Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Știri și evenimente despre transportul în comun din București și împrejurimi

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde Alex Avram » Dum, 05 Aug 2012, 12:52

in sfarsit o sa avem un tramvai ca in tarile civilizate din occident!
Daca o fi asa cum spun! ;)
Avatar utilizator
Alex Avram
Membru Bronze
 
Mesaje: 215
Membru din: Vin, 10 Feb 2012, 20:37
Localitate: FETESTI

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde Marian Andrei » Dum, 05 Aug 2012, 13:12

Tramvaie putem sa aducem si OZNuri, ramane problema calatorilor ramasi in epoca maimutelor.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17722
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde Cristy » Mar, 07 Aug 2012, 21:17

Scandal pe cel mai scump tramvai din Bucureşti: Imperio Eco nu a fost produs la Uzina RATB

Săptămâna trecută a fost prezentat, cu mare fast, noul tramvai Imperio Eco, care costă în jur de 1,7 milioane de euro. Lipsa primarului general Sorin Oprescu de la un asemenea eveniment a ridicat semne de întrebare. Lucrurile s-au lămurit în următoarele zile, iar explicaţia este simplă.
Acest tramvai este produs de Astra Vagoane Arad în colaborare cu RATB, în spaţiile de producţie aparţinând Uzinei de Reparaţii. Şeful de la Astra, Valer Blidar, s-a lădat că tramvaiul a fost construit în Capitală, însă şefii RATB spun că muncitorii lor nu au participat la aşa ceva. Dacă ar fi construit în Capitală, un astfel de tramvai ar costa în jur de un milion de euro, informează evz.ro.

Liderul sindical de la Uzina de Reparaţii a RATBului, Alexandru Mihalache, dar şi surse din conducerea Regiei au precizat că tramvaiul Imperio nu a fost construit în hala de la Bucureşti, ci a fost adus noaptea de la Arad şi montat pe şine în curtea Uzinei. "Maşinile care îl transportau au fost oprite la poartă. A venit domnul Blidar şi a început să ameninţe că va lua Uzina cu totul şi ne va da afară", a povestit Mihalache.
De altfel, parteneriatul prevede clar ca RATB să pună la dispoziţie una dintre halele sale din complexul Uzinei de Reparaţii, iar cei de la Astra să o modernizeze complet şi să folosească între 120-150 de muncitori ai regiei, plătindu- le salariile.
"Hala a fost pusă la dispoziţie, iar multe lucrări de amenajare au fost făcute de angajaţii RATB, care au fost plătiţi din bani publici", a mai spus Mihalache. Potrivit acestuia, în tot acest timp, proiectele de construire a tramvaielor cu podea parţial coborâtă şi total coborâtă ale Uzinei merg greu pentru că nu sunt materiale.
http://b365.ro/scandal-pe-c ... 81755.html
Avatar utilizator
Cristy
Membru Silver
 
Mesaje: 673
Membru din: Vin, 28 Ian 2011, 19:07
Localitate: Bucuresti

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde ByOnu » Dum, 12 Aug 2012, 11:45

Scandal de 2 bani, stim cu totii ca a fost fabricat la Bucuresti... :roll:
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4580
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde sss » Vin, 24 Aug 2012, 14:55

Putin PR facut de Capital pentru dl.Blidar:

Licitațiile interne, «Un tramvai numit dorință» pentru Valer Blidar

Autor: Senica Micu Vineri, 24 August 2012

Cotat drept unul dintre cei mai activi oameni de afaceri din piața locală, prezent în TOP 300 Capital cu o avere estimată la 85-90 milioane de euro, Valer Blidar, proprietarul Astra Vagoane Călători Arad, pariază acum pe o nouă linie de business: construcția de tramvaie. Este un vis mai vechi al industriașului arădean, materializat la finalul anului trecut. După ce primul pas a fost făcut – investiția în fabrica de la Arad, ieșirea „în lume“ a modelului „Imperio“ și participarea la licitații, a urmat al doilea: construcția unui model „Imperio Eco“, la uzina din București, în parteneriat cu RATB (Regia Autonomă de Transport București), sub aceeași licență Siemens, care a fost lansat recent.

De fapt, „este același model“, explică scurt Blidar. „La Arad vorbim despre ecartament metric de 1.000 mm, iar la București, de ecartament normal de 1.435 mm. Am cumpărat licența de la Siemens, ceea ce înseamnă că structura, tracțiunea și comanda sunt conform licenței“, continuă omul de afaceri punctând diferența dintre cele două. Bineînțeles, fiecare oraș își poate pune amprenta asupra tramvaiului, îl poate personaliza, în cazul în care, în urma unei licitații, Imperio sau Imperio Eco va fi câștigător.

Câteva licitații, „la toamnă“

Cu atât mai mult cu cât „se zvonește“ că în România vor fi câteva licitații în această toamnă. Tehnic vorbind, lungimea unui tramvai poate fi de 18 până la 54 de metri, cele mai indicate fiind cele între 29 și 35 metri, adică între trei și patru vagoane. Blidar are mare încredere în acest produs și spune că, deși în urma licitației de la Cluj pentru livrarea a 12 tramvaie, din această iarnă, a câștigat compania poloneză Pojazdy Szynowe PESA Bydgosz­cz, totuși, „produsul lui va avea succes chiar și în țările învecinate“. Mai ales că este construit după o tehnologie care îi permite să economisească energie. „La Cluj, tramvaiul nostru a fost cu 3,9% mai scump, dar consumul de energie la tramvaiul polonez este cu 50% mai mare, pentru că este din altă generație“, explică el.

