Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: STB - statistici, rapoarte, documente

95 posts, 69722 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
STB - statistici, rapoarte, documente bercenicity

Raport de activitate RATB 2010 http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20de%2 ... 202010.pdf

Datele interesante incep dela pagina 59.


Niste cifre interesante:

pag.25-27
Precizăm că din total inventar, sunt modernizate:
- 53,3 % din lungimea căii de rulare a tramvaielor ( 53,47% în reŃeaua stradală si 49,1% în depouri).
- 58,44% din schimbători (69,13% în stradă si 49,79% în depouri).

-la reteaua de contact troleibuze, numai 11,17% este modernizată (19,34 km.c.s din 164,71
km.c.s).
-53,69% din reteaua de contact tramvaie este modernizata 194,779 km.c.s din 359,605 km.c.s.
-55,26% din substaŃiile de transformare-redresare sunt modernizate (21 din 38).

pag.35
Cost/calatorie: 1.22
Venit propriu pe calatorie: 0.48

pag.41
Incasari
Abonamente (pondere valorică 59,20%)
Bilete (pondere valorică 25,66%)
Suprataxă +mandate (pondere valorică 2,19%)
Portofel electronic (pondere valorică10,78%)
Titluri expres (pondere valorică 1,71%)
Carduri (pondere valorică 0,41%)
Personalizări (pondere valorică 0,03%)
Copii documente, set vederi,titlu transport ecumenic(pondere valorică 0,02%)

pag.59-61
Coeficientul de utilizare a parcului (CUP) în zi de lucru a fost de 71,36% (70,95% în anul 2009), iar cel mediu de 62,36% (61,91% în anul 2009).
În anul 2010 s-au înregistrat cu rezultate sub medie urmãtoarele unitãti :
• la tramvaie - Militari (60,69% CUP zi lucru si 53,29% CUP mediu)
- Dudesti (66,40% CUP zi lucru si 59,63% CUP mediu)
• la troleibuze - Berceni (68,76% CUP zi lucru si 60,35% CUP mediu)
- Buc. Noi (69,62% CUP zi lucru si 60,27% CUP mediu)
• la autobuze - Ferentari (67,05% CUP zi lucru si 57,33% CUP mediu)
- Floreasca (69,96% CUP zi lucru si 61,13% CUP mediu)

pag.62
Principalele cauze care au generat tamponãrile rãmân în continuare cele cunoscute si anume – neacordarea prioritãţii de trecere (38,17%),  depãsirea necorespunzãtoare (28,22%) si nepãstrarea distanţei în mers (27,80%).
Aceste cauze se regãsesc în special la tamponãrile produse pe arterele :
- la tramvaie - sos. Mihai Bravu si bd. Timisoara (câte 45 cazuri),
sos. Progresului (32 cazuri), sos. Stefan cel Mare (29 cazuri),
sos. Giurgiului (28 cazuri), sos. Olteniţei (25 cazuri),
calea Rahovei (21 cazuri) si sos. Pantelimon (20 cazuri).
- la troleibuze – bd. Iuliu Maniu (23 cazuri), sos. Colentina si calea Griviţei
(câte 14 cazuri), bd. Carol I (11 cazuri).
- la autobuze - bd. Iuliu Maniu (68 cazuri), str. Turnu Mãgurele (43 cazuri),
Splaiul Independenţei (34 cazuri), bd. Ghencea si calea Dorobanţi
(câte 33 cazuri), calea Vitan (30 cazuri).
Vinovãtia conducãtorilor de vehicule RATB în producerea tamponãrilor a fost
de 19,30% din totalul cazurilor (19,83% în anul 2009).
Ponderea în producerea tamponãrilor o deţin conducãtorii de vehicule având vârsta
cuprinsã între 41 – 45 ani.
Cele mai multe tamponãri produse din vina personalului de bord au fost înregistrate
la urmãtoarele unitãţi :
• la tramvaie - Titan – 12 cazuri
- Victoria - 7 cazuri
• la troleibuze - Bujoreni - 20 cazuri
- Vatra Luminoasã - 19 cazuri
• la autobuze - Titan – 81 cazuri
- Alexandria - 59 cazuri

