Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: Producția de tramvaie Astra Imperio la RATB-URAC

206 posts, 88623 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC adn2377

ByOnu wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=-m5kXAPbnjU%20Reportaj%20ProTV!

M-am tot uitat la acest reportaj/documentar, si nu pot sa nu remarc ca tot nu-s multumiti. Desi le-au filmat pe cele 4 BucurLF-uri in constructie pe fundal se aude "reparam aceleasi tramvaie de zeci de ani" ... Daca e sa ne gandim, n-avem tramvaie mai vechi de cat Tatrele in circulatie. Dar nu vreau sa fac un offtopic nepoliticos, asa ca ma las pagubas, asa-i presa, la orice lucru bun, trebuie sa se spuna si partea proasta + 50% dramatism. :twisted:



L-am urmarit acum si eu dar nu prea reusesc sa gasesc o parte care sa nu fie adevarata... mi se pare un reportaj realist.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Chev Celios

Am vazut si eu reportajul la TV. ByOnu se refera la faza cand arata secventele filmate de pe macara si acestia trec pe deasupra la vro 3-4 LF-uri, iar in acelasi timp acestia spun ca tot reparam aceleasi vagoane de zeci de ani.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC adn2377

Chev Celios wrote:
Am vazut si eu reportajul la TV. ByOnu se refera la faza cand arata secventele filmate de pe macara si acestia trec pe deasupra la vro 3-4 LF-uri, iar in acelasi timp acestia spun ca tot reparam aceleasi vagoane de zeci de ani.



Pai... si nu e asa? Sa fim seriosi - 3-4 tramvaie noi la care ne chinuim de cel putin un an comparativ cu un parc de cateva sute de tramvaie total imbatranite moral si fizic, la care nu ne putem gandi decat cu "bine ca le avem si pe astea"??

Iar daca te referi  strict la acea coincidenta ca in momentul in care spuneau asta filmau eternele viitoare Bucur LF, cred ca are o importanta prea mica comparativ cu esenta (si din pacate realitatea) mesajului...

:roll:

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

andrei11 wrote:
Dominatrix wrote:
Alocarea de piese pentru intretinere (si aici ma refer la toate vehiculele RATB, nu numai tramvaiele) nu pare a fi o prioritate a domniei sale in domeniul de fata, si asta e o problema.

La Merge Des - ce piese de schimb sa aloci ? Poate numai becuri sa ai voie sa schimbi la el, ca nu vad cum sa adaptezei cutii de viteze de la Dac-uri la Merge - Desuri. :geek:
Deja sunt probleme mari cu anvelopele si geamurile la Citaro. Citeste topicele de la sectiunea de Autobuze si o sa intelegi ce vreau sa spun.  . Nu a spus nimeni sa adpatezi cutii de viteze. Sa nu incurcam mere cu pere. Sa vedeti distractie, cand o sa inceapa sa "pice" cu defecte mai mari, ca nu vei putea asigura piese de schimb decat de la companiile agreate de Mercedes, care implicit o sa coste de 2 ori cat fac, cel putin. Asa se intampla cand cumperi loturi mari in perioade scurte de timp si normal o sa vina momentul cand consumabilele o sa se termine in perioade la fel de scurte.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Chev Celios

Stiu care e realitatea.Si sa mai zic un lucru. Mutarea asta a celor de la Siemens eu am planuit-o de mult.Am spus d ecand am auzit ca S-a semnat contractu pentru caroseri ca Siemensul doreste sa puna mana pe URAC. Si sincer eu chiar speram ca austrieci sa faca asta sa se apuce sa modernizeze calumea URAC-ul si sa se apuce sa faca tramvaie la noi pe zona asta de Sud-Est a Europei.Asta e cea mai buna strategie in vreme de criza.Sa iti muti productia in tari unde mana de lucru este ieftina.Asta a fost strategia lor de la bun inceput.

La Citaro e problema ca stai dupa piese mult.Ele se cumpara( cand sunt bani) dar pana nu se strage un anumit numar de piese tirul/trenul(cum pana mea or fi aduse) NU pleaca.Cat despre consumabile  :lol: stiu soferi care schimbai si cate doua becuri de frana pe zi(din bani lui desigur) din cauza instalatiei electrice proastre,ca sa nu mai zic ca asta e si motivul pentru care sa trecut pe leduri la lampile de pozitie.O nimica toata erau cateva Citaro sa ia foc. Atata tot.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

Chev Celios wrote:
La Citaro e problema ca stai dupa piese mult.Ele se cumpara( cand sunt bani) dar pana nu se strage un anumit numar de piese tirul/trenul(cum pana mea or fi aduse) NU pleaca.Cat despre consumabile  :lol: stiu soferi care schimbai si cate doua becuri de frana pe zi(din bani lui desigur) din cauza instalatiei electrice proastre,ca sa nu mai zic ca asta e si motivul pentru care sa trecut pe leduri la lampile de pozitie.O nimica toata erau cateva Citaro sa ia foc. Atata tot.
Mersi pentru precizari. Q.E.D. ;)

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

Totusi, daca toata hala principala unde se construiau, renovau, RK-iau, (Etc) tramvaiele noastre de toate zilele va fi alocata pentru Imperio (si marita), unde se vor mai construii Bucur LF-urile? Dar RK-urile? Dar vagoanele de muzeu?

