Topic: Producția de tramvaie Astra Imperio la RATB-URAC
206 posts, 87786 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Producția de tramvaie Astra Imperio la RATB-URAC
Utilizator anonim
Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Luni, 13 Decembrie 2010
Vestitele tramvaie din Viena vor avea caroseria facuta la RATB in cadrul Uzinei proprii.
In data de 09.12.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, cel mai mare operator de transport public de suprafata din tara si Siemens Austria, unul dintre cei mai mari producatori si furnizori de tehnologie in domeniul transporturilor la nivel mondial, au pus bazele unei noi colaborari prin care se doreste modernizarea parcului industrial, Regia reusind sa se ridice la pretentiile de calitate cerute de Siemens.
RATB va produce in Uzina proprie module complete de caroserie pentru tramvaiele Siemens. Primul modul va fi livrat in vara anului 2011, partile convenind asupra extinderii contractului, pe viitor urmand a se furniza un numar de 60.
Conducerea Regiei a demarat inca de la instalare discutii pentru ca in Uzina sa se execute si comenzi externe, in conditiile in care, aici isi au locul de munca circa 1200 de angajati.
Contractul a fost semnat de Adrian Crit, director general, si de Andreas Schwendemann, director Divizia Transport Public Siemens.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire& ... tire=480
Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Luni, 13 Decembrie 2010
Vestitele tramvaie din Viena vor avea caroseria facuta la RATB in cadrul Uzinei proprii.
In data de 09.12.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, cel mai mare operator de transport public de suprafata din tara si Siemens Austria, unul dintre cei mai mari producatori si furnizori de tehnologie in domeniul transporturilor la nivel mondial, au pus bazele unei noi colaborari prin care se doreste modernizarea parcului industrial, Regia reusind sa se ridice la pretentiile de calitate cerute de Siemens.
RATB va produce in Uzina proprie module complete de caroserie pentru tramvaiele Siemens. Primul modul va fi livrat in vara anului 2011, partile convenind asupra extinderii contractului, pe viitor urmand a se furniza un numar de 60.
Conducerea Regiei a demarat inca de la instalare discutii pentru ca in Uzina sa se execute si comenzi externe, in conditiile in care, aici isi au locul de munca circa 1200 de angajati.
Contractul a fost semnat de Adrian Crit, director general, si de Andreas Schwendemann, director Divizia Transport Public Siemens.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire& ... tire=480
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Der Hofmeister
Tu cam ce intelegi din titlu si din comunicat, prietene? Asa, stand stramb si judecand drept?
lucianho wrote:
Sa inteleg ca vom vedea astfel de tramvaie si pe strazile din bucuresti?
Tu cam ce intelegi din titlu si din comunicat, prietene? Asa, stand stramb si judecand drept?
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Der Hofmeister
Pai, atunci de ce mai intrebi?
lucianho wrote:
Pai tu ce intelegi? Eu inteleg ca nu...doar caroseria acestora va fi facuta de uzina ratb...
Pai, atunci de ce mai intrebi?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Utilizator anonim
Odata ce ai baza de productie se pot face multe. Un prototip pentru Bucuresti va exista. Deja se lucreaza (ma rog, lucrez ) la o macheta a variantei in 6 usi si cu schema de culoare dorita de conducerea RATB. Mai multe detalii pe masura ce se pot publica, ca ce e mult strica Ce este clar este ca odata ce iese primul vagon din uzina pentru Bucuresti acesta va circula pe linia 41 unde inca din 2002 se doreste introducerea de vagoane 100% LF.
Oricum tot respectul pentru conducerea RATB si RATB-URAC pentru ca se straduiesc si reusesc sa dezvolte aceasta uzina cu potential de viitor producator important de tramvaie in Europa.
Odata ce ai baza de productie se pot face multe. Un prototip pentru Bucuresti va exista. Deja se lucreaza (ma rog, lucrez ) la o macheta a variantei in 6 usi si cu schema de culoare dorita de conducerea RATB. Mai multe detalii pe masura ce se pot publica, ca ce e mult strica Ce este clar este ca odata ce iese primul vagon din uzina pentru Bucuresti acesta va circula pe linia 41 unde inca din 2002 se doreste introducerea de vagoane 100% LF.
Oricum tot respectul pentru conducerea RATB si RATB-URAC pentru ca se straduiesc si reusesc sa dezvolte aceasta uzina cu potential de viitor producator important de tramvaie in Europa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Utilizator anonim
Aducerea acesteia la standardele actuale.
In plus pentru realizarea caroseriilor Siemens e nevoie si de ceva utilaje de profilat metalul.
Aducerea acesteia la standardele actuale.
In plus pentru realizarea caroseriilor Siemens e nevoie si de ceva utilaje de profilat metalul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina
Utilizator anonim
Ce se cumpara pentru acest proiect...
