Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 543787 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
Andrei,
eu cred ca prioritara ar trebui sa fie linia circulara/inelara !
(just joking.... )
Pentru colegi:
Deja nu mai conteaza daca M6 ar trebuie sa fie prima sau ultima.
Statul roman a decis ca va fi urmatoarea - si asa va fi daca obtine bani de la UE.
Tot ce mai putem spera este ca acelasi stat roman sa decida continuarea (in paralel cu M6) macar fie a M5, fie a M4. Doar ca statul roman este cam lefter rau de tot, si nu cred ca va avea de unde. Cel putin nu in actualul "program de guvernare".
Asa ca discutiile "aia e mai importanta - ba nu, ailalata" sunt pur si simplu pierdere de vreme, mai ales pentru cel care le citeste.
Andrei,
eu cred ca prioritara ar trebui sa fie linia circulara/inelara !
(just joking.... )
Pentru colegi:
Deja nu mai conteaza daca M6 ar trebuie sa fie prima sau ultima.
Statul roman a decis ca va fi urmatoarea - si asa va fi daca obtine bani de la UE.
Tot ce mai putem spera este ca acelasi stat roman sa decida continuarea (in paralel cu M6) macar fie a M5, fie a M4. Doar ca statul roman este cam lefter rau de tot, si nu cred ca va avea de unde. Cel putin nu in actualul "program de guvernare".
Asa ca discutiile "aia e mai importanta - ba nu, ailalata" sunt pur si simplu pierdere de vreme, mai ales pentru cel care le citeste.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
P.S. Si Gdn2 gurile rele spun ca a fost gandita fix astfel incat sa poata fi prelungita. Astept cu interes si aceasta lucrare, cu scoaterea unui TBM prin peronul garii sau demolarea cladirii garii, altfel monument istoric...
alexxd_31 wrote:In teorie suna bine. Dar as vrea sa vad si eu care sunt aceste modificari, mai ales intreruperea corespondentei D2-D1 si demolarea simulacrului de pasaj pietonal...
... statia Dristor 2 care a fost gandita astfel incat sa permita prelungirea (cu oarecare modificari) a magistralei pe sub strada Ramnicul Valcea.
P.S. Si Gdn2 gurile rele spun ca a fost gandita fix astfel incat sa poata fi prelungita. Astept cu interes si aceasta lucrare, cu scoaterea unui TBM prin peronul garii sau demolarea cladirii garii, altfel monument istoric...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Demolare și reconstruire fix identic. Ce, dacă e reconstruit acel tronson, nu mai e monument istoric ? Prea puțin contează din ce an sunt cărămizile...Dacă e s-o luăm așa și Universitatea Bucureșteană ( cea de la "Universitate" - care e tot monument istoric -) are un tronson reconstruit...Câți mai știu de bombardamentele americane din primăvara lui 1944 ?
Demolare și reconstruire fix identic. Ce, dacă e reconstruit acel tronson, nu mai e monument istoric ? Prea puțin contează din ce an sunt cărămizile...Dacă e s-o luăm așa și Universitatea Bucureșteană ( cea de la "Universitate" - care e tot monument istoric -) are un tronson reconstruit...Câți mai știu de bombardamentele americane din primăvara lui 1944 ?
10-9-2018 8-31-47 PM.jpg (128.48 KB; downloaded 1976 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Ce am vrut sa subliniez este catotul se poate prelungi Cu un anumit cost, insa. Nu exista lucrare imposibila.
Altceva este insa sa prevezi prelungirea de la inceput, astfel incat lucrarea sa se faca "natural", fara costuri suplimentare/improvizatii . Pana si GdN1 s-a prelungit, chiar daca nu era deloc prevazut. Insa cu rezultatele cunoscute...
Ce am vrut sa subliniez este catotul se poate prelungi Cu un anumit cost, insa. Nu exista lucrare imposibila.
Altceva este insa sa prevezi prelungirea de la inceput, astfel incat lucrarea sa se faca "natural", fara costuri suplimentare/improvizatii . Pana si GdN1 s-a prelungit, chiar daca nu era deloc prevazut. Insa cu rezultatele cunoscute...
- survola
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
survola
La gară probabil va fi sacrificat parcul din față sau chiar piața (carosabilul), că și așa nu mai e circulație prea mare acolo de când cu Pasajul Basarab.
La gară probabil va fi sacrificat parcul din față sau chiar piața (carosabilul), că și așa nu mai e circulație prea mare acolo de când cu Pasajul Basarab.
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
Dar nu e mai ok să se subtraverseze și să nu se demoleze nimic? se scoate TBM pe peron, asta este, și-așa în GdN 12 peroane sunt arhisuficiente.
Dar nu e mai ok să se subtraverseze și să nu se demoleze nimic? se scoate TBM pe peron, asta este, și-așa în GdN 12 peroane sunt arhisuficiente.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
De scos, TMB-ul poate fi scos numai printr-un PSS construit lipit de statia actuala, mai exact fix in capatul statiei. Ca localizare in teren, PSS-ul ar pica pe culoarul pietonal din capatul peroanelor. Insa nu stiu daca este loc suficient, dar chiar si daca ar fi loc, nu prea ai cum. Hai ca pe calatori ii deturnezi pe alt traseu de la casele de bilete catre peroane, dar cum introduci macaralele/utilajele acolo?
In plus, din ce imi aduc aminte, exista niste "catacombe" construite pentru accesul care da afara, in fata caselor de bilete clasa 1(cel din poza de mai sus, cu lift), catacombe care au fost facute fix prin sala de asteptare, iar PSS-ul se va lovi de ele. Si, foarte important, se va lovi si de culoarul de corespondenta cu M1, care tot prin capatul peroanelor a fost facut. Deci complicat...
