Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Autoritatea Metropolitană de Transport Bucuresti (AMTB)

102 posts, 60346 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Autoritatea Metropolitană de Transport Bucuresti (AMTB) Utilizator anonim

Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti (A.M.T.B)

Mai jos gasiti documentul proiectului supus dezbaterii publice pana in luna august.
Sursa: http://www.mt.ro/transparenta/2011/iulie/1_27.07.html
document-2011-08-30-9974525-0-proiectul-privind-infiintarea-autoritatii-metropolitane.pdf
document-2011-08-30-9974525-0-proiectul-privind-infiintarea-autoritatii-metropolitane.pdf (89.04 KB; downloaded 255 times)

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur Dominatrix

Ceva interesant in Sectiunea 3:
Infiinţarea A.M.T.B. asigură premizele unei dezvoltări susţinute a zonei printr-un transport public integrat, adecvat nevoilor
economice în plină dezvoltare:
  • dezvoltarea infrastructurii şi îmbunătaţirea mobilităţii necesare extinderii zonelor industriale şi rezidenţiale;
  • crearea de economii bugetare ce pot fi alocate dezvoltării de proiecte de infrastructură;
  • creşterea numărului de operatori şi creşterea concurenţei în acest  sector, cu efecte benefice asupra calităţii serviciilor şi a rezultatelor economice ale acestora;
Oare ce va insemna asta in context romanesc? Intrebarea este retorica, desigur.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective subway guru

Din nou, asa-zisii ziaristi de la NeAdevarul dovedesc ca nu sunt altceva decat niste amaratzi de 'habarnisti':
Ministrul Transporturilor propune comasarea RATB cu Metrorex. Vezi cine va coordona activitatea
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 47892.html
28 iulie 2011, 17:55 |  Autor: Valentina Grigore
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) propune, printr-un proiect de ordonanţă, înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport la nivelul Capitalei şi al judeţului Ilfov (AMTB). Comasarea RATB cu Metrorex este unul dintre angajamentele Guvernului către FMI.

Autoritatea Metropolitană de Transport va coordona întreaga reţea de transport public din Bucureşti şi zonele limitrofe. Autoritatea nou înfiinţată va deveni ordonator terţiar de credite, a cărui finanţare se va face de la bugetul de stat, prin bugetul MTI, din venituri proprii, din fonduri externe şi din alte surse legal constituite.

AMTB va deveni instituţia publică desemnată, printre altele, să organizeze si să controleze funcţionarea serviciilor de transport public de călători în zona metropolitană, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze, trenuri regionale şi transport naval pentru municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov.

P.S.
'Minciunica'... :evil:
Dar daca esti 'tonomat platit pe petrodolari', orice 'prostie' se 'justifica'...Puahhh :cry:
Iei un pic de 'Adevar' de colea, mai bagi din gros 'baliverne' si 'incasezi cecul'... :o

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur Utilizator anonim

RATB-ul va pleca de la Oprescu la Boagiu
Autoritatea Metropolitană de Transport (AMT) presupune comasarea RATB şi companiei Metrorex și ar avea ca atribuţii managementul traficului și dezvoltarea celor doua companii. De asemenea organismul va implementa călătoria cu un preţ unic pe toate mijloacele de transport în comun din Capitală.

Intrarea RATB sub umbrela unei autorităţi metropolitane este prevăzută chiar în discuţiile cu FMI, iar autoritatea ar putea fi înfiinţată chiar luna aceasta.

http://b365.ro/news/ratb-si ... -din-2012/

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur ByOnu

Eu unul nu prea vreau asta... mi-e putin teama ca se alege praful. Cele 3 litere magice spun tot despre praf: C+F+R. :cry:

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur lecter

Pare o struto-camila din ce reiese din articol (care poate insa f. bine sa fie scris cu picioarele, dupa cum ne-au obisnuit jurnalistii nostri)...prin autoritate metropolitana (fie ea si de capitala), cred ca mai toate tarile inteleg o structura subordonata autoritatilor locale, nu MT.

E drept insa ca la noi ar trebui coordonata cu o minima reorganizare teritoriala (de ex. disparitia judetului IF), astfel incat sa existe acoperirea necesara.

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur Chev Celios

Mie nu-mi palce pt ca vor fi bagati si privati. Asta ar putea insemna inceperea dubizari RATB-ului.

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur Dominatrix

Chev Celios wrote:
Asta ar putea insemna inceperea dubizari RATB-ului.
Personal, avand in vedere ca sistemul de taxare va fi unic, cred ca asta inseamna automat ca vor fi impuse si niste standarde minime pentru vehiculele folosite, care mi-e greu sa cred ca vor putea fi respectate de dubari (cel putin cei care opereaza acum in Ilfov NUMAI cu dube), asa ca probabil nu se vor califica. Cu atat mai mult cu cat cel putin o parte din vehicule vor trebui sa fie adaptate cu podea joasa nu numai pentru cei cu handicap, dar si pentru alte categorii de persoane care se urca mai greu in ele.

