MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 541523 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 142 143 144 145 146 147 148  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

mcosmin wrote:
Pai atunci cred ca ar fi mai bine sa se stabileasca intai ce se intampla in zona si ce vor de la zona, si sa adapteze solutia corespunzator.

Corect.
Dar "sa se stabileasca intai" NU de catre Baluta - ca el nu are nici un cuvant de spus nici in Popesti nici in comuna Berceni.
zapacitu wrote:
In extraurban in general nu se justifica magistrale ingropate si zona respectiva e extraurban. Iar daca se va dezvolta, cele trei pasarele plus giratoriul centrurii ar face aproape imperceptibila "bariera" metroului la suprafata.

"Imperceptibil" la un tren la 3 minute ?!?!...
Basca, nu uita, nu este tren CFR, este metrou. Alimentare prin sina 3.
Va fi foarte cool sa montezi sina 3 de-a curmezisul DNCB sau a bretelelor DNCB cu DJ401, cunoscuta popular ca "Soseaua Berceni"...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Sab, ce ar fi normal nevoie acolo ar fi doar dublarea liniei la sol si acoperirea ei cu un <coviltir> usor...
:bere:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Un <coviltir> usor fix cat sa nu ne dea ninsoarea peste cap...
Dar orice varianta de a duce M2 dincolo de DNCB, spre comuna Berceni, va implica tunel.

Ca idee, nu este chiar rea.
Nu stiu de cand nu ati mai fost in "comuna Berceni". Este imensa, si cred ca peste 70% dintre locuitori muncesc in Bucuresti.
Eu conosc personal 3 persoane care stau acolo si lucreaza in Bucuresti. Dintre astia 3, unul in Pipera si unul in Otopeni...

So...
Trecerea DNCB si un "cap de linie" intre DNCB si localitatea propriu-zisa, cu un mega park&ride (minim 2000 de locuri) ar fi o solutie destul de OK.
Urbanistic, cel putin, pentru ca financiar...
Noi nu suntem in stare sa ducem M5 macar pana la Iancului, dar visam la cai verzi pe pereti... :(

LE
Am uitat sa amintesc ca daca, candva, se va realiza in cele din urma proiectul CFCB (centura feroviara) atunc acolo, langa viitorul giratoriu suspendat, s-ar putea face o legatura (desteapta) intre calea ferata la nivel si metroul subteran....

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

sab wrote:
Asa cum am spus, nu vad interesul pentru o asemenea investitie. Bucurestiul nu este interesat de locuitorii din Popesti...
Nu are treaba Bucurestiul, are treaba MT, si cum la MT contribuie toti cetatenii tarii...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Pasarelele peste liniile de metrou pot fi construite și de Puterea Locală, nu de MT. MT nu e în stare să-și întrețină propriile poduri de cale ferată și  nu numai...
Vezi scandalul cu <<Podul CFR Constanța>> din cartierul Bucureștii Noi.
Sau podul CFR de la Grădiștea.
Sau etc...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Problema cea mai mare cu linia dezgropata sunt hotii, mai ales pentru sistemul de semnalizare care contine metale "scumpe". Bariera de trecere la nivel cu linia de metrou iese din discutie. Clar e nevoie de pasarela.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Bleah, n-am auzit de mii de trenuri întârziate din cauza hoților. Și mai e o treabă, când se fură ceva la dispecerat se aprinde beculețul, nu e ca la CFR unde locul furtului e pe câmp, aici în 5 minute patrula de poliție poate fi la locul faptei și îi prinde în flagrant.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Plus cateva ore pana se repara problema. Cate intarzieri vei acumula?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Sab zicea de extinderea M2 dincolo de CB, nu de pasarele(orasul Otopeni si-a facut singur pasarele in plus fata de cele de la CNADNR, unele au si lift, deci se poate).

