Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Modernizarea infrastructurii existente, realizarea noilor magistrale de metrou, planuri de viitor

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde pantograful » Lun, 05 Aug 2019, 11:53

Nu cred ca e vorba sa se faca "cum se cade". Se vorbeste de o linie simpla, practic doar de instalat un peron pentru o naveta la 20 de minute, un fel de Antilopa M2. Daca s-ar face ca lumea evident ca ar fi scump.
Avatar utilizator
pantograful
 
Mesaje: 80
Membru din: Dum, 04 Noi 2012, 14:26

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde cris_m » Lun, 05 Aug 2019, 16:16

Deci se face o CÂRPEALĂ, mama ei astazi si maine ca nu ne mai lecuim! De ce sa facem ceva bine de la inceput cand putem face de 10 ori cu 10 firme, prost si cu intarzieri, ca doar vorb'aia asa e "normal" :popa:
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3777
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Lun, 05 Aug 2019, 18:24

Pai cum sa se faca altfel ?
Mai intai am vazut un proiect marca Balutza, care propunea construirea unui peron pe linia simpla existenta cam la jumatatea distantei dintre Berceni si Centura. Un link la intamplare : https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ou-1042754
Acum apare un proiect al PMB care propune si o statie si o parcare P&R la Centura. Dar despre cum se face, nicio vorba.... Nici macar nu ne dam seama daca este vorba de acelasi proiect al lui Baluta sau de altul.
Isi imagineaza cineva ca se va face cu TBM sau cut& cover, cand acolo ai deja o linie la suprafata ? Aceasta este solutia corecta, care sa nu blocheze si mai mult dezvoltarea orasului Popesti-Leordeni (deja blocat in zona aceea), un tunel care sa inceapa de la Leonida, mutarea statiei (eventual si a depoului) Berceni in subteran si apoi inca 2 statii SUBTERANE pana in Centura. Dar probabil ca, in cel mai bun caz se va dubla linia existenta la suprafata.
Sanatate si un praz verde... :popa:
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4662
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde cris_m » Lun, 05 Aug 2019, 20:34

Eu ziceam de carpeala cu 1 peron la capatul liniei de probe...
Tomcai ca nu vad o problema in a-l face la suprafata, multe capitale europene au adoptat aceasta solutie. Ideea e ca ei au facut statiile cu 2 peroane si linia acoperita. Si uite un exemplu pe care l-am vazut recent, linia B din Praga, ultimele 2 statii: Rajska zahrada si Cerny Most (aici e P+R si capat de autobuze). In acest caz linia merge printr-un "tub" pe acea distanta, nu e chiar descoperita.
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3777
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Lun, 05 Aug 2019, 21:14

Nu vorbeam de "la suprafata" neaparat, ci de a-l face fix la nivelul solului.
Mie, mai degraba decat un metrou la sol, la Praga imi pare mai mult un metrou pe niste estacade (este adevarat mai joase), care nu sunt un blocaj in privinta trecerii dintr-o parte in alta, asa cum este construita la noi M2 in acea zona despre care discutam (adica la nivelul solului).
Si nu stiu la nivelul costurilor si pentru clima noastra daca este mai bine sa-l faci asa sau "clasic", adica ingropat. Si tubul asta pare ca mai are ceva deasupra.
Fişiere ataşate
2010_734.jpg
2010_734.jpg (166.19 KiB) Vizualizat de 402 ori
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4662
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde aztec » Lun, 05 Aug 2019, 22:04

Din cate imi aduc aminte..la Praga e trotuar..
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2363
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde BogdanPetrini » Mar, 06 Aug 2019, 00:20

Peste tub este un trotuar foarte generos ca lățime, dar destul de crunt de parcurs pe căldură. Diferența între București și Praga este că în cea din urmă relieful îți permite să adopți astfel de soluții. La Rajská Zahrada linia intră în subteran aproape drept, deoarece terenul este denivelat. În schimb pe Șos. Berceni terenul este drept.
Linka 1: Sídliště Petřiný - Vozovna Střešovice - Hradčanská - Strossmayerovo Náměstí - Palmovka - Ohrada - Spojovací
Linka 2: Sídliště Petřiný - Vozovna Střešovice - Hradčanská - Staroměstská - Národní Třída - Výtoň - Nádraží Braník
Linka 101: Krajský Nemocnice - Severní Restaurace - Centralní Trh - Jižní Nádraží
Linka 102: Krajský Nemocnice - Severní Restaurace - Sídliště Červený Vrch - Západní Nádraží
Avatar utilizator
BogdanPetrini
 
Mesaje: 144
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39
Localitate: Ploiești / Prague

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde misterr » Joi, 08 Aug 2019, 14:40

Am fost astăzi și am măsurat cu privirea.
Ca să se dubleze linia, trebuie exhumat un rînd de locuri de veci de la cimitirul „Adormirea Maicii Domnului”, altfel metroul va trece peste capetele celor repausați și nu vor avea liniștea veșnică.
Sau linia nouă să fie făcută între linia veche și șos. Berceni, dar șos. Berceni abia a fost lărgită.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3485
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Anterior

Înapoi la Dezvoltarea metroului din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Majestic-12 [Bot] şi 3 vizitatori