Din pacate, cred ca o Autoritate Metropolitana de Transport sub papucul MT, va insemna reducerea la minim a investitiilor in transportul electric de suprafata, mai ales cel cu troleibuze, care s-a vazut si in contextul altor orase romanesti care si-au privatizat sau "liberalizat" piata de transport local (pe "principii concurentiale" ca sa folosim limbajul de lemn modern) ca este cel mai profitabil atunci cand il desfiintezi, pentru ca de la troleibuz nu poti nici sa sugi motorina ca la autobuz, nici sa iti tragi comisioane prea mari din modernizarea caii de rulare, ca la tramvai.

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur dany

Eu sper ca infiintarea acestei autoritati sa insemne infiintarea liniilor preorasenesti RATB.

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur misterr

„Nu-i putem spune autoritatea publică pentru că vor veni și privații lângă noi(n.r. – operatorii maxi-taxi). Autoritatea va avea ca obiect, între altele, și stabilirea politicii tarifare la nivelul întregului oraș, astfel încât călătorul să poată să circule cu un singur bilet pe toate mijloacele de transport, cu un preț adecvat”, explică directorul.

Adică să fie validatoare și carduri în dube?!! SAT-ul să fie instalat și pe dube, ca să se poată face managementul traficului, dar să fie operat în continuare de RATB, iar decontările să se facă prin SAT? Hai să trăim s-o vedem și p'asta!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur Utilizator anonim

Vad ca sunt porniti sa o faca, asa ca probabil in scurt timp o sa trecem de la RATB la AMTB  :P

http://www.evz.ro/detalii/stiri/anca-bo ... 40236.html

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur misterr

E clar, toată mascarada asta pornește de la o idee fundamental greșită:
"FMI a cerut această reorganizare. Nu este normal să ai tarife diferenţiate la metrou şi autobuz", a explicat directorul.

Ba e foarte normal! Pînă și Ceaușescu, care nu avea studii, înțelesese asta, și făcuse tarife diferențiate chiar și pentru transportul de suprafață: transportul electric era cel mai ieftin (tramvaiul: 1 leu, troleibuzul: 1,50 lei), iar autobuzul era aproape dublu (1,75 lei). Acum și tramvaiul și troleibuzul și autobuzul au același tarif, și vor să aducă și metroul la același nivel, și să umple orașul de dube. Ăsta va fi sfîrșitul transportului electric în București, pentru că nu va mai fi încurajată în nici un fel folosirea lui.

Oricum, din propoziția aia se vede că nici nu mai e luat în calcul altceva în afară de metrou și autobuz...

Dacă tot vor să uniformizeze tarifele, ar putea stabili un tarif unic pe ora de călătorie (asta însemnînd tarifarea în funcție de timpul petrecut în mijlocul de transport, deci validarea la urcare și la coborîre), împreună cu o organizare perfectă, de care nu cred că sînt în stare. Din contră, în felul ăsta nu va fi stimulată în nici un fel creșterea vitezei comerciale, pentru că, cu cît va petrece mai mult timp călătorul în sistem pentru a ajunge dintr-un loc în altul, cu atît i se va încasa mai mult, deci interesul lor va fi să meargă mai încet!

Sau, cel mai corect, tarifarea în funcție de distanța parcursă.

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur andrei11

Eu tot nu inteleg pe mine ca si calator cu ce ma avantajeaza schimbarile acestea. Cred ca ne aflam ( ca deobicei ) in treaba. Tarifarea / abonamentele pentru RATB / Metrou se puteau reglementa si cu actuala subordonare RATB / Metrorex. Sa fim seriosi, si RATB - ul si metroul sunt subventionate de stat, deci unde e problema ? Fondurile pentru cele 2 institutii se obtin din fonduri proprii si subventii. Nu prea ma intereseaza cine da subventiile astea, pana la urma si banii lui Gigi M. din Uricani s-ar putea sa ajunga la subventionarea vreunei statii de metrou (  Straulesti ). Sa fim seriosi, Gigi M. isi plateste el impozitele catre primaria Uricani, dar fondurile nu ajung la Uricani ci se pierd in fondul centralizat al statului si le putem gasi in santierul metroului de la Strand Straulesti.

 


Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur misterr

Pe lîngă partea cu gestiunea unitară a fondurilor pentru dezvoltare, unul din principalele obiective era folosirea optimizată a resurselor, adică acoperirea cît mai eficientă cu resursele combinate de transport (suprafață / subteran) a teritoriului. E vorba de adaptarea la cererea de transport (gradul de încărcare), evitarea suprapunerilor inutile de trasee, corelarea intervalelor de succedare, pînă la coordonarea orarelor (adică ajungi cu metroul la ora 5:47 în stația Cutare, și la 5:52 ai mașină spre destinația Cutare. Optimizarea asta se va obține prin generalizarea SAT la toți operatorii de transport și prelucrarea datelor rezultate. Asta în teorie... ce-o ieși la noi, om vedea!

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use