MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente

235 posts, 95698 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente mcosmin

Cred ca instant un astfel de politician ar castiga foarte mult capital daca rezolva problema de la Unirii.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Da, dar rezolvarea implica bulibaseala majora la suprafata asa ca nu as fi asa de sigur ca se prezinta voluntari kamikadze..
;)

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente shoppy

Daca aveam si noi strat de creta in loc de nisip in Bucuresti, se schimbau multe.
La Unirii peroanele sunt pline, mai bine de atata nu are cum sa functioneze, uite cum e la Victoriei, te dai jos si esti blocat pe peron, sau nu poti intra pe peron ca e deja plin, ce bine ca este corespondenta usoara. De ce nu-si raceste nimeni gura cu Victoriei?, ca evident nu este loc deci nu se poate face nimic. La Unirii tot omu vede o corespondenta lunga(deci crede ca este loc) si plina, ce leaga niste peroane semi pline, de aici vieaza OZN-uri ca sa nu mai fie corespondenta plina(ca bizonu care crede ca daca nu era gardu de la 41 atunci depasea el pe toti si se ducea primu).
La Unirii sunt 2 mari probleme mai greu de imaginat de nespecialisti:
- daca chiar exista o solutie simpla de dublare a corespondentei, chiar si din prostie, pana acuma o bungheam
- daca eliminam dopul din corespondenta atunci o sa avem fix situatia de la Victoriei, cu peroane pline, care produc mai multe intarzieri in circulatie decat peroanele de la Unirii

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

La Victoriei s-a facut ceva. La Unirii nu...si asteptam cu interes noii calatori de pe M5.
In afara de ce s-a facut deja la Victoriei , asa cum spune guru, nu stiu ce se mai poate face. Doar sa darami si sa reconstruiesti ansamblul de statii, dupa alte principii, nu estetice.
Exista o diferenta majora intre Unirii si Victoriei. La Unirii sunt statii cu peroane centrale si foarte late, mie nu imi pare ca s-a atins capacitatea de preluare acolo. Doar corespondenta nu are capacitate.
In schimb la Victoriei avem o statie cu peroane laterale si incarcare preponderent pe la un capat (greseala majora de proiect, dupa mine) si o statie cu peron central, dar ingust, care nu a fost proiectata pentru fluxul actual. De aceea se blocheaza lucrurile acolo.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente shoppy

La peronul M1/3 de acord ca mai este ceva capacitate, dar la M2 mi se pare saturat, mai ales ca 80% din cei care coboara se inghesuie pa aceeasi scara ca sa mearga la corespondenta, deci daca iti vine calumea de pe corespondenta, aia de coboara din M2 nu mai au unde sa se duca.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Mda, la Unirii2 ar fi trebuit si niste rulante in lateralul scarilor fixe. Probabil nu s-au facut pentru ca nu avea corespondenta capacitate de preluare. Pana la urma, oricum o dam, tot la corespondenta ajungem, trebuie rezolvata indiferent de cat de grea ar fi lucrarea. De la sine nu prea are cum sa se rezolve.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

La U1 se poate usor monta o paserela metalica 'intre console' cu scari rulante pe mijloc, fix in dreptul 'gaurii' dar ar insemna sinucidere curata in pasajul de corespomdenta in configuratia actuala...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Da, inteleg perfect acest rationament. Mai rarefiat baieti, ca este mai sigur... De aceea nu s-au instalat nici rulante la U2 catre pasaj.
Insa ce vreau sa inteleg este daca cineva si-a pus serios in acesti 30 ani problema rezolvarii corespondentei. Si nu la o bere sau ceva asemantor. Ci un studiu, un proiect, cu care sa se mearga la un factor de decizie si acolo sa se spuna "nu se poate din motivul X".

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Plus ca 'miscarea face bine sanatatii populatiei', nu-i asa?
:bere:
Niste 'voucere' ceva pentru biciclete 'medicinale' n-ar fi utile???
:popa:

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente aztec

Întrebare...la Victoriei ( spre Gara de Nord) nu se poate renunța la scările rulante și înlocui cu scări fixe ? Pt că cele rulante nu prea sunt folosite , înțeleg când nu aveam lift se mai  foloseau de cei cu nevoi speciale....

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Un lift nu poate inlocui o scara rulanta...

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

aztec, n-am înțeles la ce scări te referi...Și oricum cu căruciorul de bebe sau de oameni maturi nu se poate pe scările rulante...
În condițiile din teren la Victoriei s-a << scos >>  maximul posibil.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente aztec

Scările rulante din fundal, de lângă lift


Scuzați reclama, dar alta poza nu am gasit

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente florin

Cine te-a păcălit că nu sunt folosite? Dimineața e coadă la ele de nu poate să plece metroul din stație.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use