Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2080 posts, 527482 views
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures cris_m

Le iau sistematic, presupun. Acum se concentreaza pe zona Vatra Luminoasa-Piata Iancului (sper ca o sa se uite si mai incolo de aceste zone :roll: ).

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures cris_m

Florinds wrote:
Pai si revin, pe Mosilor cum fac? "ca linia 41". Daca masinile circula in continuare intre garduri, de ce se mai pun? Daca nu circula, cum rezolva problema ISU si cum isi aduc riveranii o mobila, un frigider?


Pe Mosilor ramane cum e acum... portiunea linii 21 de care zic ca o separa e cea de la bulevardul Carol I pana la capat in Colentina. E destul de clara problema, zic eu, pentru noi care stim despre ce e vorba. Ca sunt unii incapabili sa transmita un mesaj corect si sa dea o tura pe teren sa vada care e situatia, e alta problema...

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Eu vad traseul destul de clar indicat, nu cred ca este o eroare daca scrie clar:

Cale proprie pe tot traseul: terminal Sf.Gheorghe – calea Mosilor – Obor -sos. Colentina – Terminal Colentina”, a postat Gabriela Firea pe pagina de Facebook.

Si mesajul nu este transmis, sursa e chiar sursa. Daca si acum dam vina pe altii... Inseamna ca trebuie sa ne punem dopuri in urechi si sa ne legam la ochi.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures ByOnu

Inteleg ca la sol situatia ramane neschimbata (linie asfaltata), doar ca se vor instala garduri iar utilajele de interventii vor putea folosi in continuare linia intrand prin intersectii. Ideea este foarte buna si abia astept sa o vad implementata. Un mare castig al acestei actiuni, desi poate vi se pare absurd, va fi chiar fluidizarea circulatiei. Cum? Simplu, avand in vedere ca pe Mosilor, de exemplu, raman fix doua benzi, nu va mai avea nimeni tupeul sa parcheze / stationeze pe prima banda cu gandul ca il ocolesc ceilalti pe linia de tramvai.

Sincer a trebuit sa citesc de doua ori sa fiu sigur ca am inteles bine - garduri ca pe 41! :)

Florinds wrote:
Tramvaiul 21 merge pe Mosilor unde avem si o singura banda, cea a tramvaiului. Si e o portiune destul de lunga! Ce solutie adopta acolo pentru riverani sau echipajele ISU??


Nu te panica, solutia se va implementa intre Carol I si Pasaj Colentina, Mosilor vechi nu intra in discutie. :lol: Zau asa, suntem oameni maturi! ;)  :bere:

Ce ar putea face intr-adevar pe Mosilor vechi ar fi sa resincronizeze semaforul de la intersectia cu Carol I (venind pe Mosilor vechi spre Obor). Semaforul respectiv tine maxim 10 secunde. Se face coada si de cate 4 tramvaie 21. Uneori abia apuca sa traca 4-5 masini, iar rareori cate doua tramvaie. Interstatia Hristo Botev - Carol I dureaza de te ia capul.

Iar eu am fixul meu cu statie la Paleologu, dar astept o alta administratie RATB pentru a o repropune.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Byonu, nu sunt doua benzi, una pe care se parcheaza si a doua este linia de tramvai. Se parcheaza cu jumatate de masina pe trotuar si cealalata jumatate pana unde poate ajunge tramvaiul. Tot o singura banda este.
Tocmai am revazut tot traseul pe google maps cu omuletul si sunt cateva exceptii, dar doar in sensul spre Obor pentru cativa metri, celalat sens tot doar o banda are.

Mi se pare absurd ca exprimarea sa fie clara si sa se faca pe jumatate. ;) Logic, ai dreptate, nu au cum pune garduri, tocmai de asta m-am si activat si cred ca nu se vor pune gardurile nici macar pana la Bd. Carol in 2 saptamani, la cum o cunoastem pe madam Pandele.
Sa traim pana atunci, sunt foarte foarte curios ce se va face!

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures ByOnu

Florinds wrote:
Byonu, nu sunt doua benzi, una pe care se parcheaza si a doua este linia de tramvai. Se parcheaza cu jumatate de masina pe trotuar si cealalata jumatate pana unde poate ajunge tramvaiul. Tot o singura banda este.


Stai putin, cred ca vorbim despre lucruri diferite. Mosilor este impartita in doua:

tronsonul 1. Mosilor vechi: Baratia - Cavafii Vechi - Bd. Carol I (o singura banda pe sens, inclusiv linie de tramvai). exemplu
transonul 2. Bd. Carol I - Obor (doua benzi auto pe sens, plus linie de tramvai) exemplu

Tronsolul 2 are doua benzi pe sens, plus parcari in spic. Teoretic si practic nici nu ai cum sa parchezi pe prima banda fara sa-i blochezi pe cei parcati in spicele destinate. Concluzie: dupa instalarea gardurilor pe tronsonul 2, singurul cu garduri, aici vor ramane exclusiv doua benzi de circulatie pe sens. Daca politia isi va face treaba, cu putin noroc, vor fi si practicabile ambele.

