti la WC, ba e ,,fără schimb", deci e închis) şi oamenii nu au de unde să cumpere bilet nu aduce pagubă? Sau faptul că 335 încă are accesul la Băneasa nu înseamnă motorină arsă de pomană? Sau faptul că controlorii controlează selectiv (pe mine dacă sunt student imediat mă amendează, da pe discriminatul care împute toată maşina îl lasă în pace să se uşureze sub scaun) nu e tot pagubă? Sau că autobuzele de retragere fac staţii doar pe hârtie? Astea nu sunt tot pierderi? Că dacă zic de energia electrică luată la suprapreţ de la o firmă de apartament ziceţi c-am ceva cu Criţ.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Crit Utilizator anonim

Mai mult de jumatate din ce ai zis tu acolo sunt can-can, insa la cateva puncte ai dreptate, dar nu sunt atat de grave si necorectate incat sa necesite destituirea.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420791 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use