pag.64
Din analiza cauzelor care au generat deraierile rezultã cã vinovãţia producerii lor se împarte astfel :
- 65,22% (15 cazuri) - corp dur pe linie si risc exploatare
- 21,74% (5 cazuri) - EIELCC
- 13,04% (3 cazuri) - ETE
Din analiza cauzelor care au generat avariile în reţeaua de contact a rezultat cã vinovãţia producerii lor se împarte astfel :
- 73,02% (46 cazuri) - alte cauze (carosabil deteriorat, vehicule strãine si RATB neidentificate, reţea ruptã de terţi, risc exploatare, etc.)
- 23,81% (15 cazuri) - ETE
- 3,17% (2 cazuri) - EIELCC
Cele mai multe avarii în reţea s-au produs pe urmãtoarele artere :
- la tramvaie – str. Dr. C-tin Istrati si sos. Progresului / calea Rahovei (câte 3 cazuri), bd. Theodor Pallady, bd. Timisoara / str. Valea Oltului, calea Griviţei si bd. Lacul Tei (câte 2 cazuri) ;
- la troleibuze – calea Griviţei (4 cazuri), Drumul Taberei si str. Niţu Vasile (câte 3 cazuri), sos. Colentina si bd. Pache Protopopescu / str. Iancu Cavaler de Flondor (câte 2 cazuri).

pag.66
Numãrul defectelor tehnice raportat la mil.veh.km. realizaţi
tramvaie: 199.98
troleibuze: 286.02
autobuze: 123.20

pag.67-68
Tramvaie
Dupã cum am arãtat, procentul de defecte faţã de parcul circulant realizat a crescut cu 12,19% comparativ cu anul 2009 (4,14% în anul 2010 faţã de 3,69% în perioada de comparaţie).
Pe ansambluri ponderea defectelor o deţinesistemul de frânare cu 21,44% (24,39% în anul 2009), ansamblul usi cu 17,29% (17,36% în perioada de comparaţie) si instalaţia de joasã tensiune cu 16,95% (15,56% în anul 2009).
La sistemul de frânare cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Militari (204 cazuri), iar pe mãrci la V2AT - 60,26 cazuri la mil.km.parcursi.
Ponderea de defectare este deţinutã de frâna cu resort de acumulare (federe) – 52,82% din total (22,65 cazuri la mil.km.parcursi).
La ansamblul usi cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Titan (126 cazuri), iar pe mãrci la V2ST – 822,82 cazuri la mil.km.parcursi. Cel mai frecvent s-au înregistrat dislocãri ale stâlpilor pivotanţi ale acestora - 83,07% din total – 28,71 cazuri la mil.km.parcursi.
La instalatia de joasã tensiune cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Militari (230 cazuri), iar pe mãrci la V2ST – 548,55 cazuri la mil.km.parcursi. Cel mai frecvent s-au defectat motoarele electrice – 30,29% din total – 10,26 cazuri la mil.km.parcursi.
Din analiza defectelor pe linii s-au constatat ca deficitare urmãtoarele – 41 (676 cazuri), 25 (527 cazuri), 8 (319 cazuri) si 32 (317 cazuri).

Troleibuze
Procentul de defecte faţã de parcul circulant a înregistrat o crestere cu 21,41% în anul 2010 (4,82%) în comparaţie cu anul 2009 (3,97%).
Pe ansambluri ponderea defectelor o deţin instalaţia de forţã (47,51% faţã de 48,15% în anul 2009) si ansamblul prizã curent (14,25% din total faţã de 15,97% în anul 2009).
La instalaţia de forţã ponderea defectelor o deţin motoarele electrice – 51,62% faţã de total (70,11 cazuri la mil.km.parcursi). La acest ansamblu cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Vatra Luminoasã (641 cazuri), iar pe mãrci la ROCAR 412 EA
– 224,86 cazuri la mil.km.parcursi.
La ansamblul prizã curent - ponderea este deţinutã de defectele apãrute la capetele de captatori – 79,59% faţã de total (32,44 cazuri la mil.km.parcursi). La acest ansamblu cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Bujoreni (251 cazuri), iar pe mãrci la ROCAR 412 EA – 112,43 cazuri la mil.km.parcursi.
Din analiza defectelor pe linii, s-au constatat ca deficitare urmãtoarele trasee : 66 (490 cazuri), 97 (360 cazuri) si 69 (324 cazuri).


pag.72
Lungimea retelei (km.cale dubla) 439.9
•Tramvaie 143
•Troleibuze 76
•Autobuze 390.9
din care
- linii urbane 335.5
- linii preorasenesti 55.4

pag.79
CUP tramvaie 61.49
CUP troleibuze 64.73
CUP autobuze 62.16


pag.80
Parc inactiv:
tramvaie 124
troleibuze 43
autobuze 236


pag.95
Lista cu benzi proprii propuse:
benzi proprii propuse ratb 2010.gif (178.02 KB; downloaded 16218 times)
Raport de Activitate 2010.zip
Raport de Activitate 2010.zip (4.39 MB; downloaded 452 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Dr2005