Poate te-am inteles eu gresit. :bere:

Cat despre banda unica de troleibuz / autobuz pe Mosilor (tronsonul 2), never going to happen, nu au unde.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Da, exemplul cu Mosilor vechi este perfect, spune-mi ce sens are montarea gardului acolo "a la 41". Face parte si este indicat in traseul mentionat de madam Pandele.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures ByOnu

Pai asta incearca sa-ti explice si colegul Cris_m, ca pe Mosilor vechi nu se vor instala garduri. Punct! ;) Pui prea mult accent pe o postare facuta pe Facebook! :lol: Cine a facut postarea, si tind sa cred ca nu Firea personal, a cautat pe RATB.ro si a vazut ca 21 circula intre A si B si fara sa aiba habar despre ce scrie, intre doua tigari, a facut postarea. :geek:

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Pai si atunci care e castigul? :)) Postarea de pe facebook a fost distribuita in presa, inclusiv TV, cu un anumit scop, nu doar asa, intre doua tigari si fara a avea habar ce scrie. ;)
Cred ca bulgarii de rahat ar trebui sa umbreasca lumina in care pozeaza madam si costumele alea imaculate, altfel vine cu una si mai gogonata data viitoare!

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Trole

Părerea mea. Nu se va monta nici un gard. Sau se vor monta precum cele 200 de autobuze SH în regim de urgență.
Din punct de vedere estetic ar fi un dezastru. Cel puțin pe Calea Moșilor. Mult mai cinstit ar fi să se pună limitatoare denivelate, din beton.
Numărul de benzi pe Calea Moșilor - preponderent una. Vedeți în față la Orange, Vodafone, Farmadex, Exchange Obor, Pizza Hut etc.
Pentru Calea Moșilor veche trebuie luată o decizie simplă. Vrem mașini, ori tramvaie? Situația semaforului de la Carol e cel mai bun exemplu - pentru 4 -6 mașini (maxim 30 de ocupanți) așteaptă câteva tramvaie - adică peste 70-100 de ocupanți - și se înregistrează, în total, întărzieri care determină diminuarea capacaității de transport cu mii de persoane.
Repet. Ce dorim? Oricine pe oriunde, toți deodată, beneficii pentru doar 10 inși sau un sistem de transport sigur în avantajul mulțimii?

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Cam tardiv acum... e rezultatul a zeci de ani de munca impotriva transportului in comun.
Alt exemplu mai vizibil: la Razoare, sensul dinspre Timisoara, atat tramvaiele, cat si autoturismele, trebuie sa treaca prin 2 semafoare si al doilea nu mai e comun, sunt in conflict. Ghici cine are semaforul sincronizat. :) Pe acolo trec mai multe linii si nu e timp sa treaca decat max. 1 tramvai (nu are loc decat 1 intre cele doua). Adevarat ca odata cu autoturismele trec si 137 si 138, dar sunt foarte departe de capacitatea tramvaielor, care la ore de varf cara mii de oameni. Sunt ticsite si stau cate 2-3 la semafor, in timp ce 137 sau 138 au o frecventa mult mai proasta. Daca RATBul nu era Cenusareasa de acum, nici noi nu eram in situatia sa avem atatea masini.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures nathalael

Trece 1 si inca 1 ramane in insula. Cel care ramane nu le incurca pe cele din spate cu nimic pentru ca primeste verde cu mult inaintea lor si nu pierde nici el foarte mult timp pentru ca, in majoritatea cazurilor, il prinde din urma pe cel din fata la statia/intersectia Milea-Timisoara, unde, la orele de varf, se strang chiar si 3-4 tramvaie daca vin intercalate 8 sau 25 cu 1 sau 11.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Florinds

Cand mai ajung la Razoare, o sa fac o fotografie cu mai multe tramvaie, nu doar cu unul. In ultimul timp am mers cu metroul din Crangasi.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures nemo

Amandoi aveti dreptate. Florinds[/b:3ls33q55] vorbeste despre accesul in intersectia de la Razoare al tramvaielor care vin de pe Bd. Timisoara, in timp ce nathalael[/b:3ls33q55] face referire la accesul in intersectie al tramvaielor care vin de pe Sos. Progresului. Din pacate, in acea intersectie nu prea se pot face modificari la semaforizare din cauza complexitatii acesteia.

In schimb, pot da exemple de intersectii in care chiar se putea face mai bine alegerea fazelor de semafor: intersectia de la Grozavesti, unde tot un tramvai poate trece la un ciclu de semaforizare (acolo semaforizarea a fost gandita prost inca de la inceput, mai mult decat atat, si pentru pietoni este un pericol acolo, ca incep sa traverseze dupa ce s-a facut rosu la masini si se trezesc langa ei cu tramvaiul care vine in viteza - evident, aceia care nu respecta indicatia semafoarelor de pe insula mediana).

Daca tot avem idei pentru prioritizarea tramvaielor in intersectii, atunci se poate incepe cu repararea macazurilor electrice, nu stiu daca mai este vreunul functional in Bucuresti (in urma cu cateva luni s-a stricat si "veteranul" de la intersectia Regina Maria cu 11 Iunie, deci tramvaiele stau de doua ori acolo la semafor: o data in spatele masinilor, a doua oara pana coboara vatmanul si schimba macazul).

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421983 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use