MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 532670 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 151 152 153 154 155 156 157  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu cred ca ai cum sa sprijini pasarela pe statie/depou. Trebuie facuta unde deschiderea este mai mica, astfel incat sa poata fi sprijinita pe doi piloni, situati de o parte si de alta a liniilor.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

Prin luminatoarele depoului si picioarele intre linii. Chiar nu pare imposibil. :)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Iar mă enervez și se sesizează guru.
La podul Saligny  ( cel mare ) ( vechi și nou ) avem o distanță între piloni de aprox 180 m. La podurile de peste gârla bucureșteană ( la Grozăvești / Mihai Bravu ) avem o deschidere de 100 - 120 m. Nu știu la NG cât e. Depoul Berceni ( conform Google Earth ) are vreo 65 - 70 m lățime. Și e vorba de o pasarelă pietonală, nu șapte mii de benzi auto + linie CF dublă. Hai că se poate tovarăși !

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou alexxd_31

Eu as face un pasaj subteran ca cel de la Basarab. As utiliza actualul  pasaj care subtraverseaza liniile. Un nou acces care sa deserveasca si Sectorul Agricol Ilfov. Cine vrea doar sa traverseze trebuie sa bage cartela  :idea: !

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Imposibil.  :)   Mai e un depou sub cel de la suprafață și nu cred că există gabarit pentru pasajul subteran pietonal.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

@alexxd_31
Mai exista si un depou subteran acolo,am impresia ca  subtraversarea liniilor din actuala statie Berceni ar da in depou daca s-ar prelungi.
@ andrei11
Nu putem compara un pod CFR sau rutier cu o "amarata" de pasarela pietonala. Nimeni nu cred ca vrea sa bage atatia bani in pasarela incat sa sustina ditamai deschiderea. Lucrurile trebuie sa fie simple si ieftine in acest caz.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Tocmai, nu trebuie ditamai stâlpii !

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Ar trebui o pasarela oarecum similara cu ce era pe vremuri la Basarab. La  Basarab erau piloni la sol, problema este ca la Berceni la sol sunt depoul subteran si cel suprateran in dreptul statiei. Deci nu vad pasarela decat inainte sau, mai simplu, dupa statie. Se vede si captura Google Earth pusa in pagina anterioara de ByOnu ca imediat dupa statie pachetul de linii se ingusteaza considerabil.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou alexxd_31

Mie personal pasarelele mi  se par forte urate. Parca nu se incadreaza bine intr-o tara europeana. In schimb in Mexico City e plin de asa ceva. Cele de acolo nu seamana cu ce avem noi la Grivita, sunt din alt film. (Late cat doua pasaje de corespondenta Unirii 1 si 2, acoperite etc..)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

sab wrote:
Ar trebui o pasarela oarecum similara cu ce era pe vremuri la Basarab.

Ai dreptate, asta ar fi solutia e drept cea mai urata si putin spectaculoasa dar ieftina, rapida si fara prea multe belele...dar nu rezolva dilemele legislative pe care am incercat sa vi le expun si asta din cauza ca actuala legislatie pare a fi facuta exclusiv de catre civilistii imobiliari...ori noi discutam pe forumurile noastre despre altceva, despre <cai de comunicatii> nu despre casoaie!
Dupa umila mea parere aici avem ceva similar cu notiunea de <drum de servitute> nu-i asa?
:bere:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Ce culoare are Popeștiul  ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

Alex, vorbim despre o pasarela noua la fundul lumii, la depoul Berceni. Eu sunt anti-pasarele in oras din considerente ce tin de urbanism. Dar aici pasarela este singura solutie. La subsol avem depoul subteran.

Plus, de unde ati dedus ca pasarela trebuie sa fie urata?

Btw, dar o pasarela pietonala supraterana HOBANATA in cele doua capete?
skywalk_rennweg_vienna_s280711_g4.jpg (110.13 KB; downloaded 1494 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

andrei11 wrote:
Ce culoare are Popeștiul  ?

Culoare...politica?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Da. De ce e așa de greu să se înțeleagă Băluță cu cel din Popești ?
ByOnu wrote:
... Eu sunt anti-pasarele in oras din considerente ce tin de urbanism...

Adică de ce te încurcă suprateranele ?

 


Go to page:  1  ... 151 152 153 154 155 156 157  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419418 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use