Topic: Producția de tramvaie Astra Imperio la RATB-URAC
206 posts, 88345 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
Utilizator anonim
Modelul prezentat este un model demo, cea mai light versiune, pentru Bucuresti nu poti baga asa ceva pe linia 41, dar versiunea cu 4 sau 6 corpuri ce ajunge la 320-360 calatori cu siguranta va merge fara probleme.
Modelul prezentat este un model demo, cea mai light versiune, pentru Bucuresti nu poti baga asa ceva pe linia 41, dar versiunea cu 4 sau 6 corpuri ce ajunge la 320-360 calatori cu siguranta va merge fara probleme.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Eu m-aş fi bucurat ca pozele să prezinte mai în detaliu partea tehnică... boghiuri, motoare, transmisie, roţi, profilul de rulare al roţilor, poziţionarea echipamentelor, eventual aspecte din hală (un boghiu scos de sub vagon, un motor electric de tracţiune, un pantograf nemontat, aspecte ale structurii de rezistenţă). Aveam pretenţii de la MA, mai ales că poze cu exteriorul şi cu salonul a tras deja toată presa prezentă la eveniment.
Sau poate trăim încă în epoca în care orice detaliu tehnic ,,scăpat" e spionaj industrial, chiar dacă e copiat (cu licenţă) după producători consacraţi şi se găseşte deja prezentat în amănunt pe Wikipedia?
Eu m-aş fi bucurat ca pozele să prezinte mai în detaliu partea tehnică... boghiuri, motoare, transmisie, roţi, profilul de rulare al roţilor, poziţionarea echipamentelor, eventual aspecte din hală (un boghiu scos de sub vagon, un motor electric de tracţiune, un pantograf nemontat, aspecte ale structurii de rezistenţă). Aveam pretenţii de la MA, mai ales că poze cu exteriorul şi cu salonul a tras deja toată presa prezentă la eveniment.
Sau poate trăim încă în epoca în care orice detaliu tehnic ,,scăpat" e spionaj industrial, chiar dacă e copiat (cu licenţă) după producători consacraţi şi se găseşte deja prezentat în amănunt pe Wikipedia?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
Dr2005
Ar merge perfect la Ploieşti şi chiar Craiova... însă ăştia tocmai au chopperizat Tatrele.
Pentru Brăila - unde s-ar putea să se cumpere ceva după ce e gata infrastructura - sunt cam mici, pentru Botoşani sunt prea mari (plus că şi ăia au luat Tatre la mâna a doua). În Bucureşti s-ar preta la trasee precum 20, 24, 42, 8, 35, 47, chiar şi 1 şi 11. Dar tare îmi e că dacă se va alege acest model în urma unei licitaţii - mai mult sau mai puţin măsluite - ne vom trezi cu ele pe 41, eventual pe 25, adică fix unde nu vor face faţă.
Ar merge perfect la Ploieşti şi chiar Craiova... însă ăştia tocmai au chopperizat Tatrele.
Pentru Brăila - unde s-ar putea să se cumpere ceva după ce e gata infrastructura - sunt cam mici, pentru Botoşani sunt prea mari (plus că şi ăia au luat Tatre la mâna a doua). În Bucureşti s-ar preta la trasee precum 20, 24, 42, 8, 35, 47, chiar şi 1 şi 11. Dar tare îmi e că dacă se va alege acest model în urma unei licitaţii - mai mult sau mai puţin măsluite - ne vom trezi cu ele pe 41, eventual pe 25, adică fix unde nu vor face faţă.
- andrei11
-
Posted:
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
3mil
Inca un aspect: vad ca masca de la tampon din fata e cam ingusta... E suficient spatiul ramas ca in caz de remorcare, in curbe sa nu atinga cupla in lateralele ferestrei? Sa nu se trezeasca sa le faca un facelift ca la CH-PPC-uri.
Inca un aspect: vad ca masca de la tampon din fata e cam ingusta... E suficient spatiul ramas ca in caz de remorcare, in curbe sa nu atinga cupla in lateralele ferestrei? Sa nu se trezeasca sa le faca un facelift ca la CH-PPC-uri.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
alchimistul
Dragos, la Ploiesti nu cred ca i-ar merge bine lui Imperio - calea de rulare nu e printre cele mai bune. Tatrele de acolo sunt cele mai potrivite pentru starea liniei, pana la o eventuala modernizare.
