Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: De la ITB la RATB mai bine sau mai rău?

94 posts, 50989 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Utilizator anonim

Pe toate liniile e asa, inafara orei de varf se retrag jumatate din ture.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Dr2005

Linia 47 - 2/3 ture de la 5
Linia 106 - 1 tur de la 2
Linia 185 - 1 tur de la 2
Linia 302 - 1 tur de la 4 (şi alea doar ture mici, fiecare la 5 ture de 50 de minute/schimb)

Linia 25 - interval de 7 minute dimineaţa şi 21 în week-end de la 4 minute cu 12 minute
Linia 1 - interval de 6 - 9 minute de la 3 - 4 minute câte avea 34
Linia 7 - 33 (!) de minute în zilele lucrătoare şi 22 în week-end
Linia 122 - 50 de minute între 13 şi 18 faţă de 15 dimineaţa... evident, nu mai este afişat orarul pe site.

RUŞINE! Criţ, dă-ţi demisia!!!!!!!!!!!!!!

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Axel

Dar 41 am vazut ca are acum 5 minute intervalul si in ambele terminale se strang maxim 8 vagoane care stationeza ceva timp. :roll:  :twisted:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Utilizator anonim

Pe 41 e mai bine, doar doua curse sunt retrase turele, raman vreo 20, dar in rest sunt 39 ca de obicei.

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Dominatrix

Axel wrote:
Era mai bine in 2006 la RATB. :?
Comparand parcul circulant, numarul de linii, si aria deservita de RATB din ziua de azi cu ce exista in trecut, in 2006 in aer plutea parfum de levantica, iar in anii '90 era probabil raiul pe pamant. Cred ca nici in perioada neagra de la sfarsitul anilor '80, situatia nu era asa de proasta ca acum in marea prosperitate capitalista, si asta fara vreo perspectiva de imbunatatire reala pe termen scurt. Pardon, am uitat: fabricam 5 Bucur LF pe an + Imperio cand o fi...

Cat despre conducerea inepta a RATB'ului din prezent, de ce clientela RATB'ului nu poate cere sa fie protejata de asemenea "teroristi", ca in Libia? Sper totusi sa se mai gaseasca omul sa ii puna critzului "o bomba cu rahat" sub scaun, sa scape  :twisted: 'ului RATB'ul de asemenea "profesionisti"....

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Lohengrin

2011 e totuşi mai bun decât va fi 2012. Ni se pregăteşte un AMT preocupat exclusiv de SF-uri pe tema "cum o să arate Bucureştiul peste 100 de ani când va avea ţâşpe magistrale de metrou". Ni se pregătesc spargerea RATB-ului, cel puţin în ETA şi ETE, privatizarea URAC-ului, desfiinţări de depouri centrale şi de linii pe care "cererea a scăzut" (în paranteză fie zis, ce kilu' Stanei de cerere să mai fie pe linii care vin la 50 de minute). Se va necesita intrarea în joc a unor operatori privaţi (possibly incuding AC srl) care vor face treaba pentru care RATB-ul pare că şi-a pierdut apetitul. Evident că externalizarea de facto a serviciilor de transport va costa dublu, dacă nu triplu faţă de prezent.

 Dacă Dr. Oetker ar avea some balls, ar demite de urgenţă conducerea RATB-ului. Se pare însă că a ajuns la o înţelegere profitabilă cu inamicii portocalii.

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Dominatrix

Astazi, 6 noiembrie 2011, se implinesc 62 de ani de la inaugurarea oficiala a primei linii de troleibuz din Bucuresti.

Ziua a fost aleasa pentru a preceda marea sarbatoarea sovietica de pe 7 noiembrie, aniversarea Revolutiei Socialiste din 1917. Punerea in functiune pentru public a troleibuzului bucurestean a avut loc cateva zile mai tarziu, pe 10 noiembrie 1949, cand s-a infiintat linia 81, initial pe traseul Hipodromul Baneasa (aprox. Casa Presei de azi) - Sos. Kiseleff - Piata Victoriei, folosind 5 troleibuze sovietice de tip MTB-82. Ulterior, au mai fost importate 3 troleibuze.

Neavand baza de intretinere necesara, odata cu intrarea in exploatare a troleibuzelor sovietice, ITB'ul a trebuit sa amenajeze un mic garaj improvizat amenajat intr-o anexa a Hipodromului, care a functionat pana la deschiderea depourilor Vatra Luminoasa (in 1959), respectiv Nordului (in 1960).