Ceea ce propunea andrei11 este sa se faca o galerie (deci sapatura deschisa) prin cladirea garii pana la un PSS/PLS executat undeva in fata cladirii. Din pacate si aceasta solutie se va lovi de culoarele existente.
De scos, TMB-ul poate fi scos numai printr-un PSS construit lipit de statia actuala, mai exact fix in capatul statiei. Ca localizare in teren, PSS-ul ar pica pe culoarul pietonal din capatul peroanelor. Insa nu stiu daca este loc suficient, dar chiar si daca ar fi loc, nu prea ai cum. Hai ca pe calatori ii deturnezi pe alt traseu de la casele de bilete catre peroane, dar cum introduci macaralele/utilajele acolo?
In plus, din ce imi aduc aminte, exista niste "catacombe" construite pentru accesul care da afara, in fata caselor de bilete clasa 1(cel din poza de mai sus, cu lift), catacombe care au fost facute fix prin sala de asteptare, iar PSS-ul se va lovi de ele. Si, foarte important, se va lovi si de culoarul de corespondenta cu M1, care tot prin capatul peroanelor a fost facut. Deci complicat...
Ceea ce propunea andrei11 este sa se faca o galerie (deci sapatura deschisa) prin cladirea garii pana la un PSS/PLS executat undeva in fata cladirii. Din pacate si aceasta solutie se va lovi de culoarele existente.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mcosmin
In mod normal, lucrarile la M4 ar trebui facute simultan cu regandirea corespondentei si chiar a garii de la suprafata, deci stricatul unor pasaje populate preponderent de boschetari nu e o problema. La fel si cladirea garii. In modelul actual este o gara teribil de ineficienta.
In mod normal, lucrarile la M4 ar trebui facute simultan cu regandirea corespondentei si chiar a garii de la suprafata, deci stricatul unor pasaje populate preponderent de boschetari nu e o problema. La fel si cladirea garii. In modelul actual este o gara teribil de ineficienta.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
In mod normal, statia GDN2 ar fi trebuit facuta in afara cladirii garii ... Si cu o corespondenta facila si fara taxare cu vechea statie. Sigur existau solutii.
In mod normal, statia GDN2 ar fi trebuit facuta in afara cladirii garii ... Si cu o corespondenta facila si fara taxare cu vechea statie. Sigur existau solutii.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
alexxd_31
Am atasat o poza cu amplasarea statiei Gara de Nord 2. Chiar bate cu realitatea? Are cineva poze din timpul santierului? Dupa parerea mea nu prea e asa facil sa conecteze reteaua noua fara sa inchida statia. Nu cumva cand au facut statia au subtraversat si cladirea garii pana in dreprul parcarii din fata acesteia?
Am atasat o poza cu amplasarea statiei Gara de Nord 2. Chiar bate cu realitatea? Are cineva poze din timpul santierului? Dupa parerea mea nu prea e asa facil sa conecteze reteaua noua fara sa inchida statia. Nu cumva cand au facut statia au subtraversat si cladirea garii pana in dreprul parcarii din fata acesteia?
Capture.PNG (253.79 KB; downloaded 1816 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Schita este reala. Din pacate nu s-a subtraversat gara decat pentru acel culoar de iesire de care vorbeam, care este vizibil si in schita. Nu stiu cum au reusit sa-l faca fara sa demoleze nimic...
Nu cred ca se va inchide statia, doar culoarele de acces sudice. La cati calatori are statia, poate functiona si cu un singur acces, cel dinspre Basarab. Pana la urma nu schimba nimeni acolo magistrala.
PS.Acum vad si eu unde a fost aripa demolata a Muzelui CFR. Nu pare sa aiba legatura demolarea cu statia M4, poate cu o varianta de amplasare a statiei M1. Sau cu altceva, cine stie, dar nu incomoda statia M4.
Schita este reala. Din pacate nu s-a subtraversat gara decat pentru acel culoar de iesire de care vorbeam, care este vizibil si in schita. Nu stiu cum au reusit sa-l faca fara sa demoleze nimic...
Nu cred ca se va inchide statia, doar culoarele de acces sudice. La cati calatori are statia, poate functiona si cu un singur acces, cel dinspre Basarab. Pana la urma nu schimba nimeni acolo magistrala.
PS.Acum vad si eu unde a fost aripa demolata a Muzelui CFR. Nu pare sa aiba legatura demolarea cu statia M4, poate cu o varianta de amplasare a statiei M1. Sau cu altceva, cine stie, dar nu incomoda statia M4.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
aztec
Nu se poate face PSS-ul undeva in afara garii si intre PSS si statie sa se faca cu TBM manual gen ala comunist( lopata si tarnacop- semi'mecanizat). Pana la urma sunt doar cativa zeci de metri...
Nu se poate face PSS-ul undeva in afara garii si intre PSS si statie sa se faca cu TBM manual gen ala comunist( lopata si tarnacop- semi'mecanizat). Pana la urma sunt doar cativa zeci de metri...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mcosmin
Tehnic e posibil si ce zice George, depinde de numarul si marimea bilutelor inginerului de santier.
Tehnic e posibil si ce zice George, depinde de numarul si marimea bilutelor inginerului de santier.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
shoppy
Schema este din wikimapia, o poate modifica oricine oricum, bine, toate schemele sunt pornite de la accesuri, deci daca se aliniaza accesurile atunci are sanse sa fie corecta.
Schema este din wikimapia, o poate modifica oricine oricum, bine, toate schemele sunt pornite de la accesuri, deci daca se aliniaza accesurile atunci are sanse sa fie corecta.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination