Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: Reportaj - Parteneriatul RATB-URAC, Astra Arad, Siemens 21.02.2011

7 posts, 5519 views
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Reportaj - Parteneriatul RATB-URAC, Astra Arad, Siemens 21.02.2011 Utilizator anonim

Astazi 21 Februarie 2011 RATB a facut publice detaliile si organizarea parteneriatului incheiat cu Astra Arad si Siemens pentru producerea de tramvaie cu podea joasa 100% LF intr-una din sectiile RATB-URAC in vederea vanzarii acestora pe piata din Europa si Romania.
Programul evenimentului a fost urmatorul:
- vizitarea RATB-URAC
- drum cu autobuzul special intre RATB-URAC si Sediul RATB
- conferinta de presa la Sediul RATB

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reportaj- Parteneriatul RATB, Astra Arad, Siemens 21.02. Utilizator anonim

Gazdele la URAC au fost directorul general Dl. Adrian Crit si directorul uzinei Dl. Mihai Scarlat. A fost prezentat atelierul unde se produc vagoanele Bucur LF in prima faza.

IMG_4712.JPG (199.31 KB; downloaded 3860 times)


IMG_4726.JPG (300.57 KB; downloaded 3863 times)


IMG_4733.JPG (283.71 KB; downloaded 3853 times)


IMG_4747.JPG (248.72 KB; downloaded 3854 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reportaj- Parteneriatul RATB, Astra Arad, Siemens 21.02. Utilizator anonim

Hala ce va fi transformata si alocata productiei de vagoane Imperio este sectia auto cu toata curtea din fata unde pana acum se faceau casari. Vor fi demolate o parte din cladirile din centrul uzinei pentru ca aceasta hala sa se extinda la o lungime de 40-50m pentru asamblarea vagoanelor cu 4 corpuri. La ora actuala in sectia aceasta lucreaza in jur de 150 oameni care see ocupa cu mai nimic spre nimic, in general casari de vehicule, izolat se mai repara cate un troleibuz, reparatii camionane si restaurari ale diverselor vehicule pentru muzeu. In trecut aici se faceau RKuri la autobuze si troleibuze.

IMG_4750.JPG (231.21 KB; downloaded 3856 times)


IMG_4752.JPG (236.55 KB; downloaded 3848 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reportaj- Parteneriatul RATB, Astra Arad, Siemens 21.02. Utilizator anonim

Aceleasi gazde ne-au condus intr-un autobuz special catre Sediul RATB.

IMG_4754.JPG (222.07 KB; downloaded 3853 times)


IMG_4762.JPG (215.53 KB; downloaded 3858 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reportaj- Parteneriatul RATB, Astra Arad, Siemens 21.02. Utilizator anonim

La conferinta de presa de la Sediul RATB au participat (de la stanga la dreapta):
- Dl. Cristian Secosan - Director Siemens Romania
- Ambasadorul Austriei la Bucuresti - Dr. Michael Schwarzinger
- Dl. Adrian Crit - Director RATB
- Dl. Valer Bildar - Presedintele grupului Astra

IMG_4779.JPG (200.07 KB; downloaded 3856 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reportaj- Parteneriatul RATB, Astra Arad, Siemens 21.02. Utilizator anonim

Cateva poze de la prezentarea tramvaiului. Urmeaza sa pun si filmul cu conferinta de presa.

IMG_4786.JPG (189.71 KB; downloaded 3858 times)


IMG_4800.JPG (202.7 KB; downloaded 3851 times)


IMG_4805.JPG (200.1 KB; downloaded 3852 times)


IMG_4811.JPG (183.34 KB; downloaded 3857 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective ionescu63

Tramvaiul Siemens "made in Romania" iese pe sine intr-o luna
 
Tramvaiul Siemens "made in Romania" iese pe sine intr-o luna
Fabrica Astra Vagoane Calatori din Arad va lansa, intr-o luna, prototipul primului tramvai cu adevarat modern care se produce in Romania, dupa Revolutie, a declarat Valer Blidar, patronul uzinei.

Denumit "Imperio", tramvaiul reprezinta o colaborare intre Astra Vagoane si gigantul german Siemens. Know-how-ul necesar apartine Siemens, iar Astra Vagoane a asigurat platforma tehnica si mana de lucru necesare dezvoltarii tramvaiului, scrie MONEY.ro.

"Costurile noastre de productie sunt cu 40% pana la 60% mai mici decat in Vest. Este normal ca firme mari europene sa vrea sa lucreze cu noi. De la punerea planurilor pe hartie si pana la scoaterea prototipului vorbim de o investitie de 10 milioane de euro.

Vom participa cu tramvaiul nostru la licitatiile tuturor municipalitatilor locale din tara. Si afara, daca identificam o oportunitate", spune Blidar.

"Imperio" va avea o capacitate de pana la 200 de calatori si va fi prevazut cu camere de supraveghere video si controloare electronice de bilete.

http://www.ziare.com/siemens/romania/tr ... na-1095041

 


Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420555 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use