Pe RATB.ro au fost postate instrucţiile pentru conducătorii de vehicule:

- Instrucţiunea 901 (tramvai): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_tramvai.pdf
- Instrucţiunea 902 (troleibuz): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_troleu.pdf
- Instrucţiunea 903 (autobuz): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_autobuz.pdf
- Conducere preventivă: http://www.ratb.ro/docpdf/ins_conducere.pdf

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

Rapoarte RATB 2012 vs. 2011
http://www.ratb.ro/docpdf/statistic_2012.pdf

Cateva spicuiri mai interesante:

Date sintetice
01.PNG (161.54 KB; downloaded 15638 times)


Parcul inventar de vehicule (nu confundati cu cel activ!)
02.PNG (92.41 KB; downloaded 15626 times)


Parcul activ de vehicule
Este straniu ca doar 902 autobuze sunt active!!! Ce s-a intamplat cu mai mult de 100 de Citaro?!?! (902 sunt cu tot cu Autodromo si acele DAF-uri care au mai circulat anul trecut)
03.PNG (109.06 KB; downloaded 15613 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

(continuare)

Capacitatea de parcare / intretinere in cadrul depourilor si autobazelor
04.PNG (108.28 KB; downloaded 15614 times)


Numarul liniilor de transport
05.PNG (30.6 KB; downloaded 15606 times)


Parcul circulant mediu zilnic (din ce in ce mai trist....)
06.PNG (147.52 KB; downloaded 15616 times)


Parcul circulant mediu in zilele de lucru
07.PNG (107.71 KB; downloaded 15623 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

Parcursul mediu zilnic (nr.km) realizat de un vehicul
08.PNG (31.72 KB; downloaded 15604 times)


Timpul mediu de exploatare zilnic
09.PNG (24.46 KB; downloaded 15608 times)


Viteza medie de exploatare (mult mai trist decat se credea)
10.PNG (23.64 KB; downloaded 15612 times)


Capacitatea maxima de transport (inca calculeaza la 6,5 cal / mp)
11.PNG (76.6 KB; downloaded 15617 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

Raportul de activitate pe 2013: http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20acti...etizat.pdf

Cateva spicuiri:

a01.PNG (83.03 KB; downloaded 15346 times)
a02.PNG (253.78 KB; downloaded 15341 times)
a03.PNG (184.42 KB; downloaded 15354 times)
a04.PNG (166.18 KB; downloaded 15354 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

01.PNG (76.54 KB; downloaded 15341 times)
02.PNG (80.86 KB; downloaded 15341 times)
03.PNG (106.51 KB; downloaded 15342 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

04.PNG (74.04 KB; downloaded 15338 times)
05.PNG (106.58 KB; downloaded 15342 times)
06.PNG (107.22 KB; downloaded 15339 times)
07.PNG (109.02 KB; downloaded 15340 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

Spicuiri din raportul statistic 2013 vs. 2012

http://www.ratb.ro/docpdf/statistic_2013.pdf

Parc inventar
21 parc inventar.PNG (134.13 KB; downloaded 15191 times)


Parc activ
22 parc activ.PNG (104.58 KB; downloaded 15186 times)


Parc circulant
24 parc circulant.PNG (145.14 KB; downloaded 15190 times)

25 parc circulant zi lucru.PNG (86.78 KB; downloaded 15176 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

26 pmz.PNG (32.3 KB; downloaded 15183 times)

27 dme vme.PNG (48.39 KB; downloaded 15185 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Gabi23

Analiza diagnostic a activității RATB și măsuri de creștere a performanței acesteia - Aveți la dispozitie în documentul următor o analiză pertinentă făcută în perioada 01.01.2009-30.06.2014:

https://metrouusor.com/documente/Raport-...2.2014.pdf

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Robert24

Raport privind administrarea RATB in 2017

RAPORT CONSILIUL DE ADMINISTRATIE 2017.pdf
RAPORT CONSILIUL DE ADMINISTRATIE 2017.pdf (667.04 KB; downloaded 554 times)

 


Re: RATB - statistici, rapoarte, documente Florinds

S-a intors comunismul... :( S-a redus numarul stirilor negative, am crescut productivitatea... Montam AC pe 20 autobuze, cumparam de toate, dar suntem in galeata, raman oameni pe peron pentru ca nu pot urca in tramvai.
Am elaborat programe de circulatie, dar nu se respecta...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente V2A

Raport privind investițiile și modernizările din 2017: http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20Inve ... 202017.pdf
Raport Investitii si Modernizare 2017.pdf
Raport Investitii si Modernizare 2017.pdf (1.45 MB; downloaded 520 times)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418810 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use