Asta cu nu facem ca se fura este ca aia cu nu bagam hotii la zdup ca se supara si se razbuna.
Autoritatile ori nu au minte ori lasa hotii sa fure ca sa nu faca protest, solutia exista si este simpla, daca se fura intr-o zona este clar ca hotii sunt din cel mai apropiat sat de pasari daunatoare, daca vrei sa nu mai fure imediat cum s-a furat trimiti politia si jandarmerai sa faca razie in tot satul, pui puncte de control pe toate drumurile de acces si patrule in sat care sa verifice la sange tot, buletin, actele masinilor, ce transporta, vacii si caii de pe strada sa fie inregistrati, absolut tot, si ii usuci cu amenzi pentru orice abatere cat de mica, si sa vezi ca data viitoare ori nu se mai fura ori o sa ti se indica imediat cine a furat numai sa nu se mai repete figura cu razia.
Aceeasi solutie pentru cazurile sociale care dau cu pietre in trenuri sau alte vehicule de calatori.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Asta cu raziile se va intampla fix niciodata la noi.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Adrian Rosca

Am deschis "dincolo" o discutie referitoare la rectificarea bugetara: https://forum.peundemerg.ro/index.php?t ... #msg207689
Sunt chiar curios daca guvernul a mutat banii dintr-un buzunar al Metrorexului in altul sau doar i-a luat.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Goldmund

Orice proiect al Metroul SA care vizeaza orasul Bucuresti(cum este normal, continuarea M4, M5) si legarea orasului de OTP(M6) sunt mai importante decat oricare prelungire spre o comuna, sau alta.
"Prelungirile" de magistrale ar trebui sa fie incluse la "si alte proiecte", mai ales ca imprejurimile capitalei nu au legaturi prin trenuri suburbane....
Dar dupa parerea mea, prioritate "zero" ar trebui sa fie terminarea M4,5,6 si M7(ultimele doua, "inceperea si terminarea") si apoi "alte proiecte".

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou neur000

Dupa mine prioritatea e terminarea lui M5 pana la Eroilor, apoi continuarea M4 spre Giurgiului, apoi M5 Pantelimon-Iancului, apoi M5 Eroilor-Iancului, apoi ceva prin Rahova si Colentina, apoi mai vedem ce cartiere aglomerate mai avem si nu sunt deservite de metrou.

M6 GdN-Otopeni, la modul cum e proiectata acum, ar fi chiar pe ultimul loc, dupa mine. As vedea-o maxim ca o bransa din Aviatorilor. Dar nici asa nu mi s-ar parea importanta, deocamdata.

Nu suntem in situatia sa aruncam cu banii, sa facem infrastructura pentru beneficiul investitorilor imobiliari. Deci marii smecheri din imobiliare, daca vor sa aiba transport in comun langa cartierele de vile sau de blocuri pe care le viseaza, sa cumpere terenuri in apropierea caii ferate dintre GdN si Otopeni. Sigur, e naspa sa iti treaca trenul pe langa casa, comparative cu trecutul pe sub tine, dar nu e normal sa platim toti pentru beneficiul catorva.

Cum le poti spune celor din Rahova si Sos Alexandriei, cartiere foarte populate, ca nu te intereseaza cum ajung la serviciu, prioritar e sa aiba unii metrou in apropierea vilei, ca poate nu au chef sa merga la Mall cu gipanul si ar lua metroul.

Cred ca metroul are maximum de utilitate acolo unde il pot folosi cat mai multi oameni.


Daca apar suficiente cladiri de birouri sau suficiente blocuri pe actualul traseu al lui M6, nu as spune nu. Dar deocamdata nu-s.


Am fost la un interviu la o firma vizavi de Ikea, pe DN1, si mi-au spus ca au autobus care colecteaza angajati de la Piata Charles de Gaulle, deci solutii alternative ar fi.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Intervenție moderator:
O să încep să șterg total postările care fac referire  dacă e bună M 6 sau nu, care M sunt prioritate, ordinea de execuție, etc.
S-a discutat / lămurit problema chiar de câteva ori în cadrul topicelor. Deci s-a discutat, răsdiscutat, răsrăsdiscutat.
Mulțumesc.
PS : Dacă e cu roșu nu e de bine.

 


Go to page:  1  ... 142 143 144 145 146 147 148  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420952 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use