Varful transportului cu troleibuze la ITB a fost atins in anii 1981-1985, cand parcul total era de peste 700 de vehicule, majoritatea articulate. Revenind la prezent, troleibuzele sunt astazi cel mai oropsit mijloc de transport la RATB. Nici macar nu se aduce vorba de ele la vreo aniversare sau promovare a istoriei STB-ITB (nu zic RATB, fiindca asta nu are nici trecut, nici viitor).

Mi se pare mie, sau nimeni in functie de decizie nu se bucura ca (inca) mai exista troleibuze in oras?

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? nokia2110

De la troleibuze nu prea ai ce fura. Mă mir totuşi cum de alte oraşe, precum Ploieşti şi Mediaş extind reţelele de troleibuze.  :roll:

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Dominatrix

nokia2110 wrote:
De la troleibuze nu prea ai ce fura.
GRESIT! Ele sunt foarte profitabile, dar numai atunci cand le desfiintezi, fiindca e usor "sa se greseasca" la numararea kilometrilor de retea sau la cantarirea firului demontat.
nokia2110 wrote:
Mă mir totuşi cum de alte oraşe, precum Ploieşti şi Mediaş extind reţelele de troleibuze.  :roll:
La Ploiesti, avand in vedere pozitia geografica si "resursele naturale" existente, banuiesc ca oferta de motorina pe piata neagra e suficient de abundenta pentru a nu fi necesara sufocarea transportului electric. Medias este exemplul tipic de oras fortat sa introduca troleibuzele pentru a asigura continuarea productiei la uzinele Rocar/Autobuzul. Despre starea troleibuzelor si ale retelei acolo, nu comentez, fiindca nu am informatii.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? Dr2005

Problema cu Mediaşul e că nu are drum de centură şi tot traficul greu trece prin oraş... evident, cu consecinţele de rigoare asupra reţelei de troleu (camioanele sunt prea înalte şi agaţă reţeaua, sunt prea grele şi distrug drumurile, motiv pentru care apar defirări de captatoare).

Meditur a avut grijă să cumpere la autobuze (multe articulate!!!) în ultimii 2 ani cât să poată acoperi şi traseele de troleu (adică traseul, că restul circulă ori o dată pe oră, ori 3 curse pe zi), iar reţeaua extinsă tocmai a devenit domeniu public, că nu s-a aprobat montarea unor cabluri de injecţie care să alimenteze reţeaua. Oricum, sunt probleme de management şi acolo, chiar mari de tot (s-a scos de pe trasee BMT-ul, care lucra ilegal (!), dar Meditur a fost obligat să cumpere parcul auto BMT, parc care a ajuns la fier vechi în prima lună de la achiziţie, apoi s-au tot cumpărat autobuze articulate care cară aer).

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? cornel001

Vreau sa arunc iar cu noroi in RATB (fost comentariu, sters).
Nu demult, acum maxim o luna, maica-mea a vrut sa ia troileibuzul din apropierea capatului de la costin georgian, spre oras. A asteptat 45 de minute in frig. Dupa aia au venit 4 troilebuze unul dupa altul.
Comentarii ? Mai ai ce comenta in tara prostilor, cretinilor, nesimtitilor ?

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? linia 69

Nu vreau sa fiu avocatul RATB-ului si sa-i i-au apararea dar poate intervalul mare de 45 de minute si faptul ca au venit 4 troleibuze deodata poate fi din cauza traficului sau a vreunei defectiuni la reteaua de contact sau poate a parcat vreun baiat "finut" aiurea. Deci inainte de a arunca cu noroi sa iei in calcul si astfel de aspecte.

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? nokia2110

70 şi 92 circulă des în formaţie "trenuleţ", dar posibil ca atunci să fi fost vreun mic blocaj de circulaţie pe undeva. Şi cum troleibuzele din Bucureşti nu au motor diesel auxiliar ...  :evil:

 


Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau? cornel001

Am spus inspre oras... ce trafic poate sa fie in maxim 2-3 statii de la capat ?  dar poate nu am inteles eu bine desi am insistat pe acest aspect.
Pe de alta parte o fi si o chestie tehnica... dar cunosc eu bine naravurile RATB din alte vremuri in care il foloseam personal destul de des si nu cred ca aveau asa des probleme tehnice.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use