Si ca noutate - URAC are inca de acum 2 ani statutul oficial de producator de vehicule urbane - tramvaie
Ce se cumpara pentru acest proiect...
Si ca noutate - URAC are inca de acum 2 ani statutul oficial de producator de vehicule urbane - tramvaie
Masina de debitat prin frezare cu disc
Dată limită: Miercuri, 22 Decembrie 2010 9:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Masina de debitat cu plasma
Dată limită: Marţi, 21 Decembrie 2010 10:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Masina de roluit tevi si profile mici
Dată limită: Marţi, 21 Decembrie 2010 12:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Masina de roluit tevi si profile mari
Dată limită: Marţi, 21 Decembrie 2010 10:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Instalatie de sudat MIG-MAG
Dată limită: Luni, 20 Decembrie 2010 11:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Instalatie de sudat aluminiu WIG
Dată limită: Luni, 20 Decembrie 2010 9:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Dominatrix
Din ce am citit in legatura cu acest subiect, eu tot nu inteleg un lucru: ce legatura e intre tramvaiul Imperio si Viena? Daca URAC'ul va produce caroserii de Imperio in colaborare cu Astra Arad, care oricum vor fabrica vagoane Siemens sub licenta, asta e cu totul altceva. Dar tot nu inteleg ce legatura are treaba asta cu vienezii, din moment ce ei au comandat din 2006 inca 150 de Siemens ULF, fata de ce aveau atunci. Imperio cred ca nu era nici macar "in carti" la acel moment. O parte din ULF'urile comnadate in 2006 au intrat deja in exploatare la ei. Sa inteleg ca la URAC se vor face caroserii de ULF?
Utilizator anonim wrote:Asta e bine. Trebuia sa nu-si piarda deloc acest statut dupa '90.
Si ca noutate - URAC are inca de acum 2 ani statutul oficial de producator de vehicule urbane - tramvaie.
Din ce am citit in legatura cu acest subiect, eu tot nu inteleg un lucru: ce legatura e intre tramvaiul Imperio si Viena? Daca URAC'ul va produce caroserii de Imperio in colaborare cu Astra Arad, care oricum vor fabrica vagoane Siemens sub licenta, asta e cu totul altceva. Dar tot nu inteleg ce legatura are treaba asta cu vienezii, din moment ce ei au comandat din 2006 inca 150 de Siemens ULF, fata de ce aveau atunci. Imperio cred ca nu era nici macar "in carti" la acel moment. O parte din ULF'urile comnadate in 2006 au intrat deja in exploatare la ei. Sa inteleg ca la URAC se vor face caroserii de ULF?
Utilizator anonim wrote:Cum adica? La URAC se vor face caroseriile, care vor fi echipate de austrieci la ei acasa. Deci inteleg ca nu vor circula la noi. Imi "scapa" ceva?
Ce este clar este ca odata ce iese primul vagon din uzina pentru Bucuresti acesta va circula pe linia 41 unde inca din 2002 se doreste introducerea de vagoane 100% LF.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Utilizator anonim
Odata semnata colaborarea aceasta se poate extinde in orice directie. Asta este unul din motivele RATB pentru inceperea acestui protocol.
Odata semnata colaborarea aceasta se poate extinde in orice directie. Asta este unul din motivele RATB pentru inceperea acestui protocol.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina
bercenicity
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15174&lang=ro wrote:
„Până la jumătatea anului vom livra capitalei Austriei, Viena, tramvaiele ce vor avea caroseria facută la RATB în cadrul Uzinei proprii. De asemenea, suntem interesaţi să participăm şi la alte proiecte ce contribuie la dezvoltarea companiei de transport RATB. Un pas important pentru noi va fi transformarea din regie de transport în societate comercială, în vederea obţinerii co-finanţărilor externe”, a declarat Adrian Criţ, directorul general al Regiei de Transport Bucureşti (RATB).
RATB va realiza caroseria în parteneriat cu Siemens Austria, iar pentru acest lucru se doreşte şi modernizarea parcului industrial al RATB. RATB va produce în Uzina proprie module complete de caroserie pentru tramvaiele Siemens. Părţile implicate ăn proiect au convenit asupra extinderii contractului urmînd să fie furnizate un număr de 60 de caroserii.
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15164&lang=ro wrote:
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB), Astra Vagoane Arad şi Siemens au încheiat un parteneriat pentru fabricarea de tramvaie cu podea joasă 100%, acord cadru ce va fi întărit de municipalitate şi consiliul general. „Am început demersurile pentru acest proiect în octombrie 2010, în vederea stabilirii unei asocieri. În cadrul târgului InnoTrans, multe companii producătoare s-au arătat interesate – Alstom, Stadler, Solaris, însă nu s-a realizat nimic cu aceste companii. Însă Siemens şi Astra Arad au propus această colaborare, pentru realizarea tramvaiului Imperio. Siemens va veni cu tehnologia, Astra cu partea investiţională, iar RATB va implica spaţiile şi personalul necesar”, a declarat Adrian Criţ, directorul general al RATB.
Acordul cadru încheiat va avea o durată de 10 ani, perioadă în care, conform estimărilor, nivelul investiţiilor va fi amortizat. Pentru realizarea tramvaielor va fi necesară o investiţie de câteva milioane de euro în modernizarea spaţiilor de la Uzina de Reparaţii Atelierele Centrale (URAC). De asemenea proiectul vizează retehnologizarea liniei de producţie de tramvaie, proiectarea prototipului, construcţia seriei 0, producţia de serie, asigurarea serviciilor de întreţinere şi mentenanţă, astfel încât URAC să se alinieze standardelor necesare susţinerii proiectelor de acest fel.
„Trebuie să existe voinţa de a face o fabrică modernă şi un tramvai modern, ce va fi destinat atât pieţei interne cât şi internaţionale. Peste 6 luni va fi finalizată modernizarea spaţiilor necesare şi primul prototip”, a declarat Valer Blidar, preşedintele Astra Arad.
Tramvaiul va fi unul modular, cu 2 până la 6 corpuri, însă acestea vor fi realizate în funcţie de cerinţele cumpărătorului.
„Capacitatea de producţie este de 30-40 de tramvaie pe an, iar valoarea unui tramvai va fi de 2 milioane de euro. În vederea achiziţiei, nu ştim dacă vor exista facilităţi pentru companiile româneşti, ceea ce este cert este faptul că preţul tramvaiului va fi cu 30% mai mic decât preţul mediu al unui astfel de tramvai”, a declarat pentru Railway Insider, Valer Blidar.
Necesarul de tramvaie pentru România este de 1500-2000 de tramvaie, operatorii de transport în comun având, la nivel naţional, un parc de material rulant învechit.
În ianuarie 2010, Astra Arad şi Siemens au încheiat la Arad parteneriatul pentru realizarea tramvaiului Imperio, însă acolo va fi realizat în capacitate de producţie diferită faţă de realizarea tramvaiului la Bucureşti, aceasta fiind o strategie de dezvoltare a companiei Astra.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
cornel001
Sper sa vedem cat mai repede in bucuresti tramvaie d-astea. Interesant e ca au dimensiune personalizabila, de ex poti face unul cu 6 corpuri pt linia 41 si la capatul opus unul cu 2 pt linii slab utilizate.
Sper sa vedem cat mai repede in bucuresti tramvaie d-astea. Interesant e ca au dimensiune personalizabila, de ex poti face unul cu 6 corpuri pt linia 41 si la capatul opus unul cu 2 pt linii slab utilizate.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
andrei11
Nu stiu, vad ca Utilizator anonim este in tema, mi-e frica sa nu fie ptr 'afara' iar noi sa mai asteptam mult si bine. Sa circule numai primele 10 tramvaie, asa, de proba, si cu asta basta.
Nu stiu, vad ca Utilizator anonim este in tema, mi-e frica sa nu fie ptr 'afara' iar noi sa mai asteptam mult si bine. Sa circule numai primele 10 tramvaie, asa, de proba, si cu asta basta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Utilizator anonim
Vagoanele produse la URAC vor avea 4 corpuri si capacitate 310 calatori.
La Bucuresti vor circula doar in probe, in parcul RATB vor intra numai dupa licitatii. Practic RATB-URAC este un producator de tramvaie (Imperio) care vor fi vandute unde este nevoie. Pietele tinta sunt in special cele din Romania. Oricum se are in vedre realizarea unui proiect de achizitie a unui lot de vagoane pentru inlocuirea totala a parcului liniei 41.
La Arad se va produce exclusiv versiunea Imperio cu 3 corpuri si pe ecartament 1000mm.
Vagoanele produse la URAC vor avea 4 corpuri si capacitate 310 calatori.
La Bucuresti vor circula doar in probe, in parcul RATB vor intra numai dupa licitatii. Practic RATB-URAC este un producator de tramvaie (Imperio) care vor fi vandute unde este nevoie. Pietele tinta sunt in special cele din Romania. Oricum se are in vedre realizarea unui proiect de achizitie a unui lot de vagoane pentru inlocuirea totala a parcului liniei 41.
La Arad se va produce exclusiv versiunea Imperio cu 3 corpuri si pe ecartament 1000mm.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
SprinterXP
Inclusiv inlocuirea CH-PPC-urilor si a lui 205?
Utilizator anonim wrote:
Oricum se are in vedere realizarea unui proiect de achizitie a unui lot de vagoane pentru inlocuirea totala a parcului liniei 41.
Inclusiv inlocuirea CH-PPC-urilor si a lui 205?
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
mastocitu
De ce doar pe 41? 21,34 au linii modernizate
De ce doar pe 41? 21,34 au linii modernizate
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule
•
Choose destination