MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Acces nou la statia Tineretului (nord)

1063 posts, 282748 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) realistul

Am o nedumerire. Ce rol are acel rastel de biciclete? Sa las acolo bicicleta sa iau metroul, și posibil sa nu o mai găsesc...îmi dă cu virgula :)

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Adrian Rosca

Si pe M4 intre Jiului si Straulesti au montat rastele de biciclete langa gurile de metrou, asa ca nu e o premiera.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) ByOnu

Ceea ce nimeni de aici nu spune insa este faptul ca aceste rasteluri sunt inutilizabile: legi doar o roata (asta daca poti!), ceea ce este foarte periculos, mai ales de cand cu sistemul de quick release tot mai raspandit pe bicicletele contemporane. De fapt, acestea sunt suporturi, ci nu rasteluri, mai precis sunt gandite doar pentru a tine bicla 'pe picioare'. De asemenea, sunt greu accesibile, fiind necesar sa te apleci si sa legi bicla printre alte bicle inghesuite.

OPTAR si alte grupuri de biciclisti au mai comentat in trecut pe tema asta. Mai pe larg aici: https://www.citywebike.ro/unde-iti-parc ... -vs-stalp/

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Adrian Rosca

Ba poti sa le utilizezi, dar risti sa ramai fara bicicleta. Au patit-o unii prin Bucurestii Noi.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) GPS

Cu toate acestea, există unele parcări pentru biciclete mult mai utile, amenajate de Metrorex.
https://goo.gl/maps/GGwznTRNJjYiCNPQ8

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) ByOnu

Adrian Rosca wrote:
Ba poti sa le utilizezi, dar risti sa ramai fara bicicleta. Au patit-o unii prin Bucurestii Noi.


Si eu pot sa parchez masina pe spatiul verde, asta nu inseamna ca asa ar trebui, ca a fost usor s-o sui acolo si ca am siguranta ca nu o gasesc printr-un depozit al Politiei.

Aceste suporturi sunt rezultatul neconsultarii cu biciclistii.  Pe principiul "cel mai ieftin".  Acest suport te obliga sa ai la tine doua lanturi / u-locks, deoarece printr-unul treci roata cu quick release, iar prin celalalt treci cadrul. Unde mai pui ca daca sunt doi parcati deja, iar tu ai tras batul scurt si trebuie s-o pui intre doua, deseori este chiar imposibil, in functie de pozitionarea rastelului (daca este langa un zid, etc). Este incomod si cu siguranta nu ma va face sa le folosesc. :(

Cam cea mai buna varianta este aceasta, des sustinuta de OPTAR:





Sau asa, prin care poti lega bicla cu ajutorul unui SINGUR lacat:



 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) realistul

Trec zilnic pe aici și mă uit cum stau închise. De ce oare mai întârzie cu deschiderea?

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) pieptea

La fel si eu , cred ca ori nu sunt indeplinite anumite condiții de siguranță ori se va da drumul in apropierea alegerilor parlamentare pentru a fi proaspătă in mintea pensionarilor din zonă ,,favoarea ,, construirii unei noi statii de metrou si de a vota in recunoștință de cauză !
Poate sunt eu rautacios, dar chiar iubitor de pesedeu daca aș fi ,faptul ca m - au privat o luna de folosirea unei stații mai aproape de casă aș vota de-a-ndoaselea !
Scuze tenta politică...

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) andrei11

Ar mai fi două variante,
1) Hârtia cu inaugurarea să zacă din indolența unui funcționar printr-un sertar.
2) Mai trebuie o hârtie dintr-o zonă stupidă, de exemplu de laAsociația Iubitorilor de Lilieci. Oamenii or avea ședință de două ori / an și între seiuni sunt de negăsit.

 



Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Adrian Rosca

Sunt 4 posibile cauze:

1. vor sa inaugureze in preajma alegerilor europarlamentare.

2. nu au obtinut de la Primaria Sectorului 4 sau ISC adeverintele privind valoarea finala a lucrarilor executate, fara de care nu se poate face receptia. In autorizatia initiala valoarea estimata era de 16 milioane lei, iar conform ultimelor date publicate de MT valoarea a crescut acum la 17 milioane, asa ca trebuie sa declare valoarea noua. Conform procedurilor, valoarea finala a lucrarilor se declara de catre investitor pe baza facturilor inregistrate in contabilitate. Insa, conform ROGOP, in data de 05 aprilie inca nu era inregistrata nicio factura reprezentand contravaloarea lucrarilor efectuate in 2019, desi Metrorex a sustinut ca a efectuat demersurile pe langa MT in vederea alocarii fondurilor necesare.

3. a expirat si a doua autorizatie de construire (nr. 697/9847) emisa de PS4 in 29.03.2017, Daca Metrorex a anuntat inceperea lucrarilor catre PS4 si ISC inainte de data de 18.04.2017, la data receptiei din 18.04.2019 autorizatia era expirata, intrucat conform AC durata autorizata a lucrarilor a fost de 24 de luni. Autorizația de construire trebuie să fie valabilă la momentul efectuării recepției pentru terminarea lucrărilor pentru că, potrivit legis­lației în vigoare, comisia de recepție la terminarea lucrărilor examinează respectarea prevederilor din autorizaţia de construire, precum şi avizele/acordurile şi condiţiile de execuţie impuse de autorităţile competente. Expirarea valabilității autorizației produce efecte echivalente lipsei sale, iar efectuarea recepției la terminarea lucrărilor în condițiile în care autorizația de construire nu mai e valabilă constituie infracțiune sau contravenție, după caz.

4. au o problema de siguranta la accesul "B", neexistand trotuarul de garda catre bulevard. Trotuarul exista in proiect, asa ca se pare ca acolo e o problema de executie, pornita cel mai probabil de la amplasarea liftului (care e subiectul unui alt contract).

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) survola

Ref. punctul 4, am observat și eu că accesurile nu sunt simetrice față de axul bulevardului.
Iar ieșirea din lift e orientată invers față de logica elementară, ieși din el spre accesul auto, care este și el la rândul lui strangulat de rampa de ieșire din lift. Se putea mai bine.
DSC_0246.JPG (155.44 KB; downloaded 2313 times)

DSC_0247.JPG (256.86 KB; downloaded 2313 times)

Liftul:
DSC_0219.JPG (291.81 KB; downloaded 2310 times)

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Adrian Rosca

Ca sa nu existe conflictul dintre rampa liftului si accesul in parcarea Dristor Kebab, ar fi trebuit o cabina de lift cu 2 usi, asa cum e intre peron si vestibul. Dar cica liftul a fost achizitionat demult, probabil ca intai l-au cumparat si de abia dupa aia s-au gandit unde sa-l puna. Pana la urma e o improvizatie destul de nefericita  :popa:

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) TibiV

Dpdv legal, ma indoiesc ca Dristor Kebab ”are o parcare”...

 


Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use