Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate

2190 posts, 620197 views
 
Go to page:  1  ... 40 41 42 43 44 45 46  ... 157
 
 

📖 Pagination options
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate cris_m

^Cam asa arata situatia la fata locului, azi:

Actuala statie spre centru si vechea spre periferie
20161022_170106-1328x747.jpg (314.89 KB; downloaded 2547 times)


Vechea statia spre centru si noua spre periferie
20161022_170112-1328x747.jpg (298.71 KB; downloaded 2544 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stații, case de bilete, microdispecerate GPS

In stațiile in care 102 ii va lua locul lui 202, numărul acestuia era deja afișat!
IMG_4201.JPG (1.05 MB; downloaded 3349 times)
IMG_4195.JPG (862.98 KB; downloaded 3347 times)
IMG_4202.JPG (571.96 KB; downloaded 3348 times)

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Victor92

Putina nostalgie pe final de saptamana: cateva placute de statii dintr-o epoca mai buna a RATB-ului ...

1) prima din localitatea Gradistea (linia 415) pe DJ200;
2) "Primaria Stefanesti" (liniile 415, 416, 417, 426) tot pe DJ 200;
3) "Lacoste" (liniile 416, 426)- in Dascalu, pe DJ 184, aproape de intersectia cu DJ 200.

De mentionat ca (fostele) linii RATB erau detinute de catre Autoabaza Titan si aveau plecarile (din Bucuresti) de la Institutul Oncologic.
Drumul Garii Gradistea 415.JPG (257.97 KB; downloaded 3441 times)
DSC_1243.JPG (233.28 KB; downloaded 3439 times)
Lacoste 416, 426.JPG (212.81 KB; downloaded 3444 times)

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate georgica2704

Staţia de autobuze „Izvorul Oltului” va fi reamplasată temporar.

În vederea executării unor lucrări de extindere a reţelei de apă potabilă, începând cu data de 27.10.2016, staţia de autobuze ”Izvorul Oltului”, aferentă liniilor 102, 116, 220, N103, situată pe Strada Luică, va fi reamplasată temporar cu cca. 120 m spre Strada Reşiţa, conform avizului Comisiei Tehnice de Circulaţie a Municipiului Bucureşti.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=650

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate adila

Avem in sfarsit refugii civilizate pe ambele sensuri in statia Piata Eroii Revolutiei. Poza este pentru sensul Preciziei. Nu ar fi stricat si un adapost in caz de ploaie.



 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate TibiV

Nu ar fi stricat...

Dar undhe,  machatiash ?!...
Nu vezi ca daca trec unii calatori mai bine facuti pe acolo, se inchide statia de cat de ingusta este ?!?!?...

Caci nu este "festival" ca pe Iancului... ;)

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate adila

Reazemul vertical al copertinei nu "mananca" din spatiul calatorilor daca-l instalezi prin intreruperea balustradei existente. Este suficienta o protectie din spate si una deasupra capului pentru calatori. Protectia laterala nu are loc, este adevarat, dar te poti lipsi de ea in cazurile extreme. RATB ar trebui sa aibe cateva solutii constructive disponibile in functie de situatie. Nu este nici primul si nici ultimul refugiu de acest tip in Bucuresti. Solutii tehnice se pot gasi, este nevoie doar de bunavointa.

Aceste doua statii sunt utilizate si de elevii Colegiului Tehnologic "GRIGORE CERCHEZ", fostul Liceu Ïndustrial "Autobuzul". Macar pentru ei si pentru ce a fost odata aceasta scoala, si puteau sa puna o copertina. Lipsa acestor copertine arata insa inca o data lipsa de respect a Primariei/RATB pentru calator.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate alchimistul

Majoritatea copertinelor din statiile RATB au doar o utilitate partiala; n-am vazut niciuna pana acum care sa ofere o protectie buna impotriva ploii combinata cu vant. Ar trebui un model de copertina inchisa "ermetic" in partea din spate (pana la pamant) si pe acoperis iar acolo unde spatiul o permite, si pe laterale. Nu caricaturile cu spatii mari intre placi prin care bate crivatul.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stații, case de bilete, microdispecerate 133 313

adila wrote:
Avem in sfarsit refugii civilizate pe ambele sensuri in statia Piata Eroii Revolutiei. Poza este pentru sensul Preciziei. Nu ar fi stricat si un adapost in caz de ploaie.

Info bonus. Vechile refugii de la ERv s-au "reciclat" la Morarilor.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Florinds

Am fost un pic atent la aceasta problema, pe care am observat-o si eu si initial am crezut ca refugiul a fost ingustat.

Balustrada de protectie porneste de la marginea bordurii dinspre asfalt. Inainte nu exista aceasta balustrada.
In consecinta, se pierde latimea bordurilor + grosimea balustradei. Apoi, calatorii mai treceau si pe carosabil daca masinile erau oprite la semafor sau nu venea nimeni. OK, un fenomen periculos si nedorit, dar momentan vorbim de altceva.
Cel mai interesant este cand apare si o bancuta, un cos de gunoi etc.
La aceeasi frecventa a tramvaielor (vorbim de cea de acum), urcarea/coborarea calatorilor se face de cateva ori mai lent decat inainte. Cativa calatori care coboara in dreptul unei bancute fac imposibila urcarea altora pe scarile respective. :)
Intrebarea mea este: a facut cineva planuri, schite, s-a calculat cat mai ramane disponibil din refugiu pentru miscarea calatorilor sau hei-rup-ul a functionat si de data asta.
Alte intrebari: oare nu exista o alta solutie pentru o balustrada care sa porneasca de la marginea refugiului, de ce sunt indispensabile aceste borduri?

:bere:

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate adila

Majoritatea refugiilor sunt gandite cu fundul. Imi vine in minte cel de la Crangasi, care desi este mai lat decat cel de la ERv, este mult subdimensionat pentru fluxul de calatori din acea statie.

Bordura care se tot utilizeaza este cred eu pentru a simplifica constructia refugiului. Refugiul de la ERv a fost facut cel mai probabil peste noapte. Daca vrei sa-l faci din beton, atunci deschizi santier acolo minim 2 zile.

Mie personal imi place solutia pe care am vazut-o la inceputul luni in Lodz (Polonia). Strada, adica cate doua benzi pe fiecare sens, era suprainaltata pe toata latimea ei in dreptul statiei. Practic avea rol dublu: cand nu era tramvaiul in statie, era pe post de limitator de viteza, iar daca era tramvai in statie calatorii treceau fara dificultate direct de pe trotuar pana la tramvai - un avantaj deosebit si pentru persoanele cu dizabilitati. La noi nu mai zic cum e ca stiti si voi.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stații, case de bilete, microdispecerate GPS

Avem tăbliță noua la Apărători:
IMG_4334.JPG (97.09 KB; downloaded 2931 times)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Tom

Stația Adesgo. În afară de 1, restul sunt amintiri încă vizibile, dar multe absolut neinteligibile.
Afb121.jpg (98.85 KB; downloaded 2766 times)

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate adila

Revin cu o poza de la nou construitul refugiu din statia Eroii Revolutiei. Nu observasem ca are rampa de acces.



 


Go to page:  1  ... 40 41 42 43 44 45 46  ... 157
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420774 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use