Pentru producția de tramvaie de la Arad a investit șapte milioane de euro, în timp ce la București investițiile au ajuns la opt milioane de euro.
Acum, în așteptarea unor licitații pentru tramvaie, industriașul arădean este atent și la piața externă a vagoanelor pentru călători. De altfel, 100% din businessul cu vagoane al companiei merge acum la export. În piața internă nu au fost alocați bani pentru investiții în ultima perioadă, deși la CFR Călători, operatorul național de transport pe calea ferată, doar 30% din parcul de material rulant este modernizat și înnoit.
Avatar utilizator
sss
Membru Silver
 
Mesaje: 528
Membru din: Lun, 03 Mai 2010, 17:15
Localitate: Bucuresti

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde IK4 » Sâm, 25 Aug 2012, 12:40

„La Cluj, tramvaiul nostru a fost cu 3,9% mai scump, dar consumul de energie la tramvaiul polonez este cu 50% mai mare, pentru că este din altă generație“


Cata vrajeala... Nici V3A-ul clasic din 1970 nu are un consum atat de mare, ce sa mai vorbim de vehiculul celor de la PESA care este un produs al anului 2012! Acest individ se tot agita fiind obisnuit sa i se dea de pomana contractele cu statul, lasand pe planul secund competitivitatea si calitatea. Iar cand nu-i iese treaba, castiga pe la LOTO, chiar si fara bilet. Fara dar si poate, PESA a castigat contractul cu un produs competitiv, modern si de calitate. Altfel nu ar fi luat contracte nici la ei acasa, asa cum se chinuie Astra.
Nu zic sa nu dam de lucru aici, pentru romanii nostri, dar daca vrem sa facem o afacere trebuie sa fim cu adevarat competitivi, nu sa ateptam pomeni, pentru ca piata europeana este libera. Astra este o firma privata, care activeaza si intr-o fosta hala a URAC, nu un fel de URAC! Cred ca si titlul topicului ar trebui modificat pentru a elimina confuzia ca aceste tramvaie ar fi fabricate de RATB.
Si apropo de consumuri, de obicei un tramvai actionat in cc cu choppere poate avea un consum cu cca. 30-35% mai mic decat unul similar actionat in cc cu schema rezistiva, iar un tramvai actionat in ca cu invertoare poate avea un consum cu cca. 40-45% mai mic decat unul similar actionat in cc cu schema rezistiva. Valorile difera in functie de diversi factori (incarcare, relief, daca linia accepta recuperare la un moment dat, etc.). Nu cred ca PESA livrat la Cluj sa fie cu controler rezistiv :lol:
IK4
Membru Bronze
 
Mesaje: 322
Membru din: Joi, 21 Ian 2010, 07:24
Localitate: Bucuresti

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde bercenicity » Mie, 19 Sep 2012, 23:56

Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1463
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde Marian Andrei » Joi, 20 Sep 2012, 15:48

Inca una cu Imperio la Berlin 8-)

http://www.flickr.com/photos/rhebs/7989310750/

7989310750_abf84262ae_c.jpg
7989310750_abf84262ae_c.jpg (334.46 KiB) Vizualizat de 2186 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17722
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde Marian Andrei » Vin, 21 Sep 2012, 17:03

Tramvaiul Imperio produs la fabrica Astra Arad din Bucuresti prezentat la InnoTrans 2012.

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 57,6076397

astravagonetramimperiof.jpg
astravagonetramimperiof.jpg (179.58 KiB) Vizualizat de 2696 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17722
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde Marian Andrei » Mie, 10 Oct 2012, 13:55

Astra Imperio la Railway Summit 2012

DSC_3585.JPG
DSC_3585.JPG (194.43 KiB) Vizualizat de 3401 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17722
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde macheta218 » Mie, 07 Noi 2012, 12:34



7085 km pe calea ferata in 2015(CFR,MÁV,ÖBB)
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 1065
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde macheta218 » Vin, 07 Dec 2012, 18:51



7085 km pe calea ferata in 2015(CFR,MÁV,ÖBB)
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 1065
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde macheta218 » Vin, 07 Dec 2012, 20:16

Macheta variantei cu 4 corpuri.
Fişiere ataşate
Macheta Imperio 4C.jpg
Macheta Imperio 4C.jpg (222.85 KiB) Vizualizat de 3016 ori
IMPERIO 4C.jpg
IMPERIO 4C.jpg (124.94 KiB) Vizualizat de 3016 ori
7085 km pe calea ferata in 2015(CFR,MÁV,ÖBB)
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 1065
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

Mesajde ByOnu » Joi, 23 Ian 2014, 22:04

Nu stiu eu ce stiti voi, dar... Imperio cel verde si-a pus incaltaminte cu un numar mai mic si face pe vedeta prin Arad. :D

Imagine

Sursa: http://www.skyscrapercity.com/showpost....tcount=923
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4580
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri și evenimente despre transportul în comun din București și împrejurimi


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori