Discuții despre traseele locale ale STB (din București)

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Dominatrix » Sâm, 18 Iun 2011, 17:48

Propunerea asta e prea sadica. :twisted: Avand in vedere ca 35 e de la Militari, vrei sa le cada retina lui Crit si lui Dr. Oetker daca vad Tatra pe maretul pasaj?
Avatar utilizator
Dominatrix
Membru Silver
 
Mesaje: 5721
Membru din: Dum, 07 Mar 2010, 05:10

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Tom » Sâm, 18 Iun 2011, 18:00

Pana se si pune in practica, nu vor mai exista Tatre :evil: Sau suna prea sadic? :P
Nu poți spune că ești OM dacă n'ai plantat un POM și nu ai crescut un TOM!
Avatar utilizator
Tom
Pisică
 
Mesaje: 2077
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Imperium Trix

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde alch3mist » Mie, 22 Iun 2011, 21:19

Cu riscul de a parea insistent in ceea ce priveste linia 7, nu pot sa nu remarc faptul ca, dupa repartizarea vagoanelor de la Dudesti pe linia 34, programul de circulatie s-a modificat din rau in mai rau. In zilele lucratoare, ultimul tur pleaca de la Unirii cu circa 13 minute mai devreme (22:27 fata de 22:40), iar sambata si duminica pleaca la 22:02 fata de 22:35. Intervalul de succedare nu pare sa fi suferit modificari, insa in mod cert nu e o linie pe care sa te poti baza.

Ideea mea este sa il transforme pe 4 intr-o linie "expres", cu succedare de 5-7 minute la orele de varf pentru transbordarea rapida la metrou, mai ales dimineata, cand 25 duce tot greul pe Giurgiului. 7, in conditiile actuale, nu foloseste decat ca linie de "conjunctura" - daca se nimereste sa vina, e OK, daca nu, calatorii prefera varianta 25 + 232.
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 735
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Dr2005 » Dum, 26 Iun 2011, 23:22

Cum se coboară din 34 la Ghencea... ar trebui împuşcaţi în cap cei care au făcut programele astea de circulaţie tâmpite. Se pune în pericol viaţa călătorilor... la ora aceea mai erau alte 9 (NOUĂ) tramvaie de pe 34 în terminal!
IMG_9414.jpg
IMG_9414.jpg (650.56 KiB) Vizualizat de 1631 ori


Azi a fost mai lejer, erau numai 8 tramvaie la cap de linie, că e week-end.
Dr2005
 

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde rosetti61 » Lun, 27 Iun 2011, 00:58

Terminalul a fost gandit doar pentru 41 si inca o linie cu frecventa redusa dinspre 13 Septembrie - adica din start pentru 41 si 47+alte linii vremelnice. cine se gandea ca acoio va intoarce o alta linie grea. Bucla exterioara sa fie folosita pentru 47, care sa faca statie pentru coborare/urcare doar la peronul 3 si sa plece dupa stampilare, poate sa stea in voie la CET Vest, asa peronul de coborare pentru 47 si 34 cat si peronul 3 va fi folosit mai eficient de 34; se poate folosi unul din peroanele de coborare ale lui 41 in comun cu 34, mixt (34 urcare si 41 coborare). Cand il vor duce le 45 la CET Vest, poate scapa de 47 sau ii face ceva sa nu mai ajunga in Ghencea. chiar si fara 47 tot or sa astepte sa intre in terminal - "sindromul Zetarilor" cu cozile de tramvaie ce foloseau bucla lui 4. Cat a circulat 11 la Ghencea nu a prea a fost incomodat de 47.
rosetti61
Membru Silver
 
Mesaje: 1321
Membru din: Mie, 03 Feb 2010, 01:28

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Dr2005 » Lun, 27 Iun 2011, 02:00

rosetti61 scrie:Bucla exterioara sa fie folosita pentru 47, care sa faca statie pentru coborare/urcare doar la peronul 3 si sa plece dupa stampilare

Nu se vrea. Asta chiar în condiţiile în care, cel puţin în week-end, sunt momente când sunt doar 2 - 3 41-uri la capăt, care oricum degajează linia mai repede decât 5-8 34-uri.