Recunosc ca inca n-am ajuns prin URAC, desi tare-mi doresc, deci nu prea cunosc ce hale sunt. ;)

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Chev Celios

ByOane tu nu ai inteles toata smekeria de aici.Dupa ce URAC-ul va fi modernizat noi nu vom mai avea V3A-93/M-Faur/M41 de loc. Deci sa vedem:
Austrieci ne modernizeaza URAC-ul.Tot austrieci ne dau bani sa le producem tramvaiele.Pentru cine? Ca eu nu stiu ca Siemens sa aiba vro comanada de imperio de minim 200 de vagoane.Normal ca dupa ce se va termina modernizarea URACului, RATB & PMB va gasi bani pentru a cumpara tramvaie noi (si care vor fi acestea?????)si pentru modernizat restul depourilor si al sinei de tramvai din Bucuresti.Noi nu vom mai produce Bucur de nici un fel si vom raman doar cu ce este acum in constructie.Asta se va intampla in urmatori ani.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC adn2377

ByOnu wrote:
Totusi, daca toata hala principala unde se construiau, renovau, RK-iau, (Etc) tramvaiele noastre de toate zilele va fi alocata pentru Imperio (si marita), unde se vor mai construii Bucur LF-urile? Dar RK-urile? Dar vagoanele de muzeu?

Recunosc ca inca n-am ajuns prin URAC, desi tare-mi doresc, deci nu prea cunosc ce hale sunt. ;)


Hala care va fi folosita pentru Imperio si care se va si mari nu este ce de tramvaie ci hala in care in trecut se faceau RK-uri la AUTOBUZE. Si casari. Si care acum nu prea mai era folosita, din motive evidente...

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC adn2377

Chev Celios wrote:
ByOane tu nu ai inteles toata smekeria de aici.Dupa ce URAC-ul va fi modernizat noi nu vom mai avea V3A-93/M-Faur/M41 de loc. Deci sa vedem:
Austrieci ne modernizeaza URAC-ul.Tot austrieci ne dau bani sa le producem tramvaiele.Pentru cine? Ca eu nu stiu ca Siemens sa aiba vro comanada de imperio de minim 200 de vagoane.Normal ca dupa ce se va termina modernizarea URACului, RATB & PMB va gasi bani pentru a cumpara tramvaie noi (si care vor fi acestea?????)si pentru modernizat restul depourilor si al sinei de tramvai din Bucuresti.Noi nu vom mai produce Bucur de nici un fel si vom raman doar cu ce este acum in constructie.Asta se va intampla in urmatori ani.


Sunt sigur (sau cel putin sper ca) din productia de tramvaie de la URAC se vor cumpara tramvaie si in Bucuresti, dar capacitatea de productie nu cred ca va acoperi NICI MACAR nevoia de vagoane noi (in plus fata de cele existente) - cu atat mai putin sa ne imaginam ca intr-un an sau doi inlocuim tot parcul cu vagoane Imperio, chiar presupunand prin absurd ca primaria ar avea vre-o 8-900 de milioane de euro sa faca asa ceva...

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

adn2377 wrote:
Sunt sigur (sau cel putin sper ca) din productia de tramvaie de la URAC se vor cumpara tramvaie si in Bucuresti, dar capacitatea de productie nu cred ca va acoperi NICI MACAR nevoia de vagoane noi (in plus fata de cele existente) - cu atat mai putin sa ne imaginam ca intr-un an sau doi inlocuim tot parcul cu vagoane Imperio, chiar presupunand prin absurd ca primaria ar avea vre-o 8-900 de milioane de euro sa faca asa ceva...
Asta  este varianta optimista - adica cea in care presupunem ca reteaua va ramane la extinderea ei actuala. Dar chiar presupunand ca primul client al noilor Imperii va fi RATB'ul - desi la acest moment nimeni nu poate spune acest lucru - o reintinerire a parcului nu poate incepe decat in 2-3 ani de acum incolo. Si in timpul asta ce facem? Fiindca deja parcul este insuficient, piese de schimb pentru tramvaie nu prea sunt, Tatrele trag sa moara etc..  Iar tramvaie nu poti construi (si livra) in ritmul in care livrezi autobuze, de exemplu.
Chiar credeti ca in 10 ani reteaua de tramvaie va fi la fel de extinsa ce cea de acum? Sper sa aveti dreptate, dar viitorul - cel putin momentan - NU suna bine.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dr2005

Oare contractul cu Siemens ne mai dă voie să facem producţie paralelă de alte tramvaie?

Că asta ar fi ca şi cum ar veni Mercedesul la Mioveni, dar eu aş mai produce într-o secţie şi Dacii, chiar dacă Daciile alea, fiind mai ieftine, vor lua clienţii de la Mercedes.€

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

Siemens si Astra Arad vin cu know-how'ul, URAC vine cu spatiile necesare si forta de munca. Nu vad ce legatura e intre proiectul Bucur LF si proiectul Siemens (vor fi practic vecini de incinta, nimic mai mult), dar parerea mea e ca problema mare e forta de munca: daca toate energiile se vor "canaliza" spre caroserii/tramvaie Imperiale, e limpede ce se va intampla cu Bucurelul...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
Oare contractul cu Siemens ne mai dă voie să facem producţie paralelă de alte tramvaie?


Sunt chestii total diferite, RATB poate face in continuare si OZNuri daca vrea  :lol:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422234 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use