MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente

235 posts, 96535 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

În secolul XXI, spre jumătatea lui, fără pic de ironie, ar cam trebui să se bage cineva...Plus  accesuri de pe ambele părți ale bulevardului la fiecare stație din Militari, plus o nouă statie la Unirii pentru M 7, plus altele multe...

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente survola

Nu vezi că de-abia se bagă la un acces mega-simplu la Tineretului, si tot se împiedică in proceduri si aprobări.
Pe sub Dâmbovița betonată nu ar trebui să aiba probleme cu rețele edilitare, poate doar cu ceva infiltrații insalubre :-)

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Aia e Sena. Acolo e Parisul. Anul e undeva prin jurul lui  1900 ( Unamienouăsute). Se subtraversa Sena pentru construcția metroului...Acolo metroul a fost proiectat de ingineri. Bașca proiectul a fost și implementat...de constructori. Apropo, o fi fost o companie franțuzească care << s-a băgat >> la construcție ??????
8-27-2017 12-10-00 PM.jpg (188.08 KB; downloaded 4803 times)

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Bre, sunt patru 'subtraversari' cu constructii de metrou pe sub Dambovita facute de inginerii romani si de constructori de aceeasi nationalitate de pe vremea cand garla noastra era cam la fel cu fluviul lor frantzuzesc...
Acum e alta situatie, ar trebui subtraversate niste 'constructii' existente a caror functionare nu poate fi 'suspendata'!
:(
Pricipisi?
:bere:

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente survola

Subtraversare care s-a făcut și... anul acesta la Eroilor, nu?
Sau cu TBM e mai simplu?

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Pe aia nu am pus-o la socoteala...e a 5-a!
:bere:
Si e prima si singura cu Dambovita si caseta in functiune, dar cu TBM...
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

subway guru wrote:
Pai tocmai ca singura solutie fezabila e tot un pasaj gen U1-U2, dar de data asta facut 'dupe' regularizarea garlei si a colectorului casetat de rahati, te bagi?

Nu eu trebuie sa ma bag, Metrorex trebuie "sa apuce cumva taurul de coarne" si sa rezolve cat mai repede problema. Cu cat trece mai mult timp, cu atat problema se "impute" la Unirii. Oricum spre mai bine nu are cum sa evolueze de la sine, cum poate spera unii... Solutia a fost gresita din start acolo.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Wrong!
Solutia a fost 100% corecta doar ca a fost retezata la 50% de catre factorul politic...al vremii...
:popa:
Vrei sa o corectezi???
Ia candideaza matale la 'alegeri libere si democratice' si baga banul acolo unde crezi ca e prioritar si nu acolo unde e populist...
:popa:
Pricipisi?
Sau macar cere-le 'alesilor tai' sa faca ce-ti doresti, nu ne barai pe noi aicea cu lucruri ce sunt departe de posibilitatile unui biet forum...
:twisted:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Parerea mea este ca solutia 100% corecta era separarea fluxurilor de calatori care ies din statie de cei care doresc sa schimbe. Acest lucru se putea realiza in doua feluri :
1. pasajul sa inceapa de pe peronul U1 si sa subtraverseze linia catre Izvor. Asta insemna sa se stie dinainte solutia asta  la constructia U1 si radierul de acolo sa poata fi transformat ulterior in planseu. Am mai discutat, nu s-a gandit nimeni la asta cand s-a construit U1, acolo avem radier simplu care nu poate fi transformat in planseu.
2. sa existe scari catre corespondenta de la mijlocul peronului U1, nu sa ocolesti aiurea pe la capetele statiei. Traseele trebuie sa fie cat mai simple, nu ocolite.

In rest ai dreptate, faptul ca nu s-a facut o caseta dubla sau mai larga a fost clar o greseala, dar chiar si in conditiile in care se facea, tot se gatuia fluxul in zona fostei camerei de captare a Dambovitei (actuala zona a scarilor fixe si rulante). Ar fi trebuit inca o "camera de captare" si nu stiu daca era preconizata.

Oricum, ce a fost a fost, intrebarea este cand rezolvam problema.... Ti-am mai zis, dupa mine prioritar (daca ai adus vorba unde ar trebui sa se aloce banii) ar fi rezolvarea corespondentei de la Unirii inaintea M4 si M6. Adica ce avem sa functioneze bine ai apoi ne gandim la linii noi, care chiar "ard".

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Unu...o prostie...costa cat nu face...plus blocarea circulatiei pe M1 pentru un moft...
Alta intrebare!
Doi...e posibil destul de usor dar atata vreme cat pasajul propriu-zis e 'gatuit' evident e de evitat...
Trei...te asteptam pe buletinele de vot!
:bere:

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Guru, la Unirii corespondența e aproape un fiasco in orele aglomerate.
Să înțeleg că Ceaușescu a fost atât de genial încât orice altă legătură acolo e imposibilă ? Dacă da, atunci
Sau
Ceaușescu a fost genial
Sau
Inginerii generației Pro pot să se reprofileze în a vinde gogoși în Obor.
_______________
Și coespondența de la Victoriei a fost proiectată "genial".
Singura corespondență cu cap e la Basarab.
Mă tem pentru corespondențele de la Eroilor / Hasdeu / Universitate / Moșilor / Iancului.
M 5 are o grămadă de corespondențe, va fi o magistrală interesantă din acest punct de vedere.
_________________
Și corespondența M 1 / M 7 de la Obor o aștept cu mare interes. De pe lumea cealaltă, evident. ( E vorba de mine )

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

La Unirii vizita lui Gorbaciov a dat totul peste cap, si corespondenta si linia de legatura M1-M2...nashpa
La Victoriei solutia nu-mi apartine dar asa cum arata acum e cam tot ce se putea face ca sa se dreaga busuiocul
Multumesc pentru Basarab, mi-l asum integral, am facut tot ce am stiut mai bine pe o tema data...
P.S.
Pentru viitoarele corespondente ramane sa vedem cat se vor baga neavenitii in treaba!

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Da,  știu, ai mai povestit aici, dar Ceaușescu e mort de ( aproape ) 30 de ani. Chiar absolut orice soluție de a mai crea o legatură pietonală la Unirii  M 1(3)  / M 2   este imposibilă ? Evident imposibilă din punct de vedere financiar, pentru că inginerește sunt convins că se poate.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Daca ar fi sa reluam proiectul initial ar fi o mare bulibaseala la suprafata ca e in zona fantanii principale...necesar politician posesor de 'cohones'

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420706 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use