Cat a circulat 11 la Ghencea nu a prea a fost incomodat de 47.

Pentru că 11 nu avea staţionări de 30 de minute la cap de linie datorate avansului...
Rămân la părerea că 11 nu avea ce căuta în Giuleşti... trebuia lăsat la Ghencea. Aşa... ne-a nenorocit şi pe noi în Ghencea, i-a nenorocit şi pe ăia din Giuleşti, mai ales după ce s-au redus din turele de pe 11 ca să aibă loc 34 la Răzoare.
Dr2005
 

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde fider » Lun, 27 Iun 2011, 11:39

rosetti61 scrie:Terminalul a fost gandit doar pentru 41 si inca o linie cu frecventa redusa dinspre 13 Septembrie - adica din start pentru 41 si 47+alte linii vremelnice. cine se gandea ca acoio va intoarce o alta linie grea. Bucla exterioara sa fie folosita pentru 47, care sa faca statie pentru coborare/urcare doar la peronul 3 si sa plece dupa stampilare, poate sa stea in voie la CET Vest, asa peronul de coborare pentru 47 si 34 cat si peronul 3 va fi folosit mai eficient de 34; se poate folosi unul din peroanele de coborare ale lui 41 in comun cu 34, mixt (34 urcare si 41 coborare). Cand il vor duce le 45 la CET Vest, poate scapa de 47 sau ii face ceva sa nu mai ajunga in Ghencea. chiar si fara 47 tot or sa astepte sa intre in terminal - "sindromul Zetarilor" cu cozile de tramvaie ce foloseau bucla lui 4. Cat a circulat 11 la Ghencea nu a prea a fost incomodat de 47.


Cu scuzele de rigoare, dar asta a fost gandirea imbecila a RATB si PMB cand au aprobat aberatia in sine. Sa o luam metodic:
1. faci linie de tramvai cu cale proprie pe Ghencea si Calea 13 Septembrie, portiune uzitata si inainte destul de mult
2. proiectezi varianta cale proprie pe Panduri - Viilor sau sos. Progresu
3. ai cel putin in plan o varianta cu linia 8 sau ceva similar pentru o legatura fie spre Militari fie spre Ferentari - Giurgiului mutat in Ghencea
Rezultat: RATB este uluita ca nu incape altceva decat gluma de 47 in terminal

Pe de alta parte, mai ales ca exista 34, 47 este pur si simplu inutil dar probabil nu vor sa il desfiinteze in virtutea inertiei desi nimeni nu cred ca isi mai aminteste de linia 48 deci mare pierdere nu ar fi.

In prezent 34 nu este si nici nu va fi prea curand linie grea. Dubland o buna parte din traseu metroul, mergand ca melcul si venind relativ prost pentru cat de lung este traseul deservit, nu va reusi sa capete un public prea numeros. In prezent ce ar trebui sa se faca este stabilirea duratei semicursei Dudesti - Ghencea la o ora cu cresterea inerenta a vitezei de circulatie. Este insa culmea idioteniei ca s-au taiat 20 de minute din semicursa cand asta a insemnat doar ca mergand ca melcul nu mai stai un sfert de ora la capat nu ca se circula la viteza normala. In mod logic si practic terminalul Ghencea poate asigura un interval de succedare sustinut de 6-7 minute pentru traseul catre Ghencea - 13 Septembrie
fider
 
Mesaje: 377
Membru din: Mar, 27 Iul 2010, 09:42

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Gabi23 » Lun, 27 Iun 2011, 17:10

