MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente

235 posts, 96484 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente argos

Exista @sab, si azi mergea. Dar trotuarul e marginit de mormane de zapada inghetata. Nu stiu cum s - a intamplat accidentul (daca pietonul a trecut pe rosu, a alunecat, etc). Cert e ca spatiul pentru pietoni e extrem de stramt raportat la trafic.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente abc_XC

Acum 2 ani tranzitam zilnic zona si pot sa spun ca la acel moment, aglomeratia era dimineata intre 8.30-9.30 si seara dupa ora 17.00. In rest era o activitate slaba, cativa pietoni. Un nou acces la metrou ar rezolva problema celor care calatoresc cu metroul insa trecerea de pietoni ar fi necesara in continuare, din cauza statiilor de tramvai RATB, asa ca riscul unor accidente ar exista in continuare dar numai pentru cei care folosesc RATB.
Deasemenea, realitatea ne demonstreaza ca oamenii chiar si in cazul unor pasaje subterane sigure prefera varianta mai periculoasa a traversarii din diferite motive: se grabesc, efortul de a urca scarile e prea mare, nu suporta pasajele, etc. Astfel, chiar daca ar fi pasaje la toate statiile de metrou pe ambele parti ale bulevardului, in tot orasul, cu exceptia persoanelor care au calatorit cu metroul si ies direct pe partea unde au treaba trecerile de pietoni de la suprafata tot ar fi utilizate de mare parte din persoanele care nu au treaba cu metroul si vor doar sa traverseze un bulevard.
Exemple de pasaje la care lumea foloseste tot trecerea de pietoni sunt pe Calea Grivitei:statia Gara de Nord,  Pasaj Grant, statia Grivitei si chiar la 1 Mai. Nu mai vorbesc de cei care la Piata Victoriei traverseaza ilegal Lascar Catargiu.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Acum stii care e expresia, daca o fac, o fac pe barba lor.
Eu nu pricep cum un pieton nu se asigura, chit ca are verde, chit ca e pe trecere. Iar straduta aia din Militari chiar nu reprezinta o problema majora de traversare. Cu amendamentul sa casti bine ochii.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Florinds

Daca mai stii, semnalam problema acum ceva timp cand tu spuneai ca liniile de tramvai trebuie mutate pe o parte si carosabilul sa ramana in cealalta parte. Dadeai exemplu Soseaua Progresul, care este OK si pietonul o asimileaza corect, ca pe o strada cu dublu sens.

Problema este ca Preciziei are doar cate o banda pe sens.
Linia de tramvai ramanand in spate, pietonul asimileaza strada cu una cu sens unic si se asigura doar intr-o parte. ;)

Cu liniile de tramvai in spate se uita doar in dreapta si cu linia de tramvai in fata doar in stanga.
Asta se intampla atunci cand traficul este lejer, altfel, bineintes ca se vede sensul de mers al masinilor.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Atunci propun sa se mute pietonul undeva unde are drumuri din acestea, e mai lejer pentru creier.  :twisted:
2-20-2017 5-49-21 PM.png (165.76 KB; downloaded 4501 times)

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente ByOnu

Strada Preciei oricum cred ca va avea candva doua benzi pe sens prin contruirea de carosabil si pe partea cealalta a liniei de tramvai (desigur, la pachet cu o prelungire si conectare cu DNCB, cu pasaj si alte grozavii). Spatiul a fost prevazut de la inceput dupa cum remarcam pozitionarea fabricilor / halelor de pe partea sudica, precum si pozitionarea gurilor de metrou. Situatia este similara si pe Pompeiu. Nu cred ca le-au facut la 4 benzi de pe atunci deoarece la momentul respectiv nu se justificau. Daca ar fi stiut ei cat de mult ar fi insemnat astazi... :lol:

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente survola

La ce văd că se construiește pe malul opus față de stația  Grozăvești, si aici s-ar justifica încă un acces sau două, pe malul stâng.
Nu stiu însă dacă vestibulul actual e la o adâncime suficientă pentru subtraversarea Dâmboviței.
Idee valabilă si pentru Timpuri Noi.
#daydreaming

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Pentru subtraversarea Dâmboviței și a actualelor  stații de metrou.  Nu se aprobă, cel puțin în următorii ( zeci de ) ani.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

survola wrote:
La ce văd că se construiește pe malul opus față de stația  Grozăvești, si aici s-ar justifica încă un acces sau două, pe malul stâng.
Nu stiu însă dacă vestibulul actual e la o adâncime suficientă pentru subtraversarea Dâmboviței.
Idee valabilă si pentru Timpuri Noi.
#daydreaming

Nu e!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Problema este ca daca la Tineretului dureaza atat, unde structura subterana (inclusiv subtraversarea) este executata, va dati seama cat ar dura o subtraversare de bulevard executata "de la zero". Daca mai este si Dambovita la mijloc, deja trebuie sa spunem adio.
Nu ca nu s-ar putea executa...Solutii exista, vointa sa fie...

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente shoppy

Si daca sub garla mai este si o caseta, :popa: , pooopa prinde peeeeste....

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Tunelul Canalului Mânecii săpat în stratul de cretă albastră, la o adâncime medie de 40 m sub fundul mării (70 m adâncime maximă)...blablabla...blablabla  :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Acolo au fost britanici si francezi, aici sunt romani care de aproape 30 de ani evita sa rezolve corespondenta de la Unirii. Ba mai duc si M7 pe la Tribunal, sa nu sape in P-ta Unirii...

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Pai tocmai ca singura solutie fezabila e tot un pasaj gen U1-U2, dar de data asta facut 'dupe' regularizarea garlei si a colectorului casetat de rahati, te bagi?

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use