Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: Producția de tramvaie Astra Imperio la RATB-URAC

206 posts, 87233 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC marian

Multumesc pt reportaj mie unul imi place tramvaiul si as fi mai mult decit fericit sa circul prin Bucuresti cu asa ceva.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Utilizator anonim

Si eu prefer sa circul cu asa ceva, dar cu siguranta pentru noi este cea mai buna o varianta cu 4 sau 6 corpuri. Decat 287 de victoria sau 154 de BN oricine ar prefera asa ceva  :P

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC George

Observ ca nu s-a postat mesajul meu de mai devreme, deci reiau:

Multumim pentru reportaj, Utilizator anonim!

Tramvaiul este reusit, un pas evident inainte fata de tot ce circula acum prin Bucuresti.
Singura rezerva fata de cabina de PVC a postului de conducere, dar nu e o chestiune majora.

Se impun niste intrebari:

1) Primarul Sorin Oprescu nu a participat la inaugurare, ceea ce e un detaliu semnificativ: poate releva indiferenta sau chiar ostilitatea fata de proiect. Asta in conditiile in care se va lua un credit de 800 milioane euro pentru scopuri neprecizate, se preconizeaza investitii rutiere intr-un cuantum faraonic, iar programele fostului primar Videanu de modernizare a transportului in comun (tramvaie, achizitie de troleibuze) au fost sistate.

Ce perspective are asadar proiectul, in conditiile date?

2) Ce statut are prototipul, apartine RATB si va fi operat de aceasta, ori apartine unei entitati distincte si este ca orice tramvai nou, poate fi cumparat de cine vrea, de RATB doar la licitatie? Aceeasi intrebare pt. urmatoarele 2, in constructie.

3) Fie si pe surse, avem o sansa reala sa inceapa o achizitie si deci productie mai serioasa, pentru Bucuresti?

Multumesc!

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

Designul mi se pare mult mai bun decat la cel aradean. Chiar si culoarea imi place, macar am scapat de dungile galbene! :lol:

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC macheta218

:P Abia astept sa il conduc ;)

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

Totusi, parca s-a inventat vitezometrul electronic, nu? :mrgreen:

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC 3mil

Digital vrei sa spui, ca electronic cred ca e si la V3A-93.  :lol:
Da, in privinta asta are un minus si de la mine si mi se pare si la design cam slabut, la nivelul anilor '90... Mult mai reusit mi se pare Obama ca design. In rest, bravo pentru realizare si sa il vedem prin oras.  :)
Multumim pentru reportaj!

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

3mil wrote:
Digital vrei sa spui..


Da, scuze. :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Utilizator anonim

Prototipul tramvaiului Imperio Eco a fost prezentat la Bucureşti

Prototipul tramvaiului Imperio Eco, produs de Astra Vagoane Călători Arad în colaborare cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) şi compania Siemens, a fost prezentat la 31 iulie, la Bucureşti.
Prezentarea tramvaiului a avut loc în incinta spaţiilor de producţie pe care  Astra şi RATB le-au amenajat în cadrul Uzinei de Reparaţii Atelierele Centrale (URAC Bucureşti) a RATB.
Potrivit producătorilor, tramvaiul Imperio Eco asigură standardele de confort necesare călătorilor, fiind dotat cu instalaţie de climatizare, podea joasă, care facilitează accesul persoanelor cu mobilitate redusă, scaune tapiţate şi echipamente care asigură costuri reduse de exploatare şi mentenanţă. De asemenea, tramvaiul este dotat cu un sistem de recuperare a energiei, care asigură funcţionarea aerului condiţionat fără costuri suplimentare.
„În marile centre urbane, care se confruntă cu o capacitate depăşită a şoselelor şi cu creşterea peste măsură a numărului de autovehicule, tramvaiul este principalul mijloc de transport cu rol în descongestionarea traficului în orele de vârf. În acest caz, nu înţelegem decizia unor oraşe româneşti care dispun de linii de tramvai dar intenţionează să renunţe la acest mijloc de transport ecologic”, a declarat, Valer Blidar, preşedintele Astra Vagoane Călători, cu ocazia prezentării prototipului tramvaiului.
Tramvaiul Imperio Eco produs la Bucureşti costă circa 2 milioane de euro şi poate fi realizat în funcţie de cerinţele autorităţilor.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/38863?lang=ro

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC iliutu

ByOnu wrote:
3mil wrote:
Digital vrei sa spui..


Da, scuze. :D



Ca sa fim corecti, trebuie sa spunm ca ne referim la tipul de afisaj - analogic (ac) sau digital (numeric sau display care reda un ac). Oricum, in ziua de azi toate sunt electronice/digitale (prelucrarea semnalului).

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Gabi

Prototipul va fi al nostru sau trebuie sa il cumparam?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Utilizator anonim

Fiind produs in mediu privat va trebui cumparat.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC florin.lifticariu

Mi se pare cam ciudata dispunerea usilor...Ce capacitate are ? locuri pe scaune/in picioare ?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Orgonon

De ce #$^@#&$* i-au ciuntit botul in halul asta? Versiunea din Arad are o cabina cu un exterior modern, aspect aerodinamic, fluid. Astuia bucurestean parca i-au taiat barbia si au trantit acolo o masca in stilul PPC-urilor. In rest nu arata rau, e oricum infinit peste tot ce circula acum la noi (incluzand cutia ambulanta numita Bucur LF, in care vezi peste tot unde sunt sudate tablele si care scartaie la orice curba de zici ca se rupe).

Oricum, chiar si cu micile defecte estetice, macar daca ar intra in productie masiva si ar popula liniile de tramvai din Bucuresti. Desi nu ma pricep prea mult la detaliile tehnice, sunt convins ca ar fi o imbunatatire majora si ca poate chiar ar atrage mai multi oameni spre acest tip de transport public.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use