Dragos, la Ploiesti nu cred ca i-ar merge bine lui Imperio - calea de rulare nu e printre cele mai bune. Tatrele de acolo sunt cele mai potrivite pentru starea liniei, pana la o eventuala modernizare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
ByOnu
Cred ca s-a referit in eventualitatea modernizarii (deja anuntate - parca) a infrastructurii.
alch3mist wrote:
Dragos, la Ploiesti nu cred ca i-ar merge bine lui Imperio - calea de rulare nu e printre cele mai bune. Tatrele de acolo sunt cele mai potrivite pentru starea liniei, pana la o eventuala modernizare.
Cred ca s-a referit in eventualitatea modernizarii (deja anuntate - parca) a infrastructurii.
- Dr2005
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
alchimistul
OK, sa speram ca se vor "obosi" sa reabiliteze calea de rulare pentru cele 2 linii existente si nu vor lua exemplul Constantei...
Nu de alta, dar 101 si 102 chiar au calatori si mai mult decat atat, se composteaza pe ele mai mult decat se valideaza in Bucuresti pe unele linii...
OK, sa speram ca se vor "obosi" sa reabiliteze calea de rulare pentru cele 2 linii existente si nu vor lua exemplul Constantei...
Nu de alta, dar 101 si 102 chiar au calatori si mai mult decat atat, se composteaza pe ele mai mult decat se valideaza in Bucuresti pe unele linii...
- Catalin.D
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
Catalin.D
Cand am fost ultima data la Dl. Ion Micu (adica in iulie 2012), mi-a spus ca lucrarile vor incepe din 2013; astfel ca, prima parte va fi de la MC la Gara de Vest, astfel va putea sa tina o parte din vatmani; Mi-a mai spus ca se vor pastra 10 tramvaie Tatra pe care le vor moderniza, apoi vor achizitiona 20 de tramvaie, insa Bombardier se apropie de cerintele lor...
Sper sa terminam cu OFF-TOPICUL, sa nu mai suparam oamenii...
Cand am fost ultima data la Dl. Ion Micu (adica in iulie 2012), mi-a spus ca lucrarile vor incepe din 2013; astfel ca, prima parte va fi de la MC la Gara de Vest, astfel va putea sa tina o parte din vatmani; Mi-a mai spus ca se vor pastra 10 tramvaie Tatra pe care le vor moderniza, apoi vor achizitiona 20 de tramvaie, insa Bombardier se apropie de cerintele lor...
Sper sa terminam cu OFF-TOPICUL, sa nu mai suparam oamenii...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
subway guru
Si pana la urma cat costa 'minunea' asta de tramcar-carutza???
ca la doua meleoane de euroi bucata mai bine cumparam 'Bombardiere', ca e mai bune si mai fiabile...
Si pana la urma cat costa 'minunea' asta de tramcar-carutza???
ca la doua meleoane de euroi bucata mai bine cumparam 'Bombardiere', ca e mai bune si mai fiabile...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
bercenicity
Tramvaiele cu trucuri (cum sunt majoritatea celor 100% LF din ofertele actuale, cu exponentii Bombardier Flexity si Alstom Citadis, dar nu cele ale Siemens (din care este derivat Imperiou') si ale Skoda) nu sunt deloc bune pentru calea de rulare, oricat ar incerca masina lor de marketing sa ne convinga...
Tramvaiele cu trucuri (cum sunt majoritatea celor 100% LF din ofertele actuale, cu exponentii Bombardier Flexity si Alstom Citadis, dar nu cele ale Siemens (din care este derivat Imperiou') si ale Skoda) nu sunt deloc bune pentru calea de rulare, oricat ar incerca masina lor de marketing sa ne convinga...
- 3mil
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC
Dr2005
Ampatament mai mare, deci forţe mai mari în curbe. În plus, sarcinile pe osie sunt mai mari decât la vagoanele cu boghiuri ,,normale".
Ampatament mai mare, deci forţe mai mari în curbe. În plus, sarcinile pe osie sunt mai mari decât la vagoanele cu boghiuri ,,normale".
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule
•
Choose destination