Pentru prevenirea aglomeratiei vagoanelor linie 34, incepand de azi am auzit, pe surse, ca s-au luat urmatoarele "masuri":
1) daca un vagon ajuns la "Calea Vitan" are o depasire de pana la 14 minute, vagonul respectiv intra in Depoul Dudesti.
2) daca un vagon ajuns la "Calea Vitan" are o depasire mai mare de 14 minute, vagonul respectiv efectueaza dreapta la intersectia Calea Dudesti - Sos. Mihai Bravu, executand din nou "ocolul" prin Sos. Mihai Bravu - Calea Vitan - Calea Dudesti.
Sa vedem daca de la 1 iulie se modifica graficele, ca situatia in acest moment e jalnica pe traseu :evil:. Eu azi am prins dimineata pe la ora 10 "doar" 4 vagoane la capat: 4005, 4015, 4027, 4032 si un 47 ratacit (3310).
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11052
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Victor92 » Lun, 27 Iun 2011, 17:17

Azi la ora 14:20 4015 de la Dudesti era la 14:20 la Razoare, iar la 14:41 trebuia sa ajunga la Ghencea.Mergea numai cu 20 de km/h :shock: ( deh.cu tatra distanta se parcurgea in 5 minute). Totodata, avea plecarea la 14:47 de la Ghencea, iar la ora 15 l-am vazut la intersectia 13 Septembrie cu Drumul Sarii. Sper sa modifice aceste grafice...
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 7897
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Dr2005 » Lun, 27 Iun 2011, 17:20

Lasă... acum s-a trecut la devansarea vehiculelor între ele, pentru că NU există loc la terminalul Ghencea... #4015 e grăbit rău (deşi abia s-a târât până la Ghencea). La 16:35 deja pleca iar de la Ghencea :lol:
IMG_9422.jpg
IMG_9422.jpg (623.52 KiB) Vizualizat de 1962 ori


Vatmanul lui #4005 către cel din faţă: ,,Bă, uite şi tu la ăsta, pleacă înaintea noastră!"

A... cred că azi am bătut recordul (negativ): 28 de minute de la Apaca la Ghencea, cu stat de 2 ori la semafor la Răzoare şi mers cu 20 km/h (şi tot a ajuns vagonul din faţă, astfel că pe Ghencea a rămas cu 2 călători). Vagonul din faţă este #4015 (care ajunge şi mai în faţă), vagonul cu care am mers este #4049.
Dr2005
 

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde George » Lun, 27 Iun 2011, 20:39

Pe la Razoare sunt goale-pusca 34-urile astea, asta seara am vazut unul in care nu era niciun calator (spre Ghencea).
Daca nu le pica fisa ca traseul ales e total inutil, sunt niste HANDICAPATI.
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2115
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde 3mil » Lun, 27 Iun 2011, 21:23

Gabi23 scrie:2) daca un vagon ajuns la "Calea Vitan" are o depasire mai mare de 14 minute, vagonul respectiv efectueaza dreapta la intersectia Calea Dudesti - Sos. Mihai Bravu, executand din nou "ocolul" prin Sos. Mihai Bravu - Calea Vitan - Calea Dudesti.

Si afisajul ce va indica? Ca daca ramane in continuare pe 34 calatorii ce il iau de pe Cal. Vitan sau Dudesti vor avea surpriza ca vagonul in loc sa vireze stanga spre Baba Novac, va face dreapta...
Avatar utilizator
3mil
Membru Gold
 
Mesaje: 1158
Membru din: Dum, 10 Ian 2010, 10:02
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Gabi23 » Lun, 27 Iun 2011, 21:25

Asta m-am intrebat si eu, o sa iasa probabil cu "umplere de frigidere" :twisted:.
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11052
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde linia 69 » Lun, 27 Iun 2011, 21:56

Mintile celor care vin cu astfel de idei sunt incinse tare de prea multa analiza, in loc sa micsoreze semicursa astfel incat sa se circule cu o viteza decenta si sa se scurteze timpul la max. 50 - 55 de minute se prefera invartitul in jurul cozii si eventual scarpinatul cu mana stanga in partea dreapta.
NU LASA PE MAINE CE POTI FACE AZI
Avatar utilizator
linia 69
 
Mesaje: 415
Membru din: Joi, 23 Dec 2010, 13:29
Localitate: Bucuresti, Drumul Taberei, Sect. 6

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: ionutzyankoo şi 10 vizitatori